quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo leuk om naar te kijken![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft gelijk. Het is zijn ding toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:00 schreef Disana het volgende:
Uh oh, Ivan gaat verhaal halen. Stiff wordt als eerste aangesproken; zij zegt dat de deur al open stond. Ivan vindt dat degene die hem open heeft laten staan de troep zelf mag opruimen.
Ja, hij heeft gelijk, maar is het nu duidelijk dat het Armanda was? Ik meen dat Stefanie zei dat zij het wel op zou ruimen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Het is zijn ding toch?
En al was het niet zo, dan ook nog.
Alleen, tja. Wel heul jammer dat het voorbij is
Ze moeten zichzelf een knal voor hun harses geven, hun fout niet van de koeien!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:58 schreef Dotteke het volgende:
Oeps Ivan is boos, de koeien krijgen alle twee een flinke tets tegen de kont
GVD zegt ivan en Soundlock
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er ligt een vlaai!!!
[ afbeelding ]
Jup, enne dan heb je 'm vaker gezien dan ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 08:58 schreef lonneberga het volgende:
[..]
haha,je ui,Chris toch?
Na die ene keer op de A20,heb ik hem nooit meer gezien
Dat zij Stef ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hij heeft gelijk, maar is het nu duidelijk dat het Armanda was? Ik meen dat Stefanie zei dat zij het wel op zou ruimen.
Ik hoop echt dat Armanda mag gaan schrobben. Sullig mens.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zij Stef ook.
Maar die zit bij de schmink. wellicht dat ze als ze daar klaar is, opzoek gaat naar mede "daders"
Tegen Armanda doet hij heel lief, en schreeuwt niet, zegt ook niet dat ze het op moet ruimenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Armanda mag gaan schrobben. Sullig mens.
Stom van dat geluid, ik heb nergens last van. Ja, Ivan kijkt tegen Armanda op.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegen Armanda doet hij heel lief, en schreeuwt niet, zegt ook niet dat ze het op moet ruimen
Heb hier echt bagger geluid, dan doet die het wel en dan niet krijg de helft niet mee
Begrijp wat je bedoeld met sullig mens.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Armanda mag gaan schrobben. Sullig mens.
Vraag me af hoe ze dat zou doen als ze niets wat uit een dier komt aanwil raken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Stom van dat geluid, ik heb nergens last van. Ja, Ivan kijkt tegen Armanda op.
Ik doe mijn best om het goede in haar te zien, maar het kost me moeite. Ik vind haar sloom en traag, en saai, en vooral monomaan als het om haar levensstijl gaat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Begrijp wat je bedoeld met sullig mens.
Maar ik vind haar vergeleken met de anderen een verademing om naar te kijken.
Poep aanraken zal toch wel mogen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze dat zou doen als ze niets wat uit een dier komt aanwil raken.
Wie o wie gaat nu de stront opruimen....................... ik denk Ivan
Deze redenering gebruikt ze niet hoor. Zou ook raar zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze dat zou doen als ze niets wat uit een dier komt aanwil raken.
Wie o wie gaat nu de stront opruimen....................... ik denk Ivan
Tuurlijk. Anders zouden vegans niet eens dieren kunnen houden.quote:
Toch vind ik het raar dat zij de troep niet op hoeft te ruimen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Anders zouden vegans niet eens dieren kunnen houden.
Heeft er ook niks mee te maken.
Schijt en pis de boel even lekker onder.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:15 schreef Dotteke het volgende:
AUB koeien, schijt ff in de gym.
[ afbeelding ]
Waaif getatoeëerd het wel maarquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Doe ze het bij Naomi met permanente make up?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Doe ze het bij Naomi met permanente make up?
Jij vraagt het.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
Weet iemand wat de bedoeling vanavond is?
Halloween party, geloof ook dat er gasten komen..quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
Dronken worden en zoveel mogelijk gasten afzettenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
lol...dat sowiesoquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dronken worden en zoveel mogelijk gasten afzetten
Ja want stel dat ze ivan aanspreekt, of andersom, dan staat ze er meteen bij.quote:
Ik bedoelniet Nicole hoor :-) Gewoon Nicoquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:36 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ja want stel dat ze ivan aanspreekt, of andersom, dan staat ze er meteen bij.
Hoezo, jaloers ....
Ja ik zag het netquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:37 schreef eskil het volgende:
[..]
Ik bedoelniet Nicole hoor :-) Gewoon Nico
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicole is in staat om langer te blijven dan 10 jan.alleen al om Armanda!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:38 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ja ik zag het netLas weer te snel denk ik.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:38 schreef Zalleke het volgende:
Waaif deed het jaren geleden al, met geamputeerde benen enzo.
Zal ik een foto plaatsen van mijn (overleden) man?Geen idee wat dat met Utopia te maken heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is ook budget voor de aankleding van het feest.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:46 schreef chufi het volgende:
Ze hadden 15 Euro de man aan budget voor hun uitrusting.... En de rest ? De dames zitten er natuurlijk weer vrijwillig ...
Dat is inderdaad zeer positief deze keer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:48 schreef mootie het volgende:
Ik vind het juist top dat ze eindelijk een keer een beetje moeite stoppen in de aankleding van de loods etc.
Zou me ook niks verbazen. Eng mens is het.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:44 schreef eskil het volgende:
[..]
Nicole is in staat om langer te blijven dan 10 jan.alleen al om Armanda!
En ook nog eens ongezelligquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:51 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Zou me ook niks verbazen. Eng mens is het.
zeker, draagt bij aan de beleving..quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:48 schreef mootie het volgende:
Ik vind het juist top dat ze eindelijk een keer een beetje moeite stoppen in de aankleding van de loods etc.
Armanda mag ook wel een slettenpakje aan heurquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:55 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
zeker, draagt bij aan de beleving..
er zullen wel leuke interessante slettenpakjes komen.. DRAMA![]()
![]()
![]()
Ja, zo jammer weet dit, het mag weer wat kosten of niet danquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:29 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze elkaar hadden moeten opmaken
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:56 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Armanda mag ook wel een slettenpakje aan heur
Denk niet dat we daar de details van gaan horen..quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:58 schreef Dotteke het volgende:
Hoorde 50 kaartjes verkocht, zal niet echt winstgevend zijn met alle kosten die ze al hebben
Ze zuipen zelf de kosten op met de blikjes uit baas beachquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:58 schreef Dotteke het volgende:
Hoorde 50 kaartjes verkocht, zal niet echt winstgevend zijn met alle kosten die ze al hebben
jeweettoch....quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:58 schreef Dotteke het volgende:
gisteren hadden ze het al over 75 kaarten volgens mijquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:58 schreef Dotteke het volgende:
Nee, het lijkt er op dat dit een moetje isquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk niet dat we daar de details van gaan horen..
Kaartje een tientje ofzo? 500 euro, en dan zal er flink wat aan drank en patat worden verkocht, beetje merchandise. Denk dat ze de kosten er makkelijk uithalen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:58 schreef Dotteke het volgende:
O, dat is snel gegaan dan,quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
gisteren hadden ze het al over 75 kaarten volgens mij
Wat denk je dat de hele dag die dames kosten, en de kleding en de aankleding en licht en geluid en een artiestquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Kaartje een tientje ofzo? 500 euro, en dan zal er flink wat aan drank en patat worden verkocht, beetje merchandise. Denk dat ze de kosten er makkelijk uithalen.
Omdat Nicolien en Isa het vorig jaar zo goed hadden geregeld , moet het nu natuurlijk nog beter...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, het lijkt er op dat dit een moetje is
750 euro dan, en mensen verteren zeker wel een tientje, 1500 euro. Ik gok op een euro of 2000.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
gisteren hadden ze het al over 75 kaarten volgens mij
Och, dat hele kostenplaatje is een wassen neus. JdM heeft een grote pot met geld, daar wordt alles van gedaan. Alleen voor het beeld en de tv momentjes moeten ze lopen zeiken over geld.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:00 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ze zuipen zelf de kosten op met de blikjes uit baas beach
zou wel leuk zijn als het grietje van Rob komtquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:55 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
zeker, draagt bij aan de beleving..
er zullen wel leuke interessante slettenpakjes komen.. DRAMA![]()
![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:03 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn als het grietje van Rob komt
Die dames schuif je een honderdje toe. Kleding was 250. Licht en geluid hebben ze prima deals voor, en die Sasja Brouwer komt al voor een biertje volgens mijquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat denk je dat de hele dag die dames kosten, en de kleding en de aankleding en licht en geluid en een artiest
nep is een understatementquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:03 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Och, dat hele kostenplaatje is een wassen neus. JdM heeft een grote pot met geld, daar wordt alles van gedaan. Alleen voor het beeld en de tv momentjes moeten ze lopen zeiken over geld.
Het hele programma is zo mega nep, inclusief de bewoners.
uurtje of acht waarschijnlijk.....quote:
ohhhh, dan zijn ze al vroeg bezig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
uurtje of acht waarschijnlijk.....
Ze moeten nog eten bloed drinken natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:07 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ohhhh, dan zijn ze al vroeg bezig.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moeten nog eten bloed drinken natuurlijk
Maar er komt ook nog een artieste : http://www.sasjabrouwers.nl/quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
750 euro dan, en mensen verteren zeker wel een tientje, 1500 euro. Ik gok op een euro of 2000.
Ze moeten hun middag slaapje ook nog houden he, moet je niet onderschatten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:07 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ohhhh, dan zijn ze al vroeg bezig.
Ja zwarte piet mag nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:04 schreef LLgetikt het volgende:
gabs word gewoon wit gesminkt.. apart
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:08 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze moeten hun middag slaapje ook nog houden he, moet je niet onderschatten.
Je weet toch dat die C-artiesten daar voor een prikje komen. Exposure voor een groot publiek, tv-beelden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar er komt ook nog een artieste : http://www.sasjabrouwers.nl/
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:08 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze moeten hun middag slaapje ook nog houden he, moet je niet onderschatten.
Oh er zal genoeg gezopen worden weer, waardoor er een paar over de zeik gaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:10 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
ik voel drama aankomen, geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
Dat willen we tochquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:11 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Oh er zal genoeg gezopen worden weer, waardoor er een paar over de zeik gaan.
Hoe halloween wil je het hebben. Ik zeg: niets meer aan doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]Cees lig al met zijn mond open te slapen
Ik schrik me steeds de pleurisquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe halloween wil je het hebben. Ik zeg: niets meer aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |