Tot nu toe heb ik maar bij een geval opgemerkt waarbij een vaccin inderdaad kan leiden tot rare bijwerkingen bij de gene bij wie het toegediend is.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja ja viruskenner. Jij snapt het niet. Nee ab. Mensen zijn de onzin meer dan zat.
keer op keer op keer is aangetoond dat het BULLSHIT is.
Als dit al de veiligste is ... hoe triest zijn de andere vaccins dan. Waarbij babies hoe dan ook overdossisen van krijgen.
Het AD heeft wel een schappelijk titel gebruikt. Hopelijk zet de trend zich door.
Toon eens aan dat vaccins gevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja ja viruskenner. Jij snapt het niet. Nee ab. Mensen zijn de onzin meer dan zat.
keer op keer op keer is aangetoond dat het BULLSHIT is.
Als dit al de veiligste is ... hoe triest zijn de andere vaccins dan. Waarbij babies hoe dan ook overdossisen van krijgen.
Het AD heeft wel een schappelijk titel gebruikt. Hopelijk zet de trend zich door.
Er is NUL NADA NIETS geen bewijs dat vaccin werkenquote:Op vrijdag 6 november 2015 10:51 schreef .SP. het volgende:
[..]
Toon eens aan dat vaccins gevaarlijk zijn.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is NUL NADA NIETS geen bewijs dat vaccin werken
Dat is natuurlijk weer grote bullshit van je.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daar zijn bergen en bergen aan bewijs voor.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daarmee is om te beginnen niet bewezen dat ze gevaarlijk zijn. En hoeveel bewijs wil je dat vaccineren werkt?quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
oh ik las het verkeerd. Er is totaal niet geen bewijs dat ze werken. Dat klopt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maw propaganda. Het doet mij nog steeds deugd dat men het begint te doorzien. Sowieso die griepprik zo ook de overige vaccinaties. En wat als men massaal gaat weigeren. Wat dan? Breken dan al die ziektes uit en gaan we dood? Nogmaals: vroeger kregen kinderen gewoon die ziektes, kinderziektes werden ze dan ook genoemd. Ik heb ze ook gehad, mijn zusjes ook, vrienden en vriendinnetjes. De één kreeg de bof, de ander mazelen en weer een ander de waterpokken. Niemand aan dood gegaan of iets aan overgehouden en dat allemaal zonder vaccinaties.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar zijn bergen en bergen aan bewijs voor.
En sommigen kregen polio...quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maw propaganda. Het doet mij nog steeds deugd dat men het begint te doorzien. Sowieso die griepprik zo ook de overige vaccinaties. En wat als men massaal gaat weigeren. Wat dan? Breken dan al die ziektes uit en gaan we dood? Nogmaals: vroeger kregen kinderen gewoon die ziektes, kinderziektes werden ze dan ook genoemd. Ik heb ze ook gehad, mijn zusjes ook, vrienden en vriendinnetjes. De één kreeg de bof, de ander mazelen en weer een ander de waterpokken. Niemand aan dood gegaan of iets aan overgehouden en dat allemaal zonder vaccinaties.
Zoveel domheid in 1 post, enig idee hoeveel er dood gingen aan die ziektes en hoeveel dat nu nog zijn? Cijfers zijn hier al zo vaak voorbij gekomen maar goed dat zegt een zelfbenoemde "waarheidszoeker" natuurlijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maw propaganda. Het doet mij nog steeds deugd dat men het begint te doorzien. Sowieso die griepprik zo ook de overige vaccinaties. En wat als men massaal gaat weigeren. Wat dan? Breken dan al die ziektes uit en gaan we dood? Nogmaals: vroeger kregen kinderen gewoon die ziektes, kinderziektes werden ze dan ook genoemd. Ik heb ze ook gehad, mijn zusjes ook, vrienden en vriendinnetjes. De één kreeg de bof, de ander mazelen en weer een ander de waterpokken. Niemand aan dood gegaan of iets aan overgehouden en dat allemaal zonder vaccinaties.
Sommigen ja. Misschien dit maar eens een beetje doorlezen. Mn. de conclusie enzo is interessantquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En sommigen kregen polio...
Ja makkelijke joh, alles waar je het niet mee eens bent propaganda noemenquote:Op vrijdag 6 november 2015 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n stelling. Er zijn reizigers die op reis gaan zonder vaccinaties. Ik heb ook de reizgersshots maar als die zijn verlopen vraag ik me af of ik ze opnieuw laat zetten. Denk niet dat je accuut gevaar loopt. Meeste vaccinaties dacht ik zijn niet verplicht, maar worden aangeraden. Het feit dat het niet verplicht is, geeft eigenlijk al aan, dat de risico's niet echt groot zijn. Las ook ergens dat bijna 35% van de Nederlanders reizen zonder vaccinaties, zijn die allemaal dood, chronisch ziek of gewoon geluk gehad? Misschien moet je kretek gaan roken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:21 schreef ems. het volgende:
En ik rook en krijg geen kanker dus roken is onschadelijk
Als je echt wilt experimenteren met vaccinaties moet je maar eens naar lombok (Indonesie) gaan zonder prik. Kijken hoe je je voelt bij terugkomst.
In veel landen kom je het land niet eens in zonder bewijs dat je specifieke inentingen gehad hebt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n stelling. Er zijn reizigers die op reis gaan zonder vaccinaties. Ik heb ook de reizgersshots maar als die zijn verlopen vraag ik me af of ik ze opnieuw laat zetten. Denk niet dat je accuut gevaar loopt. Meeste vaccinaties dacht ik zijn niet verplicht, maar worden aangeraden. Het feit dat het niet verplicht is, geeft eigenlijk al aan, dat de risico's niet echt groot zijn. Las ook ergens dat bijna 35% van de Nederlanders reizen zonder vaccinaties, zijn die allemaal dood, chronisch ziek of gewoon geluk gehad? Misschien moet je kretek gaan roken.
Ik zou gewoon gaan slapen zonder klamboein de jungle, echt een aanrader!quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n stelling. Er zijn reizigers die op reis gaan zonder vaccinaties. Ik heb ook de reizgersshots maar als die zijn verlopen vraag ik me af of ik ze opnieuw laat zetten. Denk niet dat je accuut gevaar loopt. Meeste vaccinaties dacht ik zijn niet verplicht, maar worden aangeraden. Het feit dat het niet verplicht is, geeft eigenlijk al aan, dat de risico's niet echt groot zijn. Las ook ergens dat bijna 35% van de Nederlanders reizen zonder vaccinaties, zijn die allemaal dood, chronisch ziek of gewoon geluk gehad? Misschien moet je kretek gaan roken.
Oh ohquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Weet je wat iets als 'risico' precies inhoud? Zo te zien niet namelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
kom kom Biekje, kom eens met bewijs dat vaccins gevaarlijk zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Of dat ze niet zouden werkenquote:Op vrijdag 6 november 2015 14:18 schreef .SP. het volgende:
[..]
kom kom Biekje, kom eens met bewijs dat vaccins gevaarlijk zijn.
lolquote:Op vrijdag 6 november 2015 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het zou geen keuzevrijheid zijn als je gestraft kan worden voor de nadelige gevolgen van één van de keuzes, toch?quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:19 schreef oompaloompa het volgende:
En vroeg me af of er een punt is waarop je in Nederland een ouder legaal aan kunt klagen voor mishandeling of criminele neglect of iets dergelijks, of dat je er eigenlijk weinig aan kunt doen.
Je kunt er wettelijk nog niets aan doen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:19 schreef oompaloompa het volgende:
Vorig jaar een week lang uit het veld geslagen geweest met de griep en daarbij belangrijke deadlines gemist. Maandag maar een flushot halen, beter 50% bescherming dan geen bescherming
Ik las net dit stuk (origineel is verwijderd maar archived version staat in de comments) https://www.reddit.com/r/(...)_childrens_whooping/?
En vroeg me af of er een punt is waarop je in Nederland een ouder legaal aan kunt klagen voor mishandeling of criminele neglect of iets dergelijks, of dat je er eigenlijk weinig aan kunt doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |