Ze gaan daar op de redactie nog weleens lekker subjectief los wanneer Oranje speelt. Maar dat ze zich zó overduidelijk als teleurgestelde ajax-supporters gedragen vind ik wel opmerkelijk. Meestal is het wat subtieler.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
De vrije trap ontstond meer dan zat seconden voor het einde van de 4 minuten blessuretijd. Ik vond het juist apart dat er niet direct na de aftrap is afgefloten. De zuurheid van het artikel straalt er vanaf, heeft weinig meer met objectieve journalistiek te maken.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:35 schreef satecl het volgende:
Ik heb echt een tyfushekel aan die Tjacka.
Dit is niet aardig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:35 schreef satecl het volgende:
Ik heb echt een tyfushekel aan die Tjacka.
Bijna Bazoer uit de wedstrijd getrapt maar dan gaan lopen provoceren naar Bazoer. Lekker slim wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:37 schreef satecl het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van Vilhena?
WAT MOOOOIIquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:41 schreef Dekatria het volgende:
WAT EEN FEEST
WAT EEN ORGIE
WAT LEKKER
WAT HEERLIJK
Redelijk bij vlagen, maar ook slordig. Zoals in de 1e helft met die sliding.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:37 schreef satecl het volgende:
Ze laten zich wel heel erg kennen daar. Lekker alles afschuiven op de scheids terwijl Ajax zelf verzuimt om het in de eerste helft al af te maken. De vrije trap werd binnen de blessuretijd gegeven, maar volgens de Telegraaf had van Boekel af moeten fluiten nog voordat de bal in het doel lag omdat de tijd om was. Moet niet gekker worden daar.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Allemachtig, alle registers gaan ook open hè, bij de sneuneuzen van de telegraaf.
Dit is tezamen met de poging om Kramer een schorsing aan te naaien toch wel het ultieme bewijs dat het au heeft gedaan bij dit clubblaadje. Zaten ze in de rust nog met een stijf piemeltje omdat het allemaal zo enorm goed en heersend en dominant was, en dan lig je even later uit het toernooi, boehoehoe.![]()
![]()
Gigantisch talent. Leek zelf ook te balen dat hij met 10 kneuzen voetbalde.quote:
En dan toch in de dying seconds zo'n duel 'winnen'quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Dekselse Dirk.
Wat was 'ie slecht gisteren.
In Europa wel ja, in Zuid-Amerika hebben die mafkezen al doeken gemaakt die meerdere ringen en door het hele stadion gingen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:00 schreef Pascalus het volgende:
Dat spandoek, was dat nou het grootste spandoek ooit of zoiets?
Volgens de makers "zelfverklaard de grootste van Europa ooit" oid las ik ergens...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:00 schreef Pascalus het volgende:
Dat spandoek, was dat nou het grootste spandoek ooit of zoiets?
Haha, mooi om te zienquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:00 schreef K.offie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geweldige foto en wat was het doek groots![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:41 schreef Dekatria het volgende:
WAT EEN FEEST
WAT EEN ORGIE
WAT LEKKER
WAT HEERLIJK
Mooi is dat ja, ik zat nu een keertje tweede ring en dan kun je nog wel gewoon de bal tegen het net aan zien gaan. Op de eerste ring lukt dat vaak niet omdat ik dan al om lig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Chaos na die goal trouwens. Heb weer een goede koprol gemaakt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Europa wel ja, in Zuid-Amerika hebben die mafkezen al doeken gemaakt die meerdere ringen en door het hele stadion gingen.
Ik hoorde pas buiten de Kuip dat het een eigen goal van Veltman was, op Y had niemand het gezien volgens mij. Maakte het wel extra lekker eigenlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mooi is dat ja, ik zat nu een keertje tweede ring en dan kun je nog wel gewoon de bal tegen het net aan zien gaan. Op de eerste ring lukt dat vaak niet omdat ik dan al om lig.
Goede keuze, als je er van uit gaat dat Gio ook de eerste helft zo wilde spelen als de tweede. Maar in een wedstrijd tegen de mindere goden sowieso altijd Vejinovic opstellen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:37 schreef satecl het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Gevalletje, ja maar hullie doen het ook. Stelletje Calimero's. Geniet van de overwinning, maar ga je schamen voor het spel. Tot de volgende "klassieker"
Waarom heeft hij eigenlijk die aanvoerdersband om in plaats van de groene?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Dekselse Dirk.
Wat was 'ie slecht gisteren.
Ik dacht in het stadion dat het Gio's tactiek was om af te wachten, maar Elia zei na de wedstrijd van niet. Was het wel belabberd uitgevoerd, want er was totaal geen druk op de bal.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goede keuze, als je er van uit gaat dat Gio ook de eerste helft zo wilde spelen als de tweede. Maar in een wedstrijd tegen de mindere goden sowieso altijd Vejinovic opstellen.
Blijf toch jammer dat Tonny deze zomer vertrekt, heerlijke speler om er bij te hebben.
Ik vind die groene erg lelijk doordat het Feyenoordlogo er op staat. Die staat ook al een centimer of 10 naast de band op de borst.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:17 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik dacht in het stadion dat het Gio's tactiek was om af te wachten, maar Elia zei na de wedstrijd van niet. Was het wel belabberd uitgevoerd, want er was totaal geen druk op de bal.
Volgens de makers van het spandoek van gisteren niet. Bij het doek van gisteren was zelfs het witte gedeelte geverfd. (kwam een making-of linkje tegen op twitter waar ik dat las)quote:
Ze hadden het over het grootste geverfde doek van Europa ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Volgens de makers van het spandoek van gisteren niet. Bij het doek van gisteren was zelfs het witte gedeelte geverfd. (kwam een making-of linkje tegen op twitter waar ik dat las)
Als je af gaat wachten kun je beter met Vejinovic spelen lijkt mij.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:17 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik dacht in het stadion dat het Gio's tactiek was om af te wachten, maar Elia zei na de wedstrijd van niet. Was het wel belabberd uitgevoerd, want er was totaal geen druk op de bal.
In het fotoverslag van FR12 is ook het één en ander te zienquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Volgens de makers van het spandoek van gisteren niet. Bij het doek van gisteren was zelfs het witte gedeelte geverfd. (kwam een making-of linkje tegen op twitter waar ik dat las)
Ik las het dat het uberhaupt het grootste doek van Europa was, maar dat de grotere elders niet geverfd waren. Misschien is dit dan wel het grootste geverfde doek ter wereld.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze hadden het over het grootste geverfde doek van Europa ja.
De foto die ik postte komt echter van Millonarios, uit Colombia.
Je hebt gelijk, verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:23 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik las het dat het uberhaupt het grootste doek van Europa was, maar dat de grotere elders niet geverfd waren. Misschien is dit dan wel het grootste geverfde doek ter wereld.
Dit was bijzonder fraai en indrukwekkend, maar dat was ook echt een kunstwerkquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, verkeerd gelezen.
Wat een heldenwerk, al blijft voor mij dat Sevilla-doek ook wel wat specialer.
Hij doet het boven (mijn) verwachting goed op linksback.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat was Kongolo gisteren weer goed. Die voorzetten van hem zijn bijna altijd perfect op maat.
Mag ik bij deze m'n gelijk halen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij doet het boven (mijn) verwachting goed op linksback.
Nu nog bijtekenen tot 2020.
Dat hij het zo goed doet, houdt nog niet in dat hij het niet beter op de CV plek zou doenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Mag ik bij deze m'n gelijk halen?
Laatste keren was hij bijzonder matig op die plek. Hij kan ook gewoon alleraardigst voetballen. Zeker zo aan de zijkant. Snel, atletisch, sterk en een bijzonder aardige techniek.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat hij het zo goed doet, houdt nog niet in dat hij het niet beter op de CV plek zou doen
Nee, meen je dat echt? Dan neem ik je niet meer serieus.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat hij het zo goed doet, houdt nog niet in dat hij het niet beter op de CV plek zou doen
Door die grap kwam ik pas de 9e minuut in het stadion.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:38 schreef H.FR het volgende:
Gisteren waren ze trouwens gezellig 1 op 1 aan het fouilleren, met 1 steward per 2 poortjes![]()
heb ruim een half uur gewacht voor ik naar binnen kon. Althans, bij de Oranje poortjes. Was dit op andere plekken ook zo?
Lekker georganiseerd weer.
Ik werd bij poort 18 helemaal niet niet gefoullieerd. Maat van me die normaal áltijd aan de beurt is niet eens. Dus niet overal 1 op 1 controle.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:38 schreef H.FR het volgende:
Gisteren waren ze trouwens gezellig 1 op 1 aan het fouilleren, met 1 steward per 2 poortjes![]()
heb ruim een half uur gewacht voor ik naar binnen kon. Althans, bij de Oranje poortjes. Was dit op andere plekken ook zo?
Nee, ik hou er gewoon niet van om ongelijk te hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee, meen je dat echt? Dan neem ik je niet meer serieus.
Kongolo is gewoon veel meer een linksback. Leken als van der Gijp die alleen naar het lichaam kijken zien dat misschien niet, maar Gio/Koeman/van Gaal gelukkig wel. Vorig jaar maakte hij elke wedstrijd fouten. Nu totaal niet meer. Hij is snel, heeft ook nog een passeerbeweging en heeft een perfecte voorzet. Ook in de combinatie langs de flank is hij sterk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door H.FR op 29-10-2015 13:53:56 ]Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Dit had ik bij Roma-thuis. Stond er rond 8 uur en kwam 15 min te laat binnen doordat zo'n klapmongool een kaartje van ons weg gooide omdat hij het niet deed bij de eerste scan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:38 schreef H.FR het volgende:
Manmanmanquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit had ik bij Roma-thuis. Stond er rond 8 uur en kwam 15 min te laat binnen doordat zo'n klapmongool een kaartje van ons weg gooide omdat hij het niet deed bij de eerste scan.
Waren de aller laatste bij onze poortjes die naar binnen konden en toen gooide hij dus één van onze kaartjes weg.
Mochten we nog even langs de klantenservice om een ander kaartje te fixxen, wat een aids was dat.quote:
Zet bepaalde boetes wel in een ander daglicht.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mochten we nog even langs de klantenservice om een ander kaartje te fixxen, wat een aids was dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Walgelijke journalistiek maar helaas werkt het wel. Over een week wijst Zeist een jodenscheids aan en dan kun je het vechtvoetbal wel vergeten. Die gaan Blom aanstellen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ze laten zich wel heel erg kennen daar. Lekker alles afschuiven op de scheids terwijl Ajax zelf verzuimt om het in de eerste helft al af te maken. De vrije trap werd binnen de blessuretijd gegeven, maar volgens de Telegraaf had van Boekel af moeten fluiten nog voordat de bal in het doel lag omdat de tijd om was. Moet niet gekker worden daar.
Vervolgens roepen ze dat het geen vrije trap was. Een minuut eerder werd Elia heel opzichtig onderuit getrokken door Tete op ongeveer dezelfde positie, waar geen vrije trap voor werd gegeven. Ze moeten niet janken dat een minuut later wel een vrije trap wordt gegeven. Tete houdt Elia twee keer vast, daarvoor wordt één keer een vrije trap toegekend.
Vervolgens wordt er gezegd dat Kuyt een overtreding maakt op Veltmeid. Ze houden elkaar allebei vast en trekken elkaar onderuit, dus daar is niets aan de hand.
Ik lees niets over de opzichtige schwalbe van Younes waarvoor hij een tweede gele kaart had kunnen krijgen.
Maar ja. Waar maak ik me ook druk over. Laat ze maar janken, het is 1-0.
Nijhuis denk ik. Die houdt ook wel van weinig fluiten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:09 schreef eight het volgende:
[..]
Walgelijke journalistiek maar helaas werkt het wel. Over een week wijst Zeist een jodenscheids aan en dan kun je het vechtvoetbal wel vergeten. Die gaan Blom aanstellen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:13 schreef Typisch het volgende:
Er stonden trouwens een ele slimme dame bij mij op RR. Ze vroeg: ''blijft dit doek nou heel de wedstrijd zo hangen?''
Dat is echt altijd zo bij dit soort wedstrijden, moet men inmiddels toch wel weten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:38 schreef H.FR het volgende:
Een fopneusquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En als je de kaart vol hebt wat kan je winnen dan?
Dat zou gunstig zijn, maar ik acht de kans op Blom groter.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nijhuis denk ik. Die houdt ook wel van weinig fluiten.
Een doe-het-zelf supportershome bouwpakket.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En als je de kaart vol hebt wat kan je winnen dan?
Ik heb een uur lang voor die poortjes van de groene zijde gestaan. Kwam echt net op tijd binnen, maar toen werd ik naar een ander vak (G) geleid omdat mijn eigen vak (Y2) helemaal vol zat...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is echt altijd zo bij dit soort wedstrijden, moet men inmiddels toch wel weten.
Logisch, alle ajax-supporters zijn tenslotte nep.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ah jammer, die heb ik ''standaard'' al
Karim is echt een held.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:20 schreef DonRaja het volgende:
Arme Kenneth...![]()
[ afbeelding ]
De echte baas van gisteravond komt trouwens van links aangelopen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Logisch, alle ajax-supporters zijn tenslotte nep.
fopneus ging het over. Laat ook maar.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]![]()
Wat heeft dat met een neus te maken?
Die kop van Gudelj lijkt wel geshopt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:20 schreef DonRaja het volgende:
Arme Kenneth...![]()
[ afbeelding ]
Die hebben we zondag tegen Ado al.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou gunstig zijn, maar ik acht de kans op Blom groter.
Hmmm, Kuipers dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die hebben we zondag tegen Ado al.
Karim, wat een god.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:20 schreef DonRaja het volgende:
Arme Kenneth...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Een doe-het-zelf supportershome bouwpakket.
Die was goed inderdaad.quote:
Mit der Faust im Arsch!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit een photoshop
Welnee, zat te boel gewoon flink op te stoken. Is een spelletjequote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het is maar goed dan Van Beek Kuyt even kwam helpen in het opstootje met Younes, anders was het wel slecht afgelopen voor Kuyt vrees ik.
Heb het idee dat die man niet zo goed met stress om kan gaan, zelfde voor Van der Hoorn en Elia trouwens. Man wat lieten die zich kennen zeg.
Kuyt nam zijn rol als 'team op sleeptouw-nemer' (nu al een hekel aan die uitdrukking trouwens) en 'voorop gaan in de strijd' een beetje te serieus had ik het idee. Maar misschien heeft het nog wel geholpen ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het is maar goed dan Van Beek Kuyt even kwam helpen in het opstootje met Younes, anders was het wel slecht afgelopen voor Kuyt vrees ik.
Heb het idee dat die man niet zo goed met stress om kan gaan, zelfde voor Van der Hoorn en Elia trouwens. Man wat lieten die zich kennen zeg.
Ze gingen compleet door het lint, ze hadden zichzelf niet in de hand.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Alsof die Kuyt hulp nodig heeft van Van Beek, doe normaal zeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:06 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Welnee, zat te boel gewoon flink op te stoken. Is een spelletje
Ik vond het ook raar hoe Kuyt zich liet gaan. Niet bij het opstootje, maar dat schreeuwen tegen de grensrechter in de 1e helft. Totaal niet des Kuyts.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alsof die Kuyt hulp nodig heeft van Van Beek, doe normaal zeg.
+ dat zeiken om een gele kaart van top prof en rolmodel Kuyt, had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vond het ook raar hoe Kuyt zich liet gaan. Niet bij het opstootje, maar dat schreeuwen tegen de grensrechter in de 1e helft. Totaal niet des Kuyts.
Dat opstootje had hij ook wel in z'n eentje kunnen handelen.
Hoe kan dat nou slecht aflopen voor Kuyt? Die Younes loopt als een halve mongool aan hem te trekken, hij komt overeind en haalt verhaal waar ie nou helemaal mee bezig is. Younes komt dan lekker dichtbij staan en Kuyt laat ff zien dat ie niet bepaald makkelijk te intimideren is en blijft er lekker bijstaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Pfff, die eerste zin bedoelde ik inderdaad serieus.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou slecht aflopen voor Kuyt? Die Younes loopt als een halve mongool aan hem te trekken, hij komt overeind en haalt verhaal waar ie nou helemaal mee bezig is. Younes komt dan lekker dichtbij staan en Kuyt laat ff zien dat ie niet bepaald makkelijk te intimideren is en blijft er lekker bijstaan.
Wat zag jij dan verder gebeuren? Als van Beek die Younes niet weggehaald had, had Kuyt echt geen gekke dingen gedaan hoor. Die Younes zie ik dat eerder doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zeek niet om een kaart. Hij gaf aan dat het een schwalbe was en daarvoor gefloten moet worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
+ dat zeiken om een gele kaart van top prof en rolmodel Kuyt, had ik niet verwacht.
Volgens mij gaf Frank na afloop zelfs aan, dat hij graag had gezien dat zijn spelers eerder naar de scheids waren gelopen om te klagen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij zeek niet om een kaart. Hij gaf aan dat het een schwalbe was en daarvoor gefloten moet worden.
Schwalbes hoef je helemaal geen kaart voor te geven. Maar er moet wel voor gefloten worden. Iedereen die zegt dat er een overtreding op hem begaan is zeurt toch ook niet gelijk om een kaart?
Dat was wel echt te gek voor woorden, dat ie daar helemaal uit zijn pannetje ging.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vond het ook raar hoe Kuyt zich liet gaan. Niet bij het opstootje, maar dat schreeuwen tegen de grensrechter in de 1e helft. Totaal niet des Kuyts.
Dat opstootje had hij ook wel in z'n eentje kunnen handelen.
Wat ik zag was dat hij de beweging met zijn handen maakte dat het een schwalbe was. Ik zag hem niet zijn hand in de lucht steken in de zin van het vragen om een kaart.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
+ dat zeiken om een gele kaart van top prof en rolmodel Kuyt, had ik niet verwacht.
Elia was gewoon de mindere tegen over Tete, heeft hij nog niet eerder meegemaakt in NL. Daar kan een volslagen debiel als Elia gewoon niet mee omgaan, wel een leuke voetballer verder.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat was wel echt te gek voor woorden, dat ie daar helemaal uit zijn pannetje ging.
Elia was ook weer redelijk opgefokt gisteren. Die moet ecjt wat rustiger worden
Kuyt staat altijd als eerst bij de scheidsrechter om hem te zeggen hoe het zit. Hij kan niet alleen op elke functie in het veld spelen, Bermeer af en toe even aflossen en als Gio ziek is zijn dienst overnemen, fluiten vind hij duidelijk ook binnen zijn vermogen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij gaf Frank na afloop zelfs aan, dat hij graag had gezien dat zijn spelers eerder naar de scheids waren gelopen om te klagen.
Dat vragen om een kaart mag je van mij rood op zetten, wat vind ik dat een walgelijke gewoontequote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat ik zag was dat hij de beweging met zijn handen maakte dat het een schwalbe was. Ik zag hem niet zijn hand in de lucht steken in de zin van het vragen om een kaart.
(Dat deed Cillessen overigens wel, in de vorige klassieker, met de hand naar de borst en dan de lucht in, waarna Kongolo geel kreeg).
Kieft zou er moe van worden en vinden dat hij teveel in zichzelf is gaan geloven.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kuyt staat altijd als eerst bij de scheidsrechter om hem te zeggen hoe het zit. Hij kan niet alleen op elke functie in het veld spelen, Bermeer af en toe even aflossen en als Gio ziek is zijn dienst overnemen, fluiten vind hij duidelijk ook binnen zijn vermogen.
Dirk lijkt me wel iemand die overal verstand van denkt te hebben
Hij is de politiek correcte, gereformeerde versie van Van Gaal...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kuyt staat altijd als eerst bij de scheidsrechter om hem te zeggen hoe het zit. Hij kan niet alleen op elke functie in het veld spelen, Bermeer af en toe even aflossen en als Gio ziek is zijn dienst overnemen, fluiten vind hij duidelijk ook binnen zijn vermogen.
Vandaar dat Tete steeds meer overtredingen nodig had om Elia af te stoppen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Elia was gewoon de mindere tegen over Tete, heeft hij nog niet eerder meegemaakt in NL. Daar kan een volslagen debiel als Elia gewoon niet mee omgaan, wel een leuke voetballer verder.
Verdedigde anders wel geweldig mee, wat zijn inzet betreft is er echt niets te klagen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:16 schreef timmmmm het volgende:
Elia was ook weer redelijk opgefokt gisteren. Die moet ecjt wat rustiger worden
Tete had hem gewoon in z'n broekzak, daar zal jij als Feyenoorder het uiteraard nooit mee eens zijn. Die frustratie van Elia tegen over Tete was groter dan andersom, vooral die achterlijke tackle nog even op de lijn waar Tete zijn been had kunnen breken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Vandaar dat Tete steeds meer overtredingen nodig had om Elia af te stoppen.
En Kuijt was te fanatiek?
Wat een zwakzinnig gelul zeg.
Heerlijk, dat sneue gepruttel van de losers.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat vragen om een kaart mag je van mij rood op zetten, wat vind ik dat een walgelijke gewoonte
Dirk lijkt me wel iemand die van onschatbare waarde is voor Feyenoord momenteel en die zijn rol als aanvoerder serieus neemt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Prachtig om te zien is dat. In de eerste helft zelfs een keer helemaal tot de achterlijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Verdedigde anders wel geweldig mee, wat zijn inzet betreft is er echt niets te klagen.
Dat klopt. Echte teamspeler en wil heel graag. Soms wat te graag met zijn schreeuwpartijtjes, wegwerpgebaartjes en verongelijkte bakkes als dingen niet gaan zoals hij wil.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Verdedigde anders wel geweldig mee, wat zijn inzet betreft is er echt niets te klagen.
Tete speelde een prima partij want er zijn verdedigers die veel meer weg moeten geven tegen Elia. Evengoed had Tete in de tweede helft steeds meer overtredingen nodig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tete had hem gewoon in z'n broekzak, daar zal jij als Feyenoorder het uiteraard nooit mee eens zijn. Die frustratie van Elia tegen over Tete was groter dan andersom, vooral die achterlijke tackle nog even op de lijn waar Tete zijn been had kunnen breken.
Dat idee had ik ook. Tete speelde goed, maar Elia gaf hem handen vol werk. Hij kon het uiteindelijk alleen nog oplossen met kleine overtredingen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:31 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb niet de indruk dat Elia compleet uit de wedstrijd is gespeeld door Tete. Vond ze allebei sterk spelen.
Ik heb het gevoel dat we de afgelopen jaren veel goede wedstrijden op een kutmanier verloren en dat het nu precies andersom is. We spelen nu meer slechte wedstrijden maar we winnen. De manier waarop de goal valt tegen Ajax, een eigen doelpunt diep in de blessuretijd, zo zou die normaal gesproken aan de andere kant vallen. Voor mijn gevoel dan. Dat maakt zo'n overwinning extra lekker.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:23 schreef hhh38 het volgende:
Overigens beginnen de statistieken wel meer dan prima te worden. 12 officiele wedstrijden gespeeld dit seizoen, 10 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren. Laatste 6 werden allemaal gewonnen.
De manier waarop is niet altijd even mooi of goed, maar dit begint toch wel opvallend te worden.
Over en weer hé. Tuurlijk Tete is een prima voetballer en had hij Elia aardig in de zak. Aan de andere kant komt Tete ook niet aan opbouwen of aanvallen toe. Die laatste vrije trap was gewoon terecht. Daarvoor hield hij ook al vast (dat was mijns inziens nog meer een overtreding) en floot de scheids niet. Het geduld is een keer op natuurlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tete had hem gewoon in z'n broekzak, daar zal jij als Feyenoorder het uiteraard nooit mee eens zijn. Die frustratie van Elia tegen over Tete was groter dan andersom, vooral die achterlijke tackle nog even op de lijn waar Tete zijn been had kunnen breken.
Een aanvulling. Denk van de laatste 10 goals die Ajax in de Kuip heeft gemaakt, er 7 direct of indirect zijn ontstaan uit een dood spelmoment. Zo vaak corners of vrijetrappen die die erin ploffen. Allemaal kutgoals.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we de afgelopen jaren veel goede wedstrijden op een kutmanier verloren en dat het nu precies andersom is. We spelen nu meer slechte wedstrijden maar we winnen. De manier waarop de goal valt tegen Ajax, een eigen doelpunt diep in de blessuretijd, zo zou die normaal gesproken aan de andere kant vallen. Voor mijn gevoel dan. Dat maakt zo'n overwinning extra lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een baas!
Proud member of the IDGAF+FU2 community
De nieuwe Cruijff.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kun je toch zien op de beelden? Jij vond die aanval normaal en niet op frustratie gebaseerd?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Tete speelde een prima partij want er zijn verdedigers die veel meer weg moeten geven tegen Elia. Evengoed had Tete in de tweede helft steeds meer overtredingen nodig.
Geeft niet. Maar om dan te beweren dat Elia compleet door het lint ging omdat Tete hem in de pocket had, dan sla je een tikkie door. Snap het wel hoor, de frustraties zijn nog niet helemaal verwerkt.
"domme overtreding"quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:02 schreef Caland het volgende:
Als je iemand zogenaamd in je broekzat hebt maak je niet twee keer op rij van die domme overtredingen waar uiteindelijk ook nog eens de beslissing door valt.
hahahahahaahahquote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
"domme overtreding"
99/100 keer resulteert die zo'n vrije trap niet in een goal
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:57 schreef KillemWieft het volgende:
KarimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een baas!![]()
Speelt als een baas de laatste tijd.Ik ben inmiddels overleden.
Geen hattrick is gewoon slechtquote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:38 schreef Vasion het volgende:
Ik vond Kuyt goed spelen. Snap niet dat er mensen zijn die hem tegen vonden vallen.
Vilhena moest echt in de wedstrijd komen, maar kon een aardig niveau antikken.
Dom ja, om op die plek in zo'n fase van de wedstrijd eigenlijk tot twee keer toe een overtreding te maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
"domme overtreding"
99/100 keer resulteert die zo'n vrije trap niet in een goal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een baas!![]()
![]()
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Als je 93 minuten bijna niks heb te zeggen zit je in iemands broekzak.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dom ja, om op die plek in zo'n fase van de wedstrijd eigenlijk tot twee keer toe een overtreding te maken.
Dan heb je iemand niet bepaald in de broekzak
Wat kraam jij een onzin uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:42 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als je 93 minuten bijna niks heb te zeggen zit je in iemands broekzak.
Niet als je in de 94e minuut dergelijke pupillenfoutjes maakt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:42 schreef Brammess het volgende:
[..]
Slaande beweging Bazoer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een baas!
Duidelijk. Ik verwacht een onderzoek van de aanklager. 4 wedstrijden schorsing.quote:
Ben het wel met je eens. Een beslissende vrije trap tegen veroorzaken is niet zo erg. Dan heb je het gewoon goed gedaan als verdedigerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:42 schreef Brammess het volgende:
[..]
Overlopen? Joden lopen toch altijd weg?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:42 schreef Caland het volgende:
Al was wat mij betreft nog steeds het omslagpunt die actie van Van der Hoorn. Kramer greep dat slim aan om het vuurtje nog wat verder op te stoken en daarna werd Ajax eigenlijk helemaal overlopen.
Er was er hier laatst één die vond dat El Ahmadi altijd een beetje lafjes en niet op volle kracht speelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een baas!
El Ahmadi is echt zo'n goede middenvelder.![]()
El Ahmadi kan alles behalve schietenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er was er hier laatst één die vond dat El Ahmadi altijd een beetje lafjes en niet op volle kracht speelde.
El Ahmadi is echt zo'n goede middenvelder.
Nog een feitje, in de beker heeft feyenoord nu 8x gewonnen van Ajax en Ajax 7x van Feyenoord.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:50 schreef Pleun2011 het volgende:
In het kader van de nutteloze feitjes: de zege van gisteren was de 12e overwinning op Ajax in 25 jaar
PSV thuisquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:51 schreef Tortugal het volgende:
Vanavond alweer loten, waar hopen jullie op? Amateurclubje uit?
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:52 schreef Henrys het volgende:
Kan echt genieten van El Ahmadi hij is weer in dezelfde vorm als het Guidetti seizoen
Speelde weer een klasse wedstrijd. Lul niet zo dom joh.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]gast.
Dat is echt de meest gefrustreerde voetballer die ik ooit heb gezien in de eredivisie. Ook dat gifje hierboven, dat zegt alles. Die krijgt het niet van zijn vrouw ofzo, kan niet anders.
Ik lul niet dom. Speelde ook goed maar moet zich eens beheersen. Kan zich tegen PSV en Ajax nooit beheersen en gaat dan nare overtredingen maken, als iemand hem eens aanpakt is de wereld echter te klein en moet zn homeboy elia van de andere kant komen om te helpen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Speelde weer een klasse wedstrijd. Lul niet zo dom joh.
als je niet kijkt moet je ook niet oordelenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik lul niet dom. Speelde ook goed maar moet zich eens beheersen. Kan zich tegen PSV en Ajax nooit beheersen en gaat dan nare overtredingen maken, als iemand hem eens aanpakt is de wereld echter te klein en moet zn homeboy elia van de andere kant komen om te helpen.
Prima als je graag schoppen uitdeelt, maar dan moet je ook willen incasseren.
onzinquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik lul niet dom. Speelde ook goed maar moet zich eens beheersen. Kan zich tegen PSV en Ajax nooit beheersen en gaat dan nare overtredingen maken, als iemand hem eens aanpakt is de wereld echter te klein en moet zn homeboy elia van de andere kant komen om te helpen.
Prima als je graag schoppen uitdeelt, maar dan moet je ook willen incasseren.
Waarom in een spoiler? Hier een gifje van El Ahmadi die aan Gudelj vraagt waarom in een spoliler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een baas!
Ten percent faster with a sturdier frame
Na de wedstrijd van Telstar - Az + 30/60 minutenquote:
Is verreweg de beste Feyenoorder dit seizoen. Stille krachtquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]gast.
Dat is echt de meest gefrustreerde voetballer die ik ooit heb gezien in de eredivisie. Ook dat gifje hierboven, dat zegt alles. Die krijgt het niet van zijn vrouw ofzo, kan niet anders.
http://www.mirror.co.uk/s(...)against-ajax-6730600quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:04 schreef Caland het volgende:
Stukje op de site van the mirror.
[ afbeelding ]
De Britten kennen Zanger Rinusquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/s(...)against-ajax-6730600
El Ahmadi die 2x scoort, Kongolo die hem op z'n Van Bronckhorsts erin schiet, niks mis meequote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:27 schreef Tortugal het volgende:
40-45 procent kans dat het PSV-uit wordt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:27 schreef Tortugal het volgende:
We hebben geluk dat Makaay de loting niet doet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:27 schreef Tortugal het volgende:
El Ahmadi speelt zeker aardig dit seizoen, maar wat Nick zegt klopt ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:04 schreef Pascalus het volgende:
nickhguitar ziet de wedstrijden niet en baseert zijn hele verhaal op één gifje. Kan niet anders.
twitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 29-10-2015 om 23:57:23#feywil waarschijnlijk op wo 16-12, #grofey zondag ervoor (dus niet op di 15-12) en Willem II zaterdag erna (dus niet op do 17-12) reageer retweet
Jan Dirk, wat maak je het toch allemaal weer moeilijk, haha.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:17 schreef Pascalus het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 29-10-2015 om 23:57:23#feywil waarschijnlijk op wo 16-12, #grofey zondag ervoor (dus niet op di 15-12) en Willem II zaterdag erna (dus niet op do 17-12) reageer retweet
Vaste tribuneklant sinds De_Staaf in de basis staat. Het zal niet lang meer duren voordat hij zich volledig op zijn dartcarrière gaat richten en we hem tegenover Barney zien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:56 schreef Henrys het volgende:
Leeft Immers nog? hoor echt niks meer over hem sinds zijn dartavontuur
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2015 02:49:19 ]
Oja die hebben we ook nogquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:56 schreef Henrys het volgende:
Leeft Immers nog? hoor echt niks meer over hem sinds zijn dartavontuur
Nee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 04:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
Was afgelopen woensdag nou eigenlijk het hoogtepunt van de afgelopen 10 jaar voor Feyenoord?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 02:48 schreef Typisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Afgelopen 18 jaar dan? Of was dat de 2e plek waarna de Coolsingel vol stond alsof het kampioenschap binnengehaald was?quote:
Ik vind dan die filmpjes van na afloop nog wel leuker, hoe het stadion gewoon vol blijft en iedereen door heel het stadion gewoon een feestje viertquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:04 schreef Caland het volgende:
Stukje op de site van the mirror.
[ afbeelding ]
Nooit gebeurdquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Afgelopen 18 jaar dan? Of was dat de 2e plek waarna de Coolsingel vol stond alsof het kampioenschap binnengehaald was?
Yepquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:54 schreef Multiply het volgende:
Ah vandaag zijn er nog steeds zure reacties van ajacieden. Maakt het allemaal nog net wat lekkerder.
Lol, dus weer hetzelfde scenario als met PEC dus?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:17 schreef Pascalus het volgende:
Blijkbaar zijn de druiven héééééééééél erg zuur bij onze vrindjes uit dat provinciedorpje in NH...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:54 schreef Multiply het volgende:
Ah vandaag zijn er nog steeds zure reacties van ajacieden. Maakt het allemaal nog net wat lekkerder.
kippenvel..quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:34 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vind dan die filmpjes van na afloop nog wel leuker, hoe het stadion gewoon vol blijft en iedereen door heel het stadion gewoon een feestje viert
Dit is vanaf E:
Je zou niet zeggen dat de traditionele fanatics-side aan de andere kant van het stadion zit![]()
Sfeertje rondom is tegenwoordig echt mooi, hulde aan Y en omstreken
Jan Dirk bedoelt dat Willem II de zaterdag erop weer speelt. Feyenoord moet dat weekend uit naar NEC.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, dus weer hetzelfde scenario als met PEC dus?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nooit gebeurd![]()
Dat een paar man de spelersbus opwachten om ze te feliciteren na een prima seizoensresultaat is iets heeeeel anders. Dat het nou een vergelijkbaar aantal is als een kampioensschapsfeest op een Amsterdamse parkeerplaats, tsja, moet je wellicht meer bij jezelf te rade gaan
Ah, ok... Moet kunnenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jan Dirk bedoelt dat Willem II de zaterdag erop weer speelt. Feyenoord moet dat weekend uit naar NEC.
quote:De Rotterdamse politie heeft bij de beladen bekerwedstrijd Feyenoord - Ajax geëxperimenteerd met een minimale zichtbare inzet van agenten, zo meldt De Telegraaf zojuist. Volgens de krant zullen er ook bij de Klassieker van volgende week nauwelijks politie te zien zijn.
Er zijn al jaren geen grote incidenten meer geweest rond De Kuip. Vaak leidt de aanwezigheid van een grote politiemacht juist tot veel irritatie. ''We hebben getest welke invloed een andere positionering zou hebben. Na afloop hebben we geconcludeerd dat het prima is verlopen,'' zegt politiewoordvoerster Sandra van der Hoogt. Deze experimenten moet er uiteindelijk toe leiden dat de politieinzet permanent omlaag kan.
Ik heb juist heel weinig politie gezien, maar dat zal wel te maken hebben met die positionering.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:25 schreef K.offie het volgende:
[..]Ik vond juist dat er 'gewoon' weer veel te veel politie aanwezig was
Nee, ik vond het ook heel erg meevallen. Er staat natuurlijk wel wat politie in de buurt van de treinen, maar dat is ook echt zo een ophooppunt, waar snel iets mis kan gaan (al zie ik dat neit snel gebeuren). Verder zag ik ze bijna nergens, is wel eens anders geweestquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:25 schreef K.offie het volgende:
Dat dacht ik in eerste instantie ook. Ik snap niet wat het nou boeit wat Willem II's volgende pot is, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jan Dirk bedoelt dat Willem II de zaterdag erop weer speelt. Feyenoord moet dat weekend uit naar NEC.
Die speeldag van Willem II sluit donderdag uit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:47 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook. Ik snap niet wat het nou boeit wat Willem II's volgende pot is, maar dat kan aan mij liggen.
Eens. Het wemelde er weer van. Ook een hoop stille.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:25 schreef K.offie het volgende:
Ik vind dat altijd makkelijk lullen als je zelf niet verantwoordelijk bent.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:25 schreef K.offie het volgende:
Het schijnt dat abou jaarlijks 2-3x zoveel politie inzet als bijv. 020 en utrecht. Vandaar mijn woordkeuze. Volgens mij heeft dit uitgebreid in de kranten gestaan rondom die geweldige knvb-dag in zeist over de toekomst van het Nederlandse voetbal óf het was aan het einde van vorig seizoen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd makkelijk lullen als je zelf niet verantwoordelijk bent.
Ja, hier staat het in absolute aantallen wat betreft 12/13quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:21 schreef K.offie het volgende:
[..]
Het schijnt dat abou jaarlijks 2-3x zoveel politie inzet als bijv. 020 en utrecht. Vandaar mijn woordkeuze. Volgens mij heeft dit uitgebreid in de kranten gestaan rondom die geweldige knvb-dag in zeist over de toekomst van het Nederlandse voetbal óf het was aan het einde van vorig seizoen.
Zolang je mij niet bedoeld, vind ik het goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, hier staat het in absolute aantallen wat betreft 12/13
Maar hier is een ouder rapport (02/03-05/06) waarin we in absolute aantallen heel hoog scoren maar relatief tov supportersaantallen dus best laag zaten (met 30 politie / 1000 toeschouwers). Ik weet niet of dat daarna nou nog zo explosief is gestegen of dat het zich gewoon moeilijk laat vergelijken en mensen weer eens halve statistieken erbij pakken om een propaganda op te bouwen
Ah op die manier. Ach ja, een wedstrijd verschuiven is ook niet het einde van de wereld, normaal gesproken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die speeldag van Willem II sluit donderdag uit.
Is toch niet nodig als er een dag is dir beide prima uitkomt, wat nu het geval is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:25 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ach ja, een wedstrijd verschuiven is ook niet het einde van de wereld, normaal gesproken.
Idd mooi dat dit zelfs in vak E kan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:34 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vind dan die filmpjes van na afloop nog wel leuker, hoe het stadion gewoon vol blijft en iedereen door heel het stadion gewoon een feestje viert
Dit is vanaf E:
Je zou niet zeggen dat de traditionele fanatics-side aan de andere kant van het stadion zit![]()
Ik heb jarenlang met m'n broertje en m'n pa een seizoenskaart gehad in een gezinsvak (PP), maar zelfs daar ging het bij tijd en wijlen flink losquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd mooi dat dit zelfs in vak E kan.Dat krijg je als geen geforceerd 'sfeervak' hebt, dan is het overal leuk.
Wat heerlijk om te zien dit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:34 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dit is vanaf E:
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch niet nodig als er een dag is dir beide prima uitkomt, wat nu het geval is.
En dan het vertrouwen verliezen, van zowel ADO als Ajax verliezen en vierde staan halverwege november? Nee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag een lekker B elftal opstellen, zodat we rust hebben voor volgende week zondag
Ja want we hebben al zo'n zwaar programma met die Europese wedstrijden tussendoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag een lekker B elftal opstellen, zodat we rust hebben voor volgende week zondag
Dat we met 3 punten minder aan de volgende Klassieker beginnen, bedoel je?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Precies, dat kan alleen maar fout aflopen. Hoogstens Vejinovic weer in plaats van Vilhena en als het echt moet Karsdorp wat rust geven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
En dan het vertrouwen verliezen, van zowel ADO als Ajax verliezen en vierde staan halverwege november? Nee.
Karsdorp gaf in een interview aan dat hij afgelopen zondag al willen spelen, maar nu dus rustig gebracht werd wat als voordeel had dat ie weer gewoon 90 minuten kon spelen. Ik denk dat je hem in ieder geval niet blij maakt om hem weer te laten banken. Hooguit eerder wisselen, mocht de wedstrijd op tijd op slot (lijken te) zitten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies, dat kan alleen maar fout aflopen. Hoogstens Vejinovic weer in plaats van Vilhena en als het echt moet Karsdorp wat rust geven.
Vejinovic is beter dan Vilhena.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:01 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Karsdorp gaf in een interview aan dat hij afgelopen zondag al willen spelen, maar nu dus rustig gebracht werd wat als voordeel had dat ie weer gewoon 90 minuten kon spelen. Ik denk dat je hem in ieder geval niet blij maakt om hem weer te laten banken. Hooguit eerder wisselen, mocht de wedstrijd op tijd op slot (lijken te) zitten.
Verderzie ik tegen ADO Vejinovic wel weer graag starten, en wellicht zondag erop wel weer met Vilhena starten, want dat lijkt me toch een beter koppeltje met Bazoer.
Wanneer hij de ruimte krijgt wel ja. Vilhena kan zich echter beter vastbijten in een tegenstander en duels aangaan, iets wat je tegen Ajax wel nodig hebt. Met Vejinovic-El Ahmadi-Gustafson leg je het volgens mij gewoon af tegen het fysiek sterkere Gudelj-Bazoer-Klaassen. Gustafson vind ik aanvallend sterk, maar verdedigend nog niet echt overtuigen. Dan heb je dus alleen El Ahmadi over om de duels aan te gaan...quote:
Feyenoord speelt op zondag en een week later speelt Willem II op zaterdag. Daardoor kun je Feyenoord - Willem II niet op dinsdag of donderdag spelen. Woensdag is de enige optie. Dat probeert Rinus te zeggen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:47 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook. Ik snap niet wat het nou boeit wat Willem II's volgende pot is, maar dat kan aan mij liggen.
En dat had nog bijna bij ons gespeeldquote:Ajax-trainer Frank de Boer kan zaterdag in de thuiswedstrijd tegen Roda JC geen beroep doen op Mitchell Dijks. Riechedly Bazoer is waarschijnlijk wel inzetbaar.
Dijks heeft aan het bekerduel met Feyenoord van woensdag (1-0 verlies) een liesblessure overgehouden. Het is nog onbekend hoe lang de linksback uit de roulatie is.
"We moeten afwachten hoe lang het gaat duren", sprak De Boer vrijdag op de persconferentie. "Hij heeft er wel een hele wedstrijd mee gespeeld, want het gebeurde in de eerste minuut al. Ik weet nog niet hoe lang hij eruit is."
En je krijgt geen elitaire kneuzenkermis zoals bij een niet nader te noemen andere club.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd mooi dat dit zelfs in vak E kan.Dat krijg je als geen geforceerd 'sfeervak' hebt, dan is het overal leuk.
Lekkere speler man.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop je nu nog steeds te fappen op die Vilhena van je.
twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 13:40:52Vejinovic speelt zondag tegen ADO gewoon weer. #adofey reageer retweet
Bedankt Dirkquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)aan-dit-afmaken.html
Nee ik vind Vejinovic gewoon een matige speler.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop je nu nog steeds te fappen op die Vilhena van je.
Ik zie Vilhena ook nog wel Raad van Commissaris worden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik vind Vejinovic gewoon een matige speler.
Tevens vond ik Vilhena wel lekker spelen woensdag hoor. Deed me een beetje denken aan Davids, maar dan minder zwart en zonder dat hij zijn wijf in elkaar ramt.
Een hele raad in z'n eentjequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie Vilhena ook nog wel Raad van Commissaris worden.
Ik heb niet zoveel met Vilhena. Al lijkt zijn klik met Elia goed te zijn. Jammer dat hij dan ook niet op links kon spelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik vind Vejinovic gewoon een matige speler.
Tevens vond ik Vilhena wel lekker spelen woensdag hoor. Deed me een beetje denken aan Davids, maar dan minder zwart en zonder dat hij zijn wijf in elkaar ramt.
watquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:34 schreef heiden6 het volgende:
Dit moet je echt even op je telefoon kijken. Nog nooit zoiets gezien, wow.![]()
Echt cool gedaan, waar is dit Z4?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:34 schreef heiden6 het volgende:
Maakt voor niemand echt uit tochquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:51 schreef Caland het volgende:
KNVB start geen vooronderzoek naar Kramer.
Jammer joh telegraaf.
Ze zullen rest van het seizoen wel een hetze blijven houden tegen Feyenoord. KEA werd ook al in dat artikel genoemd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:51 schreef Caland het volgende:
Jammer joh telegraaf.
quote:Ook Karim El Ahmadi gaat vrijuit. De middenvelder zette zijn knie in de zij van de op de grond liggende Riechedly Bazoer, maar scheidsrechter Pol van Boekel gaf zijn fout toe geen rood te hebben gegeven door te zeggen dat hij het incident tijdens de wedstrijd (verkeerd) had beoordeeld.
Maakt hij ons straks kampioen mag die daarna met zijn 36 best voor een paar miljoen naar Barca.quote:
Ach, de krant van zwakker Nederland weet dat zij zelf óók telkens vrijuit gaan met hun ranzige benepen hetzes. Gelukkig ook maar, persvrijheid is een groot goed. En die vrijheid geldt dus ook voor een verzuurde kliek stokende neuzen in een redactieruimte.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:10 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Ze zullen rest van het seizoen wel een hetze blijven houden tegen Feyenoord. KEA werd ook al in dat artikel genoemd.
[..]
Daar was ook echt niets aan de hand. Zelfs bij Fox werd het niet herhaald.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:51 schreef Caland het volgende:
Jammer joh telegraaf.
Ik juich het alleen maar toe wanneer ze zichzelf belachelijk maken. Moeten ze vooral blijven doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:10 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Ze zullen rest van het seizoen wel een hetze blijven houden tegen Feyenoord. KEA werd ook al in dat artikel genoemd.
[..]
Heeft de scheidsrechter dat laatste echt gezegd dat hij rood had moeten trekken!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:10 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
[..]
Dat "(verkeerd)" hebben ze zeker zelf verzonnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:10 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
[..]
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 16:48:03NIEUWS: Feyenoord en Bart Nieuwkoop hebben een principeakkoord bereikt over een vernieuwd contract tot medio 2020. https://t.co/RlX6j0TT1s reageer retweet
Bartgod.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:52 schreef Pascalus het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 16:48:03NIEUWS: Feyenoord en Bart Nieuwkoop hebben een principeakkoord bereikt over een vernieuwd contract tot medio 2020. https://t.co/RlX6j0TT1s reageer retweet
Hier ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. Heb nergens gelezen dat Polletje een fout heeft toegegeven maar ze suggeren dit hier wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat "(verkeerd)" hebben ze zeker zelf verzonnen.
En vervolgens komen er een paar zwakzinnigen hier in het topic beweren dat het waar isquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:28 schreef Pascalus het volgende:
Ik kan niet vinden wat van Boekel zegt over zijn eigen optreden. Er staat nergens dat van Boekel toegeeft dat hij een fout maakt, behalve in de Telegraaf.
Verzinseltje dus.
Die suggestie gaat dan wel héél ver:quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. Heb nergens gelezen dat Polletje een fout heeft toegegeven maar ze suggeren dit hier wel.
Volgens mij heeft hij gezegd dat het beoordeeld is en zet telegraaf erbij: (verkeerd).quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Die suggestie gaat dan wel héél ver:
"Scheidsrechter Pol van Boekel gaf zijn fout toe geen rood te hebben gegeven door te zeggen dat hij het incident tijdens de wedstrijd (verkeerd) had beoordeeld."
Dus of Van Boekel heeft inderdaad gemeld "een fout" te hebben gemaakt in de beoordeling van deze actie, of de krant liegt zijn lezers min-of-meer voor.
tof!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:34 schreef heiden6 het volgende:
Ja, én ze melden erbij dat Van Boekel daarmee "zijn fout toegaf geen rood gegeven te hebben".quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gezegd dat het beoordeeld is en zet telegraaf erbij: (verkeerd).
Ik zie alleen een hand.quote:
Ze zetten zich zeker te kijk inderdaad.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, én ze melden erbij dat Van Boekel daarmee "zijn fout toegaf geen rood gegeven te hebben".
Zoiets kan een columnist nog wel beweren. Maar als je zoiets in een nieuwsbericht plaatst, dan zet je jezelf lekker te kijk als krant. Maar goed, niet echt verbazingwekkend.
Beweeg je telefoon/tablet.quote:
Oh haha, gaaf.quote:
Werkt niet (op Windows Phone danquote:
Kramergod.twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 20:30:39Morgen in @ADSportwereld vertelt Michiel Kramer dat er tranen waren na laatste fluitsignaal woensdag. #Feyenoord https://t.co/mZyYwA1e87 reageer retweet
Verschrikkelijk, zelden zoveel negatief geneuzel achter elkaar gehoord. El Ahmadi bakte er niks van volgens Gijpquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:01 schreef Pascalus het volgende:
Bij VI gaan ze lekker mee in dat telegraafgejank, jammer weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |