Dus de mensen die me een slaapplek hebben aangeboden kunnen nog van me horenquote:Gefeliciteerd!
U heeft zich zojuist ingeschreven voor de SallandTrail 2016
Uw startnummer voor de SallandTrail ligt op 12 maart 2016 klaar bij het wedstrijdsecretariaat.
Jaaa!quote:Op woensdag 4 november 2015 21:18 schreef Guard het volgende:
Aangezien er nog plek was op de 50 km van de Sallandtrail heb ik toch maar toegegeven aan de peer pressure.
[..]
Dus de mensen die me een slaapplek hebben aangeboden kunnen nog van me horen![]()
Werkelijke reden is natuurlijk dat ik dan weer een frietje kan eten met T.quote:
Snap ik wel jaquote:Op woensdag 4 november 2015 21:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Werkelijke reden is natuurlijk dat ik dan weer een frietje kan eten met T.
Watje om toe te geven aan die peerpressure.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:18 schreef Guard het volgende:
Aangezien er nog plek was op de 50 km van de Sallandtrail heb ik toch maar toegegeven aan de peer pressure.
[..]
Dus de mensen die me een slaapplek hebben aangeboden kunnen nog van me horen![]()
Ja komt maar zei ik alquote:Op woensdag 4 november 2015 21:18 schreef Guard het volgende:
[..]
| 1 2 3 4 5 6 | [b]12 maart 2016 - [url=http://www.sallandtrail.nl/ ]Sallandtrail (Nijverdal)[/url][/b] [*] Jero_nimo - 75 km [*] YUR - 50 km [*] Guard - 50 km [*] Daywalk3r - 50 km |
First (or last) thing in the morningquote:Op woensdag 4 november 2015 23:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Q, would you be so kind?
of loopt yur 75?
[ code verwijderd ]
You are the greatestquote:Op woensdag 4 november 2015 23:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
First (or last) thing in the morning
zet er nog maar eentje bij voor de 50 dan.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
First (or last) thing in the morning
Dit is wel met het gegeven dat mijn marathon pas op 3 april is. Dus ik zit in het opbouwtraject. Dus de specifieke training met langere duurlopen begint rond 1 januari. 37 km in de specifieke fase zou wel vrij weinig zijn. In welke fase van de trainingsperiode liep je 50-75 km per week?quote:Op dinsdag 3 november 2015 07:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind 37km per week in een marathontraining erg weinig. Dan loop je nog niet eens de marathonafstand in 7 dagen en straks moet je dat in één dagVoor mijn eerste marathon liep ik tussen de 50 en 75km per week en voor de tweede tussen de 70 en 95. Ik denk dat dat meer uitmaakt dan je eetpatroon aanpassen of of je wel of geen alcohol drinkt (mits met mate).
Hoeveel ervaring heb je al met halve marathons lopen? Dat scheelt ook wel?
quote:Op woensdag 4 november 2015 22:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Watje om toe te geven aan die peerpressure.
quote:Op donderdag 5 november 2015 01:20 schreef Jero_nimo het volgende:
Ben er even goed voor gaan zitten en heb er een wat uitgebreider verhaaltje uitgeperst over het NK Trailrunning, oftewel de Duinentrail in Schoorl. Wat een gave trail was het weer!
http://naturailrunner.blo(...)entrail-schoorl.html
[ link | afbeelding ]
7e worden met maar 16 minuten achter de nr 1quote:Op donderdag 5 november 2015 01:20 schreef Jero_nimo het volgende:
Ben er even goed voor gaan zitten en heb er een wat uitgebreider verhaaltje uitgeperst over het NK Trailrunning, oftewel de Duinentrail in Schoorl. Wat een gave trail was het weer!
http://naturailrunner.blo(...)entrail-schoorl.html
[ link | afbeelding ]
Ik denk ook dat jero dat niet zo graag zou willen, dat je hem serieus neemt.quote:Op donderdag 5 november 2015 08:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Als jero geen sub 2:50 loopt in Spijkenisse kan ik hem niet serieus meer nemen.
Ik spreek altijd de waarheid. Dit in tegenstelling tot de htm chauffeurs.quote:
Behalve als het sneeuwt en windkracht 10 is he.quote:Op donderdag 5 november 2015 08:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Als jero geen sub 2:50 loopt in Spijkenisse kan ik hem niet serieus meer nemen.
Dan gelasten ze die wedstrijd toch af.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Behalve als het sneeuwt en windkracht 10 is he.
Die liegen toch nooit?quote:Op donderdag 5 november 2015 09:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik spreek altijd de waarheid. Dit in tegenstelling tot de htm chauffeurs.
Mietjessport he, dat hardlopenquote:Op donderdag 5 november 2015 09:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dan gelasten ze die wedstrijd toch af.
Ik doe mee, ik zwem nu 3 á 4 keer per week. Het helpt. Gisteren nog even hardgelopen, maar het stond allemaal te strak.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:41 schreef Vork het volgende:
Blijven lopen, al is het maar korte afstanden en langzaam tempo geeft me nauwelijks resultaat. De knieën zijn eigenlijk beide overbelast (en niet alleen door hardlopen). November wordt de maand waarin ik niet meer in actie kom en in december maar verder kijken of ik weer een beetje wat kan doen. Nu moet ik dus op zoek naar een sportalternatief met minder kniebelasting.
Ja dat was wel echt tijdens het specifieke schema, dus 3-3.5 maand van tevoren. Lijkt me dat je goed op track ligt danquote:Op donderdag 5 november 2015 05:20 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
Dit is wel met het gegeven dat mijn marathon pas op 3 april is. Dus ik zit in het opbouwtraject. Dus de specifieke training met langere duurlopen begint rond 1 januari. 37 km in de specifieke fase zou wel vrij weinig zijn. In welke fase van de trainingsperiode liep je 50-75 km per week?
Ik heb verscheidene halve marathons uitgelopen, dit kostte me qua training niet eens zoveel moeite.
Lukt het al een beetje met herstellen? Ik las dat dat nog een pittige opgave is...
Geloof me, ik barst elke keer dat ik er aan denk zowat in huilen uit. Ben het zat. Zo zatquote:Op donderdag 5 november 2015 10:27 schreef Quoi het volgende:
Dat zijn zomaar drie mensen die het dit jaar voor gezien houden qua hardlopenDat lijkt me zo raar.
Zeker weten dat even niet lopen dan een goede aanpak is. Voor mezelf zou het alleen een gat in mijn agenda slaan. Het is zo'n onderdeel van mijn dagelijks leven inmiddels. Dus daarom lijkt dat me raar. Maar misschien valt dat best mee als je het opvult met iets anders (zoals Mo in de sportschool).quote:Op donderdag 5 november 2015 10:39 schreef Vork het volgende:
Quoi, ja het is raar, ik heb nog geprobeerd om met minder intensiviteit wat te bereiken, maar een goede herstelperiode qua hardlopen is nu de enige optie die ik nog kan bedenken die ook het snelst en het best naar goed herstel leidt. Het voelt ook een beetje als opgeven, maar eigenlijk is dat het niet. dat wordt het wel als ik door blijf emmeren met een beetje lopen hier of daar.
Niet doen! Houd de spirit vast: je gaat in de sportschool die spieren zo verschrikkelijk sterk maken dat je over een tijdje blessureloos door het leven rentquote:Op donderdag 5 november 2015 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geloof me, ik barst elke keer dat ik er aan denk zowat in huilen uit. Ben het zat. Zo zat
quote:Op donderdag 5 november 2015 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geloof me, ik barst elke keer dat ik er aan denk zowat in huilen uit. Ben het zat. Zo zat
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
Niet doen! Houd de spirit vast: je gaat in de sportschool die spieren zo verschrikkelijk sterk maken dat je over een tijdje blessureloos door het leven rent
quote:Op donderdag 5 november 2015 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar het is soms érg lastig om positief te blijven als je dat wat je het liefste doet moet missen terwijl anderen om je heen het wel allemaal doen, verbeteren en genietenquote:Op donderdag 5 november 2015 10:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
Niet doen! Houd de spirit vast: je gaat in de sportschool die spieren zo verschrikkelijk sterk maken dat je over een tijdje blessureloos door het leven rent
Misschien een overbodige tip/advies maar wil hem toch even opperen.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:39 schreef Vork het volgende:
Jero, ik heb mijn loopstijl eerder al eens aangepast toen ik ook last had van mijn knie. Inderdaad kleinere pasjes en dat leek wel te helpen. Hoe dan ook is een analyse van mijn loopstijl, kritisch kijken of ik wel de juiste loopschoenen heb en een advies van iemand met verstand daarvan inderdaad een onderdeel van de oplossing. Verder wil ik zeker niet stil zitten, dus zoek ik naar middelen om mijn conditie op pijl te kunnen houden. En ik wil ook graag bepaalde spiergroepen trainen en nog een paar kilo zien te lozen. Dat maakt de klappen op mijn knieën tijdens het lopen ook wat minder zwaar en beter opvangbaar.
Moblo, nog steeds je rug? Zwemmen lijkt me een goed alternatief, de sportschool ook (hoewel ik dan echt veel doelgerichter en met meer planning er naartoe moet gaan, want eigenlijk vind ik daar geen klap aan). Helaas kosten beide opties geld (wat even een probleem is momenteel). Fietsen werkt voor mij ook wel. Dat vind ik in de winter minder fijn om te doen, maar het is in elk geval minder belastend.
Quoi, ja het is raar, ik heb nog geprobeerd om met minder intensiviteit wat te bereiken, maar een goede herstelperiode qua hardlopen is nu de enige optie die ik nog kan bedenken die ook het snelst en het best naar goed herstel leidt. Het voelt ook een beetje als opgeven, maar eigenlijk is dat het niet. dat wordt het wel als ik door blijf emmeren met een beetje lopen hier of daar.
Inschrijven voor wedstrijden dusquote:Op donderdag 5 november 2015 14:19 schreef steffelonio het volgende:
Succes met de blessures, Vork en Moblo!
Nadat ik mijn doelen voor dit jaar heb gehaald zit ik nu ook een beetje in een zwart gat. Het hoofddoel voor dit jaar was de Tilburg Ten Miles (ging prima) en daarna omdat ik toch lekker bezig was ook de Eindhoven Halve Marathon gelopen (beginstuk ging ruk, tweede helft prima).
Nu ben ik 's avonds moeilijk van de bank te schoppen. Ik voel niet echt meer de drive om in het donker een rondje te doen. In de weekends overdag vind ik het nog wel lekker, vooral dankzij het mooie weer van de afgelopen tijd. Afgelopen maandag ging het trainingsrondje ook heel belabberd, benen voelden moe aan en ik had het koud en was wat trillerig.
Kortom, ik moet me weer wat doelen stellen en aan de hand van een schema weer aan de slag gaan. Over twee weken nog wel de warandeloop doen, ik heb er geen hoge verwachtingen van, gewoon kijken wat voor tijden er in zitten op de 5 en 10 km.
| 1 2 | [b]21-11-2015 - [url=http://www.warandeloop.nl/nl/algemeen/dewarandeloop]Warandeloop (Tilburg)[/url][/b] [*] La_Tramposa - 5km cross |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |