Kappen met deze act Sked.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:24 schreef Sked het volgende:
Roland wat doe je selectief dan met posts wissen
Goed zo, je moet bij Sked altijd streng optreden, anders komt het niet door.quote:
Hoeft gelukkig ook niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo'n Arias was vorig jaar nog de beste rechtsback van top 3.
Nou zou hem niet willen ruilen met Tete in geen 100 jaar
Hij mag 1 biertje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:26 schreef S0nic het volgende:
[..]
Aaaawhh wat worden ze toch snel groot.
Stijn gaat aan de pillenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:26 schreef S0nic het volgende:
[..]
Aaaawhh wat worden ze toch snel groot.
Hey opperkleurder.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk dat ze nu in Wolfsburg, Manchester en Moskou dun door de broek loopt.
Barcelona is al bezig met een gameplan voor een mogelijke finale tegen PSVquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk dat ze nu in Wolfsburg, Manchester en Moskou dun door de broek loopt.
?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon opgelucht moeten zijn bij de Graafschap uitwat een kut seizoen voor je Davy.
Kloptquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja Feyenoord had het daar ook lastig
Maar wij hebben Mighty Mike en Veltheer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:28 schreef franske19 het volgende:
PSV is achterin drie keer niks. No way dat die kampioen worden.
Dus als ik bij 0-5 zou juichen zat ik hem te knijpen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je zat hem te knijpen bij notabene de Graafschap.
Hier nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:29 schreef Buitendam het volgende:
Topshowtje. Ineens gingen er een hoop tv's in Amsterdam en Rotterdam uit.
Kwalitatief beter dan die van vorig seizoen, maar ok.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:28 schreef franske19 het volgende:
Je mag tegenwoordig niet meer blij zijn als je wint, volgens die Ajacieden was het ook heel raar dat Feyenoorders blij waren met de winst op Ajax.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus als ik bij 0-5 zou juichen zat ik hem te knijpen.
Je zal wel enorm trots zijn na deze wanvertoning. De mondjes van alle 'trolls' zijn nu wel gesnoerd. Hoe komen mensen erbij dat Psv door elke ondergrens zakte de tweede helft.quote:
Wat een hoop gelul in 1 zin.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig niet meer blij zijn als je wint, volgens die Ajacieden was het ook heel raar dat Feyenoorders blij waren met de winst op Ajax.
Joden logica ofzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig niet meer blij zijn als je wint, volgens die Ajacieden was het ook heel raar dat Feyenoorders blij waren met de winst op Ajax.
Geniet er nog maar even vanquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verstandig. Lekker kampioentje kijken, niks mis mee.
Ajax was weinig mis mee inderdaad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verstandig. Lekker kampioentje kijken, niks mis mee.
Ik heb anders een hoop gejank voorbij zien komen, dat de overwinning te overdreven gevierd werd of zo. Want blij zijn dat mag niet in Amsterdam.quote:
Die trolls in het Ajax topic waren vooral lachwekkend.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb anders een hoop gejank voorbij zien komen, dat de overwinning te overdreven gevierd werd of zo. Want blij zijn dat mag niet in Amsterdam.
Moest lachenquote:
Ajax neemt de beker niet serieus toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb anders een hoop gejank voorbij zien komen, dat de overwinning te overdreven gevierd werd of zo. Want blij zijn dat mag niet in Amsterdam.
Cocu out, Bielsa inquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:32 schreef Cavaliers het volgende:
In de 83e minuut met Pereiro komen. Zak door je hoeven Cocu.
iquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax was weinig mis mee inderdaad.
De beker kan ik niet zo mee zitten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:33 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ajax neemt de beker niet serieus toch?
Van mij mag je zo hard juichen als je wil.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja maar ook bijvoorbeeld een Henk Spaan die liep te janken dat de spelers te veel ererondes door het stadion liepen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die trolls in het Ajax topic waren vooral lachwekkend.
Verder is het prima als je een overwinning viert hoor.
Muah hiervoor toch al 4 seizoenen, en volgend seizoen weer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
i
Die spelen vrij weinig met gouden logo op de mouw, Hans. Blijf je erbij?
???quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Blablabla. Want blij zijn dat mag niet in Amsterdam.
Dat hebben ze de afgelopen vier jaar gedaan, foutje moet kunnen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
i
Die spelen vrij weinig met gouden logo op de mouw, Hans. Blijf je erbij?
Zijn er mensen die Henk Spaan serieus nemen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja maar ook bijvoorbeeld een Henk Spaan die liep te janken dat de spelers te veel ererondes door het stadion liepen.
Ik hoorde laatst wel dat Brenet in werkelijkheid niet zo slecht is en heel belangrijk voor het team was. Al weet ik even niet meer welke geschoolde analyticus hiermee kwam.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:28 schreef franske19 het volgende:
Dat was Rene of Willy van de Kerchkoff.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:35 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst wel dat Brenet in werkelijkheid niet zo slecht is en heel belangrijk voor het team was. Al weet ik even niet meer welke geschoolde analyticus hiermee kwam.
Eerst een spits kopen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah hiervoor toch al 4 seizoenen, en volgend seizoen weer.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:36 schreef Tagliano het volgende:
We kunnen stellen dat Stijn een bijzondere avond gemist heeft
Dat lijkt me stug.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
In het toonaangevende FM2016 is Ajax met overmacht kampioen geworden voor PSV, Vitesse, Heerenveen, AZ, Feyenoord en ADO Den Haag. Laatste team nam ik onder mijn hoede.
Het was op Fox. Zelfs Fox zakt niet door die ondergrens tenzij Jhonny de Mol een programma maakt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was Rene of Willy van de Kerchkoff.
Wat doet Stijn?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:36 schreef Tagliano het volgende:
We kunnen stellen dat Stijn een bijzondere avond gemist heeft
Wat kan die voetballen he?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:36 schreef Kopsterk het volgende:
Kan Pereiro ff kappen met scoren
Bvd.
Koffie drinken op een feestje.quote:
Ja, eerst kappen, dan scoren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:36 schreef Kopsterk het volgende:
Kan Pereiro ff kappen met scoren
Bvd.
Heerenveen vierde. Maar eh, waar heb he hem gekocht?quote:
Gewoon een goede spits hoor.quote:
ADO werd bij mij tweedequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
In het toonaangevende FM2016 is Ajax met overmacht kampioen geworden voor PSV, Vitesse, Heerenveen, AZ, Feyenoord en ADO Den Haag. Laatste team nam ik onder mijn hoede.
Rustagh brengen he.quote:
Dat hij die kinderen van 16 gaat vertellen over de Embassy finale tussen van Barneveld en Baxter in 1999. Terwijl hij een espresso at.quote:
Neequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:38 schreef BadderHaring het volgende:
Die rust aan de bal in de 16 van Pereiro is bijna angstaanjagend nonchalant.
Ongelofelijk he.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gelukkig mag hij meestal maar tien minuten meedoen.
Ik heb dit jaar echt geen idee wie er kampioen wordt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een goede spits hoor.
Maar ben met je eens dat er nog een spits bij moet. En een vleugelspeler.
quote:
Aldus huilie Henk Spaan, om maar een voorbeeld te noemen van de meest zure reacties die ik heb gezien.quote:"Ik vind de enorme vreugde van Feyenoord best aandoenlijk, al herinner ik me niet dat Moulijn, Israël en Van Hanegem ook twaalf ererondes liepen na winst op Ajax'', begint Spaan. "Als betrokken kijker mogen we hopen dat de KNVB op 8 november een scheidsrechter benoemt die wel bestand is tegen de kokende haat die boven de rijen dampt."
Hoe kan een rust nou nonchalant zijn? xDquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:38 schreef BadderHaring het volgende:
Die rust aan de bal in de 16 van Pereiro is bijna angstaanjagend nonchalant.
Eens, 4 max toch welquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind 6 minuten ietwat overdreven.
Bah spelers die risico in hun spel leggen. Veel te eng.quote:
En hij zat achter het bord.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hij die kinderen van 16 gaat vertellen over de Embassy finale tussen van Barneveld en Baxter in 1999. Terwijl hij een espresso at.
gewoon zivkovic als 2e spitsquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een goede spits hoor.
Maar ben met je eens dat er nog een spits bij moet. En een vleugelspeler.
Nou en joh, laat die Henk Spaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Aldus huilie Henk Spaan, om maar een voorbeeld te noemen van de meest zure reacties die ik heb gezien.
Er werd overigens maar één ereronde gelopen.
Ik dacht eigenlijk de hele tijd PSV, maar vanavond tegen de Graafschap is wel heel genant.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar echt geen idee wie er kampioen wordt.
Hiermee zeg je eigenlijk dat Opperkleurder slecht is in FM2016.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
ADO werd bij mij tweede
verloren uiteindelijk 12-0 over 2 wedstrijden van dnjepr in de vCL
Vandaar het 'bijna'. Ik bedoel dat het zo'n rust is, dat het bijna nonchalant lijkt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe kan een rust nou nonchalant zijn? xD
Ik denk dat niemand kampioen wordt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar echt geen idee wie er kampioen wordt.
Dit soort mensen moeten echt geen podium meer krijgen. Gedwongen pensioen na hun 67ste met een enkele uitzondering die de regel bevestigtquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Aldus huilie Henk Spaan, om maar een voorbeeld te noemen van de meest zure reacties die ik heb gezien.
Die Beric van rapid deed dat perfectquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen Ajax spits.
We hebben dan een spits nodig die echt als aanspeelpunt kan fungeren
Funstock Digital. 34 euro nog wat. Heerenveen heeft van Anholt die fantastisch is en Zahovic scoort als een malle. Ik had hoger kunnen eindigen als Havenaar niet in november voor 8 tot 10 maanden geblesseerd raakte. Hij had er toen al 14 in liggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heerenveen vierde. Maar eh, waar heb he hem gekocht?
ja boyquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoop goals vanavond in de eredivisie boys
Kan me niet voorstellen dat ook maar iemand een neuk geeft hoeveel rondjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Zullen wel meer spitsen zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die Beric van rapid deed dat perfect
Toen was Stijn zelf 3.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hij die kinderen van 16 gaat vertellen over de Embassy finale tussen van Barneveld en Baxter in 1999. Terwijl hij een espresso at.
dadelijk ook even kopen dan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Funstock Digital. 34 euro nog wat. Heerenveen heeft van Anholt die fantastisch is en Zahovic scoort als een malle. Ik had hoger kunnen eindigen als Havenaar niet in november voor 8 tot 10 maanden geblesseerd raakte. Hij had er toen al 14 in liggen
Die zat er goed in ja.quote:
Deze stream heeft Parkinsonquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Voor mensen die hem gemist hebben:
https://streamable.com/qbt6
Frank de Boer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
Mooi dat heel de wereld ziet dat Narsingh niet kan voetballen, behalve Cocu.Zelden zo'n eigenwijze trainer gezien, walgelijk.
Je hebt de Boer nooit gevolgd?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
Mooi dat heel de wereld ziet dat Narsingh niet kan voetballen, behalve Cocu.Zelden zo'n eigenwijze trainer gezien, walgelijk.
El Ghazi is momenteel ernstiger dan Sigthorsson ooit is geweest.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt de Boer nooit gevolgd?
Met zijn Sigthorsson
Heeft ook hogere pieken laten zien dan Sigthorsson ooit gedaan heeft.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
El Ghazi is momenteel ernstiger dan Sigthorsson ooit is geweest.
Mocht jij dat dan al op je 15e?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Drinkt Stinho eigenlijk wel eens een biertje?
Nee hij wacht tot hij 18 isquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij ging braaf zitten wachten tot je alcohol mocht drinken van je ouders?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mocht jij dat dan al op je 15e?
Hij heeft wel eens radler opquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Stijn kan het ook gewoon heel gezellig hebben zonder alcohol.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
En diepere dalen. Zat hij vandaag met gal in zijn mond na een eindelijk zo verdiende wisselbeurt. Er kon geen lachje vanaf.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft ook hogere pieken laten zien dan Sigthorsson ooit gedaan heeft.
16e wel, maar ja, toen kon dat nog gewoon weet je wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mocht jij dat dan al op je 15e?
Hij is nu compleet uit vorm. Maar bij hem kan het ook zomaar weer anders zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En diepere dalen. Zat hij vandaag met gal in zijn mond na een eindelijk zo verdiende wisselbeurt. Er kon geen lachje vanaf.
Elke dag dolleduikavond bij Hans.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hans neukt alles wat los en vast zit.
Wat platquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Elke dag dolleduikavond bij Hans.
Hans heeft ook een hond.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hans neukt alles wat los en vast zit.
Omdat Fox Sports dat tegenwoordig ook live in beeld brengt en ik het een leuke sport vond toen ik bij een wedstrijd was. Had mij er voor nooit zo in de sport geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom kijk jij naar ijshockey?
Ga eens naar Hys.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat Fox Sports dat tegenwoordig ook live in beeld brengt en ik het een leuke sport vond toen ik bij een wedstrijd was. Had mij er voor nooit zo in de sport geïnteresseerd.
Zou hij Hans Sr. er ook wel eens op laten? Die is ook maar eenzaam tegenwoordig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou hij Sofie ook wel eens op zijn hondjes doen zodat hij erbij kan blaffen?
Die gaat erin met zijn middelvinger als Wilfred Genee op tv isquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou hij Hans Sr. er ook wel eens op laten? Die is ook maar eenzaam tegenwoordig.
Het is echter geen sport. Ik nodig je uit om om 00:30 basketbal met mij mee te kijken. Golden State @ New Orleans.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat Fox Sports dat tegenwoordig ook live in beeld brengt en ik het een leuke sport vond toen ik bij een wedstrijd was. Had mij er voor nooit zo in de sport geïnteresseerd.
Basketbal is geen sportquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is echter geen sport. Ik nodig je uit om om 00:30 basketbal met mij mee te kijken. Golden State @ New Orleans.
Karina gaat regelmatig, die kan je meer vertellen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wil ik wel eens doen, maar ben een beetje bang voor het niveau.
Basketbal zit niet bij Fox en heb geen Sport 1.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is echter geen sport. Ik nodig je uit om om 00:30 basketbal met mij mee te kijken. Golden State @ New Orleans.
Kijk jij via een stream? Of Sport 1?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kijk via ballstreams.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kijk jij via een stream? Of Sport 1?
Ik ga niet kijken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat ik met m'n .44 op pad ben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:59 schreef Buitendam het volgende:
Waarom draagt Cocu een kogelvrij vest?
Nee dat basketball wel dan. Joh.quote:
Ik vind het leuk voor je dat je een hobby hebt gevonden.quote:
http://www.nba.com/games/20151030/OKCORL/gameinfo.html#quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:05 schreef Kopsterk het volgende:
Elke keer dat ik basketbal kijk valt het me niet tegen
Geweldige pot. Ik kende die Oladipo helemaal niet. Talentje?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://www.nba.com/games/20151030/OKCORL/gameinfo.html#
3rd year player al. Wel een aardige, zonder meer een All-Star. Wellicht dit jaar al.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Geweldige pot. Ik kende die Oladipo helemaal niet. Talentje?
Omdat Nijhuis zo corrupt isquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:59 schreef Buitendam het volgende:
Waarom draagt Cocu een kogelvrij vest?
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 22:58:11Het knotsgekke duel tussen De Graafschap en PSV en nog veel meer voetbal. Over enkele minuten in FOX Sports Vandaag, op FOX Sports 1. reageer retweet
Dit zouquote:Op zondag 1 november 2015 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, dit wordt een geweldige middag.
ADO 4-3 Feyenoord
Heerenveen 2-4 Cambuur
Utrecht 5-1 FC Twente
AZ 2-2 NEC
U las het hier eerst.
Die eerste uitslag andersom en ik ben een gelukkig mens.quote:Op zondag 1 november 2015 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, dit wordt een geweldige middag.
ADO 4-3 Feyenoord
Heerenveen 2-4 Cambuur
Utrecht 5-1 FC Twente
AZ 2-2 NEC
U las het hier eerst.
Zo wordt Groningen-Heerenveen genoemd toch? Dit is de 'Friese derby'.quote:Op zondag 1 november 2015 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb wel zin in de derby van het noorden.
Groningen - Heerenveen is geen derby.quote:Op zondag 1 november 2015 10:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zo wordt Groningen-Heerenveen genoemd toch? Dit is de 'Friese derby'.
twitter:ADODenHaag twitterde op zondag 01-11-2015 om 11:22:36Opstelling ADO DH: Hansen; Malone, Wormgoor, Zuiverloon, Meijers; Derijck, Bakker; Schaken, Jansen, Duplan; Havenaar #ADOfey reageer retweet
Dan moet ie nog wel iets vaker rood gaan pakken.quote:
Quizvraag, zijn het:quote:Op zondag 1 november 2015 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit al in het stadion. Zie weer een hoop supporters om mij heen die je normaal nooit ziet.
C.quote:Op zondag 1 november 2015 11:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Quizvraag, zijn het:
A. Mooi weer supporters die enkel naar wedstrijden tegen de topploegen komen
B. Tokkies die gezellig denken te kunnen rellen tegen Feijenoorders
C. Loslopende Feijenoorders op het thuisvak
Ik vind hem altijd goed over komen. Goede teksten, durft keuzes te maken.quote:Op zondag 1 november 2015 12:16 schreef Cavaliers het volgende:
Opperkleurder is groot fan van Fraser, waarom begrijp ik niet helemaal.
Zijn wisselbeleid is om te janken. Verder vind ik het nogal onzinnig om Alberg buiten te sluiten.quote:Op zondag 1 november 2015 12:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd goed over komen. Goede teksten, durft keuzes te maken.
Alberg op de bank en Derijck op het middenveld lijkt me anders een vrij lachwekkende keuze, eigenlijk.quote:Op zondag 1 november 2015 12:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd goed over komen. Goede teksten, durft keuzes te maken.
Ik juich nu voor ADO.quote:Op zondag 1 november 2015 12:19 schreef Cavaliers het volgende:
Als Feyenoord en Sassuolo winnen ben ik 260 euro rijker.
Ik vind het wisselbeleid best okay, begrijp alleen niet waarom hij stelselmatig een aantal jongens geen kans geeft (Marengo, Gorré en vorig jaar Houtkoop).quote:Op zondag 1 november 2015 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn wisselbeleid is om te janken. Verder vind ik het nogal onzinnig om Alberg buiten te sluiten.
Alberg heeft dit seizoen nog niets laten zien. Derijck gaat gewoon als libero spelen.quote:Op zondag 1 november 2015 12:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alberg op de bank en Derijck op het middenveld lijkt me anders een vrij lachwekkende keuze, eigenlijk.
Zet dan niet in op Feyenoord.quote:Op zondag 1 november 2015 12:22 schreef Cavaliers het volgende:
Wat triest dat jullie mij die centen niet gunnen. Ik had beter van jullie verwacht.
De rechtsbuiten van FC Pune Cityquote:Op zondag 1 november 2015 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Voetballegende Zico heeft zich vol lof uitgelaten over de Haagse buitenspeler Wesley Verhoek.
Zo, die kan hij in zijn broekzak steken.
Ik heb wel naar de samenvatting van de NBA gekeken.quote:Op zondag 1 november 2015 12:22 schreef Cavaliers het volgende:
Wat triest dat jullie mij die centen niet gunnen. Ik had beter van jullie verwacht.
Wat vond je er van?quote:Op zondag 1 november 2015 12:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb wel naar de samenvatting van de NBA gekeken.
Toch gezellig, zo'n snoepreisje naar India.quote:Op zondag 1 november 2015 12:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De rechtsbuiten van FC Pune City
Waarom vind je Eibar goden?quote:Op zondag 1 november 2015 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ander nieuws: de goden van Eibar staan weer op voorsprong.
quote:Op zondag 1 november 2015 12:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Verassend uitslag gezien het wedstrijdverloop. Die Westbrook stond lekker te ballen.
Zowat de enige ploeg die haar financiën op orde heeft. Beperkte middelen. Klein kek stadionnetje, worden onderdrukt door de walgelijke Spaanse Bond terwijl ze niets verkeerd doen.quote:
Ik ben fan van CELTA DE VIGO.quote:Op zondag 1 november 2015 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zowat de enige ploeg die haar financiën op orde heeft. Beperkte middelen. Klein kek stadionnetje, worden onderdrukt door de walgelijke Spaanse Bond terwijl ze niets verkeerd doen.
Mijn sympathie is daar.
Veldrijden boeit niemand.quote:Op zondag 1 november 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Lars van der Haar sprint sneller dan Van Aert in Boom
Oei.
Real Madrid heeft haar financien net zo goed op orde als de Verenigde Staten.quote:Op zondag 1 november 2015 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zowat de enige ploeg die haar financiën op orde heeft. Beperkte middelen. Klein kek stadionnetje, worden onderdrukt door de walgelijke Spaanse Bond terwijl ze niets verkeerd doen.
Mijn sympathie is daar.
Iedereen heeft sympathie voor Depor.quote:
Ik na vrijdag niet meer.quote:Op zondag 1 november 2015 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen heeft sympathie voor Depor.
Die nummer 30 van New Orleans zou ik halen.quote:
Als Fox echt meeleest:quote:Op zondag 1 november 2015 01:25 schreef Tagliano het volgende:
FOX leest ook hier mee:twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 22:58:11Het knotsgekke duel tussen De Graafschap en PSV en nog veel meer voetbal. Over enkele minuten in FOX Sports Vandaag, op FOX Sports 1. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |