Heb jij 4 kinderenquote:Op zondag 1 november 2015 13:27 schreef snakelady het volgende:
Normaal post ik geen foto's van de kinderen meer op Fok!, maar nu kan het, niemand die ze zal herkennen.
[ afbeelding ]
Twee meiden zijn van mij en de twee jongens van mijn man., dus samen hebben we er 4.quote:
Ik zie jullie nog zo zitten bij die meet in Utrecht.... dat was toch gisteren ofzo?quote:Op zondag 1 november 2015 16:20 schreef Marjolijntje het volgende:
Nou echt he?Nauwelijks meer een peuter te noemen op foto's (qua gedrag ook trouwens, ze is ZO slim)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik zie het nog steeds!quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn moeder ving E heel bijzonder op de foto
[ link | afbeelding ]
Wat leuk om Lex weer te zien! Wat een mooie kleuterquote:
Jezus ja!quote:Op maandag 9 november 2015 08:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik zie het nog steeds!
https://instagram.com/p/9JQL0HOicb/?taken-by=tjimkjeprins
Wel met 2 ontstoken oogjes maar t geeft je een idee
quote:Op maandag 9 november 2015 09:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jezus ja!!
Ik had juist laatst geconcludeerd dat ze uit elkaar gegroeid waren maar ho maar dus!
Ik vraag aan E wie t is en ze zegt E.va
Klopt, meestal heeft E een ander koppie, met vooral een spitser mondje geloof ik. Maar je kunt sommige foto's van ze echt naast elkaar leggen ja.quote:Op maandag 9 november 2015 10:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]haha, ligt een beetje aan de blik die ze trekken
OMG, ja ik zie het nu ook! Nou, als ie net zo leuk wordt als Floris vind ik het prima!quote:Op maandag 9 november 2015 15:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
Fedde
Op die laatste foto doet ie me denken aan baby Floris
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Thanks.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:39 schreef Kyara het volgende:
Lazi, mooie foto van je knappe vent!
Oooh Cathmar, je meisjes!!! En wat zijn ze leuk samen![]()
toffe jurkjes ook! waar vandaan?
Ja dat zeg jijquote:Op woensdag 25 november 2015 21:31 schreef Kyara het volgende:
Mijn (inmiddels bevestigde) een-eiige tweelingmeisjes. Maar wel met hele eigen gezichtjes![]()
[ link | afbeelding ]
Zwarte pieten vond ie ook alleen van een afstandje grappig. Pepernoten eet ie toch niet, dus hij heeft er ook weinig aanquote:Op woensdag 25 november 2015 21:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Stoerede mijne durft nog geen schuimpje aan te pakken van Zwarte Piet
quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:25 schreef Kyara het volgende:
De eerste schoolfoto van mijn altijd vrolijke, gezellige lachebekjes
[ link | afbeelding ]
aw, als iemand net hun snoep heeft afgepaktquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:25 schreef Kyara het volgende:
De eerste schoolfoto van mijn altijd vrolijke, gezellige lachebekjes
[ link | afbeelding ]
Die eerste fotoquote:Op maandag 9 november 2015 13:27 schreef Lijnloos het volgende:
Mijn duo ook maar weer effe spammen... ze zijn zo leuk saampjes![]()
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op maandag 30 november 2015 14:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh Leandra, je baby, wat doet 'ie?Mooi ventje <3 Gefeliciteerd!
Aww gemist.quote:Op maandag 30 november 2015 14:08 schreef Leandra het volgende:
Niet quoten svp, limited time only.....
M'n birthday boy:
Edit: and gone...
Wat een knapperd!! En dr haarquote:Op donderdag 3 december 2015 19:45 schreef Lamb29 het volgende:
Wat lijken ze op elkaar Tally!
[ afbeelding ]
Mijn grote
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet echt meer foto's van Minke maken merk ik wel...![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:55 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Pinq wat een heerlijk pluisje heb je daarIk rammeldebammel gewoon joh.
Tally wat zijn je meiden groot en leuk!Tof om ze weer es te zien.
GM, ze is echt groot alweer joh... wat gaat het toch hard.
Kyara, ik blijf me echt de blubber lachen om je duo (of eigenlijk trio want M doet net zo lekker mee ook, net zo'n clown)
Mijn grote
[ afbeelding ]Hij wordt zo snel groot, niet zo'n afgezaagde opmerking maar ik bedoel.. zo groot! zo zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet echt meer foto's van Minke maken merk ik wel...
Vanmorgen bij de Sinterklaasviering.
Lexus blieft geen troep op zijn gezicht.. en zus was van de andere kant van de school gekomen om hem gerust te stellen omdat hij wat bang was
Ik moest bijna huilen toen ik het hoorde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
quote:Op maandag 7 december 2015 09:03 schreef snakelady het volgende:
Leuk om al die grotere en kleine kindjes te zien.
En door Pinq krijg ik haast weer rammelende eierstokken, alleen is vier toch echt genoeg.Mooi stel! En jouw jongste lijkt echt sprekend op jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Dank je, en dat hoor ik vaker inderdaad.quote:Op maandag 7 december 2015 09:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
Mooi stel! En jouw jongste lijkt echt sprekend op jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door klaprooss op 10-12-2015 19:17:56 ]♥ J & S
Ik ben er nu al bang voor, nu maar hopen dat Lex zo lang wordt als pa, dan kan ie r mooi bewakenquote:Op woensdag 16 december 2015 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
Wow KD. Barricadeer de deur maar vast.
Je kan goed zien dat ze jouw dochter is!quote:Op woensdag 16 december 2015 16:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Wat heeft ze mooie ogen GM!
Hier kerstdiner op school
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TROTS
Wauw leuk stel en mooie meid!quote:Op woensdag 16 december 2015 16:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Wat heeft ze mooie ogen GM!
Hier kerstdiner op school
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TROTS
Magkvoelen?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:53 schreef Sorbootje het volgende:
Lief!
Neem je dan Bram voor mij mee? Essssster, bejjedoen?
Zussenquote:Op maandag 28 december 2015 20:07 schreef -Spring het volgende:
En de gezusters samen
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2015 20:07 schreef -Spring het volgende:
En de gezusters samen
[ link | afbeelding ]
Dude, jij hebt gewoon Copy-Paste gedaan...quote:Op woensdag 30 december 2015 09:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hou van zusjes samen
Wat is je kleine al groot manen ze lijken veel op elkaar maar mini heeft toch iets meer van jou
Ik zie het soms, maar ik ken natuurlijk ieder trekje en plooitje. Als ik nu foto's van Elin, van toen terug kijk dan zie ik het inderdaad ookquote:Op woensdag 30 december 2015 09:54 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Dude, jij hebt gewoon Copy-Paste gedaan...
dit iddquote:Op woensdag 30 december 2015 09:54 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Dude, jij hebt gewoon Copy-Paste gedaan...
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
OMG de groten van Tico, Sorbo, Spring, Lijnloos en KD... wat een prachtige meiden allemaal![]()
De mijne is wat kleiner, maar Kyara maakte zo'n prachtige foto van dr
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Ah gaaf!!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:37 schreef simmu het volgende:
niemand nog schaatspret gepost?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oudste zat helaas ziek binnen vandaag.
[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 09-01-2016 21:20:08 ]"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Dank je, ik ben zelf ook maar een paar keer naar beneden gegaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wauw Snakelady, ze stralen van plezier. Zier er heerlijk uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 dagen alweer...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2016 13:44:44 ]
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:44 schreef Myrr het volgende:
Spring dat is een hele mooie meid.
En leuk moment zo vlak voor ze op d'r kont gaat Simmu.
Snake, twee kopietjes van jou.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 dagen alweer...
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Mag ik vragen waarom zn gezichtje zo enorm popperig bewerkt is?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:20 schreef Mr_Moon het volgende:
Ons ventje Arthur, morgen 11 weekjes oud...
[ afbeelding ]
wat bedoel je met "bewerkt"? zijn Yoda muts? of een vermoeden van fotoshop?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom zn gezichtje zo enorm popperig bewerkt is?
Photoshop ja. Of het moet de belichting zijn, maar ik vind zn gezichtje echt heel popperig en dat vind ik zo zonde, juist een vlekje of wat kleurverschillen vind ik mooier dan die gladgestreken perfecte gezichtjes.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:10 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
wat bedoel je met "bewerkt"? zijn Yoda muts? of een vermoeden van fotoshop?
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:20 schreef Mr_Moon het volgende:
Ons ventje Arthur, morgen 11 weekjes oud...
[ afbeelding ]
Ik vind 'm nogal suf kijken anders.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:51 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, lekker bekkie GM!![]()
LB, mooie foto van je meis! Ik vind haar zo leuk!
En al die nieuwe kindjes, leuk om te zien!
Tico, grote meid zeg!
Mijn blije selfie-maker
[ afbeelding ]
En die andere is helemaal paardengek en had zaterdag haar kinderfeestje op de manege![]()
[ afbeelding ] Zo ziet ultiem geluk er denk ik uit
Ik bedoelde het paard.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:23 schreef Lijnloos het volgende:
Nou ja, normaal blij... dit was 22.00 uur 's avonds in ik-ga-mooi-niet-slapen-modus....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:40 schreef Mabawa. het volgende:
M!Knap koppie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Ze hebben gewoon een even groot hoofd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:48 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, snakelady, goeie sneeuwpop!![]()
Mabawe wat een lieffie
Melba is ook al zo'n heerlijk ventje. Zo'n knuffelbeertje
Mijnussen ook weer effe spammen hoor:
[ afbeelding ]
Het scheelt niet veel idd... Wij maken grote hoofdenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:54 schreef -Spring het volgende:
Sterker nog, ik denk dat dat van Fedde groter is!
Dat neusjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Mijnes is nog maar heul piep
Mignonne, hij heeft je broekje al wel aangehad, hartstikke lekker warm!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb me ook helemaal de blubber gezocht. Ik móest m. En nu zit er een gat in. (Van het drukknoopje van de romper.)quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Noh Spring, nog zo'n knappe![]()
En dat pakjewelk merk is dat? al gevonden en overal uitverkocht
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:12 schreef Franny_G het volgende:
Wat een mooie meisjes, Spring. R heeft echt een prachtig koppie. Meisjesachtig, en die ogen.
Mijn vriend heeft afgelopen zondag een mooie foto van I weten te maken. Ze is altijd zo beweeglijk dat het moeilijk is haar goed vast te leggen. Of ze gaat gekke bekken trekken..
ooohhh. Hearts will break.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En robijntje is zo leuk
disclaimer
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:20 schreef Kyara het volgende:
1 kind, 2 gezichten of 2 kinderen, 1 gezicht?
[ link | afbeelding ]
wat gaaf!quote:Op zondag 13 maart 2016 17:13 schreef -Spring het volgende:
Heel toffe foto, Kyara. En echt, die snoetjes zijn om op te vreten.![]()
Tof, Vicks! Tess heeft zo'n blakend gezichtje altijd!
Onze grote Tetter wilde kort haar. En het staat r verrassend goed!
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
LB je tweetaldie oortjes en de neusjes
![]()
KD... wat een prachtstel! Kleine meis met zevenmijlskisten, je grote die echt een halve puber is en popeye![]()
Mijn dame is mary poppins
[ link | afbeelding ]
En eigenlijk niet zo klein meer...
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:24 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ] mijn dames zijn vandaag op kamp gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Ootje en Eetje
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Goh, ergens wéét je dat als je foto's online plaatst, men ermee aan de haal kan gaan. Maar dit viel me toch even rauw op mijn dak.
Aan de andere kant.... zonder de quote-alert had ik er niet eens van geweten.....And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:09 schreef McLaura het volgende:
Goh, ergens wéét je dat als je foto's online plaatst, men ermee aan de haal kan gaan. Maar dit viel me toch even rauw op mijn dak.
Aan de andere kant.... zonder de quote-alert had ik er niet eens van geweten.....
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Dit is gewoon onbeschoft natuurlijk."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Het is inmiddels opgelost, thanks voor het melden
Franny, die jeans staat 'r goed![]()
Sowieso al die zomerse kindjes
disclaimer![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door SQ op 12-05-2016 13:33:00 (We hoeven er niet op door te gaan.) ]De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.![]()
Supercute die foto's, de vriendin van m'n broer loopt ook al een tijdje rond met een dikke buik, laatst gevraagd of ik op de baby wil passen in de zomer, ja tuurlijk![]()
![]()
Vandaag in een bakkerij![]()
Zo fijn om te zien dat het bakken waar ik zo van hou ook al een beetje over gedragen wordt op de jongens![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
Niet!!dit is echt te schattig om echt te zijn
![]()
Op fb staan er nog meer![]()
![]()
Ja die zitten erg onhandig geplaatstquote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:51 schreef Kleurdoos het volgende:
omg zo lief! Kleine elfjesmoest wel gniffelen om die kraaltjes
ooh LB, je grote wordt echt groot! En die foto van hen samen is zo lief!Mooie S
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |