Hoezo bemoeial, dat hoor je gewoon aan te voelen. Als ze ouder worden laat je ze meer vrij, natuurlijk, maar het gaat dan om kleine gebaren.quote:Op maandag 2 november 2015 16:51 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik hoef echt geen bemoeial van een vader lijkt me shit.
Mijn vader houdt geen overzicht over mij. Mijn moeder doet dat meestal.quote:Op maandag 2 november 2015 16:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo bemoeial, dat hoor je gewoon aan te voelen. Als ze ouder worden laat je ze meer vrij, natuurlijk, maar het gaat dan om kleine gebaren.
mijn vader zei ook nooit dat ik mijn huiswerk moest maken en nu vouw ik handdoeken in de nacht om net genoeg te verdienen voor 2 rollen wc papier per maandquote:Op maandag 2 november 2015 16:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mijn vader houdt geen overzicht over mij. Mijn moeder doet dat meestal.
Ik hoor wel eens van meiden waarmee de vader zich echt bemoeit met hun leven enz. en dan kan ik dat echt niet voorstellen dat ik een vader heb die zeg dat ik mijn huiswerk moet maken. Of bepaalde dingen moet doen.
die handdoeken zijn toch voor na de daad? volgens mij voer je je werk verkeerd uit.quote:Op maandag 2 november 2015 16:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn vader zei ook nooit dat ik mijn huiswerk moest maken en nu vouw ik handdoeken in de nacht om net genoeg te verdienen voor 2 rollen wc papier per maand
ik kan alles doen in mijn eigen volgorde maar bewaar handdoeken voor het laatst omdat ik het zo fantastisch vindquote:Op maandag 2 november 2015 16:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die handdoeken zijn toch voor na de daad? volgens mij voer je je werk verkeerd uit.
Ik deed altijd uit mezelf.quote:Op maandag 2 november 2015 16:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn vader zei ook nooit dat ik mijn huiswerk moest maken en nu vouw ik handdoeken in de nacht om net genoeg te verdienen voor 2 rollen wc papier per maand
Ik vind niet heel veel aan, te donker.quote:Op maandag 2 november 2015 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goeie OP, daar kan Meloewa wat van leren
Racistquote:Op maandag 2 november 2015 17:06 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind niet heel veel aan, te donker.
TEAM ROOMBLANKquote:
Nee, te simpel. Je moet er wel moeite voor doen.quote:Op maandag 2 november 2015 17:02 schreef Neverknown het volgende:
Als je als ouders gewoon laat merken dat je het beste over hebt en wil voor je kinderen dan ben je op zich al goede ouder.
Op wat voor manieren dat je dat laat zien maakt niet zoveel uit vind ik. Zolang ze maar caren om je.
Nope, gebruikte hotmail eerder wel, maar nu gewoon gmail.quote:Op maandag 2 november 2015 17:08 schreef madeliefff het volgende:
ik kan vaak mijn hotmail niet in, hebben meerderen dat? dan staat er "deze webpagina is niet beschikbaar"
Ik niet.quote:Op maandag 2 november 2015 17:08 schreef madeliefff het volgende:
ik kan vaak mijn hotmail niet in, hebben meerderen dat? dan staat er "deze webpagina is niet beschikbaar"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |