Op SES? Nee dankjequote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De sollicitatie is open voor als je interesse hebt
Vooral ook het serieuze bekvechten wie de minst lelijke supporters heeft. Briljantquote:
Hij heeft nog niets laten weten helaas. Ben bang dat hij echt dronken was gisterquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had juist verwacht dat jij dit wel zou weten
Ach WhateverWhatever is gewoon een goede troll. Wel grappig dat die F'noorders happen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral ook het serieuze bekvechten wie de minst lelijke supporters heeft. Briljant
Ja, behoorlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft nog niets laten weten helaas. Ben bang dat hij echt dronken was gister
Zondequote:
ik heb alleen sokken aanquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Er is een teringlekkere jongen hier alleen zijn schoenen zijn knalrood.
feyenoord verloren ja?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft nog niets laten weten helaas. Ben bang dat hij echt dronken was gister
Nee, laatste minuut blessuretijd winstquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
feyenoord verloren ja?
struggles hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Er is een teringlekkere jongen hier alleen zijn schoenen zijn knalrood.
Ik had het meer over dat hij dronken zou zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:32 schreef Sked het volgende:
[..]
En hij was pas net terug van ban, dus zal niet mals zijn
Nja, de vraag is vooral hoe het vandaag, morgen en de komende tijd gaat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het meer over dat hij dronken zou zijn
Zou kunnen zijn dat hij het eenmalig heeft gedaan van gelukquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Nja, de vraag is vooral hoe het vandaag, morgen en de komende tijd gaat.
Nee, precies. Het is in ieder geval al een positief punt dat het vanuit een goede emotie gebeurt als het is gebeurd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou kunnen zijn dat hij het eenmalig heeft gedaan van geluk
Als hij zich weet te beheersen, mja
Hahaha dan ging ie daar wel erg ver inquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:36 schreef Fok-it het volgende:
Oh hij zat toch te trollen
Niet dronken
Hij zal ban wel gewild hebben, heeft examens enzoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Hahaha dan ging ie daar wel erg ver in
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Straks komen de mods weer. Niet over ban praten
ik snap dat nooit zo goed hoe je kan afgeleid worden door een forumquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zal ban wel gewild hebben, heeft examens enzo
Goed sog-materiaalquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:41 schreef Sked het volgende:
[..]
ik snap dat nooit zo goed hoe je kan afgeleid worden door een forum
jij weerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind je die jongeman in je post icon sexy?
oh dan is het goedquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was hier ook al want ik heb grtd
Wakker vanaf 5:30 en 17:45 weer thuis. De leef.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:16 schreef Etsu het volgende:
ik heb ook grtd
heb volgende week donderdag nog een klein toetsje over rekenen (), voor de rest ben ik vrij en ik ben net wakker (
)
#vakantieleef
Hoe is het met jullie kat?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wakker vanaf 5:30 en 17:45 weer thuis. De leef.
uit welk asiel komt ie?quote:
Winschotenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
uit welk asiel komt ie?
ik heb me opgegeven bij verschillende asiels, maar heb tot nu toe 0 mailtjes gehad dus zal wel iets niet kloppen
Wil je daar onderdak?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
uit welk asiel komt ie?
ik heb me opgegeven bij verschillende asiels, maar heb tot nu toe 0 mailtjes gehad dus zal wel iets niet kloppen
lulhannesquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je daar onderdak?
HAHAHAHA
Ahum...
Bij ikwilbaas.nl zie je wat er is en kan je bezoeken. Wij zijn op een zaterdag langs gegaan en een uur later hadden we kadt.
Ik heb niet eens zo'n test gehadquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
lulhannes
en ja weet ik, maar er stond ook dat er een matchingstest wordt gedaan en ik heb zo'n test gedaan en kwam op 95% geschikt uit (goh, die antwoorden zijn ook zo voorspelbaar) en toen niks.
en ik wil één kat die niet naar buiten hoeft, en geen oude kat of geen kitten, dus dan valt al heel veel weg.
Binnenkort maar even doen ja. Ik wil een lief kwispelend beestje in mijn huis hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n test gehad!
Verder: ik zag binnenkatten bij Zuidwolde
http://ikzoekbaas.dierenb(...)ierenasiel-zuidwolde
Je kan ook gewoon op een zaterdagochtend langsgaan
Zestig euroquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:31 schreef Etsu het volgende:
Hoeveel ben je per week kwijt voor die kat?
awwquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:30 schreef Renesite het volgende:
http://ikzoekbaas.dierenb(...)ierenasiel-zuidwolde
Niet zoveel. Een doosje whiskas, wat snoepjes en kattenshit. Denk per week max. 5 euro? En inentingen doen we wel netjes jaarlijksquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:31 schreef Etsu het volgende:
Hoeveel ben je per week kwijt voor die kat?
Zo weinig? Had veel meer verwacht.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet zoveel. Een doosje whiskas, wat snoepjes en kattenshit. Denk per week max. 5 euro? En inentingen doen we wel netjes jaarlijks
Aanschaf, kattenbak, speeltjes, een furminator en een speelmuis. Verder... nait veul.quote:
Je bent zelf een kattengrietquote:
Nee, dan kan ik net zo goed een asbak oraal verwennen inderdaadquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe ff normaal of ik pak op je bek en dat wil je niet
Jij bent niet welkom in Arnhemquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe ff normaal of ik pak op je bek en dat wil je niet
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik net zo goed een asbak oraal verwennen inderdaad
Jij ook niet in mijn woonwijk in Groningen, en ik denk dat jij daar meer mee zit dan ik.quote:
Haha.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij ook niet in mijn woonwijk in Groningen, en ik denk dat jij daar meer mee zit dan ik.
Nou, dat zullen we nog wel zien.quote:
Pfffffffff rivaliteit.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, dat zullen we nog wel zien.
Laten we erop houden dat Mani89 en Johannes toch voor mij kiezen
Oké.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, dat zullen we nog wel zien.
Laten we erop houden dat Mani89 en Johannes toch voor mij kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |