SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste nominatieronde van dit jaar:
30 november : nominatie publiek
01 december : nominatie bewoners![]()
435 dagen zonder Aike, 334 dagen zonder Isa.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Wat een vreselijk geschreeuw weer van die gedrochten
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik vind het echt zot, Wim komt om te bouwen, besluit ermee te stoppen en dan moet ook nog Jan en alleman hem helpenen ze vinden het allemaal normaal
TEAM TAFEL![]()
Wim gaat vandaag meubels maken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:07 schreef rowan634 het volgende:
Ik vind het echt zot, Wim komt om te bouwen, besluit ermee te stoppen en dan moet ook nog Jan en alleman hem helpenen ze vinden het allemaal normaal
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Zelfs te snel voor mij om te kapenquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Doet pijn héquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:06 schreef Pearlbitch het volgende:
435 dagen zonder Aike, 334 dagen zonder Isa.![]()
![]()
voor mij ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zelfs te snel voor mij om te kapen![]()
quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik vermoedde al dat je op de loer lagquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zelfs te snel voor mij om te kapen![]()
![]()
Mja ik vind niet dat hij zeurt om het zeuren. Hij vraagt iets of wijst ergens op, en er wordt gereageerd als door een bij gestoken. Ik geef niet perse iemand de schuld maar ik zeg dat het een wisselwerking is die al dan niet getriggerd wordt door de omgangsvorm met Cees. Een normale reactie/antwoord zorgt voor een normaal reagerende Cees. Iemand die zich gehoord voelt 'zeurt' minder.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:01 schreef rowan634 het volgende: [..] is zeuren om het zeuren de puntjes op de I zetten? Er gingen meerdere bewoners gewoon normaal.met hem om, die heeft hij ook weggejaagd. En nu proberen ze het weer, ik vind echt niet dat je hun dan de schuld kunt geven dat niemand met Cees bezig is, daar zorgt ie toch echt zelf voor. Bas vindt het gezeur van Cees grappig en lacht het weg, dat kan niet iedereen.
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou schijt de boel maar onder meiden.quote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
dat bedoel ik niet,wie is in de Grappje gevallen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Even teruglezen misschien ? Er staat een tijdstip bij de posts.![]()
Iemand heeft de deur weer open laten staan.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Misschien heb je gelijk ja..quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:11 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Mja ik vind niet dat hij zeurt om het zeuren. Hij vraagt iets of wijst ergens op, en er wordt gereageerd als door een bij gestoken. Ik geef niet perse iemand de schuld maar ik zeg dat het een wisselwerking is die al dan niet getriggerd wordt door de omgangsvorm met Cees. Een normale reactie/antwoord zorgt voor een normaal reagerende Cees. Iemand die zich gehoord voelt 'zeurt' minder.TEAM TAFEL![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:15 schreef Dotteke het volgende:
AUB koeien, schijt ff in de gym.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zit er op te wachtenquote:
Geweldigquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:16 schreef beequeen het volgende:
Iemand heeft de deur weer open laten staan.
[ afbeelding ]
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dat zou fantastisch zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou schijt de boel maar onder meiden.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Twee halve koeien.
― Mark Twain
![]()
― Mark Twain
![]()
― Mark Twain
Normaal poepen of plassen die koeien om de haverklap, waarom nu nietquote:
Blijf hopen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Normaal poepen of plassen die koeien om de haverklap, waarom nu niet![]()
Yep.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:31 schreef mootie het volgende:
Wie hadden er ook alweer gesport, Ben en Gabs?![]()
En Rowena en later Armandaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:31 schreef mootie het volgende:
Wie hadden er ook alweer gesport, Ben en Gabs?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je timingquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo leuk om naar te kijken![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat een faal weer...
Die koeien schijten en zeiken zelfs in hun eigen voerbak, maar even hun behoefte doen in de gym is weer te veel gevraagd.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
De koeien en de geitjes hebben het iig duidelijk naar hun zin met zijn viertjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een faal weer...
Die koeien schijten en zeiken zelfs in hun eigen voerbak, maar even hun behoefte doen in de gym is weer te veel gevraagd.![]()
zo schattig om te zien hoe ze vaak met elkaar het terrein af struinenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Rustig aan, niet dom gaan doen nu, roept Ivan tegen Gina, Cees en Stefanie die met de ballonnenzak bezig zijn.![]()
Is bij jullie ook iedere keer het geluid weg?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, bij mij niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Is bij jullie ook iedere keer het geluid weg?
De koetjes zijn weer in de gym.![]()
Nu weet ik waarom GIna Mark al die tijd aan het opgeilen is. Ze bereid hem voor voor zijn Halloween verkleed partijtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, bij mij niet.
De koetjes zijn weer in de gym.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er ligt een vlaai!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
[..]
Er ligt een vlaai!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee, dat is iets wat aan de muur hing, dat hebben ze er ook al afgesloopdquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:55 schreef Ebinas het volgende:
Volgens mij lag er ook nog een bij de deur binnen.
Maar er kwam een slWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is iets wat aan de muur hing, dat hebben ze er ook al afgesloopd![]()
![]()
Er wordt nu zeker ingegrepen?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja hoor, dat grafvolk van de productie bemoeit zich er weer tegenaan
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Oeps Ivan is boos, de koeien krijgen alle twee een flinke tets tegen de kont
GVD zegt ivan en SoundlockWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Terecht ook de koeien op hun donder gevenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:58 schreef Dotteke het volgende:
GVD zegt ivan en Soundlock![]()
![]()
whahahaha Armanda was het laatste in de gym en moet de gym opruimen
Uh oh, Ivan gaat verhaal halen. Stiff wordt als eerste aangesproken; zij zegt dat de deur al open stond. Ivan vindt dat degene die hem open heeft laten staan de troep zelf mag opruimen.![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo leuk om naar te kijken![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft gelijk. Het is zijn ding toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:00 schreef Disana het volgende:
Uh oh, Ivan gaat verhaal halen. Stiff wordt als eerste aangesproken; zij zegt dat de deur al open stond. Ivan vindt dat degene die hem open heeft laten staan de troep zelf mag opruimen.
En al was het niet zo, dan ook nog.
Alleen, tja. Wel heul jammer dat het voorbij is![]()
![]()
Ja, hij heeft gelijk, maar is het nu duidelijk dat het Armanda was? Ik meen dat Stefanie zei dat zij het wel op zou ruimen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Het is zijn ding toch?
En al was het niet zo, dan ook nog.
Alleen, tja. Wel heul jammer dat het voorbij is![]()
Ze moeten zichzelf een knal voor hun harses geven, hun fout niet van de koeien!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:58 schreef Dotteke het volgende:
GVD zegt ivan en Soundlock![]()
[..]
Er ligt een vlaai!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jup, enne dan heb je 'm vaker gezien dan ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 08:58 schreef lonneberga het volgende:
[..]
haha,je ui,Chris toch?
Na die ene keer op de A20,heb ik hem nooit meer gezien
TEAM BAKSTEEN![]()
Dat zij Stef ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hij heeft gelijk, maar is het nu duidelijk dat het Armanda was? Ik meen dat Stefanie zei dat zij het wel op zou ruimen.
Maar die zit bij de schmink. wellicht dat ze als ze daar klaar is, opzoek gaat naar mede "daders"![]()
Ik hoop echt dat Armanda mag gaan schrobben. Sullig mens.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zij Stef ook.
Maar die zit bij de schmink. wellicht dat ze als ze daar klaar is, opzoek gaat naar mede "daders"![]()
Tegen Armanda doet hij heel lief, en schreeuwt niet, zegt ook niet dat ze het op moet ruimenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Armanda mag gaan schrobben. Sullig mens.
Heb hier echt bagger geluid, dan doet die het wel en dan niet krijg de helft niet meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stom van dat geluid, ik heb nergens last van. Ja, Ivan kijkt tegen Armanda op.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegen Armanda doet hij heel lief, en schreeuwt niet, zegt ook niet dat ze het op moet ruimen
Heb hier echt bagger geluid, dan doet die het wel en dan niet krijg de helft niet mee![]()
Begrijp wat je bedoeld met sullig mens.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Armanda mag gaan schrobben. Sullig mens.
Maar ik vind haar vergeleken met de anderen een verademing om naar te kijken.![]()
Vraag me af hoe ze dat zou doen als ze niets wat uit een dier komt aanwil raken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Stom van dat geluid, ik heb nergens last van. Ja, Ivan kijkt tegen Armanda op.
Wie o wie gaat nu de stront opruimen....................... ik denk IvanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Armanda gaat in de keuken aan de gang, en zegt dat Ivan gelijk heeft. Ivan doet lief, ze kon het volgens hem ook niet weten.![]()
Ik doe mijn best om het goede in haar te zien, maar het kost me moeite. Ik vind haar sloom en traag, en saai, en vooral monomaan als het om haar levensstijl gaat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Begrijp wat je bedoeld met sullig mens.
Maar ik vind haar vergeleken met de anderen een verademing om naar te kijken.![]()
Poep aanraken zal toch wel mogen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze dat zou doen als ze niets wat uit een dier komt aanwil raken.
Wie o wie gaat nu de stront opruimen....................... ik denk Ivan![]()
Deze redenering gebruikt ze niet hoor. Zou ook raar zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze dat zou doen als ze niets wat uit een dier komt aanwil raken.
Wie o wie gaat nu de stront opruimen....................... ik denk Ivan
Ze ruimt de mest van Sasha tijdens de wandelingen ook op.![]()
Tuurlijk. Anders zouden vegans niet eens dieren kunnen houden.quote:
Heeft er ook niks mee te maken.![]()
Toch vind ik het raar dat zij de troep niet op hoeft te ruimen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Anders zouden vegans niet eens dieren kunnen houden.
Heeft er ook niks mee te maken.![]()
Stiff kan haar mond niet meer open doen![]()
![]()
![]()
Rondje van mij!Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Schijt en pis de boel even lekker onder.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:15 schreef Dotteke het volgende:
AUB koeien, schijt ff in de gym.
[ afbeelding ]![]()
Ik vind eigenlijk dat ze elkaar hadden moeten opmakenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Waaif getatoeëerd het wel maarquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Doe ze het bij Naomi met permanente make up?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Doe ze het bij Naomi met permanente make up?![]()
![]()
Weet iemand wat de bedoeling vanavond is?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Jij vraagt het.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
Weet iemand wat de bedoeling vanavond is?
Ik vroeg het me de hele tijd al af.
En wat heeft dit met Utopia te maken?![]()
Halloween party, geloof ook dat er gasten komen..quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
Weet iemand wat de bedoeling vanavond is?![]()
Dronken worden en zoveel mogelijk gasten afzettenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
Weet iemand wat de bedoeling vanavond is?![]()
lol...dat sowiesoquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dronken worden en zoveel mogelijk gasten afzetten
Ja want stel dat ze ivan aanspreekt, of andersom, dan staat ze er meteen bij.quote:
Hoezo, jaloers ....![]()
Cees ligt te maffen
Ik bedoelniet Nicole hoor :-) Gewoon Nicoquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:36 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ja want stel dat ze ivan aanspreekt, of andersom, dan staat ze er meteen bij.
Hoezo, jaloers ....![]()
Ja ik zag het netquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:37 schreef eskil het volgende:
[..]
Ik bedoelniet Nicole hoor :-) Gewoon NicoLas weer te snel denk ik.
![]()
Waaif deed het jaren geleden al, met geamputeerde benen enzo.
Zal ik een foto plaatsen van mijn (overleden) man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nicole is in staat om langer te blijven dan 10 jan.alleen al om Armanda!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:38 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ja ik zag het netLas weer te snel denk ik.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:38 schreef Zalleke het volgende:
Waaif deed het jaren geleden al, met geamputeerde benen enzo.
Zal ik een foto plaatsen van mijn (overleden) man?Geen idee wat dat met Utopia te maken heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hadden 15 Euro de man aan budget voor hun uitrusting.... En de rest ? De dames zitten er natuurlijk weer vrijwillig ...![]()
Er is ook budget voor de aankleding van het feest.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:46 schreef chufi het volgende:
Ze hadden 15 Euro de man aan budget voor hun uitrusting.... En de rest ? De dames zitten er natuurlijk weer vrijwillig ...![]()
Ik vind het juist top dat ze eindelijk een keer een beetje moeite stoppen in de aankleding van de loods etc.![]()
Dat is inderdaad zeer positief deze keer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:48 schreef mootie het volgende:
Ik vind het juist top dat ze eindelijk een keer een beetje moeite stoppen in de aankleding van de loods etc.![]()
Zou me ook niks verbazen. Eng mens is het.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:44 schreef eskil het volgende:
[..]
Nicole is in staat om langer te blijven dan 10 jan.alleen al om Armanda!![]()
En ook nog eens ongezelligquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:51 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Zou me ook niks verbazen. Eng mens is het.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
zeker, draagt bij aan de beleving..quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:48 schreef mootie het volgende:
Ik vind het juist top dat ze eindelijk een keer een beetje moeite stoppen in de aankleding van de loods etc.
er zullen wel leuke interessante slettenpakjes komen.. DRAMA![]()
![]()
![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Armanda mag ook wel een slettenpakje aan heurquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:55 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
zeker, draagt bij aan de beleving..
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, zo jammer weet dit, het mag weer wat kosten of niet danquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:29 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze elkaar hadden moeten opmakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:56 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Armanda mag ook wel een slettenpakje aan heur
Hoorde 50 kaartjes verkocht, zal niet echt winstgevend zijn met alle kosten die ze al hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk niet dat we daar de details van gaan horen..quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:58 schreef Dotteke het volgende:
Hoorde 50 kaartjes verkocht, zal niet echt winstgevend zijn met alle kosten die ze al hebben![]()
Ze zuipen zelf de kosten op met de blikjes uit baas beachquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:58 schreef Dotteke het volgende:
Hoorde 50 kaartjes verkocht, zal niet echt winstgevend zijn met alle kosten die ze al hebben'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
jeweettoch....quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:58 schreef Dotteke het volgende:
Hoorde 50 kaartjes verkocht, zal niet echt winstgevend zijn met alle kosten die ze al hebben
Als ze maar een uitzending hebben.....Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
gisteren hadden ze het al over 75 kaarten volgens mijquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:58 schreef Dotteke het volgende:
Hoorde 50 kaartjes verkocht, zal niet echt winstgevend zijn met alle kosten die ze al hebbenTEAM TAFEL![]()
Nee, het lijkt er op dat dit een moetje isquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk niet dat we daar de details van gaan horen..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kaartje een tientje ofzo? 500 euro, en dan zal er flink wat aan drank en patat worden verkocht, beetje merchandise. Denk dat ze de kosten er makkelijk uithalen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:58 schreef Dotteke het volgende:
Hoorde 50 kaartjes verkocht, zal niet echt winstgevend zijn met alle kosten die ze al hebben![]()
O, dat is snel gegaan dan,quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
gisteren hadden ze het al over 75 kaarten volgens mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat denk je dat de hele dag die dames kosten, en de kleding en de aankleding en licht en geluid en een artiestquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Kaartje een tientje ofzo? 500 euro, en dan zal er flink wat aan drank en patat worden verkocht, beetje merchandise. Denk dat ze de kosten er makkelijk uithalen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat Nicolien en Isa het vorig jaar zo goed hadden geregeld , moet het nu natuurlijk nog beter...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, het lijkt er op dat dit een moetje is
Is die poep in de gym al opgeruimd?![]()
750 euro dan, en mensen verteren zeker wel een tientje, 1500 euro. Ik gok op een euro of 2000.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
gisteren hadden ze het al over 75 kaarten volgens mij![]()
Och, dat hele kostenplaatje is een wassen neus. JdM heeft een grote pot met geld, daar wordt alles van gedaan. Alleen voor het beeld en de tv momentjes moeten ze lopen zeiken over geld.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:00 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ze zuipen zelf de kosten op met de blikjes uit baas beach
Het hele programma is zo mega nep, inclusief de bewoners.![]()
zou wel leuk zijn als het grietje van Rob komtquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:55 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
zeker, draagt bij aan de beleving..
![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:03 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn als het grietje van Rob komt
Die dames schuif je een honderdje toe. Kleding was 250. Licht en geluid hebben ze prima deals voor, en die Sasja Brouwer komt al voor een biertje volgens mijquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat denk je dat de hele dag die dames kosten, en de kleding en de aankleding en licht en geluid en een artiest![]()
![]()
nep is een understatementquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:03 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Och, dat hele kostenplaatje is een wassen neus. JdM heeft een grote pot met geld, daar wordt alles van gedaan. Alleen voor het beeld en de tv momentjes moeten ze lopen zeiken over geld.
Het hele programma is zo mega nep, inclusief de bewoners.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
uurtje of acht waarschijnlijk.....quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ohhhh, dan zijn ze al vroeg bezig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
uurtje of acht waarschijnlijk.....'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ze moeten nog eten bloed drinken natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:07 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ohhhh, dan zijn ze al vroeg bezig.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moeten nog eten bloed drinken natuurlijk
Maar er komt ook nog een artieste : http://www.sasjabrouwers.nl/quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
750 euro dan, en mensen verteren zeker wel een tientje, 1500 euro. Ik gok op een euro of 2000.![]()
Ze moeten hun middag slaapje ook nog houden he, moet je niet onderschatten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:07 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ohhhh, dan zijn ze al vroeg bezig.![]()
Ja zwarte piet mag nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:04 schreef LLgetikt het volgende:
gabs word gewoon wit gesminkt.. apart![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:08 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze moeten hun middag slaapje ook nog houden he, moet je niet onderschatten.![]()
ik voel drama aankomen, geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet toch dat die C-artiesten daar voor een prikje komen. Exposure voor een groot publiek, tv-beelden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar er komt ook nog een artieste : http://www.sasjabrouwers.nl/![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:08 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze moeten hun middag slaapje ook nog houden he, moet je niet onderschatten.Cees lig al met zijn mond open te slapen
Oh er zal genoeg gezopen worden weer, waardoor er een paar over de zeik gaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:10 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
ik voel drama aankomen, geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat willen we tochquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:11 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Oh er zal genoeg gezopen worden weer, waardoor er een paar over de zeik gaan.
Hoe halloween wil je het hebben. Ik zeg: niets meer aan doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]Cees lig al met zijn mond open te slapen
![]()
![]()
Ik schrik me steeds de pleurisquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe halloween wil je het hebben. Ik zeg: niets meer aan doen![]()
Doe zijn schaamhaar ook even Gina
En zijn konthaarquote:
Ze hebben ze nog niet lang achter elkaar in gehad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:12 schreef mootie het volgende:
Hebben we al afschuwelijk ontstoken ogen gezien! Dat werd hier gisteren voorspeld.
Mijn waarschuwing was alleen dat er een item op tv was geweest waarin werd gesteld dat ze in Engeland niet meer zo maar verkocht mochten worden. Omdat daar gebleken was dat er ernstige ontstekingen of erger kon volgen op het dragen van deze lenzen.![]()
Al googlelend kwam ik ook veel verhalen tegen. Hoop dat ze ze goed schoonhouden etc. Dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben ze nog niet lang achter elkaar in gehad.
Mijn waarschuwing was alleen dat er een item op tv was geweest waarin werd gesteld dat ze in Engeland niet meer zo maar verkocht mochten worden. Omdat daar gebleken was dat er ernstige ontstekingen of erger kon volgen op het dragen van deze lenzen.![]()
Armanda ZK.
Armanda gaat de gym schoonmaken.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Grote vlaai in de gym....lekker frisquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:24 schreef beequeen het volgende:
Armanda ZK.
Armanda gaat de gym schoonmaken.
Ze haalt gewoon die ene tegel eruit.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Mevrouw is veganist, maar ze beseft niet dat een luipard printje beesten in verwarrring kan brengen en bang kan maken??🐱![]()
Ja das een voordeel...maar toch....quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze haalt gewoon die ene tegel eruit.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
De directeur verteld even dat de gym onder gepoept is en de koeien papier hebben opgegeten
Hij vraagt zich af wat de heren denken dat er gebeuren moet
Mark grappend '' CEES ''quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:27 schreef Dotteke het volgende:
De directeur verteld even dat de gym onder gepoept is en de koeien papier hebben opgegeten
[ afbeelding ]'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
In opdracht van de FEBO, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:27 schreef rowan634 het volgende:
Armanda scoort nog wat extra punten bij Ivan nu ze meteen de gym schoonmaakt“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Gaan ze weer dat schijnheilige snorren gedoe doen voor kanker, terwijl ze zich de tyfus roken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk niet dat die beesten gillend de poort uitrennen als zij langskomt in haar luipaardprintje hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:26 schreef GekkePoes het volgende:
Mevrouw is veganist, maar ze beseft niet dat een luipard printje beesten in verwarrring kan brengen en bang kan maken??![]()
jepquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:28 schreef Dotteke het volgende:
Gaan ze weer dat schijnheilige snorren gedoe doen voor kanker, terwijl ze zich de tyfus roken?
Vanesje: Dan maar kankerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:28 schreef Dotteke het volgende:
Gaan ze weer dat schijnheilige snorren gedoe doen voor kanker, terwijl ze zich de tyfus roken?![]()
![]()
Als ze dat zelfs ingefluisterd krijgen, dan is werkelijk niets echt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:24 schreef beequeen het volgende:
Armanda ZK.
Armanda gaat de gym schoonmaken.
Ook een luie op eten gefocuste Wim niet
Het zou zo maar kunnen.![]()
Ik zag een klantje bij Gina. Of iets diks met kort haar in de kapsalon.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Nog nooit van inzoomen gehoord, denk ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:28 schreef LLgetikt het volgende:
Naomie zegt dat haar lens niet zo lang is..“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik herinner me dat meisjes met luipaard 'print' outfit niet bij de paarden in de buurt mogen komen, omdat dat vlucht gedrag activeertquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:28 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die beesten gillend de poort uitrennen als zij langskomt in haar luipaardprintje hoor
Maar hier hebben ze dan ook geen paarden, maar koeien, geiten, kippen, eenden, en nog meer.🐱![]()
Dames van de visagie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zag een klantje bij Gina. Of iets diks met kort haar in de kapsalon.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
Visagistequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zag een klantje bij Gina. Of iets diks met kort haar in de kapsalon.![]()
Hoeveel moeite kan het zijn om een knip of een slot op die deur van de gym te maken, zodat de koeien niet meer binnen kunnen komen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]![]()
En een paard. Paardje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:29 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik herinner me dat meisjes met luipaard 'print' outfit niet bij de paarden in de buurt mogen komen, omdat dat vlucht gedrag activeert
Maar hier hebben ze dan ook geen paarden, maar koeien, geiten, kippen, eenden, en nog meer.![]()
![]()
Die deur kan ook gewoon dicht, maar ze hadden verzaakt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:31 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hoeveel moeite kan het zijn om een knip of een slot op die deur van de gym te maken, zodat de koeien niet meer binnen kunnen komen.![]()
Zo, die vreet make-up ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie het. Nou ja, zolang ze de camera niet blokkeert.![]()
Bas doet nooit ergens aan mee, als zich iemand b uiten de groep zet is hij het welquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:32 schreef mootie het volgende:
Cees en Bas doen niet mee met Movember?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gina heeft verschillende kleuren pruiken besteld, dan kan ze ze af en toe ook in 'het echie' opdoen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Wilde dieren misschien wel maar deze dieren kennen geen wilde vijanden hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:29 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik herinner me dat meisjes met luipaard 'print' outfit niet bij de paarden in de buurt mogen komen, omdat dat vlucht gedrag activeert
Maar hier hebben ze dan ook geen paarden, maar koeien, geiten, kippen, eenden, en nog meer.![]()
Movemberquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:34 schreef GekkePoes het volgende:
Ze gaan als piraat, maar scheren de baarden af?![]()
en snorquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:35 schreef rowan634 het volgende:
we hebben Rob ook nog niet zonder baard gezien![]()
![]()
Veel teveel moeite want dan moeten ze nadenkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:31 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hoeveel moeite kan het zijn om een knip of een slot op die deur van de gym te maken, zodat de koeien niet meer binnen kunnen komen.![]()
![]()
Ik denk echt niet aan kanker als ik iemand met een snor zie hoor
Snap de hele aktie er achter niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stiff gaat nu helemaal een natte plasser krijgen van Rob'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Bewustwording, aandacht schenken aan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk echt niet aan kanker als ik iemand met een snor zie hoor
Snap de hele aktie er achter niet.
Al is het nu niet zo opvallend meer, omdat de snor steeds meer in het straatbeeld verschijnt.![]()
Nou echt ik heb never en nooit een gedachte aan kanker als ik een man met een snor zie, en ik denk vele met mij niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Bewustwording, aandacht schenken aan.
Al is het nu niet zo opvallend meer, omdat de snor steeds meer in het straatbeeld verschijnt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoe moeilijk kan het zijn om gewoon de deur achter je kont goed dicht te doen..quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:31 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze zien er gelijk een stuk frisser en jonger uit![]()
En voor een heleboel andere mensen is het misschien wel belangrijk of veelzeggend.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou echt ik heb never en nooit een gedachte aan kanker als ik een man met een snor zie, en ik denk vele met mij niet.![]()
Ze hadden zich idd beter een kaal hoofd aan kunnen metenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou echt ik heb never en nooit een gedachte aan kanker als ik een man met een snor zie, en ik denk vele met mij niet.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Gewoon een deurdrangertje er op ....quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:41 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe moeilijk kan het zijn om gewoon de deur achter je kont goed dicht te doen..![]()
Nee, das te moeilijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:41 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe moeilijk kan het zijn om gewoon de deur achter je kont goed dicht te doen..![]()
Ivan Presley.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Heeft Wim geen drangers over?quote:
Ziet er goed uitquote:
Waarom in hemelsnaam moeten ze zich half uitkleden bij het scheren? Ik doe dat gewoon met kleren aan hoor.quote:![]()
sexy tochquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:47 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam moeten ze zich half uitkleden bij het scheren? Ik doe dat gewoon met kleren aan hoor.
Ivan ziet er veel beter uit zonder baard. Minder Inshallah.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
En dan de hele dag de haren van je shirt plukken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:47 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam moeten ze zich half uitkleden bij het scheren? Ik doe dat gewoon met kleren aan hoor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: