SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste nominatieronde van dit jaar:
30 november : nominatie publiek
01 december : nominatie bewoners![]()
435 dagen zonder Aike, 334 dagen zonder Isa.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Wat een vreselijk geschreeuw weer van die gedrochten
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik vind het echt zot, Wim komt om te bouwen, besluit ermee te stoppen en dan moet ook nog Jan en alleman hem helpenen ze vinden het allemaal normaal
TEAM TAFEL![]()
Wim gaat vandaag meubels maken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:07 schreef rowan634 het volgende:
Ik vind het echt zot, Wim komt om te bouwen, besluit ermee te stoppen en dan moet ook nog Jan en alleman hem helpenen ze vinden het allemaal normaal
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Zelfs te snel voor mij om te kapenquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Doet pijn héquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:06 schreef Pearlbitch het volgende:
435 dagen zonder Aike, 334 dagen zonder Isa.![]()
![]()
voor mij ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zelfs te snel voor mij om te kapen![]()
quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik vermoedde al dat je op de loer lagquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zelfs te snel voor mij om te kapen![]()
![]()
Mja ik vind niet dat hij zeurt om het zeuren. Hij vraagt iets of wijst ergens op, en er wordt gereageerd als door een bij gestoken. Ik geef niet perse iemand de schuld maar ik zeg dat het een wisselwerking is die al dan niet getriggerd wordt door de omgangsvorm met Cees. Een normale reactie/antwoord zorgt voor een normaal reagerende Cees. Iemand die zich gehoord voelt 'zeurt' minder.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:01 schreef rowan634 het volgende: [..] is zeuren om het zeuren de puntjes op de I zetten? Er gingen meerdere bewoners gewoon normaal.met hem om, die heeft hij ook weggejaagd. En nu proberen ze het weer, ik vind echt niet dat je hun dan de schuld kunt geven dat niemand met Cees bezig is, daar zorgt ie toch echt zelf voor. Bas vindt het gezeur van Cees grappig en lacht het weg, dat kan niet iedereen.
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou schijt de boel maar onder meiden.quote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
dat bedoel ik niet,wie is in de Grappje gevallen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Even teruglezen misschien ? Er staat een tijdstip bij de posts.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Iemand heeft de deur weer open laten staan.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Misschien heb je gelijk ja..quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:11 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Mja ik vind niet dat hij zeurt om het zeuren. Hij vraagt iets of wijst ergens op, en er wordt gereageerd als door een bij gestoken. Ik geef niet perse iemand de schuld maar ik zeg dat het een wisselwerking is die al dan niet getriggerd wordt door de omgangsvorm met Cees. Een normale reactie/antwoord zorgt voor een normaal reagerende Cees. Iemand die zich gehoord voelt 'zeurt' minder.TEAM TAFEL![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:15 schreef Dotteke het volgende:
AUB koeien, schijt ff in de gym.
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: