quote:Op woensdag 30 december 2015 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
OMG de groten van Tico, Sorbo, Spring, Lijnloos en KD... wat een prachtige meiden allemaal![]()
De mijne is wat kleiner, maar Kyara maakte zo'n prachtige foto van dr
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Ah gaaf!!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:37 schreef simmu het volgende:
niemand nog schaatspret gepost?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oudste zat helaas ziek binnen vandaag.
[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 09-01-2016 21:20:08 ]"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Dank je, ik ben zelf ook maar een paar keer naar beneden gegaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wauw Snakelady, ze stralen van plezier. Zier er heerlijk uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 dagen alweer...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2016 13:44:44 ]
quote:Op zondag 10 januari 2016 13:44 schreef Myrr het volgende:
Spring dat is een hele mooie meid.
En leuk moment zo vlak voor ze op d'r kont gaat Simmu.
Snake, twee kopietjes van jou.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 dagen alweer...
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Mag ik vragen waarom zn gezichtje zo enorm popperig bewerkt is?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:20 schreef Mr_Moon het volgende:
Ons ventje Arthur, morgen 11 weekjes oud...
[ afbeelding ]
wat bedoel je met "bewerkt"? zijn Yoda muts? of een vermoeden van fotoshop?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom zn gezichtje zo enorm popperig bewerkt is?
Photoshop ja. Of het moet de belichting zijn, maar ik vind zn gezichtje echt heel popperig en dat vind ik zo zonde, juist een vlekje of wat kleurverschillen vind ik mooier dan die gladgestreken perfecte gezichtjes.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:10 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
wat bedoel je met "bewerkt"? zijn Yoda muts? of een vermoeden van fotoshop?
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:20 schreef Mr_Moon het volgende:
Ons ventje Arthur, morgen 11 weekjes oud...
[ afbeelding ]
Ik vind 'm nogal suf kijken anders.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:51 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, lekker bekkie GM!![]()
LB, mooie foto van je meis! Ik vind haar zo leuk!
En al die nieuwe kindjes, leuk om te zien!
Tico, grote meid zeg!
Mijn blije selfie-maker
[ afbeelding ]
En die andere is helemaal paardengek en had zaterdag haar kinderfeestje op de manege![]()
[ afbeelding ] Zo ziet ultiem geluk er denk ik uit
Ik bedoelde het paard.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:23 schreef Lijnloos het volgende:
Nou ja, normaal blij... dit was 22.00 uur 's avonds in ik-ga-mooi-niet-slapen-modus....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:40 schreef Mabawa. het volgende:
M!Knap koppie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Ze hebben gewoon een even groot hoofd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:48 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, snakelady, goeie sneeuwpop!![]()
Mabawe wat een lieffie
Melba is ook al zo'n heerlijk ventje. Zo'n knuffelbeertje
Mijnussen ook weer effe spammen hoor:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |