Max 21 en minimaal 16quote:Op maandag 2 november 2015 18:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Leukkkhoe warm is daar eigenlijk?
quote:
Ja die ga ik binnenkort ook krijgen. Fucking eng.quote:
Al zenuwen?quote:Op maandag 2 november 2015 18:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ahzo, nou er zijn vast objecten die erin passen en zoveel waard zijn.
Afgelopen zaterdag volle 28 weken aangetikt. Het gaat snel.
Dat doe ik niet hoorquote:Op maandag 2 november 2015 18:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
ik word echt jelly als je lekkernijen eet die je alleen in Spanje kan vinden
Gefeliciteerd trouwens, hoe lang ben je preggers?quote:Op maandag 2 november 2015 18:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Ja die ga ik binnenkort ook krijgen. Fucking eng.
Seks komt wel weer goed, is geen prioriteit. Ook voor hem niet gelukkig.quote:Op maandag 2 november 2015 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Al zenuwen?
Je had het over 1 keer per week voor je vriend, na de geboort is het over met de seks.
Dank je, 28 weken en nogwat.quote:Op maandag 2 november 2015 18:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwens, hoe lang ben je preggers?
Zie het antwoord net nvm.
Oke, één tip: anti-conceptie ernaquote:Op maandag 2 november 2015 18:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Seks komt wel weer goed, is geen prioriteit. Ook voor hem niet gelukkig.
[..]
Dank je, 28 weken en nogwat.
Oh damn dit is echt fucked upquote:Op maandag 2 november 2015 18:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, één tip: anti-conceptie ernaFamilielied was 60 dagen geboorte eerste kind zwanger van de tweede
je eet toch niet elke dag bitterballen hè, dat is ook weer zo sneuquote:
Ja een nicht van me had dat ookquote:Op maandag 2 november 2015 18:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, één tip: anti-conceptie ernaFamilielied was 60 dagen geboorte eerste kind zwanger van de tweede
Spiraal schijnt volgens mij beter te gaan na een bevalling.quote:Op maandag 2 november 2015 18:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja een nicht van me had dat ookMens is 27 en heeft vier kinderen waarvan een al tien/elf is
Ga meteen aan de anticonceptie hierna, moet alleen nog even kijken wat precies.
like a t-rexquote:
Nee geen idee. Moet ook zeggen dat ik nog niet zo heel veel heb gezien.quote:Op maandag 2 november 2015 19:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hebben ze in Barcelona ook een beetje een jazz-scene dat je weet?
Wie heb jij het zien doen dan?quote:Op maandag 2 november 2015 19:38 schreef Neverknown het volgende:
Waarom is het geil om stelletjes te zien neuken.
#durfttezeggen
Wanneer mag ik naar jou en mozy kijken chai?
Ben nu aankijken. Zwijntje ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |