SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Je bent zelf verwarrendquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:10 schreef Sked het volgende:
TT klopt niet met je plaatje Tjacka dit is verwarrend
Ik heb tot 09:45 gestrekt gelegenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:11 schreef Sked het volgende:
[..]
houd je bek Stijn ik ben al urenlang chagrijnig wakker dus HOUD JE BEK
zit toch een vitesse speler opquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:10 schreef Sked het volgende:
TT klopt niet met je plaatje Tjacka dit is verwarrend
Ik ga straks weer naar bedquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb tot 09:45 gestrekt gelegen
KOM DAN
Ik lig meer wakker van de walgelijke ellende van gisteren. Al heb ik natuurlijk niet wakker gelegen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Hier zal Stijn hele nachten van wakker liggen
Daar ben ik dan ook zeker van bewust.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Hier zal Stijn hele nachten van wakker liggen
Ik ben nu al weer klaar met Nederlands voetbal. Het is niet eens meer vermakelijk, het is gewoon kutquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lig meer wakker van de walgelijke ellende van gisteren. Al heb ik natuurlijk niet wakker gelegen.
Maar zeg eens eerlijk, het is toch triest dat de tweede helft volledig niet over voetbal ging? Zo'n helft heb ik echt nog nooit gezien. Zelfs niet bij het kijken naar SC Cambuur - FC Dordrecht.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben nu al weer klaar met Nederlands voetbal. Het is niet eens meer vermakelijk, het is gewoon kut
Ik heb geen drie goede passes achter elkaar kunnen ontdekken. Het was echt ontluisterend.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar zeg eens eerlijk, het is toch triest dat de tweede helft volledig niet over voetbal ging? Zo'n helft heb ik echt nog nooit gezien. Zelfs niet bij het kijken naar SC Cambuur - FC Dordrecht.
Het was echt heel erg slecht.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar zeg eens eerlijk, het is toch triest dat de tweede helft volledig niet over voetbal ging? Zo'n helft heb ik echt nog nooit gezien. Zelfs niet bij het kijken naar SC Cambuur - FC Dordrecht.
En niet alleen op de voetbalinhoud zelf. Zoals ik gisteren al zei: een alternatieve inspraakavond op asielzoekerscentra-gestruggle. By far de meest trieste helft voetbal die ik ooit heb gezien. Verliezen doe ik graag op een eerlijke en waardige manier, maar wat zich gisteren heeft afgespeeld... ontluisterend.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb geen drie goede passes achter elkaar kunnen ontdekken. Het was echt ontluisterend.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:06 schreef Tjacka het volgende:
Maar ach. Als Frank de beker niet serieus neemt waarom zou ik dat dan doen?
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Gisteren totaal niet het idee gehad dat ze de beker niet serieus namen. Defensief ouderwets sterk en zoals altijd aanvallend drama. Dat heeft niets met jouw complottheorieën te maken.
Typisch gedrag van supporters van de grotere clubs.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook wel makkelijk om je achter te verschuilen natuurlijk.
Even serieus.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Gisteren totaal niet het idee gehad dat ze de beker niet serieus namen. Defensief ouderwets sterk en zoals altijd aanvallend drama. Dat heeft niets met jouw complottheorieën te maken.
Ach bij AZ is het vast dat ze door het oorverdovende geluid van de klappertjes onder de indruk waren.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Typisch gedrag van supporters van de grotere clubs.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Even serieus.
Ajax kan er echt geen ene reet van. Ook verdedigend vind ik het niet veel eigenlijk. Europees staan we daar totaal niet ons mannetje en krijgen wij zelfs tegen Celtic al weet ik hoe veel goals tegen. Ook tegen PSV was het maar matig dus ook dat komt zelfs te kort.
Makkelijk om alles op een speler af te schuiven.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. 80% van de tegengoals valt te voorkomen door
. Gudelj
. eruit te halen.
Vooral als het feitelijk heel goed aanwijsbaar is.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Makkelijk om alles op een speler af te schuiven.
Ik zou graag in het Ajaxtopic dat dan zien. Met alle voorbeelden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral als het feitelijk heel goed aanwijsbaar is.
Genoeg voorbeeldenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou graag in het Ajaxtopic dat dan zien. Met alle voorbeelden.
Dan kunnen we daar beslissen of het feitelijk aanwijsbaar is of niet. Maar jou kennende zou je nu wel overal roeptoeteren dat ik tamelijk debiel ben en niet met argumenten komen.
Sinkgraven veroorzaakte een tegengoal toen hij ging pingelen net buiten de 16quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Genoeg voorbeelden
Ajax 2-3 Rapid Wien, de derde tegengoal dus
De treffer uit de corner bij Ajax - Celtic
De 1-0 van FC Twente
Gudelj met de handsbal bij de 2-0 van Twente
Sowieso vind ik het speltechnisch een vrij nutteloze voetballer. Alles wat hij kan, wordt niet gevraagd op zijn positie. Zet die jongen lekker op 10 zodat hij met zijn FYSIEK POWER KRACHT wat enorm hip is, kan shinen. Als linkermiddenvelder kan hij totaal geen bijdrage aan het spel leveren. Je zou denken dat een speler op die positie wel goed kan passen, enigszins redelijke crosspasses in huis heeft, maar als het enigszins compact goed staat bij de tegenstander weet hij totaal niet wat te doen. Daarom liever Sinkgraven op die positie.
Dat is nog niet eens de helft.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Genoeg voorbeelden
Ajax 2-3 Rapid Wien, de derde tegengoal dus
De treffer uit de corner bij Ajax - Celtic
De 1-0 van FC Twente
Gudelj met de handsbal bij de 2-0 van Twente
Sowieso vind ik het speltechnisch een vrij nutteloze voetballer. Alles wat hij kan, wordt niet gevraagd op zijn positie. Zet die jongen lekker op 10 zodat hij met zijn FYSIEK POWER KRACHT wat enorm hip is, kan shinen. Als linkermiddenvelder kan hij totaal geen bijdrage aan het spel leveren. Je zou denken dat een speler op die positie wel goed kan passen, enigszins redelijke crosspasses in huis heeft, maar als het enigszins compact goed staat bij de tegenstander weet hij totaal niet wat te doen. Daarom liever Sinkgraven op die positie.
En? Dat kan een incident zijn. Gudelj heeft aanwijsbaar veel meer fouten gemaakt waardoor ik het wel eens tijd voor iets anders vind.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sinkgraven veroorzaakte een tegengoal toen hij ging pingelen net buiten de 16
Je mag wel bij me blijven slapen voortaan als je zo kort college hebtquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Voor 1 baggercollege 2 uur wezen reizen.
Huh ben je zwartquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag wel bij me blijven slapen voortaan als je zo kort college hebt
Ik vind het niet behoorlijk kansloos. Bij elke corner of vrije trap van de tegenstander sluit je gewoon niet uit dat er een tegentreffer valt. Zo nonchalant bij het verdedigen van zijn man in die situaties.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens de helft.![]()
Nee alle goals op een speler afschuiven is gewoon behoorlijk kansloos. Iets klopt er gewoon niet anders krijg je niet zoveel tegengoals met teams van formaat.
Met dat laatste stuk ben ik het volkomen mee eens.
Deed Gudelj mer gisteren?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En? Dat kan een incident zijn. Gudelj heeft aanwijsbaar veel meer fouten gemaakt waardoor ik het wel eens tijd voor iets anders vind.
Ik vind zowel Sinkgraven als Gudelj niksquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En? Dat kan een incident zijn. Gudelj heeft aanwijsbaar veel meer fouten gemaakt waardoor ik het wel eens tijd voor iets anders vind.
Je mag de volgende keer ook gewoon in bed blijven liggen hoor, dan had je mee kunnen ontbijtenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Voor 1 baggercollege 2 uur wezen reizen.
Die gast zijn conditie is echt matig en hij is behoorlijk traag.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind zowel Sinkgraven als Gudelj niks
Ik snap ook niet waarom schonegod zovaak wissel staat. Die man is altijd beslissend met een vrije trap.
Waarom vind je Sinkgraven niets? Die brengt veel meer voetbal op het middenveld. Dat hoort ook op het middenveld. Daar hoor je niet te staan omdat je FYSIEK GIF ERVARING OVER MIJN LIJK MENTALITEIT hebt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind zowel Sinkgraven als Gudelj niks
Ik snap ook niet waarom schonegod zovaak wissel staat. Die man is altijd beslissend met een vrije trap.
Er mag wel wat meer pit in, beetje slappe hapquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom vind je Sinkgraven niets? Die brengt veel meer voetbal op het middenveld. Dat hoort ook op het middenveld. Daar hoor je niet te staan omdat je FYSIEK GIF ERVARING OVER MIJN LIJK MENTALITEIT hebt.
Ik denk niet dat die prima uitbraken gisteren waren geforceerd zonder Sinkgraven. In de voorbereiding was het oorspronkelijk ook het plan om hem als linkermiddenvelder te laten spelen. Dat deed hij uitstekend en ik heb nog steeds niet een goede reden gevonden.
Mijn god, dat heeft helemaal niets met conditie te maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:32 schreef Tjacka het volgende:
Bazoer: ''Ajax is conditioneel heel sterk''
Daarom verlies je tegen Fenergod en Feyenoordgod in de laatste minuut.
Dat sluit ik ook zonder Gudelj niet uit. Je raaskalt maar wat en komt met argumenten die totaal niet valide zijn. Valt mij echt tegen van je Stijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het niet behoorlijk kansloos. Bij elke corner of vrije trap van de tegenstander sluit je gewoon niet uit dat er een tegentreffer valt. Zo nonchalant bij het verdedigen van zijn man in die situaties.
Nee met pech zeker.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn god, dat heeft helemaal niets met conditie te maken.
Dat doen ze maar lekker op andere gebieden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er mag wel wat meer pit in, beetje slappe hap
Gewoon niet goed anticiperen. Slimmer zijn in de duels. Keuze maken met bal wegroeien. Zulke tegentreffers hebben volledig en niets met CONDITIE te maken. Ik maak me eerder druk om het aantal kansen dat Ajax om zeep heeft geholpen in de eerste helft.quote:
Ajax verloor de laatste 10 minuten tegen Fener en Feyenoord totaal de macht over de wedstrijd. Anticiperen heeft trouwens alles met conditie te maken. Je verliest je concentratie etc.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon niet goed anticiperen. Slimmer zijn in de duels. Keuze maken met bal wegroeien. Zulke tegentreffers hebben volledig en niets met CONDITIE te maken. Ik maak me eerder druk om het aantal kansen dat Ajax om zeep heeft geholpen in de eerste helft.
Wow hossel gespot.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag de volgende keer ook gewoon in bed blijven liggen hoor, dan had je mee kunnen ontbijten
Heb blijkbaar nog extra college zoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag wel bij me blijven slapen voortaan als je zo kort college hebt
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag de volgende keer ook gewoon in bed blijven liggen hoor, dan had je mee kunnen ontbijten
Heb nu wel zin in Pringles groenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb blijkbaar nog extra college zo
Maar tegen pringles & chill zeg ik geen nee
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ookik denk dat ik na dat ene college even naar de winkel ga als ik nog tijd heb om mn trein te halen
dm me je nummerquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik wil ook wel eens met Pax alleen-tijd
opso tochquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet ik ook voor jou halen? Ben vlakbij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |