Dus de mensen die me een slaapplek hebben aangeboden kunnen nog van me horenquote:Gefeliciteerd!
U heeft zich zojuist ingeschreven voor de SallandTrail 2016
Uw startnummer voor de SallandTrail ligt op 12 maart 2016 klaar bij het wedstrijdsecretariaat.
Jaaa!quote:Op woensdag 4 november 2015 21:18 schreef Guard het volgende:
Aangezien er nog plek was op de 50 km van de Sallandtrail heb ik toch maar toegegeven aan de peer pressure.
[..]
Dus de mensen die me een slaapplek hebben aangeboden kunnen nog van me horen![]()
Werkelijke reden is natuurlijk dat ik dan weer een frietje kan eten met T.quote:
Snap ik wel jaquote:Op woensdag 4 november 2015 21:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Werkelijke reden is natuurlijk dat ik dan weer een frietje kan eten met T.
Watje om toe te geven aan die peerpressure.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:18 schreef Guard het volgende:
Aangezien er nog plek was op de 50 km van de Sallandtrail heb ik toch maar toegegeven aan de peer pressure.
[..]
Dus de mensen die me een slaapplek hebben aangeboden kunnen nog van me horen![]()
Ja komt maar zei ik alquote:Op woensdag 4 november 2015 21:18 schreef Guard het volgende:
[..]
| 1 2 3 4 5 6 | [b]12 maart 2016 - [url=http://www.sallandtrail.nl/ ]Sallandtrail (Nijverdal)[/url][/b] [*] Jero_nimo - 75 km [*] YUR - 50 km [*] Guard - 50 km [*] Daywalk3r - 50 km |
First (or last) thing in the morningquote:Op woensdag 4 november 2015 23:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Q, would you be so kind?
of loopt yur 75?
[ code verwijderd ]
You are the greatestquote:Op woensdag 4 november 2015 23:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
First (or last) thing in the morning
zet er nog maar eentje bij voor de 50 dan.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
First (or last) thing in the morning
Dit is wel met het gegeven dat mijn marathon pas op 3 april is. Dus ik zit in het opbouwtraject. Dus de specifieke training met langere duurlopen begint rond 1 januari. 37 km in de specifieke fase zou wel vrij weinig zijn. In welke fase van de trainingsperiode liep je 50-75 km per week?quote:Op dinsdag 3 november 2015 07:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind 37km per week in een marathontraining erg weinig. Dan loop je nog niet eens de marathonafstand in 7 dagen en straks moet je dat in één dagVoor mijn eerste marathon liep ik tussen de 50 en 75km per week en voor de tweede tussen de 70 en 95. Ik denk dat dat meer uitmaakt dan je eetpatroon aanpassen of of je wel of geen alcohol drinkt (mits met mate).
Hoeveel ervaring heb je al met halve marathons lopen? Dat scheelt ook wel?
quote:Op woensdag 4 november 2015 22:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Watje om toe te geven aan die peerpressure.
quote:Op donderdag 5 november 2015 01:20 schreef Jero_nimo het volgende:
Ben er even goed voor gaan zitten en heb er een wat uitgebreider verhaaltje uitgeperst over het NK Trailrunning, oftewel de Duinentrail in Schoorl. Wat een gave trail was het weer!
http://naturailrunner.blo(...)entrail-schoorl.html
[ link | afbeelding ]
7e worden met maar 16 minuten achter de nr 1quote:Op donderdag 5 november 2015 01:20 schreef Jero_nimo het volgende:
Ben er even goed voor gaan zitten en heb er een wat uitgebreider verhaaltje uitgeperst over het NK Trailrunning, oftewel de Duinentrail in Schoorl. Wat een gave trail was het weer!
http://naturailrunner.blo(...)entrail-schoorl.html
[ link | afbeelding ]
Ik denk ook dat jero dat niet zo graag zou willen, dat je hem serieus neemt.quote:Op donderdag 5 november 2015 08:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Als jero geen sub 2:50 loopt in Spijkenisse kan ik hem niet serieus meer nemen.
Ik spreek altijd de waarheid. Dit in tegenstelling tot de htm chauffeurs.quote:
Behalve als het sneeuwt en windkracht 10 is he.quote:Op donderdag 5 november 2015 08:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Als jero geen sub 2:50 loopt in Spijkenisse kan ik hem niet serieus meer nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |