Hoezo bemoeial, dat hoor je gewoon aan te voelen. Als ze ouder worden laat je ze meer vrij, natuurlijk, maar het gaat dan om kleine gebaren.quote:Op maandag 2 november 2015 16:51 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik hoef echt geen bemoeial van een vader lijkt me shit.
Mijn vader houdt geen overzicht over mij. Mijn moeder doet dat meestal.quote:Op maandag 2 november 2015 16:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo bemoeial, dat hoor je gewoon aan te voelen. Als ze ouder worden laat je ze meer vrij, natuurlijk, maar het gaat dan om kleine gebaren.
mijn vader zei ook nooit dat ik mijn huiswerk moest maken en nu vouw ik handdoeken in de nacht om net genoeg te verdienen voor 2 rollen wc papier per maandquote:Op maandag 2 november 2015 16:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mijn vader houdt geen overzicht over mij. Mijn moeder doet dat meestal.
Ik hoor wel eens van meiden waarmee de vader zich echt bemoeit met hun leven enz. en dan kan ik dat echt niet voorstellen dat ik een vader heb die zeg dat ik mijn huiswerk moet maken. Of bepaalde dingen moet doen.
die handdoeken zijn toch voor na de daad? volgens mij voer je je werk verkeerd uit.quote:Op maandag 2 november 2015 16:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn vader zei ook nooit dat ik mijn huiswerk moest maken en nu vouw ik handdoeken in de nacht om net genoeg te verdienen voor 2 rollen wc papier per maand
ik kan alles doen in mijn eigen volgorde maar bewaar handdoeken voor het laatst omdat ik het zo fantastisch vindquote:Op maandag 2 november 2015 16:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die handdoeken zijn toch voor na de daad? volgens mij voer je je werk verkeerd uit.
Ik deed altijd uit mezelf.quote:Op maandag 2 november 2015 16:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn vader zei ook nooit dat ik mijn huiswerk moest maken en nu vouw ik handdoeken in de nacht om net genoeg te verdienen voor 2 rollen wc papier per maand
Ik vind niet heel veel aan, te donker.quote:Op maandag 2 november 2015 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goeie OP, daar kan Meloewa wat van leren
Racistquote:Op maandag 2 november 2015 17:06 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind niet heel veel aan, te donker.
TEAM ROOMBLANKquote:
Nee, te simpel. Je moet er wel moeite voor doen.quote:Op maandag 2 november 2015 17:02 schreef Neverknown het volgende:
Als je als ouders gewoon laat merken dat je het beste over hebt en wil voor je kinderen dan ben je op zich al goede ouder.
Op wat voor manieren dat je dat laat zien maakt niet zoveel uit vind ik. Zolang ze maar caren om je.
Nope, gebruikte hotmail eerder wel, maar nu gewoon gmail.quote:Op maandag 2 november 2015 17:08 schreef madeliefff het volgende:
ik kan vaak mijn hotmail niet in, hebben meerderen dat? dan staat er "deze webpagina is niet beschikbaar"
Ik niet.quote:Op maandag 2 november 2015 17:08 schreef madeliefff het volgende:
ik kan vaak mijn hotmail niet in, hebben meerderen dat? dan staat er "deze webpagina is niet beschikbaar"
Oooh safari, probeereens via chrome.quote:Op maandag 2 november 2015 17:14 schreef madeliefff het volgende:
en als ik het via safari open krijg ik deze pagina:
[ afbeelding ]
hotmail.com doet het gewoon prima hierquote:Op maandag 2 november 2015 17:14 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ben druk bezig met het hackenquote:Op maandag 2 november 2015 17:14 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
Zit helemaal geen ritme in nog. Ene keer eet ik 20:30 (wat dan nog op tijd is inderdaad) andere keer 19:00. Ga steeds met klasgenoten in de stad eten. Hangt er een beetje vanaf wat zij doen. En heb geen zin om te koken hier in het hostel.quote:Op maandag 2 november 2015 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
heb je je al aangepast aan Spaans ritme cachie? Eten om 22.00 oid?
Dat lijkt me dan een probleem met je account.quote:Op maandag 2 november 2015 17:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ook niet, alleen de mail die op mijn foon geinstalleerd is
Ah rijke tatta dusquote:Op maandag 2 november 2015 17:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit helemaal geen ritme in nog. Ene keer eet ik 20:30 (wat dan nog op tijd is inderdaad) andere keer 19:00. Ga steeds met klasgenoten in de stad eten. Hangt er een beetje vanaf wat zij doen. En heb geen zin om te koken hier in het hostel.
Nu maak je madelief bangquote:Op maandag 2 november 2015 17:21 schreef Myrr het volgende:
Heb er ook 0 verstand van verder. Misschien dat er een Nigeriaan geld mee aan het storten is.
Dat sws maar iedereen doet moeite op een andere manier.quote:Op maandag 2 november 2015 17:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, te simpel. Je moet er wel moeite voor doen.
Hoe ver ben je nuquote:Op maandag 2 november 2015 17:21 schreef Myrr het volgende:
Heb er ook 0 verstand van verder. Misschien dat er een Nigeriaan geld mee aan het storten is.
gewoon bietje gamen bietje series kijken bietje fappen zoals altijdquote:Op maandag 2 november 2015 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe staat het leven ervoor Herman?
watquote:Op maandag 2 november 2015 16:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aan de paella?quote:
nog nooit een vacature tegengekomen voor "gezocht handdoekenvouwer avondploeg"quote:
Ja hele dag stralend weer gisteren. En zat de hele tijd buiten stil, maar had het na een tijdje alsnog warm met enkel zomerjas aan.quote:Op maandag 2 november 2015 14:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Vond je? Niet veel van meegekregen dan. Ik vind vandaag erg mooi.
dat kan, waarschijnlijk omdat ik de enigste vacature in de wereld bezetquote:Op maandag 2 november 2015 17:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
nog nooit een vacature tegengekomen voor "gezocht handdoekenvouwer avondploeg"
Komt wel goed kerel, ik heb maar een keer in mijn leven geschaatst en kon het in een tijd van 4 minuten.quote:Op maandag 2 november 2015 17:57 schreef niels0 het volgende:
Weer niet geschaatst vandaag. Ik hoop dat ik het morgen niet verleerd ben.
Weet ik wel, maar bepaalde tricks moet ik toch eigenlijk dagelijks oefenen voor de soepelheid.quote:Op maandag 2 november 2015 17:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Komt wel goed kerel, ik heb maar een keer in mijn leven geschaatst en kon het in een tijd van 4 minuten.
Komt wel goed, gewoon vertrouwen in jezelf hebben en een goeie verzekering.quote:Op maandag 2 november 2015 18:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar bepaalde tricks moet ik toch eigenlijk dagelijks oefenen voor de soepelheid.
Calamari uit de oven...quote:
Vrijdag gevallen midden in een hoofdstraat hier met allemaal verkeer om me heen, dus even een polsbandage gekocht en me er een paar dagen niet aan gewaagd.quote:Op maandag 2 november 2015 18:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Komt wel goed, gewoon vertrouwen in jezelf hebben en een goeie verzekering.
Reed je daar even een scheve schaatsquote:Op maandag 2 november 2015 18:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vrijdag gevallen midden in een hoofdstraat hier met allemaal verkeer om me heen, dus even een polsbandage gekocht en me er een paar dagen niet aan gewaagd.
Belgisch wegdek... Je kent het vast wel. Best een uitdaging soms.quote:Op maandag 2 november 2015 18:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Reed je daar even een scheve schaats
whehehequote:Op maandag 2 november 2015 18:07 schreef BozeHaas het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)de_stip_poekie_.html
Leukkkquote:
Ik heb blauwe bandages met paarse sterren. Kopen?quote:Op maandag 2 november 2015 18:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vrijdag gevallen midden in een hoofdstraat hier met allemaal verkeer om me heen, dus even een polsbandage gekocht en me er een paar dagen niet aan gewaagd.
nice.. dan heb je zeker hele hoge kwalificaties als ze speciaal jou hebben uitgekozenquote:Op maandag 2 november 2015 17:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kan, waarschijnlijk omdat ik de enigste vacature in de wereld bezet
ik word echt jelly als je lekkernijen eet die je alleen in Spanje kan vindenquote:
Ik ben al voorzien. Ik heb 3M spul gescoord. Voor m'n enkels en knieën had ik ze al, maar nu even wat bijgekocht voor m'n polsen.quote:Op maandag 2 november 2015 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb blauwe bandages met paarse sterren. Kopen?
Ahzo, nou er zijn vast objecten die erin passen en zoveel waard zijn.quote:
Dit ziet er echt nasty uit.quote:Op maandag 2 november 2015 18:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ahzo, nou er zijn vast objecten die erin passen en zoveel waard zijn.
Afgelopen zaterdag volle 28 weken aangetikt. Het gaat snel.
Max 21 en minimaal 16quote:Op maandag 2 november 2015 18:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Leukkkhoe warm is daar eigenlijk?
quote:
Ja die ga ik binnenkort ook krijgen. Fucking eng.quote:
Al zenuwen?quote:Op maandag 2 november 2015 18:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ahzo, nou er zijn vast objecten die erin passen en zoveel waard zijn.
Afgelopen zaterdag volle 28 weken aangetikt. Het gaat snel.
Dat doe ik niet hoorquote:Op maandag 2 november 2015 18:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
ik word echt jelly als je lekkernijen eet die je alleen in Spanje kan vinden
Gefeliciteerd trouwens, hoe lang ben je preggers?quote:Op maandag 2 november 2015 18:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Ja die ga ik binnenkort ook krijgen. Fucking eng.
Seks komt wel weer goed, is geen prioriteit. Ook voor hem niet gelukkig.quote:Op maandag 2 november 2015 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Al zenuwen?
Je had het over 1 keer per week voor je vriend, na de geboort is het over met de seks.
Dank je, 28 weken en nogwat.quote:Op maandag 2 november 2015 18:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwens, hoe lang ben je preggers?
Zie het antwoord net nvm.
Oke, één tip: anti-conceptie ernaquote:Op maandag 2 november 2015 18:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Seks komt wel weer goed, is geen prioriteit. Ook voor hem niet gelukkig.
[..]
Dank je, 28 weken en nogwat.
Oh damn dit is echt fucked upquote:Op maandag 2 november 2015 18:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, één tip: anti-conceptie ernaFamilielied was 60 dagen geboorte eerste kind zwanger van de tweede
je eet toch niet elke dag bitterballen hè, dat is ook weer zo sneuquote:
Ja een nicht van me had dat ookquote:Op maandag 2 november 2015 18:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, één tip: anti-conceptie ernaFamilielied was 60 dagen geboorte eerste kind zwanger van de tweede
Spiraal schijnt volgens mij beter te gaan na een bevalling.quote:Op maandag 2 november 2015 18:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja een nicht van me had dat ookMens is 27 en heeft vier kinderen waarvan een al tien/elf is
Ga meteen aan de anticonceptie hierna, moet alleen nog even kijken wat precies.
like a t-rexquote:
Nee geen idee. Moet ook zeggen dat ik nog niet zo heel veel heb gezien.quote:Op maandag 2 november 2015 19:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hebben ze in Barcelona ook een beetje een jazz-scene dat je weet?
Wie heb jij het zien doen dan?quote:Op maandag 2 november 2015 19:38 schreef Neverknown het volgende:
Waarom is het geil om stelletjes te zien neuken.
#durfttezeggen
Wanneer mag ik naar jou en mozy kijken chai?
Ben nu aankijken. Zwijntje ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |