Ze gaan daar op de redactie nog weleens lekker subjectief los wanneer Oranje speelt. Maar dat ze zich zó overduidelijk als teleurgestelde ajax-supporters gedragen vind ik wel opmerkelijk. Meestal is het wat subtieler.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
De vrije trap ontstond meer dan zat seconden voor het einde van de 4 minuten blessuretijd. Ik vond het juist apart dat er niet direct na de aftrap is afgefloten. De zuurheid van het artikel straalt er vanaf, heeft weinig meer met objectieve journalistiek te maken.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:35 schreef satecl het volgende:
Ik heb echt een tyfushekel aan die Tjacka.
Dit is niet aardig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:35 schreef satecl het volgende:
Ik heb echt een tyfushekel aan die Tjacka.
Bijna Bazoer uit de wedstrijd getrapt maar dan gaan lopen provoceren naar Bazoer. Lekker slim wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:37 schreef satecl het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van Vilhena?
WAT MOOOOIIquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:41 schreef Dekatria het volgende:
WAT EEN FEEST
WAT EEN ORGIE
WAT LEKKER
WAT HEERLIJK
Redelijk bij vlagen, maar ook slordig. Zoals in de 1e helft met die sliding.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:37 schreef satecl het volgende:
Ze laten zich wel heel erg kennen daar. Lekker alles afschuiven op de scheids terwijl Ajax zelf verzuimt om het in de eerste helft al af te maken. De vrije trap werd binnen de blessuretijd gegeven, maar volgens de Telegraaf had van Boekel af moeten fluiten nog voordat de bal in het doel lag omdat de tijd om was. Moet niet gekker worden daar.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Allemachtig, alle registers gaan ook open hè, bij de sneuneuzen van de telegraaf.
Dit is tezamen met de poging om Kramer een schorsing aan te naaien toch wel het ultieme bewijs dat het au heeft gedaan bij dit clubblaadje. Zaten ze in de rust nog met een stijf piemeltje omdat het allemaal zo enorm goed en heersend en dominant was, en dan lig je even later uit het toernooi, boehoehoe.![]()
![]()
Gigantisch talent. Leek zelf ook te balen dat hij met 10 kneuzen voetbalde.quote:
En dan toch in de dying seconds zo'n duel 'winnen'quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Dekselse Dirk.
Wat was 'ie slecht gisteren.
In Europa wel ja, in Zuid-Amerika hebben die mafkezen al doeken gemaakt die meerdere ringen en door het hele stadion gingen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:00 schreef Pascalus het volgende:
Dat spandoek, was dat nou het grootste spandoek ooit of zoiets?
Volgens de makers "zelfverklaard de grootste van Europa ooit" oid las ik ergens...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:00 schreef Pascalus het volgende:
Dat spandoek, was dat nou het grootste spandoek ooit of zoiets?
Haha, mooi om te zienquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:00 schreef K.offie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geweldige foto en wat was het doek groots![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:41 schreef Dekatria het volgende:
WAT EEN FEEST
WAT EEN ORGIE
WAT LEKKER
WAT HEERLIJK
Mooi is dat ja, ik zat nu een keertje tweede ring en dan kun je nog wel gewoon de bal tegen het net aan zien gaan. Op de eerste ring lukt dat vaak niet omdat ik dan al om lig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Chaos na die goal trouwens. Heb weer een goede koprol gemaakt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Europa wel ja, in Zuid-Amerika hebben die mafkezen al doeken gemaakt die meerdere ringen en door het hele stadion gingen.
Ik hoorde pas buiten de Kuip dat het een eigen goal van Veltman was, op Y had niemand het gezien volgens mij. Maakte het wel extra lekker eigenlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mooi is dat ja, ik zat nu een keertje tweede ring en dan kun je nog wel gewoon de bal tegen het net aan zien gaan. Op de eerste ring lukt dat vaak niet omdat ik dan al om lig.
Goede keuze, als je er van uit gaat dat Gio ook de eerste helft zo wilde spelen als de tweede. Maar in een wedstrijd tegen de mindere goden sowieso altijd Vejinovic opstellen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:37 schreef satecl het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Gevalletje, ja maar hullie doen het ook. Stelletje Calimero's. Geniet van de overwinning, maar ga je schamen voor het spel. Tot de volgende "klassieker"
Waarom heeft hij eigenlijk die aanvoerdersband om in plaats van de groene?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Dekselse Dirk.
Wat was 'ie slecht gisteren.
Ik dacht in het stadion dat het Gio's tactiek was om af te wachten, maar Elia zei na de wedstrijd van niet. Was het wel belabberd uitgevoerd, want er was totaal geen druk op de bal.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goede keuze, als je er van uit gaat dat Gio ook de eerste helft zo wilde spelen als de tweede. Maar in een wedstrijd tegen de mindere goden sowieso altijd Vejinovic opstellen.
Blijf toch jammer dat Tonny deze zomer vertrekt, heerlijke speler om er bij te hebben.
Ik vind die groene erg lelijk doordat het Feyenoordlogo er op staat. Die staat ook al een centimer of 10 naast de band op de borst.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:17 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik dacht in het stadion dat het Gio's tactiek was om af te wachten, maar Elia zei na de wedstrijd van niet. Was het wel belabberd uitgevoerd, want er was totaal geen druk op de bal.
Volgens de makers van het spandoek van gisteren niet. Bij het doek van gisteren was zelfs het witte gedeelte geverfd. (kwam een making-of linkje tegen op twitter waar ik dat las)quote:
Ze hadden het over het grootste geverfde doek van Europa ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Volgens de makers van het spandoek van gisteren niet. Bij het doek van gisteren was zelfs het witte gedeelte geverfd. (kwam een making-of linkje tegen op twitter waar ik dat las)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |