Henk, niet Hans, Henk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:19 schreef Fokker89 het volgende:
Nou, nu heb je de slowchat verpest, bedankt Hans.
Zeker in jouw regioquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik liep vandaag doelloos te wandelen met mijn hond, toen ik op de popo stuitte die net een Breaking Bad-achtige installatie ontdekten tussen de weilanden![]()
Ik overdrijf, het waren allemaal rare flessen en slangen, maar ik ga natuurlijk uit van spannende methlab-gerelateerde taferelen.
Deze SC komt altijd elke klap weer te boven. Zelfs het dagelijkse ochtendhumeur van timmmmm.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:19 schreef Fokker89 het volgende:
Nou, nu heb je de slowchat verpest, bedankt Hans.
Ja tochquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit schijnt de deur van LTKVD te zijn. Ik herken zijn klusskills.
[ afbeelding ]
''Dat hoort zo hoor.''quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik was al dat naar binnen stromende water wel eens beu.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben gezellig een filmpje kijken bij mijn ouders.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:27 schreef Uccie het volgende:
Het is hier best stil, is iedereen een leven aan het hebben?
Oh leuk, welk filmpje?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben gezellig een filmpje kijken bij mijn ouders.
Gewoon goed in het veinzen ervan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:27 schreef Uccie het volgende:
Het is hier best stil, is iedereen een leven aan het hebben?
Oh gelukkig, was al bang dat ik de enige was die thuis zat te nietsen.quote:
Moeten we nu weer een zinnig gesprek aangaan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh gelukkig, was al bang dat ik de enige was die thuis zat te nietsen.
Alweer..het gaat wel een beetje uit de hand lopen zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we nu weer een zinnig gesprek aangaan?
Ja echt leuk is het zo niet meer natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alweer..het gaat wel een beetje uit de hand lopen zo.
Voor niemand ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja echt leuk is het zo niet meer natuurlijk
Kunnen we niet gewoon ruzie maken ofzo?quote:
Moet het wel een leuk onderwerp zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon ruzie maken ofzo?
Ik weet zo snel niks ...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet het wel een leuk onderwerp zijn.
Ik ook niet, ik ga wel een boek lezen.quote:
Dan ga ik wel een film kijken, dit wordt niks zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ga wel een boek lezen.
Lijkt me goed, we proberen het later nog wel een keer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik wel een film kijken, dit wordt niks zo.
Iets heeft niet een doel omdat jij het wil, lamlul.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
Voor een topic met een doel zijn de conversaties matig.
Beter dan dat enge vrolijke gedoe van laatst.quote:Op zondag 1 november 2015 00:11 schreef Uccie het volgende:
Het gaat hem niet worden vandaag hier, geloof ik.
Nou inderdaad.quote:Op zondag 1 november 2015 00:12 schreef Kauai het volgende:
[..]
Beter dan dat enge vrolijke gedoe van laatst.
Hey kwaiquote:Op zondag 1 november 2015 00:12 schreef Kauai het volgende:
[..]
Kom vechten dan.quote:Op zondag 1 november 2015 00:11 schreef Uccie het volgende:
Het gaat hem niet worden vandaag hier, geloof ik.
Welk gedoe, wie liep er te kutten dan?quote:Op zondag 1 november 2015 00:12 schreef Kauai het volgende:
[..]
ja, morgen 8u op pleintje.quote:
8 uur 's avonds toch wel dan he?quote:
Welke idioot wil er op een zondagochtend op een pleintje gaan staan danquote:
quote:Op zondag 1 november 2015 00:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Welke idioot wil er op een zondagochtend op een pleintje gaan staan dan
quote:
Ik heb nog meer te doen.quote:Op zondag 1 november 2015 00:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Welke idioot wil er op een zondagochtend op een pleintje gaan staan dan
Ja ik ga niet om 8 uur in DH zijn, moet ik om kwart over 7 al weg ofzoquote:
Ook niet als Fatima het vraagt?quote:Op zondag 1 november 2015 00:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga niet om 8 uur in DH zijn, moet ik om kwart over 7 al weg ofzo
Dan wel, maar dan is het niet om te vechtenquote:
Dan zoek je het maar uit, met je vechten.quote:Op zondag 1 november 2015 00:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga niet om 8 uur in DH zijn, moet ik om kwart over 7 al weg ofzo
Dus nu moeten we weer een zinnig gesprek gaan hebben?quote:Op zondag 1 november 2015 00:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan zoek je het maar uit, met je vechten.
Nou lijkt me niet.quote:Op zondag 1 november 2015 00:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu moeten we weer een zinnig gesprek gaan hebben?
Dan toch niet joh.quote:
Wat een schattige kat.quote:
Hoe lang hebben we die al niet meer gezien?quote:Op zondag 1 november 2015 00:44 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk is Antoine niet overleden.
Arno is weer kwijt jaquote:Op zondag 1 november 2015 00:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe lang hebben we die al niet meer gezien?
Arno is trouwens ook nog niet gespot toch?
Misschien heeft hij weer een nieuw account aangemaakt.quote:Op zondag 1 november 2015 00:49 schreef Specularium het volgende:
Antoine is pas nog online geweest.
[..]
Simterklaas zeker?quote:Op zondag 1 november 2015 00:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien heeft hij weer een nieuw account aangemaakt.
Alsof jij niet van meer weetquote:Op zondag 1 november 2015 00:54 schreef LTVDK het volgende:
Zestien moorden in één jaar: wat is er toch aan de hand in West-Brabant?
Ik woon geloof ik op de verkeerde plek
Ja, een brand stichten à la, maar moorden voor een FP bericht is wel heel erg over the top.quote:Op zondag 1 november 2015 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alsof jij niet van meer weet
Je gaat wel erg ver in je FOK! carrière vriend.
Alles voor de monnies en de fame, jwzquote:Op zondag 1 november 2015 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alsof jij niet van meer weet
Je gaat wel erg ver in je FOK! carrière vriend.
Raar, normaal zou hier een FP-artikel staan.quote:Op zondag 1 november 2015 00:54 schreef LTVDK het volgende:
Zestien moorden in één jaar: wat is er toch aan de hand in West-Brabant?
Ik woon geloof ik op de verkeerde plek
Doe die sigaar eens uit je bek joh, idioot.quote:Op zondag 1 november 2015 00:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alles voor de monnies en de fame, jwz
Okquote:Op zondag 1 november 2015 00:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe die sigaar eens uit je bek joh, idioot.
Leuk voor in een gifje.quote:Op zondag 1 november 2015 01:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Klep dicht, hartstikke leuk beest.
Je hebt ook katten die niet naar buiten durven.quote:Op zondag 1 november 2015 01:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Voor in huis ook wel, alleen spring ie dan van het balkon en is ie dood
Ja dat moet ik niet, ze hoeven niet de hele dag bij mij op schoot te liggen hoor.quote:Op zondag 1 november 2015 01:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt ook katten die niet naar buiten durven.
Nee, er moet wel een beetje karakter in zitten, niet zo'n plumppuding die moeten maar gewoon naar bejaarden.quote:Op zondag 1 november 2015 01:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat moet ik niet, ze hoeven niet de hele dag bij mij op schoot te liggen hoor.
quote:Op zondag 1 november 2015 01:13 schreef Fokker89 het volgende:
Ja ik bedoel, een kale poes oke, maar een kale kat
quote:Op zondag 1 november 2015 01:10 schreef Specularium het volgende:
Yasmin krijgt ook altijd een natte spons van die lelijke katten.
Nee ze is vooral van de schattige jonge dieren, zodra ze volwassen zijn moet ze er niks meer van wetenquote:Op zondag 1 november 2015 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is wel zo, van allemaal lelijke dieren.
Yasmin krijg alleen een natte plasser van dode dieren, die het liefst nog even flink mishandeld zijn voor hun dood, verzopen ofzo.quote:Op zondag 1 november 2015 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is wel zo, van allemaal lelijke dieren.
Ben jij nu haar secretaresse?quote:Op zondag 1 november 2015 01:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze is vooral van de schattige jonge dieren, zodra ze volwassen zijn moet ze er niks meer van weten
Sla 'm voor z'n muil.quote:Op zondag 1 november 2015 01:25 schreef Specularium het volgende:
Dries is nu aan het optreden om de hoek hier.
Ohja, die panter die bijna verzuipt was ook heel grappig.quote:Op zondag 1 november 2015 01:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Yasmin krijg alleen een natte plasser van dode dieren, die het liefst nog even flink mishandeld zijn voor hun dood, verzopen ofzo.
Ja was ook niet mijn eerste keuze, maar het betaald goed.quote:
quote:Op zondag 1 november 2015 01:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, die panter die bijna verzuipt was ook heel grappig.
quote:Op zondag 1 november 2015 01:32 schreef Mani89 het volgende:
Ghahaaahahgaha kijk hij verzuipt bijna kijk hoe schattig![]()
![]()
:p
Nee.quote:Op zondag 1 november 2015 02:28 schreef Peunage het volgende:
Willen jullie allemaal even stil zijn? Ik probeer te slapen.
betaaltquote:Op zondag 1 november 2015 01:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was ook niet mijn eerste keuze, maar het betaald goed.
Ik mis zijn verhalen over vierkante weermannen en dat hij zich verheugt op Pauw.quote:Op zondag 1 november 2015 00:49 schreef Specularium het volgende:
Antoine is pas nog online geweest.
[..]
Ik weet nu nooit meer wanneer er een poes dood is.quote:Op zondag 1 november 2015 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik mis zijn verhalen over vierkante weermannen en dat hij zich verheugt op Pauw.
Is het koud in je auto?quote:Op zondag 1 november 2015 02:28 schreef Peunage het volgende:
Willen jullie allemaal even stil zijn? Ik probeer te slapen.
Ik denk dat Webschip gewoon een leven heeft gekregen.quote:Op zondag 1 november 2015 02:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet nu nooit meer wanneer er een poes dood is.
quote:Op zondag 1 november 2015 02:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat Webschip gewoon een leven heeft gekregen.
Altijd jammer dat iedereen waarvan je hoopt dat ze weggaan meestal blijven.quote:Op zondag 1 november 2015 02:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kan hoor. Sommige mensen weten gewoon tijdig te ontsnappen uit de misère die NWS-SC heet.
Namen en rugnummers?quote:Op zondag 1 november 2015 02:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Altijd jammer dat iedereen waarvan je hoopt dat ze weggaan meestal blijven.
Niet alles, meets niet.quote:
Nee daar vertoont hij zich nooit.quote:
Wat is dat?quote:Op zondag 1 november 2015 10:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Na drie weken te hebben verzaakt ga ik maar weer eens naar de sportschool vandaag.
Daar heb ik weleens van gehoord, daar gaan mensen vrijwillig heen om morgen enorme spierpijn te hebben.quote:
Raar verhaal.quote:Op zondag 1 november 2015 10:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar heb ik weleens van gehoord, daar gaan mensen vrijwillig heen om morgen enorme spierpijn te hebben.
Vind ik ook, dus ik ga er maar niet heen. Klinkt als een enge sekte.quote:
En toch zou ik het gezellig vinden als je een keer ook komt meeten.quote:Op zondag 1 november 2015 12:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik gun jullie leuke meets, vandaar.
Haha, ja.quote:Op zondag 1 november 2015 12:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
En toch zou ik het gezellig vinden als je een keer ook komt meeten.
Ik denk niet dat wij hem gaan overtuigen, ondanks onze sprankelende persoonlijkheid.quote:
Gewoon zeggen dat je een AZC gaat openen in Zwolle, dan meet je hem wel.quote:Op zondag 1 november 2015 12:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij hem gaan overtuigen, ondanks onze sprankelende persoonlijkheid.
Zwolle vangt allang vluchtelingen op. Niks op tegen, trouwens.quote:Op zondag 1 november 2015 12:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je een AZC gaat openen in Zwolle, dan meet je hem wel.
Dat kan toch, behalve als ik op die lijst sta, dan gaat het natuurlijk weer moeilijk worden.quote:Op zondag 1 november 2015 12:32 schreef Specularium het volgende:
Elflettering wil gewoon vantevoren even weten wie er niet komt.
Zo werkt dat,
Ik denk dat je beter in de ik-vorm kunt spreken.quote:Op zondag 1 november 2015 12:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij hem gaan overtuigen, ondanks onze sprankelende persoonlijkheid.
Ik ga sowieso altijd naar meets in boerka anders dan weet iedereen hoe ik eruit zie.quote:Op zondag 1 november 2015 12:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je een AZC gaat openen in Zwolle, dan meet je hem wel.
Nee, op een gegeven moment word ik het zat en ga ik gewoon voor je deur liggen, dus mij ga je ooit nog weleens meetenquote:Op zondag 1 november 2015 12:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter in de ik-vorm kunt spreken.
Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 1 november 2015 12:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, op een gegeven moment word ik het zat en ga ik gewoon voor je deur liggen, dus mij ga je ooit nog weleens meeten
Kijk, heb ik toch nog iets bereikt vandaagquote:
Als jij dat zo voelt, is dat mooi.quote:Op zondag 1 november 2015 12:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kijk, heb ik toch nog iets bereikt vandaag.
Meh, had liever zoiets gezien:quote:Op zondag 1 november 2015 12:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als jij dat zo voelt, is dat mooi.
Is dat Syrië?quote:Op zondag 1 november 2015 12:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, had liever zoiets gezien:
[ afbeelding ]
Nee, Doel.quote:
Ik heb wel medelijden met dat dorp, als je tijd hebt zou je die dossiers eens moeten lezen hoe hard de Vlaamse overheid daar heeft lopen klotenquote:
Rondrijden met een doel kan trouwens ook nog op deze manier:quote:Op zondag 1 november 2015 12:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden met dat dorp, als je tijd hebt zou je die dossiers eens moeten lezen hoe hard de Vlaamse overheid daar heeft lopen kloten
Als jij zo doorgaat is je tagje niet het enige blauwe aan jou.quote:Op zondag 1 november 2015 12:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik zie geen moslim op de foto.
Wowowowquote:Op zondag 1 november 2015 13:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat is je tagje niet het enige blauwe aan jou.
Kijk heel #teamopzij is voorquote:Op zondag 1 november 2015 13:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Elf komt dus naar de eerstvolgende meet
Meh, hdr/tonemappingquote:Op zondag 1 november 2015 12:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, had liever zoiets gezien:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 november 2015 13:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Elf komt dus naar de eerstvolgende meet
Ja tuurlijk is dit door photoshop gehaald, maar alsnog best een troosteloos dorpquote:
Ja, photomatix, dat doen ze altijd bij die urbex-locaties.quote:Op zondag 1 november 2015 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dit door photoshop gehaald, maar alsnog best een troosteloos dorp
Ik heb nog wel een stoere foto van die locatie met wat baardbroeders.quote:Op zondag 1 november 2015 13:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, photomatix, dat doen ze altijd bij die urbex-locaties.
Anders zijn die foto's natuurlijk ook echt te suf voor woorden.
Volgens de RAW data is deze foto gewoon de PS gehaaldquote:Op zondag 1 november 2015 13:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, photomatix, dat doen ze altijd bij die urbex-locaties.
Anders zijn die foto's natuurlijk ook echt te suf voor woorden.
Dan is het wel leuk. Ik wil wel heel graag naar Pripyat, al heel lang, maar ik durf niet.quote:Op zondag 1 november 2015 13:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stoere foto van die locatie met wat baardbroeders.
Wil ik ook nog wel heen, jammer alleen dat het zo duur isquote:Op zondag 1 november 2015 13:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan is het wel leuk. Ik wil wel heel graag naar Pripyat, al heel lang, maar ik durf niet.
Die is ook nog behoorlijk bewerkt. Maar niet zo extreem.quote:Op zondag 1 november 2015 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens de RAW data is deze foto gewoon de PS gehaaldWel Elements
Maar waarschijnlijk zag de foto er origineel meer zo uit:
[ afbeelding ]
Vegelijk:
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon die 'originele' donkere foto even door PS getrokkenquote:Op zondag 1 november 2015 13:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die is ook nog behoorlijk bewerkt. Maar niet zo extreem.
Dat is ook echt een droom van mij, gaat ook echt nog wel gebeuren. Waarom durf je niet?quote:Op zondag 1 november 2015 13:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan is het wel leuk. Ik wil wel heel graag naar Pripyat, al heel lang, maar ik durf niet.
Dit geeft een goede indruk:quote:Op zondag 1 november 2015 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon die 'originele' donkere foto even door PS getrokkenDenk niet dat de originele foto online zal staan.
Ik ga alvast wat slechte woordgrapjes voorbereiden.quote:
Valt eigenlijk best wel meequote:Op zondag 1 november 2015 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil ik ook nog wel heen, jammer alleen dat het zo duur is
Zulke grappen moet je niet voorbereiden. Die komen spontaan opborrelen.quote:Op zondag 1 november 2015 14:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga alvast wat slechte woordgrapjes voorbereiden.
Vroeger mocht je zonder dosimeter de exclusion zone niet in. Vraag mij af hoe dat nu dan zit.quote:Op zondag 1 november 2015 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt eigenlijk best wel meehttp://www.mevoreizen.nl/treinreizen/Tsjernobyl-Chernobyl.html
Ik ben een vrouw; grapjes komen niet vanzelf.quote:Op zondag 1 november 2015 14:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zulke grappen moet je niet voorbereiden. Die komen spontaan opborrelen.
Dus als je op een meet bent en Specularium maakt een gevatte opmerking, dan pak jij je moppenboek om er een passende grap bij te zoeken?quote:Op zondag 1 november 2015 14:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw; grapjes komen niet vanzelf.
Hij maakt alleen gevatte opmerkingen over strakke broeken, daar ga ik toch niet op in.quote:Op zondag 1 november 2015 14:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus als je op een meet bent en Specularium maakt een gevatte opmerking, dan pak jij je moppenboek om er een passende grap bij te zoeken?
En tegen Fokker89, Uccie en Fylax zeggen we dan: hé, jullie zijn radio-actief.quote:Op zondag 1 november 2015 14:26 schreef LTVDK het volgende:
Als we die meet nou gewoon in Tsjernobyl doen kunnen we tenminste van die geweldige grappen maken als 'je ziet er stralend uit'.
Daar zit wel een kern van waarheid in.quote:Op zondag 1 november 2015 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En tegen Fokker89, Uccie en Fylax zeggen we dan: hé, jullie zijn radio-actief.
quote:Op zondag 1 november 2015 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zit wel een kern van waarheid in.
Wishful thinking, kom je ver mee.quote:Op zondag 1 november 2015 15:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Njosnavelin. Die leest "ja" als je "nee" zegt.
Ik stuur gewoon iemand andersquote:Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef Kentoet het volgende:
Elflettering en ik gaan binnenkort een keer koffie drinken.
Moest ik weer lachenquote:
Ik snap deze hoogstwaarschijnlijk geweldige grap niet.quote:
Het moet iemand voorstellen die met splitsquotes onder de arm naar een ontmoeting komt.quote:Op zondag 1 november 2015 16:08 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik snap deze hoogstwaarschijnlijk geweldige grap niet.
Ik zie geen splitsquotes.quote:Op zondag 1 november 2015 16:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het moet iemand voorstellen die met splitsquotes onder de arm naar een ontmoeting komt.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 november 2015 16:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koffie verkeerd zeker.quote:Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef Kentoet het volgende:
Sterkte.quote:Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef Kentoet het volgende:
Dat is een spagaat.quote:
quote:Op zondag 1 november 2015 17:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Integendeel, we hebben allemaal een leven.
Ja jaquote:Op zondag 1 november 2015 17:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Integendeel, we hebben allemaal een leven.
Die ligt nog steeds dubbel van die foto met dat bord.quote:Op zondag 1 november 2015 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een spagaatquote. Harry juicht dit vast toe.
Dat had je toch wel kunnen opdrinken?quote:Op zondag 1 november 2015 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kreeg afgelopen week koffie voorgeschoteld door een heel lief vrouwtje. Zat in een mooi kopje, met opgeklopte melk er op etc. Na een paar minuten twijfelend en schuldbewust naar het kopje te hebben gestaard toch maar gezegd dat ik geen koffie lust
quote:Op zondag 1 november 2015 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kreeg afgelopen week koffie voorgeschoteld door een heel lief vrouwtje. Zat in een mooi kopje, met opgeklopte melk er op etc. Na een paar minuten twijfelend en schuldbewust naar het kopje te hebben gestaard toch maar gezegd dat ik geen koffie lust
Nee joh, ik heb gewoon eten gehaald bij het indonesisch restaurant.quote:
Ik ga straks ook maar iets halen, denk ik. Ik weet het nog niet zeker.quote:Op zondag 1 november 2015 18:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb gewoon eten gehaald bij het indonesisch restaurant.
We zouden uiteten gaan, maar mijn vader is ziek.
Maar dan was ik de hele dag misselijk geweest.quote:Op zondag 1 november 2015 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat had je toch wel kunnen opdrinken?
Griep?quote:Op zondag 1 november 2015 18:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb gewoon eten gehaald bij het indonesisch restaurant.
We zouden uiteten gaan, maar mijn vader is ziek.
Nee verkoudheid ofzo, maar dan zit je niet lekker in een restaurant.quote:
Dat is niet fijn nee, kun je beter thuis uitzieken.quote:Op zondag 1 november 2015 18:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee verkoudheid ofzo, maar dan zit je niet lekker in een restaurant.
Want?quote:Op zondag 1 november 2015 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan me niks ranzigers voorstellen dan koffie, gadver, damme.
Goeie koffie is prima, maar smerige koffie is echt slootwater.quote:Op zondag 1 november 2015 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Maar voorstellen, dan heb je het nog nooit gedronken?quote:
Dit ja. Ik eet nog liever vlees.quote:Op zondag 1 november 2015 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Jawel, geprobeerd. Ik kreeg bijkans een beroerte.quote:Op zondag 1 november 2015 18:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar voorstellen, dan heb je het nog nooit gedronken?
Het is net als met bier, je kan het leren drinken.quote:Op zondag 1 november 2015 18:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jawel, geprobeerd. Ik kreeg bijkans een beroerte.
Zou wat zijn. Als er een staatssecretaris moet aftreden vanwege het Fylax-debacle....quote:Op zondag 1 november 2015 18:28 schreef Uccie het volgende:
Steeds als ik in de FP-tickertape "Fyra-debacle" zie, lees ik "Fylax-debacle".
Ik las ook dat jij ging uitbreiden, maar dat bleek de Efteling te zijn. Ik denk dat ik gewoon beter moet lezen.quote:Op zondag 1 november 2015 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou wat zijn. Als er een staatssecretaris moet aftreden vanwege het Fylax-debacle....
Maar hoe vaak moet je het drinken voordat het te drinken is? Bij bier had ik dat redelijk snel maar koffie blijft keer op keer een worsteling die eindigt in braken.quote:Op zondag 1 november 2015 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is net als met bier, je kan het leren drinken.
Straks staat er "Elfletterig trekt veel bezoekers". Dat moet je gewoon niet willen.quote:Op zondag 1 november 2015 18:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las ook dat jij ging uitbreiden, maar dat bleek de Efteling te zijn. Ik denk dat ik gewoon beter moet lezen.
Nee, maar niet omdat ik het ranzig vindt ofzo, gewoon een beetje saai.quote:
Ja geen idee, ik drink al 25 jaar koffie ofzo. Eerst met melk en suiker, toen alleen suiker, soms helemaal zwart, soms met smaakjes. Maakt me niet zoveel uit als het maar geen décaf is.quote:Op zondag 1 november 2015 18:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar hoe vaak moet je het drinken voordat het te drinken is? Bij bier had ik dat redelijk snel maar koffie blijft keer op keer een worsteling die eindigt in braken.
Ik verdenk Mani ervan dat -ie alleen maar Extran en dat soort spul drinkt, de hele dag door. Vanuit zo'n bidon.quote:
Hmpf, dan kun jij gewoon beter tegen die smaak denk ik. Thee daarentegenquote:Op zondag 1 november 2015 18:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik drink al 25 jaar koffie ofzo. Eerst met melk en suiker, toen alleen suiker, soms helemaal zwart, soms met smaakjes. Maakt me niet zoveel uit als het maar geen décaf is.
Afgewisseld met Monster en Red Bull.quote:Op zondag 1 november 2015 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik verdenk Mani ervan dat -ie alleen maar Extran en dat soort spul drinkt, de hele dag door. Vanuit zo'n bidon.
Tegenwoordig haal ik ook Alpro kokos/amandelmelk, in de melkopschuimer en dan door de koffie.quote:Op zondag 1 november 2015 18:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmpf, dan kun jij gewoon beter tegen die smaak denk ik. Thee daarentegenheb een hele verzameling.
Ik drink al 33-34 jaar koffie, denk ik. Als klein jochie dronk ik het al.quote:Op zondag 1 november 2015 18:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik drink al 25 jaar koffie ofzo. Eerst met melk en suiker, toen alleen suiker, soms helemaal zwart, soms met smaakjes. Maakt me niet zoveel uit als het maar geen décaf is.
Ik weet het niet precies, maar vanaf mijn 10e zeker. Maar mijn moeder drinkt het ook de hele dag door. Je kan haar (en haar broer trouwens ook) elk moment van de dag koffie voorzetten en het is prima. En die drinken dan elke variant, inclusief oplos.quote:Op zondag 1 november 2015 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik drink al 33-34 jaar koffie, denk ik. Als klein jochie dronk ik het al.
Eet smakelijk!quote:
Ik begin mijn dag altijd met een energie drankje en een frikandelbroodje.quote:Op zondag 1 november 2015 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik verdenk Mani ervan dat -ie alleen maar Extran en dat soort spul drinkt, de hele dag door. Vanuit zo'n bidon.
Nee, cafeïne doet weing. Ik kan ook op 23.30u koffie drinken en om 23.45u gaan slapen.quote:Op zondag 1 november 2015 18:40 schreef Mani89 het volgende:
Maar zijn jullie ook van die mensen die's ochtends eerst moeten beginnen met koffie omdat je anders niet op gang komt?
Ik hoef het niet bij m'n ontbijt. Maar verder lust ik het ook wel tot diep in de avond.quote:Op zondag 1 november 2015 18:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar vanaf mijn 10e zeker. Maar mijn moeder drinkt het ook de hele dag door. Je kan haar (en haar broer trouwens ook) elk moment van de dag koffie voorzetten en het is prima. En die drinken dan elke variant, inclusief oplos.
Niet bij het ontbijt. Wel vanaf ongeveer een dik halfuur daarna.quote:Op zondag 1 november 2015 18:40 schreef Mani89 het volgende:
Maar zijn jullie ook van die mensen die's ochtends eerst moeten beginnen met koffie omdat je anders niet op gang komt?
quote:Op zondag 1 november 2015 18:28 schreef Uccie het volgende:
Steeds als ik in de FP-tickertape "Fyra-debacle" zie, lees ik "Fylax-debacle".
Wishful thinking ofzo.quote:
Daar zei jij vorige week ook van dat ie klef deed.quote:Op zondag 1 november 2015 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
Krijgen we dit kleffe gedoe weer? Waar is timmmmm?
timmmmm?quote:Op zondag 1 november 2015 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar zei jij vorige week ook van dat ie klef deed.
quote:Op zondag 1 november 2015 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
timmmmm?Nee joh, die ligt hele dagen in bad.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:33 schreef Elfletterig het volgende:
Waar gaat dit over? En sinds wanneer doet timmmmm klef?
Ik heb het niet perse nodig maar mijn dag begint meestal wel met twee mokken koffie, wordt ik rustig van.quote:Op zondag 1 november 2015 18:40 schreef Mani89 het volgende:
Doelloos, hopeloos, kansloos.quote:Op zondag 1 november 2015 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
Voor een topic met een doel is de kwaliteit trouwens best matig. Het volgende topic kan beter een topic zonder doel worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |