Wat een knapperd!! En dr haarquote:Op donderdag 3 december 2015 19:45 schreef Lamb29 het volgende:
Wat lijken ze op elkaar Tally!
[ afbeelding ]
Mijn grote
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet echt meer foto's van Minke maken merk ik wel...![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:55 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Pinq wat een heerlijk pluisje heb je daarIk rammeldebammel gewoon joh.
Tally wat zijn je meiden groot en leuk!Tof om ze weer es te zien.
GM, ze is echt groot alweer joh... wat gaat het toch hard.
Kyara, ik blijf me echt de blubber lachen om je duo (of eigenlijk trio want M doet net zo lekker mee ook, net zo'n clown)
Mijn grote
[ afbeelding ]Hij wordt zo snel groot, niet zo'n afgezaagde opmerking maar ik bedoel.. zo groot! zo zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet echt meer foto's van Minke maken merk ik wel...
Vanmorgen bij de Sinterklaasviering.
Lexus blieft geen troep op zijn gezicht.. en zus was van de andere kant van de school gekomen om hem gerust te stellen omdat hij wat bang was
Ik moest bijna huilen toen ik het hoorde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
quote:Op maandag 7 december 2015 09:03 schreef snakelady het volgende:
Leuk om al die grotere en kleine kindjes te zien.
En door Pinq krijg ik haast weer rammelende eierstokken, alleen is vier toch echt genoeg.Mooi stel! En jouw jongste lijkt echt sprekend op jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Dank je, en dat hoor ik vaker inderdaad.quote:Op maandag 7 december 2015 09:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
Mooi stel! En jouw jongste lijkt echt sprekend op jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door klaprooss op 10-12-2015 19:17:56 ]♥ J & S
Ik ben er nu al bang voor, nu maar hopen dat Lex zo lang wordt als pa, dan kan ie r mooi bewakenquote:Op woensdag 16 december 2015 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
Wow KD. Barricadeer de deur maar vast.
Je kan goed zien dat ze jouw dochter is!quote:Op woensdag 16 december 2015 16:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Wat heeft ze mooie ogen GM!
Hier kerstdiner op school
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TROTS
Wauw leuk stel en mooie meid!quote:Op woensdag 16 december 2015 16:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Wat heeft ze mooie ogen GM!
Hier kerstdiner op school
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TROTS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |