abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157218094
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 00:40 schreef nick333 het volgende:

[..]

Niet op VTM.
Gewoon HideMyAss downloaden. Voor 9 euro per maand zie je dan alles van een stuk of 90 landen
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157218102
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 00:28 schreef kwakz0r het volgende:
Ben ik de enige die blij is dat Demi eruit is? Wat een irritant nep-stoer figuur zeg... Niks voor K3...

Wie het wel moeten worden weet ik ook niet overigens :')

Vind Klaasje en Hanne niks...
Jindra, Marthe en Lauren/Lisa, maar er zullen wel twee Vlamingen in K3 gaan zitten. Dus Jindra, Marthe en Lauren
pi_157218116
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:48 schreef iBenny het volgende:

[..]

Maar Jindra gaat K3 slopen
Waarom? Wat heb jij eigenlijk behalve vooroordelen tegen Jindra?

Deze schrijfster voor het Belgische blad Knack heeft het wel door waarom sommige vrouwen op JIndra zitten in te hakken

http://weekend.knack.be/l(...)-opinion-618101.html
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 05:29:22 #179
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_157218152
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 01:47 schreef Poedelpoes het volgende:
Lisa is te veel vrouw naast meisjes als Lauren en Marthe
klaasje vind ik te veel achtergrondzangeres naast wie dan ook. Lauren is een enorme shiner, klaasje valt in het niet naast haar.
pi_157218179
Klaasje valt visueel juist níet in het niet, maar wel in vocaal opzicht.

Maar ja, ik zou anders ook niet weten wie 'de blonde' zou moeten worden. Jindra kiezen gaat teveel gezeik opleveren en bij Lisa staat blond niet (bovendien heeft ze geen klik met de Vlaamse kanshebsters, en ja - ze mist inderdaad het meisjesachtige wat die Vlaamse meisjes én Klaasje hebben). :{

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2015 06:28:09 ]
pi_157218219
Wat heeft iedereen tegen Jindra? Van alle Nederlandse meisjes vind ik haar het fijnste in het gehoor liggen en ze ziet er best leuk uit.
pi_157218223
Uiteindelijk denk ik trouwens dat de combinatie van Klaasje, Hanne en Marthe de langste adem heeft, qua matchende en niet al te arrogant lijkende persoonlijkheden (tevens 2 x Vlaams en 1 x Nederlands). Misschien is het zelfs wel de enige optie; Lauren lijkt me qua persoonlijkheid wat egocentrisch, al probeert ze het zo goed mogelijk weg te stoppen.

Je hebt bij dit drietal alleen het nadeel dat er slechts eentje écht goed kan zingen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 06:57 schreef Nielsch het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Jindra? Van alle Nederlandse meisjes vind ik haar het fijnste in het gehoor liggen en ze ziet er best leuk uit.
Je hebt op Twitter nog niet op de hastags #K3zoektk3 en #Jindra gezocht?

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2015 07:06:44 ]
pi_157218298
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 03:49 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Waarom? Wat heb jij eigenlijk behalve vooroordelen tegen Jindra?

Deze schrijfster voor het Belgische blad Knack heeft het wel door waarom sommige vrouwen op JIndra zitten in te hakken

http://weekend.knack.be/l(...)-opinion-618101.html
Andere meisjes zijn leuke spontane meisjes. Niet meisjes met een volledig ingestudeerde musicalblik en rollende r. Die strakke blik en uitspraak vind ik om te huilen.
Heeft niks met ambitie te maken.
Dat kind moet lekker de planken op, niet bij K3.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_157218312
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 03:17 schreef Cosima het volgende:

[..]

Marthe klein? Wat heb jij toch tegen dat kind man? Niet normaal meer dit. 90% van je posts hier gaan over Marthe's zogenaamde lelijkheid en volgens mij is het dus echt ingebeeld want klein is ze dus evident NIET. Check ook dat lichaam in dat pakje eens.
en het gaat er bij jou ook echt niet in dat smaken kunnen verschillen hè?
Als je zegt dat 90 procent van mijn posts over Marthe gaan dan heb je echt totaal niet opgelet want ik heb veel meer gepost over Hanne. Dat ik soms een beetje gefrustreerd ben over de show en de kandidaten klopt wel. Misschien niet goed, maar ik baal er erg van dat de nieuwe K3 niet wordt wat ik ervan gehoopt had. Mag dat?

Dan smaken kunnen verschillen gaat er inderdaad maar moeilijk in bij mij. Ik weet best dat er uitzonderingen zijn die de regel bevestigen. Maar ik heb ook uitgelegd dat er vrouwen bestaan die vrijwel iedereen mooi vindt, en vrouwen die slechts een enkeling mooi vindt. Een paar dagen geleden werd er een link gepost van mokkels.nl en volgens mij onderstreept die wel ongeveer wat ik bedoel: http://www.mokkels.nl/babes/mokkels-kiest-dit-is-onze-nieuwe-k3/ Marthe en Hanne scoren ontzettend laag op de mokkel-index.

Wat betreft dat Marthe klein is: Misschien zat ik er daar naast, maar je snapt ook wel dat ik vooral op haar gezicht doelde. Het filmpje wat jij laat zien bewijst volgens mij wel wat ik bedoel want daar zag ze er echt totaal niet knap uit.
pi_157218314
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik zou het toch wel geinig vinden als Hanne het volgende week niet wordt. Het zou gezien Gerts vrij kritische commentaar zomaar kunnen. Maar ik weet dus niet hoe belangrijk zijn inbreng is.
Gert zijn inbreng? Ooooh, zijn inbreng is maar een klein beetje belangrijk.
pi_157218316
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 07:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Andere meisjes zijn leuke spontane meisjes. Niet meisjes met een volledig ingestudeerde musicalblik en rollende r. Die strakke blik en uitspraak vind ik om te huilen.
Heeft niks met ambitie te maken.
Dat kind moet lekker de planken op, niet bij K3.
Als dat al vooroordelen zijn inderdaad. De neplach van Jindra is niet bepaald om vrolijk van te worden.
pi_157218327
Ik vind het dus echt geen neplach. :?

En die rollende r heb ik ook gewoon hoor,altijd gehad en geen musical ervaring.
Kwak
pi_157218339
Geen neplach? Joh, zou me niks verbazen als ze na elke show verrekt van de kaakpijn, omdat ze constant geforceerd aan het suikerzoete ideaalplaatje probeert te voldoen. :')
pi_157218341
Ik moet echt niet aan een cd met die uitspraak van Jindra denken.
Zelfs Kinderen voor Kinderen klinkt al jaren niet meer zo. :')
pi_157218344
Jindra zingt heel goed, maar ik vind haar stem zo enorm musical klinken, dat past naar mijn mening totaal niet binnen K3. Ik begrijp niet dat de jury daar niets over zegt.

En met ambitie is niets mis, maar het gaat wel om het vormen van een groep, waarbij je de andere twee net zoveel moet gunnen als jezelf. Ik vind het overigens echt bizar dat hier in de afgelopen weken geen zichtbare aandacht aan is besteed. Goed kunnen zingen is heel belangrijk, maar als de meiden binnen no time ruzie hebben, dan heeft het ook geen zin.
pi_157218352
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 07:58 schreef Lorelay het volgende:

En met ambitie is niets mis, maar het gaat wel om het vormen van een groep, waarbij je de andere twee net zoveel moet gunnen als jezelf. Ik vind het overigens echt bizar dat hier in de afgelopen weken geen zichtbare aandacht aan is besteed. Goed kunnen zingen is heel belangrijk, maar als de meiden binnen no time ruzie hebben, dan heeft het ook geen zin.
Daarom zeg ik ook: Hanne + Klaasje + Marthe. Die lijken me mentaal op een vergelijkbaar level te zitten.

Dan wel eerst even met de zweep erover, wat betreft zanglessen voor de eerste twee (en de microfoon van Hanne iets harder zetten dan die van de andere twee). :+

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2015 08:01:04 ]
pi_157218355
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 07:58 schreef Lorelay het volgende:
Jindra zingt heel goed, maar ik vind haar stem zo enorm musical klinken, dat past naar mijn mening totaal niet binnen K3. Ik begrijp niet dat de jury daar niets over zegt.

Dat. :)

En de huidige K3 heeft imo ook geen uitmuntende stemmen.
Het hangt van zoveel factoren af. Het is geen solo artiest. Het is K3.
pi_157218361
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 08:01 schreef Pisces29 het volgende:

En de huidige K3 heeft imo ook geen uitmuntende stemmen.
Dat niet, maar wel voldoende om gedurende meerdere concerten op een dag overeind te blijven.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 31 oktober 2015 @ 08:03:54 #194
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_157218369
Ik vind Hanne niet sterk genoeg voor een K3tje, Jindra wel, maar heeft veel haters. Dus weet niet of dat zo'n succes wordt.
Klaasje is ook niet heel sterk qua zang. Maar wel de looks.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_157218370
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 08:02 schreef female81 het volgende:

[..]

Dat niet, maar wel voldoende om gedurende meerdere concerten op een dag overeind te blijven.
Oh dat. Ik dacht meer aan stemgeluid.
Maar dat is idd belangrijk.
pi_157218747
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 01:28 schreef DumpTruck het volgende:
Dat opgeknoopte shirtje van Lauren op die fotoshoot heb ik nooit echt gesnapt. Da's toch niet zoals Kristel al zei lief-sexy maar gewoon een beetje ordinair. :P Niet dat het haar eigen keuze zal zijn.
Kristel zou er iig niets van moeten zeggen ;)

pi_157218924
We zien vanzelf wie er geen foto's meer Twittert. Die heeft vast een andere haarkleur en mag het nog niet laten zien. Neem aan dat ze niet pas vrijdag verven?
pi_157219061
klaasje pfff. ze speelt een rolletje
Hanne is kwalitatief inderdaad niet zo goed, maar ik ben er (irrationeel) wel een fan van. Enorme grote gunfactor

[ Bericht 48% gewijzigd door nicolasvermeersch op 31-10-2015 09:59:13 ]
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_157219331
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 09:52 schreef nicolasvermeersch het volgende:
klaasje pfff. ze speelt een rolletje
Hanne is kwalitatief inderdaad niet zo goed, maar ik ben er (irrationeel) wel een fan van. Enorme grote gunfactor
Klaasje speelt een rol? Hoe bedoel je?
pi_157219338
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 09:33 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
We zien vanzelf wie er geen foto's meer Twittert. Die heeft vast een andere haarkleur en mag het nog niet laten zien. Neem aan dat ze niet pas vrijdag verven?
Waarom zouden ze daar geheimzinnig over doen? Vraag is alleen of ze de spotlights nog nodig hebben voor de metamorfose van een eigen favorietje of dat de kleurspoelinkjes juist als een strategisch nadeel voor concurrentie wordt uitgespeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')