quote:Op maandag 2 november 2015 11:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb een parodontologische operatie gehad vorige week en voor het genezingsproces mag ik de rest van het jaar niet meer sporten. Door sporten stijgt je bloeddruk en dat is niet gunstig. Tja. Het is niet anders, al sta ik niet te
nou ja hardlopen deed je toch al niet, trimmen ook niet eens, joggen kwam nog het dichtst in de buurt. Maar sterkte ermee en succes met herstel van de operatie.quote:Op maandag 2 november 2015 10:53 schreef Zwabberhark het volgende:
Mijn hardloopjaar is vanochtend beëindigd. Daarmee ben ik op 670 km gekomen, wat 43% van mijn jaartotaal van vorig jaar was.
Ik liep 4 wedstrijden: 2x5, 1x4 mijl en 1x10.
Volgend jaar ga ik weer rustig opbouwen.
Haha, heerlijk dit.quote:Op maandag 2 november 2015 11:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
nou ja hardlopen deed je toch al niet, trimmen ook niet eens, joggen kwam nog het dichtst in de buurt.
Voordeel is je voelt je een beetje verplicht te gaan, je krijgt loopscholing, oefeningen, je kan strijden tegen medelopers tijdens de training (word je sneller), gezelligheidquote:Op maandag 2 november 2015 12:30 schreef BK. het volgende:
Sterkte met je herstel Zwabberhark!
Ik ben me een beetje aan het verdiepen in een AV hier in de buurt, omdat het me leuk lijkt mensen te ontmoeten en mezelf op een meer verantwoorde manier te ontwikkelen. Helaas word ik niet heel veel wijzer van de website. Als ik als recreant lid zou worden heb ik de keuze uit een lidmaatschap met de mogelijkheid om 1 of 2 keer per week te trainen. Maar hoe ziet zo'n training eruit? En welke voordelen (of nadelen) heeft een lidmaatschap bij een AV of club?
En nu kan ik wel contact met de AV opnemen, maar ik vraag het jullie eerst even.![]()
Ik ben zo'n 45 minuten sneller geworden op de marathon sinds ik bij een AV trainquote:Op maandag 2 november 2015 12:30 schreef BK. het volgende:
Sterkte met je herstel Zwabberhark!
Ik ben me een beetje aan het verdiepen in een AV hier in de buurt, omdat het me leuk lijkt mensen te ontmoeten en mezelf op een meer verantwoorde manier te ontwikkelen. Helaas word ik niet heel veel wijzer van de website. Als ik als recreant lid zou worden heb ik de keuze uit een lidmaatschap met de mogelijkheid om 1 of 2 keer per week te trainen. Maar hoe ziet zo'n training eruit? En welke voordelen (of nadelen) heeft een lidmaatschap bij een AV of club?
En nu kan ik wel contact met de AV opnemen, maar ik vraag het jullie eerst even.![]()
Mooiquote:Op maandag 2 november 2015 14:02 schreef BK. het volgende:
Dank voor de reacties. Ik meld me binnenkort eens aan voor een proeftraining.
En L_T, jij hebt je zinnen gezet op de 10km in Schoorl, toch? Het parcours is veranderd, minder bochten, dus kans op een nog snellere tijd.
Hangt ervan af of daarvan je bloeddruk gaat stijgen. Dat weet ik eerlijk gezegd niet.quote:Op maandag 2 november 2015 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:
En zwabberhark, wat jammer dat je niet meer mag lopen, zeker nu november voorlopig zo'n mooi weer schenkt. Hopelijk gaat het hersnel snel! Mag je wel core of krachttraining doen?
Met verse zin dan! Blijf je wel een beetje gezellig meeposten hier of vind je dat juist vervelend?quote:Op maandag 2 november 2015 14:15 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hangt ervan af of daarvan je bloeddruk gaat stijgen. Dat weet ik eerlijk gezegd niet.
Het is inderdaad jammer, want de mooiste twee loopseizoenen zijn de lente en de herfst en die mis ik dit jaar allebei. Maar goed, volgend jaar wordt een stuk beter!
Dat hangt van jullie af. Als jullie iets posten wat me boeit wel. Met de 7HL, MDL en BGL op komst zit dat waarschijnlijk wel goed.quote:Op maandag 2 november 2015 14:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Met verse zin dan! Blijf je wel een beetje gezellig meeposten hier of vind je dat juist vervelend?
We verwachten je bij de MDL natuurlijk wel een half uur voor de start in de Paardenstal. Puur voor de mental supportquote:Op maandag 2 november 2015 14:55 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat hangt van jullie af. Als jullie iets posten wat me boeit wel. Met de 7HL, MDL en BGL op komst zit dat waarschijnlijk wel goed.
Succes met het herstel! en je mag wel wandelen toch? dat is ook goed qua revalidatie en in beweging blijven. En je niet druk maken, want dat mag niet.. lopen komt wel weer dan.quote:Op maandag 2 november 2015 11:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb een parodontologische operatie gehad vorige week en voor het genezingsproces mag ik de rest van het jaar niet meer sporten. Door sporten stijgt je bloeddruk en dat is niet gunstig. Tja. Het is niet anders, al sta ik niet te
Dit!quote:Op maandag 2 november 2015 15:03 schreef YUR het volgende:
[..]
We verwachten je bij de MDL natuurlijk wel een half uur voor de start in de Paardenstal. Puur voor de mental support
Knap hoor!quote:Op maandag 2 november 2015 15:41 schreef Devv het volgende:
Ik ben weer enigszins bijgekomen van gisteren. Het is alsof ik 42 kilometer door een muur van geluid ben gelopen, wat een geweldige ervaring. Er komt wel een verslag maar ik ben nog twee weken aan het reizen. Dus dat gaat het even niet worden. Het streven van 4:30:00 heb ik wel ruimschoots gehaald, want het is 4:15:47 geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |