Toch vind ik het raar dat zij de troep niet op hoeft te ruimen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Anders zouden vegans niet eens dieren kunnen houden.
Heeft er ook niks mee te maken.
Schijt en pis de boel even lekker onder.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:15 schreef Dotteke het volgende:
AUB koeien, schijt ff in de gym.
[ afbeelding ]
Waaif getatoeëerd het wel maarquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Doe ze het bij Naomi met permanente make up?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Doe ze het bij Naomi met permanente make up?
Jij vraagt het.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
Weet iemand wat de bedoeling vanavond is?
Halloween party, geloof ook dat er gasten komen..quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
Dronken worden en zoveel mogelijk gasten afzettenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
lol...dat sowiesoquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dronken worden en zoveel mogelijk gasten afzetten
Ja want stel dat ze ivan aanspreekt, of andersom, dan staat ze er meteen bij.quote:
Ik bedoelniet Nicole hoor :-) Gewoon Nicoquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:36 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ja want stel dat ze ivan aanspreekt, of andersom, dan staat ze er meteen bij.
Hoezo, jaloers ....
Ja ik zag het netquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:37 schreef eskil het volgende:
[..]
Ik bedoelniet Nicole hoor :-) Gewoon Nico
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicole is in staat om langer te blijven dan 10 jan.alleen al om Armanda!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:38 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ja ik zag het netLas weer te snel denk ik.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:38 schreef Zalleke het volgende:
Waaif deed het jaren geleden al, met geamputeerde benen enzo.
Zal ik een foto plaatsen van mijn (overleden) man?Geen idee wat dat met Utopia te maken heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |