abonnement Unibet Coolblue
pi_157219386
Klaasje doet zich veel liever en naïever voor dan ze is. Volgens mij is die achter de schermen best een karaktertje en vooral héél koppig. Dansen en zang springt ze er niet uit, ze profileert zich vooral als een braaf blond meisje.
Lisa doet deze week enkel nog mee om de hoop te vullen, er komt maar 1 NL in en dat is Klaasje of Jindra
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:28:30 #202
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157219419
Ik probeer mijn persoonlijke ervaringen met dames zoals klaasje niet teveel mee te laten wegen, maar ik heb er een enger gevoel bij dan ik zou willen.
Schapen zijn relax.
pi_157219504
Is K3 in Nederland eigenlijk populairder geworden door de inbreng van Josje? Stel dat ze met de haarkleuren ook nog proberen om een Vlaams meisje blond te kleuren, zou een volledig Vlaamse K3 dan echt onbespreekbaar blijven?
pi_157219567
Ook zingt ze vaak beroerd, vind het toch jammer dat Nora weg is. Van de overblijvers vind ik Lisa, Marthe en hm ja toch maar Hanne het leukst. Hoewel ik Hanne evht zwaar overrated vind.
pi_157219697
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:37 schreef showtimer het volgende:
Is K3 in Nederland eigenlijk populairder geworden door de inbreng van Josje? Stel dat ze met de haarkleuren ook nog proberen om een Vlaams meisje blond te kleuren, zou een volledig Vlaamse K3 dan echt onbespreekbaar blijven?
Lastig te meten. Er is wel meermaals gezegd dat K3 na K3zoektK2 populairder was dan ooit. Misschien weet Gellarboy daar meer over?
pi_157219729


Het lijkt me stug dat ze dit zo zouden spoileren, maar afgaande op deze silhouetten zeg ik vlnr Klaasje, Marthe, Lauren.
pi_157219754
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:37 schreef showtimer het volgende:
Is K3 in Nederland eigenlijk populairder geworden door de inbreng van Josje? Stel dat ze met de haarkleuren ook nog proberen om een Vlaams meisje blond te kleuren, zou een volledig Vlaamse K3 dan echt onbespreekbaar blijven?
Ik zie nog best een blonde vlaamse voor me, ik zie alleen niet gebeuren dat ze Jindra of Klaasje donkerder kleuren.
pi_157219760
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:51 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dat kind straalt op alle vlakken "me, me, me" uit. Aaitjes, knuffeltjes, huillie.

Tuurlijk... Ze heeft talent. Dat weet ze zelf ook. Dat hoort ze continue en dat werkt in haar geval averechts.
Dat kan wel zo zijn, maar het lijkt me dat als je zo neergesabelt wordt op social media, dat dat ook niet in je kouwe kleren gaat zitten.

Ik vind Jindra leuk. Ze kan mooi zingen en heeft de uitstraling die kindjes (en papa's) aanspreekt.
pi_157219784
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:28 schreef DumpTruck het volgende:
Ik probeer mijn persoonlijke ervaringen met dames zoals klaasje niet teveel mee te laten wegen, maar ik heb er een enger gevoel bij dan ik zou willen.
Ik ook. Maar als ze echt zo'n vervelend karakter is moet de mensen achter de schermen dat toch ook wel opvallen?
pi_157219799
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:01 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik zie nog best een blonde vlaamse voor me, ik zie alleen niet gebeuren dat ze Jindra of Klaasje donkerder kleuren.
Waarom niet? Deze foto (https://instagram.com/p/1iAysUkceV) haalde de uitzending gisteren zelfs.
pi_157219862
Laten we anders eens een rondje fuck-marry-kill doen
fuck: Lisa
marry: Hanne
kill: Klaasje
Lauren in de categorie marry-fuck voor mij
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_157219930
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:59 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]

Het lijkt me stug dat ze dit zo zouden spoileren, maar afgaande op deze silhouetten zeg ik vlnr Klaasje, Marthe, Lauren.
Afgaande op de silhouetten zijn links en rechts dezelfde :')
pi_157219962
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 09:11 schreef Maartel het volgende:

[..]

Kristel zou er iig niets van moeten zeggen ;)

[ afbeelding ]
Wow Kathleen. En dan noemen ze Marthe Droopy...
pi_157220032
Kathleen is echt wel tof. Heb haar in ranking with the stars gezien. De tranen rolden.over mijn wangen van het lachen :D
pi_157220127
Mijn keuze zou zijn:
Klaasje / Marthe / Lauren

Lauren bij gebrek aan beter. Klaasje en Marthe hoop ik erbij te zien :) Ik zie daar een goeie samenwerking in, zelfde type meisjes.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_157221285
Lauren: Tja, weer nauwelijks aan bod geweest. Kan eigenlijk niet heel goed meer een mening over haar hebben op deze manier. Ik geef haar het voordeel van de twijfel/onwetendheid.

Klaasje: pff, ik ben hier inmiddels zo op uitgekeken. Saai mens en (te?) breekbare stem.

Nora: lol, ik begin hier gewoon bij te complotdenken. Ze moest eruit, maar ja, hoe raak je in de wereld van vandaag van een Marokkaanse moslima af zonder voor racist en islamofoob uitgemaakt te worden? Simpel: laat haar in haar oortjes een andere toonhoogte horen dan in de zaal en op tv te horen is. Daardoor zingt ze zonder het zelf door te hebben werkelijk ongekend vals (nog erger dan normaal) en kan niemand je erop aankijken dat je haar wegstuurt. Probleem opgelost, politieke correctheid niet geschaad. ;)

Lisa: weer prima, maar maakt mijns inziens geen kans op een plekje in K3. Enige die er volgende week echt voor de opvulling bijloopt.

Marthe: Poeh, die is zich ff aan het profileren. Vorige week was ik nog niet zo onder de indruk als veel anderen, vond haar toen gewoon goed, maar deze week vond ik haar echt erg sterk. Maakt een goede kans, al vind ik het dan toch echt jammer dat ik haar de minste knappe kandidate vind.

Hanne: Hehe, een solo! Ik blijf haar het meest een K3 uitstraling vinden hebben van alle kandidaten. Heel plezierig om naar te kijken op het podium. Maar zodra ze begint te zingen heb ik het gevoel dat het een bonte avond is en bovendien de neiging het volume van m'n tv wat hoger te zetten omdat haar stem zo iel is. Ze zou wat mij betreft in K3 mogen, maar dan moet dat wel met twee sterke zangeressen en heb je weer het risico dat ze daarbij wegvalt.

Demi: Echt zo onterecht dat ze weg is! Ik snap de redenatie, maar ben het er niet mee eens. Wat is er nou toch mis met een alternatief sterk karakter in K3? Waarom moet het alleen maar lief, schattig en aaibaar?

Jindra: Zelfde visie als vorige week. Ze is de beste, maar ze speelt sinds de haat op haar een rol van giechelig onzeker meisje. En dat doet haar wat mij betreft nu juist weer geen goed. Al snap ik het wel, door het gehaat weet ze zichzelf geen houding meer te geven. Logisch. Maar toch gewoon jezelf zijn! Haters gonna hate anyway. Dat blijkt wel.

Over die Jindra-haters moet me echt even wat van het hart. Ik vind het oprecht misselijkmakend. Dit is gewoon cyberpesten. En als ik zo rondkijk op social media dan zijn het voornamelijk volwassen vrouwen, moeders, die zich hier schuldig aan maken. Echt walgelijk gedrag. Lekker voorbeeld voor je kinderen. En daarover gesproken, wat is er toch in vredesnaam mis met een zelfverzekerde meid die haar dromen na durft te jagen? Dat lijkt me nou juist een prachtig rolmodel voor jonge meisjes.
Is het nou echt pure diepe frustratie en jaloezie doordat al deze haters zelf geen talenten hebben en geen dromen om na te jagen?
Deze boosaardige haatcampagne gaat nergens over. Kijk, dat een politicus zoiets over zich heen kan krijgen, oké. Dat gaat vaak in ieder geval nog over inhoudelijk verschil van mening met iemand over belangrijke maatschappelijke issues.
Maar bij Jindra is het puur op basis van 'een gevoel dat mensen bij haar hebben.' En dan is iemand met de grond gelijk maken, pesten als volwassenen, blijkbaar opeens in orde. Sommigen moeten echt even lang in de spiegel kijken.

Ook hier op het forum maken een paar zich er schuldig aan. Tekenend voorbeeld van simpelweg te ver gaan:

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:37 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:

[Jindra spring aub in een ravijn]

[Jindra spring aub in een ravijn]

Dit soort teksten, en meneer voelt blijkbaar de behoefte dat berichtje van zichzelf ook nog twee keer te quoten. Begrijpelijke trots, want het berichtje getuigt natuurlijk wel van inhoudelijk hoogstaande klasse.
Je zou denken dat een modje hier wel even zou mogen ingrijpen. Maar ja, dat is iBenny en die zit zelf in het actieve haterskamp. 4 posts in 6 minuten met haar als onderwerp:
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:12 schreef iBenny het volgende:
Jindra :r
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:13 schreef iBenny het volgende:
Jindra gaat K3 slopen
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:17 schreef iBenny het volgende:
Jindra. Nee. Gewoon nee.
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:18 schreef iBenny het volgende:
Fuck. Ze gaan echt voor Jindra he :{ ?
Een mod mag uiteraard ook gewoon z'n (niet onderbouwde) mening geven, zelfs wanneer hij daarbij in grote mate van herhaling vervalt, maar het geeft wel te denken dat hij dan niet ingrijpt bij posts zoals die van meneertje Mehmed.

[ Bericht 0% gewijzigd door UltraR op 31-10-2015 13:18:26 ]
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_157221435
Helemaal eens met UltraR. Dat je iemand niet leuk vindt, ala. Je kan niet iedereen leuk vinden. Dit is echt ronduit onvolwassen gedrag en iedereen die zich hieraan schuldig maakt, zou zelf eens in de spiegel moeten kijken. Ze zijn zelf geen haar beter. Waarom dat negatieve zo heerst bij haar, is me een raadsel.
pi_157221467
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 13:08 schreef UltraR het volgende:
Lauren: Tja, weer nauwelijks aan bod geweest. Kan eigenlijk niet heel goed meer een mening over haar hebben op deze manier. Ik geef haar het voordeel van de twijfel/onwetendheid.

Klaasje: pff, ik ben hier inmiddels zo op uitgekeken. Saai mens en (te?) breekbare stem.

Nora: lol, ik begin hier gewoon bij te complotdenken. Ze moest eruit, maar ja, hoe raak je in de wereld van vandaag van een Marokkaanse moslima af zonder voor racist en islamofoob uitgemaakt te worden? Simpel: laat haar in haar oortjes een andere toonhoogte horen dan in de zaal en op tv te horen is. Daardoor zingt ze zonder het zelf door te hebben werkelijk ongekend vals (nog erger dan normaal) en kan niemand je erop aankijken dat je haar wegstuurt. Probleem opgelost, politieke correctheid niet geschaad. ;)

Lisa: weer prima, maar maakt mijns inziens geen kans op een plekje in K3. Enige die er volgende week echt voor de opvulling bijloopt.

Marthe: Poeh, die is zich ff aan het profileren. Vorige week was ik nog niet zo onder de indruk als veel anderen, vond haar toen gewoon goed, maar deze week vond ik haar echt erg sterk. Maakt een goede kans, al vind ik het dan toch echt jammer dat ik haar de minste knappe kandidate vind.

Hanne: Hehe, een solo! Ik blijf haar het meest een K3 uitstraling vinden hebben van alle kandidaten. Heel plezierig om naar te kijken op het podium. Maar zodra ze begint te zingen heb ik het gevoel dat het een bonte avond is en bovendien de neiging het volume van m'n tv wat hoger te zetten omdat haar stem zo iel is. Ze zou wat mij betreft in K3 mogen, maar dan moet dat wel met twee sterke zangeressen en heb je weer het risico dat ze daarbij wegvalt.

Demi: Echt zo onterecht dat ze weg is! Ik snap de redenatie, maar ben het er niet mee eens. Wat is er nou toch mis met een alternatief sterk karakter in K3? Waarom moet het alleen maar lief, schattig en aaibaar?

Jindra: Zelfde visie als vorige week. Ze is de beste, maar ze speelt sinds de haat op haar een rol van giechelig onzeker meisje. En dat doet haar wat mij betreft nu juist weer geen goed. Al snap ik het wel, door het gehaat weet ze zichzelf geen houding meer te geven. Logisch. Maar toch gewoon jezelf zijn! Haters gonna hate anyway. Dat blijkt wel.

Over die Jindra-haters moet me echt even wat van het hart. Ik vind het oprecht misselijkmakend. Dit is gewoon cyberpesten. En als ik zo rondkijk op social media dan zijn het voornamelijk volwassen vrouwen, moeders, die zich hier schuldig aan maken. Echt walgelijk gedrag. Lekker voorbeeld voor je kinderen. En daarover gesproken, wat is er toch in vredesnaam mis met een zelfverzekerde meid die haar dromen na durft te jagen? Dat lijkt me nou juist een prachtig rolmodel voor jonge meisjes.
Is het nou echt pure diepe frustratie en jaloezie doordat al deze haters zelf geen talenten hebben en geen dromen om na te jagen?
Deze boosaardige haatcampagne gaat nergens over. Kijk, dat een politicus zoiets over zich heen kan krijgen, oké. Dat gaat vaak in ieder geval nog over inhoudelijk verschil van mening met iemand over belangrijke maatschappelijke issues.
Maar bij Jindra is het puur op basis van 'een gevoel dat mensen bij haar hebben.' En dan is iemand met de grond gelijk maken, pesten als volwassenen, blijkbaar opeens in orde. Sommigen moeten echt even lang in de spiegel kijken.

Ook hier op het forum maken een paar zich er schuldig aan. Tekenend voorbeeld van simpelweg te ver gaan:

[..]

Dit soort teksten, en meneer voelt blijkbaar de behoefte dat berichtje van zichzelf ook nog twee keer te quoten. Begrijpelijke trots, want het berichtje getuigt natuurlijk wel van inhoudelijk hoogstaande klasse.
Je zou denken dat een modje hier wel even zou mogen ingrijpen. Maar ja, dat is iBenny en die zit zelf in het actieve haterskamp. 4 posts in 6 minuten met haar als onderwerp:

[..]


[..]


[..]


[..]

Een mod mag uiteraard ook gewoon z'n (niet onderbouwde) mening geven, zelfs wanneer hij daarbij in grote mate van herhaling vervalt, maar het geeft wel te denken dat hij dan niet ingrijpt bij posts zoals die van meneertje Mehmed.
Chapeau voor jouw stuk over Jindra!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:29:38 #220
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157221630
Goede post UltraR, maar kan je ook een keer het over Nora hebben zonder meteen te klagen over politieke correctheid? Valt een beetje op en beetje dubbel gezien je terechte opmerken over dat Jindra om het minste naar beneden gedrukt wordt. :)
Schapen zijn relax.
pi_157221643
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 13:29 schreef DumpTruck het volgende:
Goede post UltraR, maar kan je ook een keer het over Nora hebben zonder meteen te klagen over politieke correctheid? Valt een beetje op en beetje dubbel gezien je terechte opmerken over dat Jindra ook om het minste naar beneden gedrukt wordt. :)
Ik had het al bedacht toen ik het schreef, maar ik bracht het nu vooral als duidelijk grapje leek me. ;)
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:31:10 #222
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157221661
Soms weet je het met de niet-zo-verkapte racisten in dit land gewoon niet, en dit is over het algemeen een gezellige threadreeks dus vandaar. :D
Schapen zijn relax.
pi_157221684
True, maar heel veel leek me verder niet meer te zeggen over Nora na gisteren. Na haar auditie behoorde ze tot m'n favorieten. Daarna werd het steeds minder goed en had ze het drie afleveringen achter elkaar ook steeds over haar achtergrond (en elk media-artikel ging ook daarover, wat toch echt gewoon een teken van politieke correctheid is, waarmee Nora op dat moment overigens ook gewoon zwaar tekort werd gedaan wat mij betreft). Dat begon me te storen (puur omdat het in mijn ogen totaal niet ter zake zou moeten/mogen doen). Laatste twee afleveringen gelukkig niet meer. Maar nu dus terecht eruit.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_157222421
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 07:51 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Als dat al vooroordelen zijn inderdaad. De neplach van Jindra is niet bepaald om vrolijk van te worden.
En jij denkt dat al die keren dat Karen, Kristel, Kathleen en Josje glimlachten dat puur was?
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157222478
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 14:16 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

En jij denkt dat al die keren dat Karen, Kristel, Kathleen en Josje glimlachten dat puur was?
Dit. Ik dacht van Kristel dat ze zo'n lieve, schattige vrouw was. Kwam ik even bedrogen uit :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')