Oooh safari, probeereens via chrome.quote:Op maandag 2 november 2015 17:14 schreef madeliefff het volgende:
en als ik het via safari open krijg ik deze pagina:
[ afbeelding ]
hotmail.com doet het gewoon prima hierquote:Op maandag 2 november 2015 17:14 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ben druk bezig met het hackenquote:Op maandag 2 november 2015 17:14 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
Zit helemaal geen ritme in nog. Ene keer eet ik 20:30 (wat dan nog op tijd is inderdaad) andere keer 19:00. Ga steeds met klasgenoten in de stad eten. Hangt er een beetje vanaf wat zij doen. En heb geen zin om te koken hier in het hostel.quote:Op maandag 2 november 2015 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
heb je je al aangepast aan Spaans ritme cachie? Eten om 22.00 oid?
Dat lijkt me dan een probleem met je account.quote:Op maandag 2 november 2015 17:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ook niet, alleen de mail die op mijn foon geinstalleerd is
Ah rijke tatta dusquote:Op maandag 2 november 2015 17:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit helemaal geen ritme in nog. Ene keer eet ik 20:30 (wat dan nog op tijd is inderdaad) andere keer 19:00. Ga steeds met klasgenoten in de stad eten. Hangt er een beetje vanaf wat zij doen. En heb geen zin om te koken hier in het hostel.
Nu maak je madelief bangquote:Op maandag 2 november 2015 17:21 schreef Myrr het volgende:
Heb er ook 0 verstand van verder. Misschien dat er een Nigeriaan geld mee aan het storten is.
Dat sws maar iedereen doet moeite op een andere manier.quote:Op maandag 2 november 2015 17:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, te simpel. Je moet er wel moeite voor doen.
Hoe ver ben je nuquote:Op maandag 2 november 2015 17:21 schreef Myrr het volgende:
Heb er ook 0 verstand van verder. Misschien dat er een Nigeriaan geld mee aan het storten is.
gewoon bietje gamen bietje series kijken bietje fappen zoals altijdquote:Op maandag 2 november 2015 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe staat het leven ervoor Herman?
watquote:Op maandag 2 november 2015 16:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn vader zei ook nooit dat ik mijn huiswerk moest maken en nu vouw ik handdoeken in de nacht om net genoeg te verdienen voor 2 rollen wc papier per maand
aan de paella?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |