Wel boven de vleugel...quote:
Nope.quote:
Nope.quote:
Ja, helaas.quote:
Denk het zuidoosten dan.quote:Op zondag 22 november 2015 14:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nope.
Eerste ging naar Zuiden, tweede naar Noorden dus waar wij heengaan, geen idee...
Niet dat wij iets zien vanaf onze stoelen...
[..]
Ja, helaas.
Je kunt me vinden op 20A.quote:Op zondag 22 november 2015 14:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nope.
Eerste ging naar Zuiden, tweede naar Noorden dus waar wij heengaan, geen idee...
Niet dat wij iets zien vanaf onze stoelen...
[..]
Ja, helaas.
Het was 129 en 75 minuten meen ik. Dat scheelt weer.quote:Ach, 150 euro blijft natuurlijk absurd veel geld voor een uurtje vliegen.
Nee, het was 149 euro en 1 uur vliegen. Zie hier de tijden:quote:Op zondag 22 november 2015 15:40 schreef inkjet het volgende:
[..]
Het was 129 en 75 minuten meen ik. Dat scheelt weer.
Nee, ik zat in de tweede vlucht en ze zeiden dat ze vanwege het weer kozen voor een andere route. Daar was meer te zien vanaf 2000-2500 voet.quote:Edit: ah, heb m gevonden, boven Vlieland nu. Wordt dus niet steeds dezelfde route.
Eerst Noord en dan onbekend. In ieder geval buien ontwijken.quote:
quote:Op zondag 22 november 2015 15:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Eerst Noord en dan onbekend. In ieder geval buien ontwijken.
Zal wel druk zijn geweest bij de alarmcentrale van 112quote:Op zondag 22 november 2015 16:10 schreef FredvZ het volgende:
Was net te laat voor het maken van een foto, maar prachtig gezicht toen de ph-bhc net over het centrum van Rotterdam vloog.
Thanks, maar ik zat er inquote:Op zondag 22 november 2015 15:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://www.flightradar24.com/KLM3/80d2acc
Zoek eens op Twitter 'vliegtuig laag'.quote:Op zondag 22 november 2015 16:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal wel druk zijn geweest bij de alarmcentrale van 112
Okequote:
De tweede vlucht ging via Eelde, maar de Kooy zou ook mee kunnen tellen. Tessel ook wel een beetje.quote:Op zondag 22 november 2015 21:43 schreef Woods het volgende:
Zou wel leuk geweest zijn om neerlands vliegvelden af te vliegen
We vlogen inderdaad wel erg laag. Ik geloof dat nergens de 1000 meter hebben aangetikt terwijl we vorig jaar toch wel meer rond de 2-3000 meter zaten.quote:Op zondag 22 november 2015 09:45 schreef Fokker89 het volgende:
2.000ft is wel erg laag, ben benieuwd hoeveel mensen denken dat het toestel in problemen is/gekaapt is oid.
Je kon er op wachten.quote:Op zondag 22 november 2015 11:32 schreef donroyco het volgende:
Zeeland opgeschrikt door laagvliegend vliegtuig
Dit was ook grappig. Wij zagen (via app) dat de kist daar vloog en belden hierom naar huis dat ze naar boven moesten kijken - want helder weer en bijzonder laag vliegen) want dan konden het toestel duidelijk zien. Helaas was het toestel toen net weer te ver naar het Noordwesten afgebogen voor hen.quote:Op zondag 22 november 2015 12:58 schreef Janeiros het volgende:
Balen, woon op 8 hoog in 't noorden van Leeuwarden maar zag net te laat dat die al voorbij was
You lucky SOB.quote:
quote:Op zondag 22 november 2015 16:27 schreef Fokker89 het volgende:
Zal wel druk zijn geweest bij de alarmcentrale van 112
Jep, weer oud en vertrouwd 'verontruste telefoontjes en social media berichten' bij zoiets.quote:Op zondag 22 november 2015 17:07 schreef donroyco het volgende:
Zoek eens op Twitter 'vliegtuig laag'.
Thanks, vlucht is nu niet terug te vinden op Flightradar (of ik doe iets fout).quote:
Ik zat op rij 44. Dan zie je echt niets. Ik viel af toen ik niet precies genoeg wist wat de rotation speed was. Toen stonden er nog maar weinig mensen...quote:We wisten natuurlijk dat de kans erg groot was dat we in het midden zouden zitten maar het beroerde was dat we boven de vleugels zaten met als resultaat dat we praktisch niets konden zien.
Oh, en geen schaalmodel mee naar huis kunnen nemen.
KLM denkt namelijk dat er 70% aan composiet in een 787 zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |