Gewoon HideMyAss downloaden. Voor 9 euro per maand zie je dan alles van een stuk of 90 landenquote:

Jindra, Marthe en Lauren/Lisa, maar er zullen wel twee Vlamingen in K3 gaan zitten. Dus Jindra, Marthe en Laurenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:28 schreef kwakz0r het volgende:
Ben ik de enige die blij is dat Demi eruit is? Wat een irritant nep-stoer figuur zeg... Niks voor K3...
Wie het wel moeten worden weet ik ook niet overigens
Vind Klaasje en Hanne niks...

Waarom? Wat heb jij eigenlijk behalve vooroordelen tegen Jindra?quote:

klaasje vind ik te veel achtergrondzangeres naast wie dan ook. Lauren is een enorme shiner, klaasje valt in het niet naast haar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:47 schreef Poedelpoes het volgende:
Lisa is te veel vrouw naast meisjes als Lauren en Marthe

Je hebt op Twitter nog niet op de hastags #K3zoektk3 en #Jindra gezocht?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 06:57 schreef Nielsch het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Jindra? Van alle Nederlandse meisjes vind ik haar het fijnste in het gehoor liggen en ze ziet er best leuk uit.

Andere meisjes zijn leuke spontane meisjes. Niet meisjes met een volledig ingestudeerde musicalblik en rollende r. Die strakke blik en uitspraak vind ik om te huilen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 03:49 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Waarom? Wat heb jij eigenlijk behalve vooroordelen tegen Jindra?
Deze schrijfster voor het Belgische blad Knack heeft het wel door waarom sommige vrouwen op JIndra zitten in te hakken
http://weekend.knack.be/l(...)-opinion-618101.html

Als je zegt dat 90 procent van mijn posts over Marthe gaan dan heb je echt totaal niet opgelet want ik heb veel meer gepost over Hanne. Dat ik soms een beetje gefrustreerd ben over de show en de kandidaten klopt wel. Misschien niet goed, maar ik baal er erg van dat de nieuwe K3 niet wordt wat ik ervan gehoopt had. Mag dat?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 03:17 schreef Cosima het volgende:
[..]
Marthe klein? Wat heb jij toch tegen dat kind man? Niet normaal meer dit. 90% van je posts hier gaan over Marthe's zogenaamde lelijkheid en volgens mij is het dus echt ingebeeld want klein is ze dus evident NIET. Check ook dat lichaam in dat pakje eens.
en het gaat er bij jou ook echt niet in dat smaken kunnen verschillen hè?

Gert zijn inbreng? Ooooh, zijn inbreng is maar een klein beetje belangrijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik zou het toch wel geinig vinden als Hanne het volgende week niet wordt. Het zou gezien Gerts vrij kritische commentaar zomaar kunnen. Maar ik weet dus niet hoe belangrijk zijn inbreng is.

Als dat al vooroordelen zijn inderdaad. De neplach van Jindra is niet bepaald om vrolijk van te worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 07:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Andere meisjes zijn leuke spontane meisjes. Niet meisjes met een volledig ingestudeerde musicalblik en rollende r. Die strakke blik en uitspraak vind ik om te huilen.
Heeft niks met ambitie te maken.
Dat kind moet lekker de planken op, niet bij K3.

Daarom zeg ik ook: Hanne + Klaasje + Marthe. Die lijken me mentaal op een vergelijkbaar level te zitten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 07:58 schreef Lorelay het volgende:
En met ambitie is niets mis, maar het gaat wel om het vormen van een groep, waarbij je de andere twee net zoveel moet gunnen als jezelf. Ik vind het overigens echt bizar dat hier in de afgelopen weken geen zichtbare aandacht aan is besteed. Goed kunnen zingen is heel belangrijk, maar als de meiden binnen no time ruzie hebben, dan heeft het ook geen zin.

Dat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 07:58 schreef Lorelay het volgende:
Jindra zingt heel goed, maar ik vind haar stem zo enorm musical klinken, dat past naar mijn mening totaal niet binnen K3. Ik begrijp niet dat de jury daar niets over zegt.
En met ambitie is niets mis, maar het gaat wel om het vormen van een groep, waarbij je de andere twee net zoveel moet gunnen als jezelf. Ik vind het overigens echt bizar dat hier in de afgelopen weken geen zichtbare aandacht aan is besteed. Goed kunnen zingen is heel belangrijk, maar als de meiden binnen no time ruzie hebben, dan heeft het ook geen zin.

Dat niet, maar wel voldoende om gedurende meerdere concerten op een dag overeind te blijven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 08:01 schreef Pisces29 het volgende:
En de huidige K3 heeft imo ook geen uitmuntende stemmen.

Oh dat. Ik dacht meer aan stemgeluid.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 08:02 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel voldoende om gedurende meerdere concerten op een dag overeind te blijven.

Kristel zou er iig niets van moeten zeggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:28 schreef DumpTruck het volgende:
Dat opgeknoopte shirtje van Lauren op die fotoshoot heb ik nooit echt gesnapt. Da's toch niet zoals Kristel al zei lief-sexy maar gewoon een beetje ordinair.Niet dat het haar eigen keuze zal zijn.

Klaasje speelt een rol? Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:52 schreef nicolasvermeersch het volgende:
klaasje pfff. ze speelt een rolletje
Hanne is kwalitatief inderdaad niet zo goed, maar ik ben er (irrationeel) wel een fan van. Enorme grote gunfactor

Waarom zouden ze daar geheimzinnig over doen? Vraag is alleen of ze de spotlights nog nodig hebben voor de metamorfose van een eigen favorietje of dat de kleurspoelinkjes juist als een strategisch nadeel voor concurrentie wordt uitgespeeld.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:33 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
We zien vanzelf wie er geen foto's meer Twittert. Die heeft vast een andere haarkleur en mag het nog niet laten zien. Neem aan dat ze niet pas vrijdag verven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |