en niks linken?quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:32 schreef JimmyManna het volgende:
Hamilton beetje boos lees ik in The Guardian...
En ik snap 'm ergens wel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:32 schreef JimmyManna het volgende:
Hamilton beetje boos lees ik in The Guardian...
Weet niet precies hoe het gegaan is. Als Merc voor beide besloot uit veiligheid naar binnen te gaan kan je het niet maken tov Rosberg om Hamilton door te laten rijden.quote:
Yup, Perez kon het tempo ook prima bijhouden op zijn nog oudere Primes.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:22 schreef Fer het volgende:
Tuurlijk, Mercedes was vrij laat gepit voor de eerste set Primes. Hamilton had Rosberg makkelijk achter kunnen houden op zijn oude bandjes.
Precies, en we zullen het waarschijnlijk ook nooit te weten komen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:25 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Weet niet precies hoe het gegaan is. Als Merc voor beide besloot uit veiligheid naar binnen te gaan kan je het niet maken tov Rosberg om Hamilton door te laten rijden.
Als het gewoon tactiek was lijkt het me dat Hamilton als rijder ook het recht heeft te besluiten dat zijn banden beter waren dan verwacht en hij dus gewoon door kon rijden. Kan een risico zijn maar de titels waren al binnen, zoals hij zelf zegt.
Maar goed, geen idee hoe het precies gegaan is.
The Guardian laat een stukje weg waarin Hamillton zegt dat hij de banden zelf nog even wil checken en claimen dat de SC in het nadeel van Hamilton was, dat klopt niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://www.theguardian.co(...)g-mexican-grand-prix
Het gaat dan om de softs, want op basis daarvan werd de beslissing gemaakt. Die banden waren volgens Mercedes verder versleten dan verwacht (bijna tot op het canvas). En daarom werden ze binnen geroepen omdat ze verwachten dat de mediums ook sneller zouden slijten dan verwacht en ze dus aan het eind van de race in problemen zouden komen. Ze hadden genoeg ruimte voor de pitstop en de SC zorgde er voor dat de hele discussie een non-discussie werd omdat ze dan toch wel allebei naar binnen zouden zijn gegaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Yup, Perez kon het tempo ook prima bijhouden op zijn nog oudere Primes.
[..]
Precies, en we zullen het waarschijnlijk ook nooit te weten komen.
Het standpunt van Mercedes is duidelijk en acceptabel (veiligheid), maar de twijfel vanuit Hamilton z'n kant is begrijpelijk
Neem aan dat Hamilton die set banden na de GP nog heeft willen bekijken met eigen ogen.
Iemand met teamspirit wordt geen meervoudig kampioen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
The Guardian laat een stukje weg waarin Hamillton zegt dat hij de banden zelf nog even wil checken en claimen dat de SC in het nadeel van Hamilton was, dat klopt niet.
Ik snap dat een losbol met een celebrity lifestyle goed is voor het imago van Mercedes, maar er zullen toch aardig wat mensen in dat team zitten die niet zo heel erg blij zijn met zijn team spirit, naast Rosberg.
Alleen als die een hele superieure auto krijgt. Rosberg is vooral rivaal, maar hij heeft ook met de rest van het team te maken. Vettel en Schumacher begrijpen dat, die koesteren de mensen die zich kapot werken voor hun glorie, en halen er dan ook veel meer uit. Hamilton blijft gewoon net zo lang met zijn neus in de boter vallen tot zelfs hij het niet meer kan verkloten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Iemand met teamspirit wordt geen meervoudig kampioen.
Hij haalt titels binnen. Daar zullen ze wel blij mee zijn vermoed ik.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
The Guardian laat een stukje weg waarin Hamillton zegt dat hij de banden zelf nog even wil checken en claimen dat de SC in het nadeel van Hamilton was, dat klopt niet.
Ik snap dat een losbol met een celebrity lifestyle goed is voor het imago van Mercedes, maar er zullen toch aardig wat mensen in dat team zitten die niet zo heel erg blij zijn met zijn team spirit, naast Rosberg.
Huh? Rosberg is helemaal geen rivaal. Al sinds Spa vorig jaar kan hij Hamilton niet neer aan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alleen als die een hele superieure auto krijgt. Rosberg is vooral rivaal, maar hij heeft ook met de rest van het team te maken. Vettel en Schumacher begrijpen dat, die koesteren de mensen die zich kapot werken voor hun glorie, en halen er dan ook veel meer uit. Hamilton blijft gewoon net zo lang met zijn neus in de boter vallen tot zelfs hij het niet meer kan verkloten.
Nee, dat doet hij niet, dat doen de engineers. Hadden ze pak m beet Perez genomen twee jaar geleden dan hadden ze ook de 4 titels gehad.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:43 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Hij haalt titels binnen. Daar zullen ze wel blij mee zijn vermoed ik.
Hij delft het onderspit, en niet met veel. Rosberg heeft veel meer pech gehad, en is een paar keer door Hamilton gepiepeld. Het is met afstand Hamiltons grootste bedreiging voor een titel geweest.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:47 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Huh? Rosberg is helemaal geen rivaal. Al sinds Spa vorig jaar kan hij Hamilton niet neer aan.
Hij kan snel rondjes rijden, maar voor zijn drie titels heeft hij slechts Kovalainen en Rosberg hoeven verslaan. Hij heeft bijna elk seizoen een auto gehad die goed genoeg was om een gooi naar de titel te doen, maar dan maakt hij zelf heel veel fouten en gaf hij de auto of het team de schuld. Dat is natuurlijk niet goed voor al die lui die hun familie nooit zien en dan stank voor dank krijgen. Schumacher gaf altijd zoveel mogelijk eer aan zijn team, dan willen ze net dat stapje extra doen en zijn ze net iets meer toegewijd, terwijl ze al zo hard werken.quote:En hoezo halen Vettel en Schumacher er meer uit? Geef eens voorbeelden?
Waar laat Hamilton zaken liggen die zij wel even op hadden gepakt?
Hamilton doet niet onder voor Vettel in diens Red Bull dagen in mijn ogen. Hij maximaliseert in de wagen, hij is mede verantwoordelijk voor Mercs opmars.
Toen wist hij nog niet dat er een safety car kwam. En als het om veiligheid gaat, haal je ze allebei naar binnen en niet maar eentje.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:51 schreef THEFXR het volgende:
IK geef hammie wel gelijk, had idd tijdens de sc kunnen pitten en zo de overwinning pakken.
dat veiligheid was een smoesje, die banden zagen er nog prima uitquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Toen wist hij nog niet dat er een safety car kwam. En als het om veiligheid gaat, haal je ze allebei naar binnen en niet maar eentje.
Onzin, waarom halen ze anders beide coureurs binnen. Sowieso waren de softs (waarop de beslissing gebaseerd werd) al bijna tot op het canvas versleten. Het maakt niet uit hoe de mediums eruit zagen, want daar werd de beslissing niet op gebaseerd.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat veiligheid was een smoesje, die banden zagen er nog prima uit
ik heb het woord "safety" niet op de boordradio gehoord.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Onzin, waarom halen ze anders beide coureurs binnen. Sowieso waren de softs (waarop de beslissing gebaseerd werd) al bijna tot op het canvas versleten. Het maakt niet uit hoe de mediums eruit zagen, want daar werd de beslissing niet op gebaseerd.
En zoals ik al zei, je kunt niet de één wel binnenhalen om die reden en de andere niet.
riepen ze niet pre caution?quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb het woord "safety" niet op de boordradio gehoord.
Hoe weet je dat? We horen op tv namelijk niet iedere radio-converstatie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pas toen Hammie niet wilde, kozen ze die route, het iig shady as hell
Zo kan je iedere wel wereldtitel afdoen. Ik neem dan ook aan dat jij het standpunt hanteert dat Adrian Newey alle Red Bulls titels heeft veroverd en Perez dat ook gewoon had kunnen doen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, dat doet hij niet, dat doen de engineers. Hadden ze pak m beet Perez genomen twee jaar geleden dan hadden ze ook de 4 titels gehad.
Er zijn net aan twee races geweest waarin Rosberg sneller/beter was, Barcelona en Mexico. Voor de rest is de man steevast langzamer geweest dan Hamilton in de races. De enige reden waarom het vorig jaar spannend was, was omdat Hamilton in het begin van het jaar een paar keer uitviel. Voor de rest is Rosberg in kwali een match, maar op zondagen niet. Van start, tot duelkracht, betrouwbaarheid, mentaliteit, tot snelheid: in races is Hamilton op elk vlak 8/10 superieur aan Rosberg.quote:Hij delft het onderspit, en niet met veel. Rosberg heeft veel meer pech gehad, en is een paar keer door Hamilton gepiepeld. Het is met afstand Hamiltons grootste bedreiging voor een titel geweest.
Het was wel duidelijk dat Rosberg een cadeautje moest krijgen. Door de onnodige extra stop werd het risico dat Hamilton op het eind nog een aanval zou kunnen doen op wat nieuwere banden verkleind en bovendien kreeg Rosberg een extra gaat omdat hij als eerste naar binnen kon.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Onzin, waarom halen ze anders beide coureurs binnen. Sowieso waren de softs (waarop de beslissing gebaseerd werd) al bijna tot op het canvas versleten. Het maakt niet uit hoe de mediums eruit zagen, want daar werd de beslissing niet op gebaseerd.
En zoals ik al zei, je kunt niet de één wel binnenhalen om die reden en de andere niet.
Gekkigheid verdwenen? Die idioot loopt erbij als ware hij een rapperquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:02 schreef JimmyManna het volgende:
maar inmiddels is de gekkigheid verdwenen en is hij buitencategorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |