Tot nu toe heb ik maar bij een geval opgemerkt waarbij een vaccin inderdaad kan leiden tot rare bijwerkingen bij de gene bij wie het toegediend is.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja ja viruskenner. Jij snapt het niet. Nee ab. Mensen zijn de onzin meer dan zat.
keer op keer op keer is aangetoond dat het BULLSHIT is.
Als dit al de veiligste is ... hoe triest zijn de andere vaccins dan. Waarbij babies hoe dan ook overdossisen van krijgen.
Het AD heeft wel een schappelijk titel gebruikt. Hopelijk zet de trend zich door.
Toon eens aan dat vaccins gevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja ja viruskenner. Jij snapt het niet. Nee ab. Mensen zijn de onzin meer dan zat.
keer op keer op keer is aangetoond dat het BULLSHIT is.
Als dit al de veiligste is ... hoe triest zijn de andere vaccins dan. Waarbij babies hoe dan ook overdossisen van krijgen.
Het AD heeft wel een schappelijk titel gebruikt. Hopelijk zet de trend zich door.
Er is NUL NADA NIETS geen bewijs dat vaccin werkenquote:Op vrijdag 6 november 2015 10:51 schreef .SP. het volgende:
[..]
Toon eens aan dat vaccins gevaarlijk zijn.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is NUL NADA NIETS geen bewijs dat vaccin werken
Dat is natuurlijk weer grote bullshit van je.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daar zijn bergen en bergen aan bewijs voor.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daarmee is om te beginnen niet bewezen dat ze gevaarlijk zijn. En hoeveel bewijs wil je dat vaccineren werkt?quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
oh ik las het verkeerd. Er is totaal niet geen bewijs dat ze werken. Dat klopt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maw propaganda. Het doet mij nog steeds deugd dat men het begint te doorzien. Sowieso die griepprik zo ook de overige vaccinaties. En wat als men massaal gaat weigeren. Wat dan? Breken dan al die ziektes uit en gaan we dood? Nogmaals: vroeger kregen kinderen gewoon die ziektes, kinderziektes werden ze dan ook genoemd. Ik heb ze ook gehad, mijn zusjes ook, vrienden en vriendinnetjes. De één kreeg de bof, de ander mazelen en weer een ander de waterpokken. Niemand aan dood gegaan of iets aan overgehouden en dat allemaal zonder vaccinaties.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar zijn bergen en bergen aan bewijs voor.
En sommigen kregen polio...quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maw propaganda. Het doet mij nog steeds deugd dat men het begint te doorzien. Sowieso die griepprik zo ook de overige vaccinaties. En wat als men massaal gaat weigeren. Wat dan? Breken dan al die ziektes uit en gaan we dood? Nogmaals: vroeger kregen kinderen gewoon die ziektes, kinderziektes werden ze dan ook genoemd. Ik heb ze ook gehad, mijn zusjes ook, vrienden en vriendinnetjes. De één kreeg de bof, de ander mazelen en weer een ander de waterpokken. Niemand aan dood gegaan of iets aan overgehouden en dat allemaal zonder vaccinaties.
Zoveel domheid in 1 post, enig idee hoeveel er dood gingen aan die ziektes en hoeveel dat nu nog zijn? Cijfers zijn hier al zo vaak voorbij gekomen maar goed dat zegt een zelfbenoemde "waarheidszoeker" natuurlijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maw propaganda. Het doet mij nog steeds deugd dat men het begint te doorzien. Sowieso die griepprik zo ook de overige vaccinaties. En wat als men massaal gaat weigeren. Wat dan? Breken dan al die ziektes uit en gaan we dood? Nogmaals: vroeger kregen kinderen gewoon die ziektes, kinderziektes werden ze dan ook genoemd. Ik heb ze ook gehad, mijn zusjes ook, vrienden en vriendinnetjes. De één kreeg de bof, de ander mazelen en weer een ander de waterpokken. Niemand aan dood gegaan of iets aan overgehouden en dat allemaal zonder vaccinaties.
Sommigen ja. Misschien dit maar eens een beetje doorlezen. Mn. de conclusie enzo is interessantquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En sommigen kregen polio...
Ja makkelijke joh, alles waar je het niet mee eens bent propaganda noemenquote:Op vrijdag 6 november 2015 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n stelling. Er zijn reizigers die op reis gaan zonder vaccinaties. Ik heb ook de reizgersshots maar als die zijn verlopen vraag ik me af of ik ze opnieuw laat zetten. Denk niet dat je accuut gevaar loopt. Meeste vaccinaties dacht ik zijn niet verplicht, maar worden aangeraden. Het feit dat het niet verplicht is, geeft eigenlijk al aan, dat de risico's niet echt groot zijn. Las ook ergens dat bijna 35% van de Nederlanders reizen zonder vaccinaties, zijn die allemaal dood, chronisch ziek of gewoon geluk gehad? Misschien moet je kretek gaan roken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:21 schreef ems. het volgende:
En ik rook en krijg geen kanker dus roken is onschadelijk
Als je echt wilt experimenteren met vaccinaties moet je maar eens naar lombok (Indonesie) gaan zonder prik. Kijken hoe je je voelt bij terugkomst.
In veel landen kom je het land niet eens in zonder bewijs dat je specifieke inentingen gehad hebt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n stelling. Er zijn reizigers die op reis gaan zonder vaccinaties. Ik heb ook de reizgersshots maar als die zijn verlopen vraag ik me af of ik ze opnieuw laat zetten. Denk niet dat je accuut gevaar loopt. Meeste vaccinaties dacht ik zijn niet verplicht, maar worden aangeraden. Het feit dat het niet verplicht is, geeft eigenlijk al aan, dat de risico's niet echt groot zijn. Las ook ergens dat bijna 35% van de Nederlanders reizen zonder vaccinaties, zijn die allemaal dood, chronisch ziek of gewoon geluk gehad? Misschien moet je kretek gaan roken.
Ik zou gewoon gaan slapen zonder klamboein de jungle, echt een aanrader!quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n stelling. Er zijn reizigers die op reis gaan zonder vaccinaties. Ik heb ook de reizgersshots maar als die zijn verlopen vraag ik me af of ik ze opnieuw laat zetten. Denk niet dat je accuut gevaar loopt. Meeste vaccinaties dacht ik zijn niet verplicht, maar worden aangeraden. Het feit dat het niet verplicht is, geeft eigenlijk al aan, dat de risico's niet echt groot zijn. Las ook ergens dat bijna 35% van de Nederlanders reizen zonder vaccinaties, zijn die allemaal dood, chronisch ziek of gewoon geluk gehad? Misschien moet je kretek gaan roken.
Oh ohquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Weet je wat iets als 'risico' precies inhoud? Zo te zien niet namelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
kom kom Biekje, kom eens met bewijs dat vaccins gevaarlijk zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Of dat ze niet zouden werkenquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:18 schreef .SP. het volgende:
[..]
kom kom Biekje, kom eens met bewijs dat vaccins gevaarlijk zijn.
lolquote:Op vrijdag 6 november 2015 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het zou geen keuzevrijheid zijn als je gestraft kan worden voor de nadelige gevolgen van één van de keuzes, toch?quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:19 schreef oompaloompa het volgende:
En vroeg me af of er een punt is waarop je in Nederland een ouder legaal aan kunt klagen voor mishandeling of criminele neglect of iets dergelijks, of dat je er eigenlijk weinig aan kunt doen.
Je kunt er wettelijk nog niets aan doen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:19 schreef oompaloompa het volgende:
Vorig jaar een week lang uit het veld geslagen geweest met de griep en daarbij belangrijke deadlines gemist. Maandag maar een flushot halen, beter 50% bescherming dan geen bescherming
Ik las net dit stuk (origineel is verwijderd maar archived version staat in de comments) https://www.reddit.com/r/(...)_childrens_whooping/?
En vroeg me af of er een punt is waarop je in Nederland een ouder legaal aan kunt klagen voor mishandeling of criminele neglect of iets dergelijks, of dat je er eigenlijk weinig aan kunt doen.
De kinderen hebben geen keuze.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Het zou geen keuzevrijheid zijn als je gestraft kan worden voor de nadelige gevolgen van één van de keuzes, toch?
Aan het niet-vaccineren, of ook aan het weigeren van behandelen?quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt er wettelijk nog niets aan doen.
In het geval van die reddit zal er waarschijnlijk wel een mouw aan te passen zijn in Nederland denk ik? Niet vaccineren is vrije keuze maar behandeling weigeren als ze ziek zijn. Geen idee. Je ziet het wel met die extreem religieuze groepen die bijvoorbeeld geen bloedtransfusie accepteren en het ook voor hun kinderen mogen beslissen. Nasty wel. Maar hoort uiteindelijk ook bij die keuzevrijheid, ondanks dat het kind overgelaten wordt aan (in de extreme gevallen) onverantwoordelijke ouders.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
De kinderen hebben geen keuze.
De moeder stelt ze 1. willens en wetens aan een groot risico bloot (zodra de eerste kinkhoest had) en 2. weigert de ziekte te behandelen met als gevolg dat de drie kinderen allemaal 6 maanden lang elke paar uur moesten kotsen van het hoesten en kans op sterfte / nadelige fysieke gevolgen hebben, en dus 6 maanden in hun ontwikkeling gemist hebben of iig minder optimaal benut.
Het lijkt me dat er een punt is waarop de kinderbescherming in kan stappen voor verwaarlozing o.i.d. en ik hoop dat zoiets als dit daarvoor in aanmerking zou komen, nogal een enge gedachte als dit gewoon zou kunnen...
Dat laatste weet ik niet precies, zou ik moeten opzoeken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
De moeder stelt ze 1. willens en wetens aan een groot risico bloot (zodra de eerste kinkhoest had) en 2. weigert de ziekte te behandelen met als gevolg dat de drie kinderen allemaal 6 maanden lang elke paar uur moesten kotsen van het hoesten en kans op sterfte / nadelige fysieke gevolgen hebben, en dus 6 maanden in hun ontwikkeling gemist hebben of iig minder optimaal benut.
Het lijkt me dat er een punt is waarop de kinderbescherming in kan stappen voor verwaarlozing o.i.d. en ik hoop dat zoiets als dit daarvoor in aanmerking zou komen, nogal een enge gedachte als dit gewoon zou kunnen...
[..]
Aan het niet-vaccineren, of ook aan het weigeren van behandelen?
Het is gewoon kindermishandeling, zelfs als het niet wettelijk zo is in bepaalde staten. De term kindermishandeling is meer dan alleen de wettelijke definitie.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:02 schreef oompaloompa het volgende:
Ik heb het maar even opgezocht, het is kindermishandeling in NL en zeker in 9 staten in Amerika, dan zijn er nog een aantal staten waar het onduidelijk is of het er onder zou vallen of niet. Hoop dat er ondertussen bij die vrouw aan de deur geklopt is.
Goed zo. Hele slechte ouders moeten het niet voor hun kinderen verprutsen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
Dit vond ik over dit onderwerp:
http://www.kinderrechten.nl/p/13/225/artikel-19
https://www.kindenziekenh(...)modelrichtlijn-wgbo/
'Het toestemmingsvereiste
Vóór aanvang van de behandeling van een minderjarige patiënt moet toestemming zijn verkregen van het kind en/of de ouders/voogden. Toestemming moet in principe expliciet zijn gegeven, maar soms kan de hulpverlener uit de handelwijze van het kind en/of de ouders/voogden afleiden dat zij akkoord gaan met een bepaalde behandeling. Toestemming mag worden verondersteld voor - vanuit de patiënt bezien - niet-ingrijpende verrichtingen. Ook mag zonder toestemming van ouders/voogden worden gehandeld als de tijd voor het vragen daarvan ontbreekt, bijvoorbeeld in acute situaties. Bij jongeren van 12 tot en met 15 jaar mag de hulpverlener zonder toestemming van de ouders/voogden handelen als sprake is van een van de uitzonderingen op de hoofdregel van dubbele toestemming.
De kinderbeschermingsmaatregel
Als de ouders/voogden een medisch dringend noodzakelijke behandeling van hun kind weigeren, kan via een maatregel van de kinderbescherming worden bewerkstelligd dat zij buitenspel worden gezet, desnoods met de hulp van de politie. Dan kan, na toestemming van de voogdij-instelling, de behandeling doorgang vinden. Sinds de WGBO-regeling in werking is getreden is deze mogelijkheid in feite alleen nog van belang voor kinderen onder de 12 jaar en voor wilsonbekwame jongeren van 12 tot en met 15 jaar '
https://www.rijksoverheid(...)estemming-behandelen
En als doktors en het ziekenhuis en de verzekering het verpesten?quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:25 schreef Broomer het volgende:
[..]
Goed zo. Hele slechte ouders moeten het niet voor hun kinderen verprutsen.
Misschien zit er meer achter, maar dit lijkt me absoluut overreach van het ziekenhuis. Ik denk niet dat je de Kings van kindermishandeling kan beschuldigen. Ze doen er alles aan om het jochie beter te krijgen. Maar ik ken niet de medische achtergrond - hoe erg is ie er aan toe, en hoe groot is de kans dat proton beam therapy helpt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:02 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En als doktors en het ziekenhuis en de verzekering het verpesten?
Dit verhaal is een uitzondering en niet vaccinatie gerelateerd maar 1 die zeker de aandacht waard is.
Het verhaal van Ashya King uit engeland.
http://www.bbc.com/news/uk-england-29009883
kans dat je wat krijgt is in geval van kinkhoest-vaccin duizenmaal erger dan dan je het eventueel oploopt. Met vaccineren weet je zeker dat je het virus bij je hebt. Plus allerlei toxische rommel.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In vogelvlucht , kind ligt in ziekenhuis voor behandeling van kanker, de behandeling wordt niet gegeven en vergoed, dus kind is ten dode opgeschreven, ouders nemen kind mee naar spanje, all hell breaks loose, uit eindelijk kan het kind in polen (of tsjechie) behandeld worden met de benodigde behandeling.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:14 schreef Broomer het volgende:
[..]
Misschien zit er meer achter, maar dit lijkt me absoluut overreach van het ziekenhuis. Ik denk niet dat je de Kings van kindermishandeling kan beschuldigen. Ze doen er alles aan om het jochie beter te krijgen. Maar ik ken niet de medische achtergrond - hoe erg is ie er aan toe, en hoe groot is de kans dat proton beam therapy helpt.
De ouders hebben dus letterlijk gevochten voor hun kind. Heel erg dat het in eigen land niet gelukt is. Maar het kind leeft en dat is geweldig .quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:43 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
In vogelvlucht , kind ligt in ziekenhuis voor behandeling van kanker, de behandeling wordt niet gegeven en vergoed, dus kind is ten dode opgeschreven, ouders nemen kind mee naar spanje, all hell breaks loose, uit eindelijk kan het kind in polen (of tsjechie) behandeld worden met de benodigde behandeling.
Het kind overwint de kanker en leeft nog lang en gelukkig.(dankzij het ingrijpen van de ouders)
Het punt is de macht van de medici en overheid met als gevolg een heksenjacht door europa heen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De ouders hebben dus letterlijk gevochten voor hun kind. Heel erg dat het in eigen land niet gelukt is. Maar het kind leeft en dat is geweldig .
Dat is best treurig.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het punt is de macht van de medici en overheid met als gevolg een heksenjacht door europa heen.
Het kind blijkt dan ineens bezit te zijn van...i.p.v. de ouders.(komt in amerika ook nogal eens voor, zelfs hier in nederland)
Dat is inderdaad schandalig. Ik hoop dat dit tot veranderingen leidt, want dat is belachelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:43 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
In vogelvlucht , kind ligt in ziekenhuis voor behandeling van kanker, de behandeling wordt niet gegeven en vergoed, dus kind is ten dode opgeschreven, ouders nemen kind mee naar spanje, all hell breaks loose, uit eindelijk kan het kind in polen (of tsjechie) behandeld worden met de benodigde behandeling.
Het kind overwint de kanker en leeft nog lang en gelukkig.(dankzij het ingrijpen van de ouders)
kinderbescherming zijn zelf een pederastisch geweldsinstelling. En net als het ziekenhuis is de patiënt niet de hoogste prioriteit. Geld afhandig maken en geen tot slechte service bieden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Aan het niet-vaccineren, of ook aan het weigeren van behandelen?
een patient is beteraf in het buitenland. Net als in VK vlucht de Nederlandse patiënt naar het buitenland dit omdat NL artsen arrogant en onwelwillend zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:34 schreef Broomer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad schandalig. Ik hoop dat dit tot veranderingen leidt, want dat is belachelijk.
Hoe dom kun je zijn. Heb je wel eens echt gekeken hoeveel mensen er zijn doodgegaan aan de mazelen? Pas geleden nog een in Nederland. Heb je de spaanse griep wel eens bekeken. 5% van de wereld bevolking is daaraan overleden. TBC in de jaren 30-50. De helft stierf die het kreeg. Polio. Als je het kreeg en je overleefde het dan was je voor je leven verminkt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niemand aan dood gegaan of iets aan overgehouden en dat allemaal zonder vaccinaties.
Wederom het bekende riedeltje. Wat jij over me denkt interesseert me geen zier. Ik heb echt zelden zo'n stel gladiolen bij elkaar gezien als hier en daar hoor jij ook bij. Kop in het zand blijven steken en vooral alles blijven debunken op een forum als BNW gewoon omdat het zo moet. Het geeft je wat te doen per slotte.quote:Op zondag 8 november 2015 13:10 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Hoe dom kun je zijn. Heb je wel eens echt gekeken hoeveel mensen er zijn doodgegaan aan de mazelen? Pas geleden nog een in Nederland. Heb je de spaanse griep wel eens bekeken. 5% van de wereld bevolking is daaraan overleden. TBC in de jaren 30-50. De helft stierf die het kreeg. Polio. Als je het kreeg en je overleefde het dan was je voor je leven verminkt.
Ik heb echt zelden zoveel onkunde gezien als in jou. Zelfs Lambiekje schat ik nog hoger in.
dat heb je ook maar van horen zeggen of gelezenquote:Op zondag 8 november 2015 13:10 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Heb je wel eens echt gekeken hoeveel mensen er zijn doodgegaan aan de mazelen? Pas geleden nog een in Nederland. Heb je de spaanse griep wel eens bekeken. 5% van de wereld bevolking is daaraan overleden. TBC in de jaren 30-50. De helft stierf die het kreeg. Polio. Als je het kreeg en je overleefde het dan was je voor je leven verminkt.
Ik heb echt zelden zoveel onkunde gezien als in jou. Zelfs Lambiekje schat ik nog hoger in.
quote:Hoe dom kun je zijn.
fail. Doe je huis werk. Mazelen is nimmer dodelijke geweest.quote:Op zondag 8 november 2015 13:10 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Hoe dom kun je zijn. Heb je wel eens echt gekeken hoeveel mensen er zijn doodgegaan aan de mazelen? Pas geleden nog een in Nederland. Heb je de spaanse griep wel eens bekeken. 5% van de wereld bevolking is daaraan overleden. TBC in de jaren 30-50. De helft stierf die het kreeg. Polio. Als je het kreeg en je overleefde het dan was je voor je leven verminkt.
Hou es op met je loze statements zonder onderbouwing. Waar gaan mensen dan dood aan volgens jou?quote:Op zondag 8 november 2015 14:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
fail. Doe je huis werk. Mazelen is nimmer dodelijke geweest.
Je hebt zelf in het verleden meerdere malen een grafiek gepost met het aantal doden door de mazelen!quote:Op zondag 8 november 2015 14:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
fail. Doe je huis werk. Mazelen is nimmer dodelijke geweest.
En je vergeet de pokken - helemaal uitgeroeid. Honderden miljoenen zijn eraan overleden in het verleden.quote:Op zondag 8 november 2015 13:10 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 november 2015 13:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wederom het bekende riedeltje. Wat jij over me denkt interesseert me geen zier. Ik heb echt zelden zo'n stel gladiolen bij elkaar gezien als hier en daar hoor jij ook bij. Kop in het zand blijven steken en vooral alles blijven debunken op een forum als BNW gewoon omdat het zo moet. Het geeft je wat te doen per slotte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |