SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Je bent zelf verwarrendquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:10 schreef Sked het volgende:
TT klopt niet met je plaatje Tjacka dit is verwarrend
Ik heb tot 09:45 gestrekt gelegenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:11 schreef Sked het volgende:
[..]
houd je bek Stijn ik ben al urenlang chagrijnig wakker dus HOUD JE BEK
zit toch een vitesse speler opquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:10 schreef Sked het volgende:
TT klopt niet met je plaatje Tjacka dit is verwarrend
Ik ga straks weer naar bedquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb tot 09:45 gestrekt gelegen
KOM DAN
Ik lig meer wakker van de walgelijke ellende van gisteren. Al heb ik natuurlijk niet wakker gelegen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Hier zal Stijn hele nachten van wakker liggen
Daar ben ik dan ook zeker van bewust.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Hier zal Stijn hele nachten van wakker liggen
Ik ben nu al weer klaar met Nederlands voetbal. Het is niet eens meer vermakelijk, het is gewoon kutquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lig meer wakker van de walgelijke ellende van gisteren. Al heb ik natuurlijk niet wakker gelegen.
Maar zeg eens eerlijk, het is toch triest dat de tweede helft volledig niet over voetbal ging? Zo'n helft heb ik echt nog nooit gezien. Zelfs niet bij het kijken naar SC Cambuur - FC Dordrecht.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben nu al weer klaar met Nederlands voetbal. Het is niet eens meer vermakelijk, het is gewoon kut
Ik heb geen drie goede passes achter elkaar kunnen ontdekken. Het was echt ontluisterend.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar zeg eens eerlijk, het is toch triest dat de tweede helft volledig niet over voetbal ging? Zo'n helft heb ik echt nog nooit gezien. Zelfs niet bij het kijken naar SC Cambuur - FC Dordrecht.
Het was echt heel erg slecht.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar zeg eens eerlijk, het is toch triest dat de tweede helft volledig niet over voetbal ging? Zo'n helft heb ik echt nog nooit gezien. Zelfs niet bij het kijken naar SC Cambuur - FC Dordrecht.
En niet alleen op de voetbalinhoud zelf. Zoals ik gisteren al zei: een alternatieve inspraakavond op asielzoekerscentra-gestruggle. By far de meest trieste helft voetbal die ik ooit heb gezien. Verliezen doe ik graag op een eerlijke en waardige manier, maar wat zich gisteren heeft afgespeeld... ontluisterend.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb geen drie goede passes achter elkaar kunnen ontdekken. Het was echt ontluisterend.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:06 schreef Tjacka het volgende:
Maar ach. Als Frank de beker niet serieus neemt waarom zou ik dat dan doen?
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Gisteren totaal niet het idee gehad dat ze de beker niet serieus namen. Defensief ouderwets sterk en zoals altijd aanvallend drama. Dat heeft niets met jouw complottheorieën te maken.
Typisch gedrag van supporters van de grotere clubs.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook wel makkelijk om je achter te verschuilen natuurlijk.
Even serieus.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Gisteren totaal niet het idee gehad dat ze de beker niet serieus namen. Defensief ouderwets sterk en zoals altijd aanvallend drama. Dat heeft niets met jouw complottheorieën te maken.
Ach bij AZ is het vast dat ze door het oorverdovende geluid van de klappertjes onder de indruk waren.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Typisch gedrag van supporters van de grotere clubs.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Even serieus.
Ajax kan er echt geen ene reet van. Ook verdedigend vind ik het niet veel eigenlijk. Europees staan we daar totaal niet ons mannetje en krijgen wij zelfs tegen Celtic al weet ik hoe veel goals tegen. Ook tegen PSV was het maar matig dus ook dat komt zelfs te kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |