abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157270743
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 15:41 schreef Devv het volgende:
Ik ben weer enigszins bijgekomen van gisteren. Het is alsof ik 42 kilometer door een muur van geluid ben gelopen, wat een geweldige ervaring. Er komt wel een verslag maar ik ben nog twee weken aan het reizen. Dus dat gaat het even niet worden. Het streven van 4:30:00 heb ik wel ruimschoots gehaald, want het is 4:15:47 geworden.
Lekkere tijd _O_
  maandag 2 november 2015 @ 15:56:08 #52
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157270795
Very nice Devv ^O^
F means you're fucked
pi_157270939
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Steffelonio je hebt me weer ingehaald in de challenge :P Wordt een leuke battle tot het eind van het jaar!
Tja, ik heb het aantal kms flink onderschat. Op basis van eind vorig jaar was ik tevreden met 800 km in 2015, toen ik merkte dat ik dat wel ging halen heb ik het aangepast naar 1000. Maar ik kan het geen 2e keer verhogen...
Het wordt waarschijnlijk iets meer dan 1500 kms voor mij dit jaar.

Kan je uitrekenen hoeveel je moet lopen om als eerste uit te komen :P
pi_157270961
Mooi gedaan Devv, zeker gezien je voorbereiding!
pi_157270978
Lekker Devv!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_157271048
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 16:02 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Tja, ik heb het aantal kms flink onderschat. Op basis van eind vorig jaar was ik tevreden met 800 km in 2015, toen ik merkte dat ik dat wel ging halen heb ik het aangepast naar 1000. Maar ik kan het geen 2e keer verhogen...
Het wordt waarschijnlijk iets meer dan 1500 kms voor mij dit jaar.

Kan je uitrekenen hoeveel je moet lopen om als eerste uit te komen :P
2550 denk ik dan.. nog 450 km. Zou denk ik moeten lukken.. maar het gaat erom spannen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_157271907
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 15:03 schreef YUR het volgende:

[..]

We verwachten je bij de MDL natuurlijk wel een half uur voor de start in de Paardenstal. Puur voor de mental support ^O^
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 15:29 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dit!
Als ik kom dan is dat om foto's te nemen langs het parkoers. Hangt sterk af van het weer die dag.

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 15:30 schreef pijll het volgende:

[..]

Inderdaad!

Want ik doe het niet.
Jij staat toch wel weer op het 18 km-punt?

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 15:22 schreef mytec het volgende:

[..]

Succes met het herstel! en je mag wel wandelen toch? dat is ook goed qua revalidatie en in beweging blijven. En je niet druk maken, want dat mag niet.. lopen komt wel weer dan.
Ik mag wel wandelen ja :)

quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 15:41 schreef Devv het volgende: Het is alsof ik 42 kilometer door een muur van geluid ben gelopen, wat een geweldige ervaring.
Dan heeft Eurosport de verkeerde beelden uitgezonden vrees ik. Was het echt 42 km lang rijen dik publiek dan?
Niettemin: goed gelopen! Mooie tijd op zo'n zwaar parkoers.
pi_157271935
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 15:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben bij geen van die evenementen aanwezig, wat een teleurstelling, geen jompels van den Zwabber ;)
De MDL was te vroeg voor je. Vond ik echt enorm teleurstellend, had wel enige hardheid van jou verwacht.
pi_157271946
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:06 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

2550 denk ik dan.. nog 450 km. Zou denk ik moeten lukken.. maar het gaat erom spannen ;)
Volgend jaar gewoon 1km als challenge, gegarandeerde winst.
Ik vind dat degene die het dichtst bij de 100% uitkomt heeft gewonnen trouwens. Dus niet er veel overheen vliegen, want dan heb je je challenge niet goed neergezet :P.
pi_157272019
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:42 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

De MDL was te vroeg voor je. Vond ik echt enorm teleurstellend, had wel enige hardheid van jou verwacht.
Nah, niet te vroeg, maar ten eerste zat ik een weekendje wifi-loos in de Ardennen dat inschrijfweekend (en dat vond ik prima) en ten tweede is het niet in overeenstemming met mijn doelen voor deze winter. Ik loop niets wat langer is dan 10km..

quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 16:42 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Volgend jaar gewoon 1km als challenge, gegarandeerde winst.
Ik vind dat degene die het dichtst bij de 100% uitkomt heeft gewonnen trouwens. Dus niet er veel overheen vliegen, want dan heb je je challenge niet goed neergezet :P.
Tja ik dacht toch echt dat ik met wederom één marathon op ongeveer hetzelfde km aantal als vorig jaar zou uitkomen :P Wist ik veel dat ik ineens weken van 95km ging maken :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_157272091
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 12:30 schreef BK. het volgende:
Sterkte met je herstel Zwabberhark!

Ik ben me een beetje aan het verdiepen in een AV hier in de buurt, omdat het me leuk lijkt mensen te ontmoeten en mezelf op een meer verantwoorde manier te ontwikkelen. Helaas word ik niet heel veel wijzer van de website. Als ik als recreant lid zou worden heb ik de keuze uit een lidmaatschap met de mogelijkheid om 1 of 2 keer per week te trainen. Maar hoe ziet zo'n training eruit? En welke voordelen (of nadelen) heeft een lidmaatschap bij een AV of club?
En nu kan ik wel contact met de AV opnemen, maar ik vraag het jullie eerst even. :)
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 13:40 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik ben zo'n 45 minuten sneller geworden op de marathon sinds ik bij een AV train :P Dus dat vind ik wel een duidelijk voordeel. Eerst begonnen bij de recreanten, maar al snel overgestapt naar de wedstrijdgroep. Hardlopen is niet zo'n super sociale sport natuurlijk dus ik weet niet of je er echt voor de contacten heen moet gaan, al kan het wel een bijkomend voordeel zijn. Ik vind vooral gewoon de focus op looptechniek, loopscholing en de structuur fijn werken. En bij de meeste verenigingen hier kun je eerste een paar keer proef mee gaan trainen voor je beslist, dus probeer vooral verschillende groepen en AV's uit!
Even een dubbelquote...

Ik zit niet bij een AV of loopgroep, en doe lekker alles zelf.
In anderhalf jaar tijd ben ik > 25 min sneller geworden op de halve marathon, en op de marathon hoop ik over twee weken een beste verbetering neer te zetten.
Hoewel ik zeker wel het voordeel zie van een AV, met name op het gebied van techniek en alle andere benefits die het hebben van "begeleiding met een diploma" met zich meebrengt is het zeker niet onmogelijk om verbetering te boeken zonder AV.

Het sociale aspect van een AV is zeker aanwezig, maar uiteindelijk blijft het een individuele sport. Dat is voor mij een van de dingen die de sport aantrekkelijk maakt, ik kan het lekker zelf doen, wanneer het mij uitkomt.
Niet van die dingen als "dinsdagavond om 19:00 naar de baan te om te trainen", dat gaat me altijd snel tegenstaan. Maar zo ben ik, en gelukkig is niet ieder ander persoon zoals ik... :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_157272200
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:49 schreef Guard het volgende:

[..]

[..]

Even een dubbelquote...

Ik zit niet bij een AV of loopgroep, en doe lekker alles zelf.
In anderhalf jaar tijd ben ik > 25 min sneller geworden op de halve marathon, en op de marathon hoop ik over twee weken een beste verbetering neer te zetten.
Hoewel ik zeker wel het voordeel zie van een AV, met name op het gebied van techniek en alle andere benefits die het hebben van "begeleiding met een diploma" met zich meebrengt is het zeker niet onmogelijk om verbetering te boeken zonder AV.

Het sociale aspect van een AV is zeker aanwezig, maar uiteindelijk blijft het een individuele sport. Dat is voor mij een van de dingen die de sport aantrekkelijk maakt, ik kan het lekker zelf doen, wanneer het mij uitkomt.
Niet van die dingen als "dinsdagavond om 19:00 naar de baan te om te trainen", dat gaat me altijd snel tegenstaan. Maar zo ben ik, en gelukkig is niet ieder ander persoon zoals ik... :P
Ja het is natuurlijk ook een N=1 verhaal ;)
En hoeveel verbetering je met of zonder AV kunt boeken hangt natuurlijk vooral af van wat je uitgangssituatie is, hoeveel je zelf al gedaan hebt eraan, wat je conditie op dat moment is, waar je zwakke en sterke punten liggen, en hoeveel energie je er in steekt. Puur alleen contributie betalen en op komen dagen zal je ook geen enorme voordelen opleveren :P
  maandag 2 november 2015 @ 17:02:17 #63
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157272373
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:40 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

[..]

Als ik kom dan is dat om foto's te nemen langs het parkoers. Hangt sterk af van het weer die dag.

[..]

Jij staat toch wel weer op het 18 km-punt?

[..]

Ik mag wel wandelen ja :)

[..]

Dan heeft Eurosport de verkeerde beelden uitgezonden vrees ik. Was het echt 42 km lang rijen dik publiek dan?
Niettemin: goed gelopen! Mooie tijd op zo'n zwaar parkoers.
Zou pijll al wakker zijn als YUR bij de 18 km is?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 2 november 2015 @ 17:05:14 #64
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157272418
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:53 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja het is natuurlijk ook een N=1 verhaal ;)
En hoeveel verbetering je met of zonder AV kunt boeken hangt natuurlijk vooral af van wat je uitgangssituatie is, hoeveel je zelf al gedaan hebt eraan, wat je conditie op dat moment is, waar je zwakke en sterke punten liggen, en hoeveel energie je er in steekt. Puur alleen contributie betalen en op komen dagen zal je ook geen enorme voordelen opleveren :P
Bij ons Is er niet heel veel anders te doen dan dat. Geen individuele programma's ofzo. Zou ook wel een beetje gekkenwerk zijn want ik ben geen wedstrijdloper.
pi_157272432
Iedereen gister weer lekker gelopen zie ik! w/

En Devv _O_ respect man!

Mijn fysio heeft tot mijn grote spijt net afgebeld.. Opeens een te drukke agenda. Nouja goed ik ben de beroerste niet dus dan maar morgen. Ik zit en zat alleen met de enkel. Ik dacht dus met die afspraak, ook gelijk daarover te vragen en mss zelfs te laten tapen ofzo. Maar aan de telefoon zei hij, kom maar gewoon meetrainen en dan zien we wel hoe het gaat. Hij blijft speciaal in het begin in de buurt lopen, zodat als het straks dan echt niet gaat, ik niet te ver terug hoef te wandelen.
Ben alleen een beetje bang om te rennen want hij is nog wel een beetje té gevoelig voor mijn gevoel met gewoon wandelen . Maar goed we zien het wel hoe het gaat :D!
  maandag 2 november 2015 @ 17:15:19 #66
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157272580
Oja, Devv!!! Super gedaan!
pi_157272603
quote:
Ik ben weer enigszins bijgekomen van gisteren. Het is alsof ik 42 kilometer door een muur van geluid ben gelopen, wat een geweldige ervaring. Er komt wel een verslag maar ik ben nog twee weken aan het reizen. Dus dat gaat het even niet worden. Het streven van 4:30:00 heb ik wel ruimschoots gehaald, want het is 4:15:47 geworden.
Mooi gedaan, zo ruim binnen je eigen doel!

Safe travels and enjoy ^O^
pi_157272628
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:53 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Puur alleen contributie betalen en op komen dagen zal je ook geen enorme voordelen opleveren :P
Niet? -O-
Juist daar zag ik nog wel winst liggen: vooruitgang kopen met een minimale inspanning :D
pi_157272643
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 17:18 schreef Guard het volgende:

[..]

Niet? -O-
Juist daar zag ik nog wel winst liggen: vooruitgang kopen met een minimale inspanning :D
Je kunt het altijd proberen? Veel mensen schijnen ook te denken dat het met sportscholen zo werkt, of zelfs zonder het opdagen!
pi_157272797
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 17:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je kunt het altijd proberen? Veel mensen schijnen ook te denken dat het met sportscholen zo werkt, of zelfs zonder het opdagen!
Dat ben ik ook een tijdje geweest, donateur van de plaatselijke sportschool, en dat was niet tegen basic-fit prijzen :o
Kreeg er, teleurstellend genoeg, geen wasbordje van.
pi_157272916
quote:
Super! er komt ooit nog een keer dat ik die ook ga doen staat op mijn lijstje! Ook altijd lekker als je streeftijd lukt! Nu niet meteen 5kg aan de hoogstaanste Amerikaanse cuisine al la mc donalds, kentucky's, taco bell's er bij eten he.
pi_157273331
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:49 schreef Guard het volgende:
In anderhalf jaar tijd ben ik > 25 min sneller geworden op de halve marathon, en op de marathon hoop ik over twee weken een beste verbetering neer te zetten
Jij hebt echt een enorme verbetering neergezet, waar zat 'm dat nou in?
pi_157273717
Ik vind trainen bij de AV leuk, lekker over de baan knallen. Je kunt er bij ons een beetje uit halen wat je zelf wilt. Ik ben in het begin heel snel heel veel sneller geworden, daarna bleef dat een beetje stabiel, en nu ik weinig train weer langzamer. Wij lopen meestal wel in een klein sub-groepje, en dat vind ik veel makkelijker dan in m'n eentje lopen te bikkelen.

Dat "op dinsdag om 7 uur naar de baan" vind ik niet zo erg, behalve dat ik het lang niet altijd red door files. Zwabber: hoe laat is morgen de mist weg in Noord-Holland? Vandaag heb ik in totaal 2 uur in de file mogen staan, en dat wil ik morgen niet nog een keer.
pi_157273975
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:23 schreef hatsaflats het volgende:
Zwabber: hoe laat is morgen de mist weg in Noord-Holland? Vandaag heb ik in totaal 2 uur in de file mogen staan, en dat wil ik morgen niet nog een keer.
Ik heb geen operationele diensten op dit moment, dus ik heb geen flauw idee hoe het in elkaar zit. Probleem met dit weer kan zijn dat het dagen lang aanhoudt, maar toch iedere dag net iets anders uitpakt. Dus misschien heb je mazzel. Hier in Zuid-Holland viel het volgens mij mee met de mist.
pi_157274238
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:03 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Jij hebt echt een enorme verbetering neergezet, waar zat 'm dat nou in?
Ik denk dat ik op het conditionele vlak het meeste heb gewonnen het afgelopen jaar, had gewoon een erg laag "aanvangsniveau" toen ik een paar jaar geleden aan mijn hardloopleven begon.
pi_157274288
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:46 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik denk dat ik op het conditionele vlak het meeste heb gewonnen het afgelopen jaar, had gewoon een erg laag "aanvangsniveau" toen ik een paar jaar geleden aan mijn hardloopleven begon.
Als dat de enige reden is zou je prestatiecurve juist in het begin het steilst zijn, niet pas na een paar jaar. Dus Guard, wat is jouw geheim? Ga me niet vertellen dat het toch die gojirozijntjes zijn :'(
pi_157274291
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:46 schreef Guard het volgende:

[..]

En het valt mij op dat jij enorm veel aankan, qua trainingskilometers en opeenvolging van wedstrijden. Als die belastbaarheid goed is, kan je ook steeds harder en langer trainen natuurlijk.
  maandag 2 november 2015 @ 18:54:40 #78
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157274446
Aan je hardloopleven beginnen :P

Voor andere ijdeltuiten: de filmpjes van de LVML staan online.
pi_157274449
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:48 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Als dat de enige reden is zou je prestatiecurve juist in het begin het steilst zijn, niet pas na een paar jaar. Dus Guard, wat is jouw geheim? Ga me niet vertellen dat het toch die gojirozijntjes zijn :'(
Onderschat niet hoe lang (en voornamelijk hoe veel) ik van het onsportieve leven genoten heb.
Mijn lichaam heeft een lange tijd in shock geleefd en is pas laat gaan meewerken aan dit hardloop gebeuren.

Ik kan je geruststellen: er staat hier geen zangzaad op het menu.
Al ben ik de afgelopen maand wel een stuk minder suikers (in de vorm van snoep en koek) gaan eten, en veel meer fruit (gewoon het tijdloze fruit zoals appels, bananen en mandarijnen)
pi_157274495
Jij hebt echt een groot deel van je hardloopleven vergooid, gezien je (in mijn ogen) grote aanleg voor de sport. Hopelijk heb je er desondanks wel van genoten (ik vermoed van wel :-)).

Jij had je kunnen voegen bij de jero's, B's en Cornielen. En misschien doe je dat nog wel zelfs.
pi_157274507
Ik denk dat bij hardlopers de 'leercurve' wel vaker minder steil is in het allerbegin, omdat je eerst een bepaalde belastbaarheid moet kweken voordat je echt hard kunt gaan trainen.
pi_157274994
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:48 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

En het valt mij op dat jij enorm veel aankan, qua trainingskilometers en opeenvolging van wedstrijden. Als die belastbaarheid goed is, kan je ook steeds harder en langer trainen natuurlijk.
Ik heb mezelf ook verbaasd daarin, om eerlijk te zijn. Voornamelijk het aantal kilometers.
Qua wedstrijden probeer er een paar uit te pikken die ik echt volle bak loop en de rest loop ik toch een beetje met de rem erop.
  maandag 2 november 2015 @ 19:18:57 #83
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157275075
Op het finishfilmpje (https://results.chronotra(...)esult/41717/18009871) hoor ik Life is Life. Dat was acceptabele finishmuziek. Ik moest echter onder het pijnlijke geluid van Grease Lightning die laatste klimmetjes volbrengen. Have mercy!

Toppunt was wel Papaoutai in Bergschenhoek :Y

Hebben jullie iets met start- en finishmuziekjes? En wat heeft de voorkeur?
pi_157275133
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Jij hebt echt een groot deel van je hardloopleven vergooid, gezien je (in mijn ogen) grote aanleg voor de sport. Hopelijk heb je er desondanks wel van genoten (ik vermoed van wel :-)).

Jij had je kunnen voegen bij de jero's, B's en Cornielen. En misschien doe je dat nog wel zelfs.
Ik heb zeker niet het gevoel dat ik jaren van mijn leven weggegooid heb, al heb ik zelf ook wel eens het idee "what if...." als het op mijn hardloopleven aankomt.
Maar ja: water under the bridge
Nu heb ik mezelf in de taaie mannen categorie gemanoeuvreerd en daar zal ik het mee moeten doen :)
  maandag 2 november 2015 @ 19:21:23 #85
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157275154
Ik wil overigens Guard's evaluatie niet verstoren. Geheel mee eens dat die een geweldige curve heeft doorgemaakt. Bewonderingswaardig :Y

Guard: ga zo door.
pi_157275190
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:21 schreef Quoi het volgende:
Ik wil overigens Guard's evaluatie niet verstoren. Geheel mee eens dat die een geweldige curve heeft doorgemaakt. Bewonderingswaardig :Y

Guard: ga zo door.
Jouw finish filmpje is vele malen leuker en interessanter dan mijn gebazel 8-)
pi_157276299
Zag net de aankondiging dat Radar het op NPO1 zo gaat hebben over (te) dure hardloopschoenen.

Benieuwd of dat een beetje genuanceerd gebeurt dit keer. Ik herinner ne nog De Rekenkamer...
  Redactie Sport maandag 2 november 2015 @ 20:12:35 #88
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_157276408
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 20:08 schreef indepoeier het volgende:
Zag net de aankondiging dat Radar het op NPO1 zo gaat hebben over (te) dure hardloopschoenen.

Benieuwd of dat een beetje genuanceerd gebeurt dit keer. Ik herinner ne nog De Rekenkamer...
Oh die ene keer dat ze 600 euro aan meuk kochten die je ook wel voor 200 had kunnen halen? (Als je het allemaal al nodig had..)

Goh, ben benieuwd deze keer. Ben namelijk dik tevreden met mijn schoenen van 130 euro. Goed aangemeten in ieder geval.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_157276972
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:18 schreef Quoi het volgende:
Op het finishfilmpje (https://results.chronotra(...)esult/41717/18009871) hoor ik Life is Life. Dat was acceptabele finishmuziek. Ik moest echter onder het pijnlijke geluid van Grease Lightning die laatste klimmetjes volbrengen. Have mercy!

Finishmuziek? Volgens mij had ik zoveel mogelijk zintuigen uitgeschakeld en was ik alleen maar bezig met eindelijk over die finish komen zodat ik kon stoppen. Van muziek, publiek of andere lopers heb ik dat laatste stuk dan ook niet echt veel meegekregen
pi_157277047
Ik zie toch heel veel positieve berichten over de NYC Marathon van mensen die mee hebben gedaan
Zou ik dan toch ooit een keer daar gaan lopen?
  maandag 2 november 2015 @ 20:44:40 #91
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_157277304
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Steffelonio je hebt me weer ingehaald in de challenge :P Wordt een leuke battle tot het eind van het jaar!
Oeh, dat moest ik ook nodig updaten :)
Life is what you make it.
  maandag 2 november 2015 @ 20:50:25 #92
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_157277508
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:18 schreef Quoi het volgende:

Toen ik aan het einde van mijn eerste HM in Egmond (en aan het einde van mijn Latijn) eindelijk bij de finish dacht te zijn en vervolgens nog dat rothellinkje voor de vuurtoren op moest, werd over de speakers net :'Bloed, zweet en tranen' ingezet. Veel mensen zongen mee. Het voelde alsof het speciaal voor mij werd gezongen.
Life is what you make it.
pi_157277595
Hoi ben ik weer. :)

Ik heb vandaag les 16 gedaan. Was best zwaar nog. :@

Ik ben nu ook een beetje buikspiertjes en borstspiertjes erbij aan het doen. Wat trainen jullie nog meer?
Groot fan van User Wotte
  maandag 2 november 2015 @ 20:54:09 #94
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157277638
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 20:32 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Finishmuziek? Volgens mij had ik zoveel mogelijk zintuigen uitgeschakeld en was ik alleen maar bezig met eindelijk over die finish komen zodat ik kon stoppen. Van muziek, publiek of andere lopers heb ik dat laatste stuk dan ook niet echt veel meegekregen
Fyi: Funky Town - Lipps Inc. Die beleving hád je kunnen helpen misschien.
pi_157278497
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 20:54 schreef Quoi het volgende:
Funky Town - Lipps Inc.
Ik hoor het nu ja. Als ik dat op dat moment beseft had dan had dat mijn hele finishbeleving naar een heel ander niveau gebracht!
pi_157278846
Zo ik ben geweest. Was niet zo'n succes. Na 32 minuten (met veel wandelen al tussendoor) gestopt en toen teruggewandeld (trainer hield de groep wel vrij dicht bij me, echt lief). Maar het doet gewoon te veel pijn. En mijn tempo was al keilaag vanavond. Nouja anyway ik moet het op het werk ontlasten. Ik moest hard lachen toen hij dat zei, want ik sta met dit werk constant stil op de zelfde plek.En er is echt niks zittends te doen.. Donderdag mag ik niet trainen. Wel even wandelen. Vrijdag mag ik wèl de wedstrijd lopen w/. Vrijdag word ie ook ingetaped. Gewoon voor het stevigheid gevoel...

linkje;http://app.endomondo.com/workouts/627156413/19432788
pi_157279249
Ben je ook al weleens bij een andere trainer/fysio geweest?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_157279811
quote:
99s.gif Op maandag 2 november 2015 21:41 schreef mosselmossel het volgende:
Ben je ook al weleens bij een andere trainer/fysio geweest?
Ja meerdere zelfs! Deze bevalt me eigk het beste. Hij is soms alleen wat te fanatiek/enthousiast. Maargoed ik moet het nog altijd zelf bepalen. En op maandag en donderdag zijn er 2 verschillende trainers en dan heb je nog 1 'reserve'trainer.
  maandag 2 november 2015 @ 22:19:13 #99
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157280439
Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar de enkelklachten zijn nieuw? Waren die er al of is er iets gebeurd xMissi?
pi_157280511
Wat een negeerheid omg.
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')