abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157222546
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 07:58 schreef Lorelay het volgende:
Jindra zingt heel goed, maar ik vind haar stem zo enorm musical klinken, dat past naar mijn mening totaal niet binnen K3. Ik begrijp niet dat de jury daar niets over zegt.

En met ambitie is niets mis, maar het gaat wel om het vormen van een groep, waarbij je de andere twee net zoveel moet gunnen als jezelf. Ik vind het overigens echt bizar dat hier in de afgelopen weken geen zichtbare aandacht aan is besteed. Goed kunnen zingen is heel belangrijk, maar als de meiden binnen no time ruzie hebben, dan heeft het ook geen zin.
Het is jouw ontgaan dat Jindra andere deelnemers regelmatig vastpakt?
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Donald Duck held zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:29:25 #227
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_157222652
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 14:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dit. Ik dacht van Kristel dat ze zo'n lieve, schattige vrouw was. Kwam ik even bedrogen uit :')
Is ze ook O+
Maar ze kan ook lekker streng zijn :9~
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_157222801
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 13:08 schreef UltraR het volgende:
Lauren: Tja, weer nauwelijks aan bod geweest. Kan eigenlijk niet heel goed meer een mening over haar hebben op deze manier. Ik geef haar het voordeel van de twijfel/onwetendheid.

Klaasje: pff, ik ben hier inmiddels zo op uitgekeken. Saai mens en (te?) breekbare stem.

Nora: lol, ik begin hier gewoon bij te complotdenken. Ze moest eruit, maar ja, hoe raak je in de wereld van vandaag van een Marokkaanse moslima af zonder voor racist en islamofoob uitgemaakt te worden? Simpel: laat haar in haar oortjes een andere toonhoogte horen dan in de zaal en op tv te horen is. Daardoor zingt ze zonder het zelf door te hebben werkelijk ongekend vals (nog erger dan normaal) en kan niemand je erop aankijken dat je haar wegstuurt. Probleem opgelost, politieke correctheid niet geschaad. ;)

Lisa: weer prima, maar maakt mijns inziens geen kans op een plekje in K3. Enige die er volgende week echt voor de opvulling bijloopt.

Marthe: Poeh, die is zich ff aan het profileren. Vorige week was ik nog niet zo onder de indruk als veel anderen, vond haar toen gewoon goed, maar deze week vond ik haar echt erg sterk. Maakt een goede kans, al vind ik het dan toch echt jammer dat ik haar de minste knappe kandidate vind.

Hanne: Hehe, een solo! Ik blijf haar het meest een K3 uitstraling vinden hebben van alle kandidaten. Heel plezierig om naar te kijken op het podium. Maar zodra ze begint te zingen heb ik het gevoel dat het een bonte avond is en bovendien de neiging het volume van m'n tv wat hoger te zetten omdat haar stem zo iel is. Ze zou wat mij betreft in K3 mogen, maar dan moet dat wel met twee sterke zangeressen en heb je weer het risico dat ze daarbij wegvalt.

Demi: Echt zo onterecht dat ze weg is! Ik snap de redenatie, maar ben het er niet mee eens. Wat is er nou toch mis met een alternatief sterk karakter in K3? Waarom moet het alleen maar lief, schattig en aaibaar?

Jindra: Zelfde visie als vorige week. Ze is de beste, maar ze speelt sinds de haat op haar een rol van giechelig onzeker meisje. En dat doet haar wat mij betreft nu juist weer geen goed. Al snap ik het wel, door het gehaat weet ze zichzelf geen houding meer te geven. Logisch. Maar toch gewoon jezelf zijn! Haters gonna hate anyway. Dat blijkt wel.

Over die Jindra-haters moet me echt even wat van het hart. Ik vind het oprecht misselijkmakend. Dit is gewoon cyberpesten. En als ik zo rondkijk op social media dan zijn het voornamelijk volwassen vrouwen, moeders, die zich hier schuldig aan maken. Echt walgelijk gedrag. Lekker voorbeeld voor je kinderen. En daarover gesproken, wat is er toch in vredesnaam mis met een zelfverzekerde meid die haar dromen na durft te jagen? Dat lijkt me nou juist een prachtig rolmodel voor jonge meisjes.
Is het nou echt pure diepe frustratie en jaloezie doordat al deze haters zelf geen talenten hebben en geen dromen om na te jagen?
Deze boosaardige haatcampagne gaat nergens over. Kijk, dat een politicus zoiets over zich heen kan krijgen, oké. Dat gaat vaak in ieder geval nog over inhoudelijk verschil van mening met iemand over belangrijke maatschappelijke issues.
Maar bij Jindra is het puur op basis van 'een gevoel dat mensen bij haar hebben.' En dan is iemand met de grond gelijk maken, pesten als volwassenen, blijkbaar opeens in orde. Sommigen moeten echt even lang in de spiegel kijken.

Ook hier op het forum maken een paar zich er schuldig aan. Tekenend voorbeeld van simpelweg te ver gaan:

[..]

Dit soort teksten, en meneer voelt blijkbaar de behoefte dat berichtje van zichzelf ook nog twee keer te quoten. Begrijpelijke trots, want het berichtje getuigt natuurlijk wel van inhoudelijk hoogstaande klasse.
Je zou denken dat een modje hier wel even zou mogen ingrijpen. Maar ja, dat is iBenny en die zit zelf in het actieve haterskamp. 4 posts in 6 minuten met haar als onderwerp:

[..]

[..]

[..]

[..]

Een mod mag uiteraard ook gewoon z'n (niet onderbouwde) mening geven, zelfs wanneer hij daarbij in grote mate van herhaling vervalt, maar het geeft wel te denken dat hij dan niet ingrijpt bij posts zoals die van meneertje Mehmed.
Bingo! Je slaat de spijker op zijn kop
pi_157223000
Jindra heeft een irritante stem die haar perceptieprobleem alleen erger maakt. Als ze in een groepje zingt steekt haar stem er altijd tussenuit. Nee, ik zie het niet bij haar.
pi_157223586
Even over de mogelijke winnende K3 combinaties na zitten denken.

Ik vermoed dat Lisa en Jindra sowieso gaan afvallen. Lisa omdat ze te grijs is en er toch niet echt tussen lijkt te passen. Jindra lijkt ook niet echt te passen, al vond ik het gisteren met Marthe wel natuurlijk overkomen. Maar Gert/Studio 100 zullen waarschijnlijk zowel zichzelf als Jindra de haat niet aan willen doen als ze een K3'tje wordt. Al zou ik wel dik respect voor ze hebben als ze zich daar niets van aantrekken. Maar het blijft natuurlijk commercieel dus de haters zullen hun zin wel krijgen.

Ik vermoed en vrees dat de nieuwe K3 zal worden: Marthe, Hanne, Klaasje ( -O- )
Dat is puur op populariteit en dat zal wel het zwaarste wegen. Maar ja, dan heb je wel een duf, braaf groepje met ook nog eens de twee matigste zangeressen die nog over zijn (Klaasje, Hanne).
Mijn K3-periode zou zich dan mooi uitstrekken van het begin van K3 zoekt K3 tot het eind. Daarvoor nooit er iets mee gehad, en als dit groepje het wordt houdt het volgende week ook weer op voor me. :P

De grote verliezer bij bovenstaande K3 keuze zou natuurlijk Lauren zijn. Maar dat past wel in de afgelopen weken waarin zij flink onzichtbaar is gemaakt. Zou een tactiek kunnen zijn om haar aan de kant te kunnen schuiven straks omdat haar fanbase in slaap is gesust

Ik zou eigenlijk met elke andere groepssamenstelling beter kunnen leven dan bovenstaande die het wel zal gaan worden...
-Marthe, Lauren, Klaasje ( :{ )
-Marthe, Hanne, Jindra ( :) )
-Marthe, Lauren, Jindra ( ^O^ kwalitatief beste groep )
-Lauren, Hanne, Klaasje ( :{ )
-Lauren, Hanne, Jindra ( *O* mijn favoriete groep )

En Lisa zou je er hier en daar ook nog tussen kunnen plaatsen, alles om het maar geen Marthe, Hanne, Klaasje te laten worden.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_157223725
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 15:18 schreef UltraR het volgende:
k zou eigenlijk met elke andere groepssamenstelling beter kunnen leven dan bovenstaande die het wel zal gaan worden...
-Marthe, Lauren, Klaasje ( )
-Marthe, Hanne, Jindra ( )
-Marthe, Lauren, Jindra ( kwalitatief beste groep )
-Lauren, Hanne, Klaasje ( )
-Lauren, Hanne, Jindra ( mijn favoriete groep )

En Lisa zou je er hier en daar ook nog tussen kunnen plaatsen, alles om het maar geen Marthe, Hanne, Klaasje te laten worden.
Same, stiekem hoop ik dat ze nog een auto wissel er tussen flikkeren. Of misschien rijd Demi wel zelf een auto t podium op.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157223970
Het allerleukste zou een combi zijn die niemand verwacht.

Lisa, Lauren en Marthe ofzo.
pi_157223978
quote:
Dat is puur op populariteit en dat zal wel het zwaarste wegen. Maar ja, dan heb je wel een duf, braaf groepje met ook nog eens de twee matigste zangeressen die nog over zijn (Klaasje, Hanne).
Ik blijf erbij dat die haarkleur opmerking dan grotendeels overbodig geweest zou zijn. Ze hadden ook kunnen zeggen 'we gaan voor de 3 besten (of onze favorieten) en we zorgen na afloop wel dat alle 3 kleurtjes aanwezig zijn'.
pi_157224511
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 15:38 schreef showtimer het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat die haarkleur opmerking dan grotendeels overbodig geweest zou zijn. Ze hadden ook kunnen zeggen 'we gaan voor de 3 besten (of onze favorieten) en we zorgen na afloop wel dat alle 3 kleurtjes aanwezig zijn'.
Ze willen het publiek alvast laten wennen aan de uiteindelijke K3. Daar draait dit hele programma om.
pi_157224600
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 16:07 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ze willen het publiek alvast laten wennen aan de uiteindelijke K3. Daar draait dit hele programma om.
Kan best zijn, maar als zij anders tegen het veelvuldig genoemde trio aankijken zorgen ze er wel voor dat die 3 geen onderscheidende kleurtjes hebben.
pi_157224696
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 15:26 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Same, stiekem hoop ik dat ze nog een auto wissel er tussen flikkeren. Of misschien rijd Demi wel zelf een auto t podium op.
En dat ze dan Lisa en Jindra meeneemt om hun eigen meidengroep te beginnen :P
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:33:23 #237
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157224913
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 16:19 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

En dat ze dan Lisa en Jindra meeneemt om hun eigen meidengroep te beginnen :P
Ik ben pro.

Ik denk trouwens dat er een heleboel minder sippe gezichtjes waren geweest bij de jury als ze Lisa naar huis hadden gestuurd in plaats van Demi. Heel verwarrend, die reacties.
pi_157225292
Jindra steekt er voor mij met kop en schouders bovenuit. Ze zingt heel erg goed, ze ziet er lekker uit, ze heeft zelfvertrouwen, ze kan dansen, acteren. Tjah, wat wil je nog meer? Wellicht is ze iets te perfect voor de meeste mensen en worden ze daardoor afgestoot.

Mijn persoonlijke top 6 is:
1. Jindra
2. Klaasje
3. Lauren
4. Marthe
5. Lisa
6. Hanne

Bij de meeste mensen zijn echter Marthe, Hanne en Klaasje het populairst dus ik denk dat het die combinatie zal worden. Al denk ik dat Gert Verhulst ook wel graag Jindra erbij zou pakken, de vraag is of hij het aandurft want dat zal op heel wat verzet stuiten vrees ik??

Wie gaat trouwens de K3 beslissen volgende week, de jury of de kijkers?? Of een combinatie??
pi_157225832
Gisteren de aflevering met mijn zoon gekeken, die dit voor het eerst zonder vooroordelen van de media etc meekeek.
Na alles gehoord en gezien te hebben, vond hij Marthe (hoezo, je hoeft niet perse knap te zijn), Hanne (hoezo, zo slecht zingt ze toch niet) en Jindra (ja, zij is goed) de nieuwe K3.
Over de mediahaat richting Jindra, snapte hij niets van. Totale onzin, zei hij.

Ik vond het jammer om te te zien dan Jindra zo aan het giechelen was, de hele tijd, alsof ze lachgas op had, zoals iemand hier al zei. Haar manier van dansen, vond ik alsof ze twee emmertjes water aan het halen was. Verder vond ik haar auditie geweldig. Met bruin haar vind ik haar zachter qua uiterlijk. We zullen het gaan zien.

Marthe straalt en Lisa maakt nog steeds kans, denk ik, evenals Hanne.

Klaasje, sorry, die stem en Lauren nog steeds te weinig solo gezien.
pi_157226112
quote:
Ik denk trouwens dat er een heleboel minder sippe gezichtjes waren geweest bij de jury als ze Lisa naar huis hadden gestuurd in plaats van Demi. Heel verwarrend, die reacties.
Juist. Snap alleen niet hoe dit kan. Zij bepalen toch wie er uiteindelijk afvalt? Ze lezen toch niet degene op met de minste stemmen van het publiek? Gert was gegeneerd, Karen zéér teleurgesteld (gaf ze ook aan in de aflevering) en Kristel leek het hartstikke zonde te vinden. Waarom dan niet Lisa wegsturen?
Josje zat raar bitcherig te kijken, die had duidelijk niet haar aflevering/dag. Ze droeg die beren duidelijk als statement, niet omdat ze zich er zo prettig in voelde.

K3 op basis van deze aflevering zou kunnen zijn, Hanne, Marthe, Jindra. Klaasje verzakt bij mij ook in de middenmoot. Doet het nog steeds niet leuk in (gescripte) interviews, waar Marthe en Hanne heel spontaan zijn. Lisa is hetzelfde verhaal als Klaasje, Lauren hebben we domweg te weinig gezien.
't Echte en 't ware!
pi_157226145
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:34 schreef Japepk het volgende:

[..]

Juist. Snap alleen niet hoe dit kan. Zij bepalen toch wie er uiteindelijk afvalt? Ze lezen toch niet degene op met de minste stemmen van het publiek? Gert was gegeneerd, Karen zéér teleurgesteld (gaf ze ook aan in de aflevering) en Kristel leek het hartstikke zonde te vinden. Waarom dan niet Lisa wegsturen?
Mogelijk heeft het publiek komende week toch nog het nodige te zeggen en kreeg Demi te veel stemmen. Dat Lisa er puur in is gehouden om een andere brunette/rossige een kans van winnen te geven.

Daarnaast is Demi achter de schermen misschien wel een schat van een mens waardoor ze goed ligt bij de hele jury, zonder dat dit betekent dat ze daarom ook gelijk de juiste is voor het beoogde K3 plaatje.
pi_157226195
Maar zo ver zou Gert het toch niet laten komen? Zij (en ik ook) zagen een K3 met een Demi-touch duidelijk wel zitten. Dan ga je dat toch niet in de kiem smoren als het publiek met je mee stemt?
't Echte en 't ware!
pi_157226431
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:38 schreef Japepk het volgende:
Maar zo ver zou Gert het toch niet laten komen? Zij (en ik ook) zagen een K3 met een Demi-touch duidelijk wel zitten. Dan ga je dat toch niet in de kiem smoren als het publiek met je mee stemt?
Als ze haar serieus in de groep zagen niet.
Dan was ze er nu ook echt nog in wel in gebleven. Blijkbaar vonden ze haar vooral leuk voor goede tv, maar konden ze het op een of andere reden niet veroorloven haar tot de finale te houden.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:54:12 #244
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157226552
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:34 schreef Japepk het volgende:
Josje zat raar bitcherig te kijken, die had duidelijk niet haar aflevering/dag. Ze droeg die beren duidelijk als statement, niet omdat ze zich er zo prettig in voelde.
Dat ze de kindjes gaat missen of richting studio100?

Lijkt me sowieso verschrikkelijk voor Karen Kristel en Josje dit proces, De reden dat ze écht stoppen daargelaten doen ze kindjes onbedoeld verdriet met het stoppen en is het nu hopen dat ze goede vervanging kunnen vinden.

[ Bericht 2% gewijzigd door DumpTruck op 31-10-2015 17:59:52 ]
Schapen zijn relax.
pi_157226636
Wat verschrikkelijk zeg, die auditie van Klaasje. Die van Lauren is top.
pi_157226855
Lauren beseft het duidelijk ook dat we haar te weinig zien. Dit moet echt het slechtste wedstrijdformat ooit zijn. De populairste en één van de sterkste stemmen wordt opzij geschoven.

Als ze gisteren haar solo had mogen doen had het net zoals voor Marthe vorige week een grote boost kunnen zijn voor haar. Stel je voor dat Marthe enkel groepsopdrachten had gedaan, dan was ze nu geen topfavoriet.
pi_157226865
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 16:53 schreef berko13 het volgende:

Wie gaat trouwens de K3 beslissen volgende week, de jury of de kijkers?? Of een combinatie??
Ja dat, iemand die het weet?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_157226992
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 18:09 schreef nick333 het volgende:
Lauren beseft het duidelijk ook dat we haar te weinig zien. Dit moet echt het slechtste wedstrijdformat ooit zijn. De populairste en één van de sterkste stemmen wordt opzij geschoven.

Als ze gisteren haar solo had mogen doen had het net zoals voor Marthe vorige week een grote boost kunnen zijn voor haar. Stel je voor dat Marthe enkel groepsopdrachten had gedaan, dan was ze nu geen topfavoriet.
Het werd al eerder geopperd, ook zoiets kan gewoon subtiele sturing van het script geweest zijn. Als men zich daar intern echt zorgen over had gemaakt, hadden ze het format wel aangepast.
pi_157227672
quote:
Even over de mogelijke winnende K3 combinaties na zitten denken.

Ik vermoed dat Lisa en Jindra sowieso gaan afvallen. Lisa omdat ze te grijs is en er toch niet echt tussen lijkt te passen. Jindra lijkt ook niet echt te passen, al vond ik het gisteren met Marthe wel natuurlijk overkomen. Maar Gert/Studio 100 zullen waarschijnlijk zowel zichzelf als Jindra de haat niet aan willen doen als ze een K3'tje wordt. Al zou ik wel dik respect voor ze hebben als ze zich daar niets van aantrekken. Maar het blijft natuurlijk commercieel dus de haters zullen hun zin wel krijgen.

Mijn K3-periode zou zich dan mooi uitstrekken van het begin van K3 zoekt K3 tot het eind. Daarvoor nooit er iets mee gehad, en als dit groepje het wordt houdt het volgende week ook weer op voor me. :P

De grote verliezer bij bovenstaande K3 keuze zou natuurlijk Lauren zijn. Maar dat past wel in de afgelopen weken waarin zij flink onzichtbaar is gemaakt. Zou een tactiek kunnen zijn om haar aan de kant te kunnen schuiven straks omdat haar fanbase in slaap is gesust

Ik zou eigenlijk met elke andere groepssamenstelling beter kunnen leven dan bovenstaande die het wel zal gaan worden...
-Marthe, Lauren, Klaasje ( :{ )
-Marthe, Hanne, Jindra ( :) )
-Marthe, Lauren, Jindra ( ^O^ kwalitatief beste groep )
-Lauren, Hanne, Klaasje ( :{ )
-Lauren, Hanne, Jindra ( *O* mijn favoriete groep )

Mijn favorieten zijn Jindra, Lauren en Marthe. Waarbij als vervanging voor Lauren nog Hanne een kans maakt. Met JIndra en Lauren haalt Gert Verhulst alvast een bak ervaring binnen
pi_157228656
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 18:50 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Mijn favorieten zijn Jindra, Lauren en Marthe. Waarbij als vervanging voor Lauren nog Hanne een kans maakt. Met JIndra en Lauren haalt Gert Verhulst alvast een bak ervaring binnen
Wel leuk om te merken dat Hanne in de laatste week toch nog enigszins uit de favorietenrol lijkt te worden gedrukt. Ik vond Gert ook vrij gematigd in zijn commentaar over Hanne, had ik niet verwacht. Het is blijkbaar toch nog niet helemaal zeker dat Hanne erin komt. (en terecht)

Wat betreft publieksstemmen: Laat volgende week alsjeblieft het publiek gewoon helemaal buiten de stemming. Ten eerste kijken er veel meer Vlamingen die allemaal op de Vlaamse dames stemmen. En ten tweede verdient K3 het gewoon om de uiteindelijke beslissing te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')