abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157262973
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 01:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dan kijk je niet, simpel toch.
Want je mag niet zeggen dat het een mooie matige race was of zo? Je moet als racefan altijd zeggen dat het geweldig was?
pi_157262976
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 23:57 schreef twiFight het volgende:
Nogal onderbuikconclusies hier.

Ten eerste stellen de quotes in het artikel alleen dat Renault een groen licht moest geven voor de onderhandelingen, om geen kwaad bloed te krijgen tussen MB en Renault. Dat is niet hetzelfde als "zeg het contract op"; dat is de conclusie die het artikel zelf trekt.

Ten tweede heeft Toto niks "opgeblazen", maar een terechte zorg uitgesproken over een mogelijke toekomstige switch naar een concurrent.

Die site zou beter moeten weten dan sensationele artikelen te schrijven over mogelijke contracten die nog lang niet bestonden naar aanleiding van gesprekken waarvan ze nota bene zelf toegeven dat de enigen die weten wat er besproken is de mensen in die bespreking(en) zijn. M.a.w. gespeculeer op 'hear-say'.
Ik zeg niet dat het artikel 100% waar is maar het lijkt mij niet dat jij beter ingelicht bent. Adam Cooper is een zeer betrouwbare F1 journo. Er zal ongetwijfeld flink wat kloppen in verband dat stuk.
  Redactie Sport maandag 2 november 2015 @ 06:43:50 #178
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157263035
quote:
18s.gif Op zondag 1 november 2015 23:16 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Grosjean in goede vorm en op pure snelheid was gewoon beter dan Kimi.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 2 november 2015 @ 07:49:03 #179
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157263229
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 05:50 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Want je mag niet zeggen dat het een mooie matige race was of zo? Je moet als racefan altijd zeggen dat het geweldig was?
je kan ook niks zeggen.
pi_157263286
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:54 schreef tralalala het volgende:
God, wat was dit een saaie race. :O
Vond ik op zich wel meevallen, met de focus op Verstappen zit je al te smeken dat hij geen fouten maakt want deze zijn dodelijk en gek genoeg gevoelsmatig bij Verstappen nog dodelijker. En dan heb je het uitvallen van Vettel en Kimi twee Ferrari's in een race een unicum. Daarbij verschrikkelijk veel geluk dat de touche met Kimi ik geloof dat was Bottas met een sisser afliep voor Bottas. Die Ferrari had makkelijk zijn hele wiel eraf kunnen trekken. Daar had ik eigenlijk op gehoopt, helaas gebeurde dat niet. Dan was er nog de beslissing wel of niet ongeluk veroorzaakt door Bottas met Kimi. Voor mij ook wel een spannend momentje wel of geen straf voor Bottas.
En de lekke band van Vettel bij de start was op zich ook wel een spannend moment. Gaat de band eraan en neemt hij anderen mee in een spin.
  maandag 2 november 2015 @ 08:41:48 #181
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_157263518
Max Verstappen gaat binnenkort verhuizen naar Monaco.
De Toro Rosso-coureur heeft al een woning gevonden in de wijk Fontvieille, dicht bij de helihaven en het stadion van AS Monaco.

Het wachten is alleen nog op de verblijfsvergunning om ingeschreven te kunnen worden in de burgerlijke stand. De aanvraag daarvoor is ingediend, maar laat doorgaans een week of zes op zich wachten. Vader Jos Verstappen bezat tijdens zijn Formule 1-loopbaan ook een woning in Monaco. Hij heeft er zeven jaar ingeschreven gestaan. Daarna is hij verhuisd naar Maaseik.

Bron: 1Limburg
pi_157263632
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 07:49 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je kan ook niks zeggen.
Kan. Maar ik zou geen reden weten waarom je wel mag zeggen dat Austin fenomenaal was maar niet dat Mexico saai was.
pi_157263796
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 00:59 schreef Loekoe het volgende:
Denk trouwens niet dat P9 maximaal haalbare was: door een foutje verloor Max een plaats aan Perez, die hij, denk ik, nog best had kunnen verdedigen. Maximaal was wel P8 geweest.
Hangt af van de vraag of hij dan buiten was gebleven bij de SC. Volgens mij niet, omdat men inschatte dat iedereen erachter op verse banden sneller zou zijn.
Als je de rondetijden bekijkt van voor en na de safetycar zou je echter wel eens gelijk kunnen hebben.
pi_157264153
Heeft Hamilton de gewisselde banden nog gecheckt, of waren het weer alleen stoere praatjes voor de bühne?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 2 november 2015 @ 10:09:52 #185
131800 Tarado
capô de fusca
pi_157264431
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Heeft Hamilton de gewisselde banden nog gecheckt, of waren het weer alleen stoere praatjes voor de bühne?
Hij had gewoon moeten blijven rijden, 2e was hij sowieso al.
pi_157264475
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij had gewoon moeten blijven rijden, 2e was hij sowieso al.
Het team gaat natuurlijk niet een 1-2 riskeren om Hamilton de gelegenheid te geven de volgorde te veranderen als er niets meer op het spel staat. Een 1-2 is het beste voor het team, Hamilton had alle gelegenheid om te laten zien dat hij sneller was en had ook nog een SC mee, als je alleen niet zo hard kan als een ander dan wordt je tweede.
pi_157264835
SUPER NIEUWS. F1 wordt helemaal gratis voor Ziggo klanten vanaf volgende race. YES! https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-sport/
pi_157264854
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Zoek het op.
pi_157264871
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:46 schreef alwaysonhold het volgende:
SUPER NIEUWS. F1 wordt helemaal gratis voor Ziggo klanten vanaf volgende race. YES! https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-sport/
Zo snel had ik niet verwacht. :D
pi_157264882
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:46 schreef alwaysonhold het volgende:
Maar is het ook live?
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_157265413
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:49 schreef SuzukiSwift het volgende:

[..]

Maar is het ook live?
Yep. Komende 2 races voor Ziggo klanten gratis HD F1. *O* *O*
  maandag 2 november 2015 @ 11:29:48 #192
131800 Tarado
capô de fusca
pi_157265417
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het team gaat natuurlijk niet een 1-2 riskeren om Hamilton de gelegenheid te geven de volgorde te veranderen als er niets meer op het spel staat. Een 1-2 is het beste voor het team, Hamilton had alle gelegenheid om te laten zien dat hij sneller was en had ook nog een SC mee, als je alleen niet zo hard kan als een ander dan wordt je tweede.
In wat voor zin riskeren, die 1-2 stond al vast, hij had het alleen wat spannender kunnen maken door door te rijden of eventueel later pitten en op de zachtere band overstappen, wat ik al zei 2e was hij al.

Dit was duidelijk team politiek om Rosberg zijn 2e plek in het klassement veilig te stellen, deed me denken aan de tijd dat Barrichello races mocht winnen als Schumacher al kampioen was.
pi_157265486
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 11:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

In wat voor zin riskeren, die 1-2 stond al vast, hij had het alleen wat spannender kunnen maken door door te rijden of eventueel later pitten en op de zachtere band overstappen, wat ik al zei 2e was hij al.

Dit was duidelijk team politiek om Rosberg zijn 2e plek in het klassement veilig te stellen, deed me denken aan de tijd dat Barrichello races mocht winnen als Schumacher al kampioen was.
Proberen de race uit te rijden op oude banden is een risicootje. Dat kun je nemen als daar wat mee te winnen valt. Maar Mercedes riskeert daarmee de 1-2, terwijl er niets bij te winnen is. Dan kan Hamilton eventueel Rosberg voorblijven en heb je nog steeds een 1-2. Het WK is al binnen voor Hamilton, dus wat krijg je dan terug voor dat extra risicootje?
pi_157265511
Plus dat Rosberg nu extra punten pakt voor het klassement, alhoewel Vettel natuurlijk wel een ultieme pech/faaldag had..
pi_157266061
Jeuj F1 zonder reclame zonder bij betalen *O* Goed bezig Ziggo.
  maandag 2 november 2015 @ 12:19:24 #196
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157266294
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2015 12:06 schreef SnowOokami het volgende:
:D
  maandag 2 november 2015 @ 12:22:34 #197
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_157266353
quote:
wacht eerst maar eens af. Er zullen vast nog wel addertjes onder het gras zitten
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_157266568
quote:
Ik vrees gratis met reclame.
pi_157266658
quote:
2s.gif Op maandag 2 november 2015 12:22 schreef WEST het volgende:

[..]

wacht eerst maar eens af. Er zullen vast nog wel addertjes onder het gras zitten
Absoluut, ik kan me niet voorstellen dat hier geen addertjes onder het gras zitten. Sowieso zijn de liverechten erg duur, dus ik vrees dat het sportkanaal van Ziggo niet rechtstreeks uitzend (dus volledige races later op de dag), of dat ze slechts gedeeltes live uitzenden, of dat er erg veel reclame langskomt, of dat er tal van andere voorwaarden aan verbonden zijn die geld kosten (zoals een duurder tv-pakket ofzo).

Voorlopig blijf ik in ieder geval nog bij KPN. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 2 november 2015 @ 12:48:51 #200
131800 Tarado
capô de fusca
pi_157266828
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 11:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Proberen de race uit te rijden op oude banden is een risicootje. Dat kun je nemen als daar wat mee te winnen valt. Maar Mercedes riskeert daarmee de 1-2, terwijl er niets bij te winnen is. Dan kan Hamilton eventueel Rosberg voorblijven en heb je nog steeds een 1-2. Het WK is al binnen voor Hamilton, dus wat krijg je dan terug voor dat extra risicootje?
Voor Hamilton viel de race ermee te winnen, nu moest hij het teamcadeautje aan Rosberg toestaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')