abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157266854
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 12:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Absoluut, ik kan me niet voorstellen dat hier geen addertjes onder het gras zitten. Sowieso zijn de liverechten erg duur, dus ik vrees dat het sportkanaal van Ziggo niet rechtstreeks uitzend (dus volledige races later op de dag), of dat ze slechts gedeeltes live uitzenden, of dat er erg veel reclame langskomt, of dat er tal van andere voorwaarden aan verbonden zijn die geld kosten (zoals een duurder tv-pakket ofzo).
Ik denk dat het hetzelfde is als met Veronica, met Verstappen zijn er nu heel veel potentiele F1 kijkers, die gaan niet de drempel over van betaaltv. Als je het eerst gratis aanbiedt, breidt het aantal F1-kijkers zich enorm uit, en als die eenmaal vaste kijker zijn kun je ze geld gaan vragen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_157267128
quote:

[..]

Absoluut, ik kan me niet voorstellen dat hier geen addertjes onder het gras zitten. Sowieso zijn de liverechten erg duur, dus ik vrees dat het sportkanaal van Ziggo niet rechtstreeks uitzend (dus volledige races later op de dag), of dat ze slechts gedeeltes live uitzenden, of dat er erg veel reclame langskomt, of dat er tal van andere voorwaarden aan verbonden zijn die geld kosten (zoals een duurder tv-pakket ofzo).

Voorlopig blijf ik in ieder geval nog bij KPN. :)
Zo te zien aan wat ze aanbieden is Ziggo Sport (6 kanalen) hetzelfde als Sport1 en is slechts 1 kanaal (vergelijkbaar met Sport1 Select) beschikbaar in het standaard Digitale pakket.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 2 november 2015 @ 16:40:58 #203
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_157271913
Grosjean naast Vettel? Geef mij wat jullie op hebben _O- :D
  maandag 2 november 2015 @ 18:35:16 #204
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_157273965
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 05:53 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het artikel 100% waar is maar het lijkt mij niet dat jij beter ingelicht bent. Adam Cooper is een zeer betrouwbare F1 journo. Er zal ongetwijfeld flink wat kloppen in verband dat stuk.
Nou, het artikel geeft min of meer verkapt nog wel toe dat het speculatie is, maar hier wordt gelijk de conclusie getrokken dat Toto de boel heeft lopen saboteren om RBR te naaien. Dat wordt nergens aangetoond.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_157274603
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:35 schreef twiFight het volgende:

[..]

Nou, het artikel geeft min of meer verkapt nog wel toe dat het speculatie is, maar hier wordt gelijk de conclusie getrokken dat Toto de boel heeft lopen saboteren om RBR te naaien. Dat wordt nergens aangetoond.
Het is een deel speculatie, maar wel gestoeld op bronnen en ingangen die hij wel degelijk heeft. Het is natuurlijk niet zo dat Cooper zoals wij maar wat nieuwsartikelen leest en zich daarop baseert. Ik weet niet of het 100% zo gegaan is, maar dit is echt geen totale onzin of zo..
pi_157274709
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij had gewoon moeten blijven rijden, 2e was hij sowieso al.
Zoals ik het begreep deed Merc de tweede stops uit veiligheidsoverwegingen (ze konden zich een extra stop toch makkelijk veroorloven). Dan kan je het niet maken om dat alleen bij Rosberg te doen, dan schenk je Hamilton de zege.
  maandag 2 november 2015 @ 19:16:24 #207
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_157275015
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:01 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Het is een deel speculatie, maar wel gestoeld op bronnen en ingangen die hij wel degelijk heeft. Het is natuurlijk niet zo dat Cooper zoals wij maar wat nieuwsartikelen leest en zich daarop baseert. Ik weet niet of het 100% zo gegaan is, maar dit is echt geen totale onzin of zo..
nogmaals, mijn kritiek is niet op het artikel, maar op de fokkers die ongefundeerde conclusies trekken nav het artikel
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_157275334
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:16 schreef twiFight het volgende:

[..]

nogmaals, mijn kritiek is niet op het artikel, maar op de fokkers die ongefundeerde conclusies trekken nav het artikel
Naja Wolff zal nooit de intentie hebben gehad om Red Bull te naaien maar hij van meet af aan tegen een samenwerking en hij heeft zich er altijd tegen verzet (volgens Cooper dan).
pi_157275829
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:04 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Zoals ik het begreep deed Merc de tweede stops uit veiligheidsoverwegingen (ze konden zich een extra stop toch makkelijk veroorloven). Dan kan je het niet maken om dat alleen bij Rosberg te doen, dan schenk je Hamilton de zege.
Dit idd.
pi_157276573
http://www.gpupdate.net/n(...)ezien-niets-kwalijk/

Wel netjes dat Vettel op zijn boosheid terugkomt. Uiteindelijk zijn dit incidenten die in een druk startveld voorkomen, een puur raceongeval. Iemand gaat net iets te wijd, een ander geeft net iets te weinig ruimte. Zo gaan die dingen.

http://www.gpupdate.net/n(...)-te-komen-na-sotsji/

Als je dan de reactie van Raikkonen leest... triest. Heeft die jongen geen zelfreflectie. Gewoon blijven volhouden dat hij niet volkomen faalde in Rusland en ook nu weer niet helemaal vrijuit ging. Doe toch eens normaal en neem een voorbeeld aan Vettel.
pi_157277281
quote:

[..]

Voorlopig blijf ik in ieder geval nog bij KPN. :)
Aan de andere kant als ik me niet vergis heeft RTL 7 ook een hele tijd alle uitzendingen van de formule 1 uitgezonden, natuurlijk wanneer er geen Hollander aan te pas komt net als dat ze nu weer doen met andere auto/motorsporten.
pi_157278577
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 20:43 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Aan de andere kant als ik me niet vergis heeft RTL 7 ook een hele tijd alle uitzendingen van de formule 1 uitgezonden, natuurlijk wanneer er geen Hollander aan te pas komt net als dat ze nu weer doen met andere auto/motorsporten.
Ze hebben ook wel uitgezonden toen er Nederlanders meededen, namelijk Jos Verstappen. Tussen 1992 en 2003 en 2007 en 2012 heeft RTL de uitzendrechten van de F1 gehad.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_157281245
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:22 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ze hebben ook wel uitgezonden toen er Nederlanders meededen, namelijk Jos Verstappen. Tussen 1992 en 2003 en 2007 en 2012 heeft RTL de uitzendrechten van de F1 gehad.
Dus dan betekent het wel dat Formule 1 uitzendrechten wel betaalbaar is voor Ziggosport als RTL7 het ook kan betalen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 november 2015 @ 23:16:08 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157281749
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:51 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Dus dan betekent het wel dat Formule 1 uitzendrechten wel betaalbaar is voor Ziggosport als RTL7 het ook kan betalen.
Die uitzendrechten liggen bij Sport1 tot 2018, hoe je het ook wendt of keert. Door de samenwerking aan te gaan, kan Ziggo ook Formule 1 uitzenden onder die licentie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 2 november 2015 @ 23:36:10 #215
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157282335
ze moeten nu toch weten welke motor ze krijgen ivm het 2016 ontwerp, anders liggen ze ter ver achter om goed te zijn bij de start van het seizoen.
pi_157282581
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:36 schreef THEFXR het volgende:
ze moeten nu toch weten welke motor ze krijgen ivm het 2016 ontwerp, anders liggen ze ter ver achter om goed te zijn bij de start van het seizoen.
Horner schijnt nog met Honda te praten en geruchten over een 'unbranded' Renault doen ook de ronde.

http://www.motorsport.com(...)randed-renault-plan/
pi_157282658
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 23:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Die uitzendrechten liggen bij Sport1 tot 2018, hoe je het ook wendt of keert. Door de samenwerking aan te gaan, kan Ziggo ook Formule 1 uitzenden onder die licentie.
Samenwerking? Ziggo Sport is de nieuwe naam voor Sport1. Naast de 6 bestaande kanalen komt er een nieuw 'gratis' kanaal voor Ziggo klanten, waar ze een selectie van het aanbod van de overige kanalen op uitzenden.
pi_157282700
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:44 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Horner schijnt nog met Honda te praten en geruchten over een 'unbranded' Renault doen ook de ronde.

Krijgend we straks een Red Bull Dacia...
  maandag 2 november 2015 @ 23:50:08 #219
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157282773
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:44 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

het is 3 maanden bezig ofzo,maar ik het goed begrijp STR krijgt Ferrari en RB is nog onbeslist?
pi_157283284
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 12:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik denk dat het hetzelfde is als met Veronica, met Verstappen zijn er nu heel veel potentiele F1 kijkers, die gaan niet de drempel over van betaaltv. Als je het eerst gratis aanbiedt, breidt het aantal F1-kijkers zich enorm uit, en als die eenmaal vaste kijker zijn kun je ze geld gaan vragen.
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 23:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:46 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Samenwerking? Ziggo Sport is de nieuwe naam voor Sport1. Naast de 6 bestaande kanalen komt er een nieuw 'gratis' kanaal voor Ziggo klanten, waar ze een selectie van het aanbod van de overige kanalen op uitzenden.
Ziggo is een dochterbedrijf van Liberty Global, dat vervolgens weer eigenaar is van Sport 1 en in het bezit is van de uitzendrechten van oa. F1.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_157284761
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het is 3 maanden bezig ofzo,maar ik het goed begrijp STR krijgt Ferrari en RB is nog onbeslist?
Denk dat Red Bull gewoon Renault gaat krijgen. Maar het kan nog alle kanten op.
pi_157284902
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:12 schreef tofastTG het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ziggo is een dochterbedrijf van Liberty Global, dat vervolgens weer eigenaar is van Sport 1 en in het bezit is van de uitzendrechten van oa. F1.
En sport1 veranderd haar naam medio november naar Ziggo Sport Totaal.
pi_157285308
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 06:05 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Denk dat Red Bull gewoon Renault gaat krijgen. Maar het kan nog alle kanten op.
Het moet nu toch wel een keer gaan komen, de doorbraak of de definitieve aankondiging van vertrek. Kan me niet voorstellen dat de boete om weg te gaan uit de F1 hoger is dan nog een jaar 2 teams in de F1 te houden die niks gaan bereiken vanwege de outdated motoren.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 november 2015 @ 10:43:11 #224
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157287306
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 08:21 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Het moet nu toch wel een keer gaan komen, de doorbraak of de definitieve aankondiging van vertrek. Kan me niet voorstellen dat de boete om weg te gaan uit de F1 hoger is dan nog een jaar 2 teams in de F1 te houden die niks gaan bereiken vanwege de outdated motoren.
Natuurlijk wel, want tegenover deelname staat exposure.
pi_157288237
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, want tegenover deelname staat exposure.
En wat voor een exposure... "En de einduitslag van GP #12; de RBs en STRs zijn weer 19 t/m 22e"
pi_157288410
Hamilton beetje boos lees ik in The Guardian...
  dinsdag 3 november 2015 @ 12:00:07 #227
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157288968
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:32 schreef JimmyManna het volgende:
en niks linken?
  dinsdag 3 november 2015 @ 12:04:53 #228
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
  dinsdag 3 november 2015 @ 12:13:50 #229
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_157289198
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:32 schreef JimmyManna het volgende:
En ik snap 'm ergens wel.
pi_157289369
Tuurlijk, Mercedes was vrij laat gepit voor de eerste set Primes. Hamilton had Rosberg makkelijk achter kunnen houden op zijn oude bandjes.

Of ze hadden beiden buiten moeten blijven, dan had Hamilton misschien Rosberg kunnen pakken, als beide hun banden op waren.

Ieder geval, hadden we in beide gevallen meer spektakel gehad.
.
pi_157289434
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

En ik snap 'm ergens wel.
Weet niet precies hoe het gegaan is. Als Merc voor beide besloot uit veiligheid naar binnen te gaan kan je het niet maken tov Rosberg om Hamilton door te laten rijden.

Als het gewoon tactiek was lijkt het me dat Hamilton als rijder ook het recht heeft te besluiten dat zijn banden beter waren dan verwacht en hij dus gewoon door kon rijden. Kan een risico zijn maar de titels waren al binnen, zoals hij zelf zegt.

Maar goed, geen idee hoe het precies gegaan is.
  dinsdag 3 november 2015 @ 12:39:42 #232
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_157289733
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:22 schreef Fer het volgende:
Tuurlijk, Mercedes was vrij laat gepit voor de eerste set Primes. Hamilton had Rosberg makkelijk achter kunnen houden op zijn oude bandjes.
Yup, Perez kon het tempo ook prima bijhouden op zijn nog oudere Primes.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:25 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Weet niet precies hoe het gegaan is. Als Merc voor beide besloot uit veiligheid naar binnen te gaan kan je het niet maken tov Rosberg om Hamilton door te laten rijden.

Als het gewoon tactiek was lijkt het me dat Hamilton als rijder ook het recht heeft te besluiten dat zijn banden beter waren dan verwacht en hij dus gewoon door kon rijden. Kan een risico zijn maar de titels waren al binnen, zoals hij zelf zegt.

Maar goed, geen idee hoe het precies gegaan is.
Precies, en we zullen het waarschijnlijk ook nooit te weten komen.
Het standpunt van Mercedes is duidelijk en acceptabel (veiligheid), maar de twijfel vanuit Hamilton z'n kant is begrijpelijk
Neem aan dat Hamilton die set banden na de GP nog heeft willen bekijken met eigen ogen.
pi_157290508
quote:
The Guardian laat een stukje weg waarin Hamillton zegt dat hij de banden zelf nog even wil checken en claimen dat de SC in het nadeel van Hamilton was, dat klopt niet.

Ik snap dat een losbol met een celebrity lifestyle goed is voor het imago van Mercedes, maar er zullen toch aardig wat mensen in dat team zitten die niet zo heel erg blij zijn met zijn team spirit, naast Rosberg.
pi_157290579
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Yup, Perez kon het tempo ook prima bijhouden op zijn nog oudere Primes.

[..]

Precies, en we zullen het waarschijnlijk ook nooit te weten komen.
Het standpunt van Mercedes is duidelijk en acceptabel (veiligheid), maar de twijfel vanuit Hamilton z'n kant is begrijpelijk
Neem aan dat Hamilton die set banden na de GP nog heeft willen bekijken met eigen ogen.
Het gaat dan om de softs, want op basis daarvan werd de beslissing gemaakt. Die banden waren volgens Mercedes verder versleten dan verwacht (bijna tot op het canvas). En daarom werden ze binnen geroepen omdat ze verwachten dat de mediums ook sneller zouden slijten dan verwacht en ze dus aan het eind van de race in problemen zouden komen. Ze hadden genoeg ruimte voor de pitstop en de SC zorgde er voor dat de hele discussie een non-discussie werd omdat ze dan toch wel allebei naar binnen zouden zijn gegaan.

En je kan niet de ene coureur naar binnen halen onder het mom van veiligheid en de ander niet.

Sowieso zorgde Hamiltons late reactie ervoor dat hij verder achter Rosberg weer de baan op kwam. Als hij meteen naar binnen was gegaan had hij er dichter achter gezeten en een poging kunnen wagen om hem in te halen.
pi_157290603
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

The Guardian laat een stukje weg waarin Hamillton zegt dat hij de banden zelf nog even wil checken en claimen dat de SC in het nadeel van Hamilton was, dat klopt niet.

Ik snap dat een losbol met een celebrity lifestyle goed is voor het imago van Mercedes, maar er zullen toch aardig wat mensen in dat team zitten die niet zo heel erg blij zijn met zijn team spirit, naast Rosberg.
Iemand met teamspirit wordt geen meervoudig kampioen. :)
pi_157290818
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:21 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Iemand met teamspirit wordt geen meervoudig kampioen. :)
Alleen als die een hele superieure auto krijgt. Rosberg is vooral rivaal, maar hij heeft ook met de rest van het team te maken. Vettel en Schumacher begrijpen dat, die koesteren de mensen die zich kapot werken voor hun glorie, en halen er dan ook veel meer uit. Hamilton blijft gewoon net zo lang met zijn neus in de boter vallen tot zelfs hij het niet meer kan verkloten.
pi_157291063
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hij haalt titels binnen. Daar zullen ze wel blij mee zijn vermoed ik.
pi_157291158
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Alleen als die een hele superieure auto krijgt. Rosberg is vooral rivaal, maar hij heeft ook met de rest van het team te maken. Vettel en Schumacher begrijpen dat, die koesteren de mensen die zich kapot werken voor hun glorie, en halen er dan ook veel meer uit. Hamilton blijft gewoon net zo lang met zijn neus in de boter vallen tot zelfs hij het niet meer kan verkloten.
Huh? Rosberg is helemaal geen rivaal. Al sinds Spa vorig jaar kan hij Hamilton niet neer aan.

En hoezo halen Vettel en Schumacher er meer uit? Geef eens voorbeelden?
Waar laat Hamilton zaken liggen die zij wel even op hadden gepakt?

Hamilton doet niet onder voor Vettel in diens Red Bull dagen in mijn ogen. Hij maximaliseert in de wagen, hij is mede verantwoordelijk voor Mercs opmars.
pi_157291471
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:43 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Hij haalt titels binnen. Daar zullen ze wel blij mee zijn vermoed ik.
Nee, dat doet hij niet, dat doen de engineers. Hadden ze pak m beet Perez genomen twee jaar geleden dan hadden ze ook de 4 titels gehad.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:47 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Huh? Rosberg is helemaal geen rivaal. Al sinds Spa vorig jaar kan hij Hamilton niet neer aan.
Hij delft het onderspit, en niet met veel. Rosberg heeft veel meer pech gehad, en is een paar keer door Hamilton gepiepeld. Het is met afstand Hamiltons grootste bedreiging voor een titel geweest.

quote:
En hoezo halen Vettel en Schumacher er meer uit? Geef eens voorbeelden?
Waar laat Hamilton zaken liggen die zij wel even op hadden gepakt?

Hamilton doet niet onder voor Vettel in diens Red Bull dagen in mijn ogen. Hij maximaliseert in de wagen, hij is mede verantwoordelijk voor Mercs opmars.
Hij kan snel rondjes rijden, maar voor zijn drie titels heeft hij slechts Kovalainen en Rosberg hoeven verslaan. Hij heeft bijna elk seizoen een auto gehad die goed genoeg was om een gooi naar de titel te doen, maar dan maakt hij zelf heel veel fouten en gaf hij de auto of het team de schuld. Dat is natuurlijk niet goed voor al die lui die hun familie nooit zien en dan stank voor dank krijgen. Schumacher gaf altijd zoveel mogelijk eer aan zijn team, dan willen ze net dat stapje extra doen en zijn ze net iets meer toegewijd, terwijl ze al zo hard werken.

Nu bij Mercedes werkt het omdat de auto uitzonderlijk superieur is. Liggen de verhoudingen tussen de auto's weer normaal en komt het aan op een paar punten dan ben je er niet met snel je rondjes draaien.
  dinsdag 3 november 2015 @ 15:51:25 #240
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157293802
IK geef hammie wel gelijk, had idd tijdens de sc kunnen pitten en zo de overwinning pakken.
pi_157294583
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:51 schreef THEFXR het volgende:
IK geef hammie wel gelijk, had idd tijdens de sc kunnen pitten en zo de overwinning pakken.
Toen wist hij nog niet dat er een safety car kwam. En als het om veiligheid gaat, haal je ze allebei naar binnen en niet maar eentje.
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:46:29 #242
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157294763
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:34 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Toen wist hij nog niet dat er een safety car kwam. En als het om veiligheid gaat, haal je ze allebei naar binnen en niet maar eentje.
dat veiligheid was een smoesje, die banden zagen er nog prima uit
pi_157294916
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:46 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat veiligheid was een smoesje, die banden zagen er nog prima uit
Onzin, waarom halen ze anders beide coureurs binnen. Sowieso waren de softs (waarop de beslissing gebaseerd werd) al bijna tot op het canvas versleten. Het maakt niet uit hoe de mediums eruit zagen, want daar werd de beslissing niet op gebaseerd.

En zoals ik al zei, je kunt niet de één wel binnenhalen om die reden en de andere niet.
  dinsdag 3 november 2015 @ 17:22:24 #244
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157295389
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:55 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Onzin, waarom halen ze anders beide coureurs binnen. Sowieso waren de softs (waarop de beslissing gebaseerd werd) al bijna tot op het canvas versleten. Het maakt niet uit hoe de mediums eruit zagen, want daar werd de beslissing niet op gebaseerd.

En zoals ik al zei, je kunt niet de één wel binnenhalen om die reden en de andere niet.
ik heb het woord "safety" niet op de boordradio gehoord.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 november 2015 @ 17:27:09 #245
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_157295480
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik heb het woord "safety" niet op de boordradio gehoord.
riepen ze niet pre caution?
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 3 november 2015 @ 17:29:07 #246
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157295520
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

riepen ze niet pre caution?
pas toen Hammie niet wilde, kozen ze die route, het iig shady as hell
pi_157295785
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

pas toen Hammie niet wilde, kozen ze die route, het iig shady as hell
Hoe weet je dat? We horen op tv namelijk niet iedere radio-converstatie.
pi_157296050
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:01 schreef Weltschmerz het volgende:

Nee, dat doet hij niet, dat doen de engineers. Hadden ze pak m beet Perez genomen twee jaar geleden dan hadden ze ook de 4 titels gehad.
Zo kan je iedere wel wereldtitel afdoen. Ik neem dan ook aan dat jij het standpunt hanteert dat Adrian Newey alle Red Bulls titels heeft veroverd en Perez dat ook gewoon had kunnen doen.

quote:
Hij delft het onderspit, en niet met veel. Rosberg heeft veel meer pech gehad, en is een paar keer door Hamilton gepiepeld. Het is met afstand Hamiltons grootste bedreiging voor een titel geweest.
Er zijn net aan twee races geweest waarin Rosberg sneller/beter was, Barcelona en Mexico. Voor de rest is de man steevast langzamer geweest dan Hamilton in de races. De enige reden waarom het vorig jaar spannend was, was omdat Hamilton in het begin van het jaar een paar keer uitviel. Voor de rest is Rosberg in kwali een match, maar op zondagen niet. Van start, tot duelkracht, betrouwbaarheid, mentaliteit, tot snelheid: in races is Hamilton op elk vlak 8/10 superieur aan Rosberg.

Hamilton is in mijn ogen een uitstekend kampioen in een toch al sterk bezet tijdperk (lang niet altijd zo sterk geweest). Natuurlijk heeft hij topmateriaal, maar 90% van alle kampioen reden in de beste wagen, dat is nou eenmaal de essentie van deze sport. De wagen/rijder verhouding moet top zijn, alleen dan kan je winnen.

Ik snap ook de discussie niet echt, de man heeft immers naast Alonso en Button gereden, we weten precies hoe hoog we die moeten inschalen. Beiden zijn het niet bepaald koekebakkers, maar Hamilton deed het tegen beiden uitstekend. Er zijn jaren geweest waarin Hamilton te druistig was, waarin ik ook veel kritiek op hem had (2011 bijvoorbeeld), maar inmiddels is de gekkigheid verdwenen en is hij buitencategorie.
pi_157296309
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:55 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het was wel duidelijk dat Rosberg een cadeautje moest krijgen. Door de onnodige extra stop werd het risico dat Hamilton op het eind nog een aanval zou kunnen doen op wat nieuwere banden verkleind en bovendien kreeg Rosberg een extra gaat omdat hij als eerste naar binnen kon.
pi_157296314
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:02 schreef JimmyManna het volgende:
maar inmiddels is de gekkigheid verdwenen en is hij buitencategorie.
Gekkigheid verdwenen? Die idioot loopt erbij als ware hij een rapper :')

En verder is zijn auto van de buitencategorie. Lewis is beter dan Rosberg, maar dat maakt hem nog niet van de buitencategorie.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')