Ja hele dag stralend weer gisteren. En zat de hele tijd buiten stil, maar had het na een tijdje alsnog warm met enkel zomerjas aan.quote:Op maandag 2 november 2015 14:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Vond je? Niet veel van meegekregen dan. Ik vind vandaag erg mooi.
dat kan, waarschijnlijk omdat ik de enigste vacature in de wereld bezetquote:Op maandag 2 november 2015 17:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
nog nooit een vacature tegengekomen voor "gezocht handdoekenvouwer avondploeg"
Komt wel goed kerel, ik heb maar een keer in mijn leven geschaatst en kon het in een tijd van 4 minuten.quote:Op maandag 2 november 2015 17:57 schreef niels0 het volgende:
Weer niet geschaatst vandaag. Ik hoop dat ik het morgen niet verleerd ben.
Weet ik wel, maar bepaalde tricks moet ik toch eigenlijk dagelijks oefenen voor de soepelheid.quote:Op maandag 2 november 2015 17:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Komt wel goed kerel, ik heb maar een keer in mijn leven geschaatst en kon het in een tijd van 4 minuten.
Komt wel goed, gewoon vertrouwen in jezelf hebben en een goeie verzekering.quote:Op maandag 2 november 2015 18:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar bepaalde tricks moet ik toch eigenlijk dagelijks oefenen voor de soepelheid.
Calamari uit de oven...quote:
Vrijdag gevallen midden in een hoofdstraat hier met allemaal verkeer om me heen, dus even een polsbandage gekocht en me er een paar dagen niet aan gewaagd.quote:Op maandag 2 november 2015 18:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Komt wel goed, gewoon vertrouwen in jezelf hebben en een goeie verzekering.
Reed je daar even een scheve schaatsquote:Op maandag 2 november 2015 18:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vrijdag gevallen midden in een hoofdstraat hier met allemaal verkeer om me heen, dus even een polsbandage gekocht en me er een paar dagen niet aan gewaagd.
Belgisch wegdek... Je kent het vast wel. Best een uitdaging soms.quote:Op maandag 2 november 2015 18:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Reed je daar even een scheve schaats
whehehequote:Op maandag 2 november 2015 18:07 schreef BozeHaas het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)de_stip_poekie_.html
Leukkkquote:
Ik heb blauwe bandages met paarse sterren. Kopen?quote:Op maandag 2 november 2015 18:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vrijdag gevallen midden in een hoofdstraat hier met allemaal verkeer om me heen, dus even een polsbandage gekocht en me er een paar dagen niet aan gewaagd.
nice.. dan heb je zeker hele hoge kwalificaties als ze speciaal jou hebben uitgekozenquote:Op maandag 2 november 2015 17:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kan, waarschijnlijk omdat ik de enigste vacature in de wereld bezet
ik word echt jelly als je lekkernijen eet die je alleen in Spanje kan vindenquote:
Ik ben al voorzien. Ik heb 3M spul gescoord. Voor m'n enkels en knieën had ik ze al, maar nu even wat bijgekocht voor m'n polsen.quote:Op maandag 2 november 2015 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb blauwe bandages met paarse sterren. Kopen?
Ahzo, nou er zijn vast objecten die erin passen en zoveel waard zijn.quote:
Dit ziet er echt nasty uit.quote:Op maandag 2 november 2015 18:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ahzo, nou er zijn vast objecten die erin passen en zoveel waard zijn.
Afgelopen zaterdag volle 28 weken aangetikt. Het gaat snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |