Gewoon niet goed anticiperen. Slimmer zijn in de duels. Keuze maken met bal wegroeien. Zulke tegentreffers hebben volledig en niets met CONDITIE te maken. Ik maak me eerder druk om het aantal kansen dat Ajax om zeep heeft geholpen in de eerste helft.quote:
Ajax verloor de laatste 10 minuten tegen Fener en Feyenoord totaal de macht over de wedstrijd. Anticiperen heeft trouwens alles met conditie te maken. Je verliest je concentratie etc.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon niet goed anticiperen. Slimmer zijn in de duels. Keuze maken met bal wegroeien. Zulke tegentreffers hebben volledig en niets met CONDITIE te maken. Ik maak me eerder druk om het aantal kansen dat Ajax om zeep heeft geholpen in de eerste helft.
Wow hossel gespot.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag de volgende keer ook gewoon in bed blijven liggen hoor, dan had je mee kunnen ontbijten
Heb blijkbaar nog extra college zoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag wel bij me blijven slapen voortaan als je zo kort college hebt
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag de volgende keer ook gewoon in bed blijven liggen hoor, dan had je mee kunnen ontbijten
Heb nu wel zin in Pringles groenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb blijkbaar nog extra college zo
Maar tegen pringles & chill zeg ik geen nee
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ookik denk dat ik na dat ene college even naar de winkel ga als ik nog tijd heb om mn trein te halen
dm me je nummerquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik wil ook wel eens met Pax alleen-tijd
opso tochquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet ik ook voor jou halen? Ben vlakbij![]()
Op SES? Nee dankjequote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De sollicitatie is open voor als je interesse hebt
Vooral ook het serieuze bekvechten wie de minst lelijke supporters heeft. Briljantquote:
Hij heeft nog niets laten weten helaas. Ben bang dat hij echt dronken was gisterquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had juist verwacht dat jij dit wel zou weten
Ach WhateverWhatever is gewoon een goede troll. Wel grappig dat die F'noorders happen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral ook het serieuze bekvechten wie de minst lelijke supporters heeft. Briljant
Ja, behoorlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft nog niets laten weten helaas. Ben bang dat hij echt dronken was gister
Zondequote:
ik heb alleen sokken aanquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Er is een teringlekkere jongen hier alleen zijn schoenen zijn knalrood.
feyenoord verloren ja?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft nog niets laten weten helaas. Ben bang dat hij echt dronken was gister
Nee, laatste minuut blessuretijd winstquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
feyenoord verloren ja?
struggles hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Er is een teringlekkere jongen hier alleen zijn schoenen zijn knalrood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |