Ik had het meer over dat hij dronken zou zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:32 schreef Sked het volgende:
[..]
En hij was pas net terug van ban, dus zal niet mals zijn
Nja, de vraag is vooral hoe het vandaag, morgen en de komende tijd gaat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het meer over dat hij dronken zou zijn
Zou kunnen zijn dat hij het eenmalig heeft gedaan van gelukquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Nja, de vraag is vooral hoe het vandaag, morgen en de komende tijd gaat.
Nee, precies. Het is in ieder geval al een positief punt dat het vanuit een goede emotie gebeurt als het is gebeurd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou kunnen zijn dat hij het eenmalig heeft gedaan van geluk
Als hij zich weet te beheersen, mja
Hahaha dan ging ie daar wel erg ver inquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:36 schreef Fok-it het volgende:
Oh hij zat toch te trollen
Niet dronken
Hij zal ban wel gewild hebben, heeft examens enzoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Hahaha dan ging ie daar wel erg ver in
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Straks komen de mods weer. Niet over ban praten
ik snap dat nooit zo goed hoe je kan afgeleid worden door een forumquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zal ban wel gewild hebben, heeft examens enzo
Goed sog-materiaalquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:41 schreef Sked het volgende:
[..]
ik snap dat nooit zo goed hoe je kan afgeleid worden door een forum
jij weerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind je die jongeman in je post icon sexy?
oh dan is het goedquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was hier ook al want ik heb grtd
Wakker vanaf 5:30 en 17:45 weer thuis. De leef.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:16 schreef Etsu het volgende:
ik heb ook grtd
heb volgende week donderdag nog een klein toetsje over rekenen (), voor de rest ben ik vrij en ik ben net wakker (
)
#vakantieleef
Hoe is het met jullie kat?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wakker vanaf 5:30 en 17:45 weer thuis. De leef.
uit welk asiel komt ie?quote:
Winschotenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
uit welk asiel komt ie?
ik heb me opgegeven bij verschillende asiels, maar heb tot nu toe 0 mailtjes gehad dus zal wel iets niet kloppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |