quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:21 schreef Renesite het volgende:
Etsu, woont jij in Friesland danen blijf je monogaam dan
romantischquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
nouja, dat sluiten we niet uit, we leiden nu ons eigen leventje en als die ooit terugkomt, gaan we verder met waar we gebleven waren tenzij een van ons iemand anders gevonden heeft of dood is of whatevah
neeheeeequote:Op zondag 25 oktober 2015 19:23 schreef Etsu het volgende:
inprincipe ben ik dus weer vrij, ja.
daten?
maar en ik danquote:
bigamie kan nie.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar en ik dan![]()
ik wil meedoen met jullie gereg. partnerschap
ja. Nou. Vinnie. Zeg. Ik wil best met je in een kano zittenquote:
ik word notaris, die gaat over dit soort dingen, 'foutje' waardoor het op bigamie lijkt, kan altijdquote:
doen we niet. Ik kan niet delen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik word notaris, die gaat over dit soort dingen, 'foutje' waardoor het op bigamie lijkt, kan altijd
nee. Ik ben daar niet goed in. Pat en ik zijn beiden wat narcistisch en heb er niet zoveel zin in, zulke grote veranderingen en definitieve add-on in onze levensquote:
oke.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
nee. Ik ben daar niet goed in. Pat en ik zijn beiden wat narcistisch en heb er niet zoveel zin in, zulke grote veranderingen en definitieve add-on in onze levens
dus geen kayakjesquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke.
ik wil ook geen kinderen. voor 99,99%.
notarieel recht is dan niet zo'n slimme keuze geweest. Kan ke niet in andere landen uitvoeren.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee man
trouwen heel misschien, dan met mn vriend/man de hele wereld over
als notaris heb je toch weleens vakantiequote:Op zondag 25 oktober 2015 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
notarieel recht is dan niet zo'n slimme keuze geweest. Kan ke niet in andere landen uitvoeren.
Ik val op meiden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey pinman. Ben je al uit de kast gekomen?
mjaaa op zulkse menier.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
als notaris heb je toch weleens vakantie
Ik ook wel met jou, maar gewoon je handjes aan je eigen peddel houden dan hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja. Nou. Vinnie. Zeg. Ik wil best met je in een kano zitten
quote:
Waar is paxcon dan?quote:
je kan tot je 40e wachtenquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien zou het verstandig zijn om geen kindjes ter wereld te brengen. Maar zo'n grote keuze maken lijkt me echt erg moeilijk, blij dat het nog even niet hoeft.
prrrrrrquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook wel met jou, maar gewoon je handjes aan je eigen peddel houden dan hoor.
echt.quote:
ligt er aan hoe je je kansen schat. Check je genen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je gaat toch niet moedwillig kans op een downie vertienvoudigen.
De kans op autisme is ook al rond de 90%.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
echt.
[..]
ligt er aan hoe je je kansen schat. Check je genen.
dat is bij 90% vd jeugd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De kans op autisme is ook al rond de 90%.
Drenthequote:Op zondag 25 oktober 2015 19:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wel geboren.. maar momenteel een Drent.
ik ben ook een 50/50 gr drquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wel geboren.. maar momenteel een Drent.
Ja, dat komt omdat ik er woon.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:41 schreef Fokker101 het volgende:
Groningen is wel echt een bazen stad trouwens.
westkant van Groningen. Maar mn moeder komt van nei Roonquote:
Nieuw Roon?quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
westkant van Groningen. Maar mn moeder komt van nei Roon
ik wil ook wel eens met Pax alleen-tijdquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:43 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Niks met met gay. Pax zijn worst op z'n tijd.
nog ruim een maand elke dag langsrijden. Daarna niet meerquote:
wromquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
nog ruim een maand elke dag langsrijden. Daarna niet meer
'die'? welke?quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:46 schreef Fokker101 het volgende:
Die coffeeshop in Groningen is ook goed
nope. Andere kant van de stad. Kom je nooit jij.quote:
hoe weet jij waar ik kom en waar ik niet komquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
nope. Andere kant van de stad. Kom je nooit jij.
tevreden rookster?quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Vlak bij de Pate, koffieshop staat er ook gewoon
Vliegende Hollander of die tegenover.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Vlak bij de Pate, koffieshop staat er ook gewoon
alsof jij op industrieterreinen komt. Omgquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe weet jij waar ik kom en waar ik niet kom
Die tegen over hoeveel heb je er in Groningen? (met die blauwe letters)quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vliegende Hollander of die tegenover.
Beiden slecht.
ik ben vaker in beijum geweestquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
alsof jij op industrieterreinen komt. Omg
1quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Die tegen over hoeveel heb je er in Groningen? (met die blauwe letters)
pfff. Keiveel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Die tegen over hoeveel heb je er in Groningen? (met die blauwe letters)
Echt waar.quote:
mee eens. West naar oost is welquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt waar.
Laatst had ik daar nog een verjaardag.
En vorig jaar zat ik in het bestuur en de voorzitter (die heel erg knap was) woont daar.
Wat een pleuriseind om te fietsen.
heb ik jou op linkedin?quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
jaja. Nee. Tzt lees je t wel op mn linkedin
Medley is hetquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
met blauwe letters? dan moet ik die nog zien.
dat heb ik nooit uitgeprobeerdquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
mee eens. West naar oost is wel
3 kwartier. Minstens.
nou ik ook niet, zit er bijna nooit meer op behalve als ik even wil checken wat iemand nu doet.quote:
Dit is GRTDquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
huh? dit is toch homoSC, ik zou verwachten dat je je welkom voelde
okquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:52 schreef Etsu het volgende:
en dat doe ik dus niet bij jou
want jij wil niet meer dan alleen vrienden zijn
ik dacht meteen aan click, anders geen ideequote:Op zondag 25 oktober 2015 19:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat zijn die helemaal witte sigaretten niet gold maar, ook geen click.
Mwah zou wel click zijn dan. Zag zon stoere rapper click en zag ik iemand click rokenquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik dacht meteen aan click, anders geen idee
heb al zoveel vrienden man. Jij kan er wel bijquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik was hier al bang voor.
maar goed, jouw keuze
ik zal het in ieder geval onthouden
Wat rook jij dan meneer Etsu.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik was hier al bang voor.
maar goed, jouw keuze
ik zal het in ieder geval onthouden
Muziek luisterenquote:
en gay zijn?quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:56 schreef pinman het volgende:
[..]
Muziek luisteren
FOK!ken
Op mijn zolderkamer zitten
Geen leven hebben
Naar school gaan
Geen vrienden hebben
Geen vriendin hebben
![]()
lief van je, maar geen behoefte aan. ik wil niet dat pat het idee heeft dat er meer speelt tussen ons.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb al zoveel vrienden man. Jij kan er wel bij
camel geel. al jaren.quote:
Fap je niet? Saai leven als puber dan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:56 schreef pinman het volgende:
[..]
Muziek luisteren
FOK!ken
Op mijn zolderkamer zitten
Geen leven hebben
Naar school gaan
Geen vrienden hebben
Geen vriendin hebben
![]()
Oh ja fappen vergetenquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fap je niet? Saai leven als puber dan.
doet hij niet gekkie. We hebben vaak genoeg samen andere boycrushes. Onlangs nog. Hij heet Joe en werkte in het hotel op Rhodos. Alleen maar kijken niet kopenquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
lief van je, maar geen behoefte aan. ik wil niet dat pat het idee heeft dat er meer speelt tussen ons.
Marlboro beste wat er is.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
lief van je, maar geen behoefte aan. ik wil niet dat pat het idee heeft dat er meer speelt tussen ons.
[..]
camel geel. al jaren.
jij?
heb je hem gehosseld?quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
doet hij niet gekkie. We hebben vaak genoeg samen andere boycrushes. Onlangs nog. Hij heet Joe en werkte in het hotel op Rhodos. Alleen maar kijken niet kopen
dat neem ik als het echt nodig is, en ze geen camel verkopen, bv in het buitenland. maar toch liever camel.quote:
18 is net de grens, dus t kan welquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
nee. Dik hetero en 18 jaar. Janken.
cute. Engels, echt zo'n "lad". Wat mannelijker dan een twink.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
18 is net de grens, dus t kan wel
maar hetero, het kan altijd nog. issie knap?
twinksquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
cute. Engels, echt zo'n "lad". Wat mannelijker dan een twink.
deze is mannelijk. Twinks vind ik altijd zo vrouwelijk en jammer(ig)quote:
welnee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
deze is mannelijk. Twinks vind ik altijd zo vrouwelijk en jammer(ig)
ik ben meer een cubquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
welnee.
ik ken genoeg twinks die ook gay zijn en mannelijk zijn. met n beetje vrouwelijke trekjes, maar dat heb jij ook
Hetero vrouwen ftwquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neeeee laat me niet alleen met die gays
huhquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
van wie kreeg ik net een add op linkedin dan?
juist.
oh. Toch nieuwe bankquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
vanavond slaap je maar op de bank
ben even klaar met je
wij een U bankquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja ik ga binnenkort een nieuwe bank kopen
een hele mooie hoekbank
ik wil een hoekbank met zo'n langwerpig ding waar je met je benen kan chillen, aan 1 kant. en dan de andere kant wat langer zeg maar, zodat je daar ook languit kan liggen.quote:
U Bankquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil een hoekbank met zo'n langwerpig ding waar je met je benen kan chillen, aan 1 kant. en dan de andere kant wat langer zeg maar, zodat je daar ook languit kan liggen.
Ooow zo, ik snap het.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:43 schreef Etsu het volgende:
ik zie het al rene. we zouden nooit samen kunnen wonen als we nu al niet uit zijn over een bank
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooow zo, ik snap het.
Ik kan op drie plekken liggen, links en rechts languit en tussenstuk
Chaise lounge heet zo'n langwerpig ding.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil een hoekbank met zo'n langwerpig ding waar je met je benen kan chillen, aan 1 kant. en dan de andere kant wat langer zeg maar, zodat je daar ook languit kan liggen.
vies duurquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Chaise lounge heet zo'n langwerpig ding.
Wat voor cijfers gehaald dan?quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:34 schreef Kauai het volgende:
[..]
Doe ik al minder
Maar daar komt het niet door. Ik moet mn tijd op school beter besteden
Ik zit vooral met m'n 3.8 voor wiskundequote:Op maandag 26 oktober 2015 00:39 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wat voor cijfers gehaald dan?
A of B?quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:41 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik zit vooral met m'n 3.8 voor wiskunde
Wel een 8 voor engels![]()
Dan wens ik je alvast heel veel sterkte op het CEquote:
Ja ongeveer de helft van het examen is datquote:Op maandag 26 oktober 2015 00:45 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dan wens ik je alvast heel veel sterkte op het CE
Volgens mij is dat elk jaar een drama. Had zelf gelukkig A, dat is fissa
Flink oefenen idd.quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:46 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ongeveer de helft van het examen is dat
De rest van wiskunde lukt me opzich nog wel. Dus nog een paar maanden om daar voor te oefenen
Had achteraf graag wiskunde A gekozen
Oh doe ik zeker hoor. Al is deze periode tm december wel vol met alle deadlinesquote:Op maandag 26 oktober 2015 00:49 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Flink oefenen idd.
Ach joh, geniet van de middelbarelaatste jaar is sowieso feest
Valt wel mee, eerste blok niet zo heel veel gedaan en toch nog een 6,3 voor m'n tentamen gehaald. Heb nu wel een iets moeilijker vak, maar dat kan ik eventueel nog herkansen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh doe ik zeker hoor. Al is deze periode tm december wel vol met alle deadlines
Is rechten zwaar?
Wil je bijles?quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:41 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik zit vooral met m'n 3.8 voor wiskunde
Wel een 8 voor engels![]()
Ah welke uni studeer je ookalweer? Het lijkt me opzich wel een interessante studie, was ook naar de open dag van Leiden geweestquote:Op maandag 26 oktober 2015 00:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Valt wel mee, eerste blok niet zo heel veel gedaan en toch nog een 6,3 voor m'n tentamen gehaald. Heb nu wel een iets moeilijker vak, maar dat kan ik eventueel nog herkansen.
Voordeel is wel echt de vrije tijd in vergelijking met de middelbare bij deze studie, heb maar 4 verplichte contacturen per week. Denk dat rechten wel relatief gezien één van de makkelijkste opleidingen is op de uni (tenminste, dat wordt beweerd)
Rotjeknorquote:Op maandag 26 oktober 2015 00:56 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ah welke uni studeer je ookalweer? Het lijkt me opzich wel een interessante studie, was ook naar de open dag van Leiden geweest
Maar ik ben er niet helemaal het type mens voor
Ja tochhhhhhhhhquote:Op maandag 26 oktober 2015 00:59 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Rotterdam de gekste
Aanpakken dat volk uit 020 woensdag!!11!
Ik heb geen idee, kijk beide ploegen zeldenquote:Op maandag 26 oktober 2015 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tochhhhhhhhh
Zal me niks verbazen dat Ajax gewoon wint.
dat wordt genieten in deze toppa danquote:Op maandag 26 oktober 2015 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tochhhhhhhhh
Zou typisch zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tochhhhhhhhh
Ja hoor, wat een takkeslechte wedstrijdquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je al een beetje van de schrik bekomen?
Het eruithalen van Nakamba bleek de doodsteek. Rob Maas ist een amateur.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja hoor, wat een takkeslechte wedstrijd
Ja, dat was zo ongelofelijk dom. Ik begrijp het wel, omdat ie richting zijn tweede geel ging, maar dat risico had Maas moeten nemenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het eruithalen van Nakamba bleek de doodsteek. Rob Maas ist een amateur.
Je zag ook meteen dat Bazoer zóveel vrijheid had.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dat was zo ongelofelijk dom. Ik begrijp het wel, omdat ie richting zijn tweede geel ging, maar hij dat risico had Maas moeten nemen
Zonde, zonde, zonde is het.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zag ook meteen dat Bazoer zóveel vrijheid had.
Mja, ik begrijp de kritiekgeluiden wel. We moeten niet doen alsof hij afgelopen week overleden is.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Zonde, zonde, zonde is het.
En ik ergerde me aan het feit dat iedereen plichtmatig stond te klappen voor Cruijff
Dat is mijn punt ook. Het lijkt wel alsof er al afscheid is genomen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, ik begrijp de kritiekgeluiden wel. We moeten niet doen alsof hij afgelopen week overleden is.
Maar wiens idee was het om dat in alle negen wedstrijden te doen? De KNVB? Het moraal van de toeschouwers zelf?quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ook. Het lijkt wel alsof er al afscheid is genomen.
Geen flauw idee.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar wiens idee was het om dat in alle negen wedstrijden te doen? De KNVB? Het moraal van de toeschouwers zelf?
Overdrijving heeft in ieder geval toegeslagen. Ach, op naar de komende twee weken (voordat de interlandaids weer begint).quote:
Gewoon klappen omdat ie kanker heeft.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Zonde, zonde, zonde is het.
En ik ergerde me aan het feit dat iedereen plichtmatig stond te klappen voor Cruijff
Dat mis ik gelukkig grotendeels door vakantiequote:Op maandag 26 oktober 2015 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overdrijving heeft in ieder geval toegeslagen. Ach, op naar de komende twee weken (voordat de interlandaids weer begint).
Ik zal de humor er wel niet van inzien.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon klappen omdat ie kanker heeft.
Las ik in het feyenoordtopique, moest er om lachen.
Tis watquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:40 schreef Sked het volgende:
Dat JHK doek vond ik overigens nog wat vreselijker
Dag. Ik ben nu aan het leren over Confucianismequote:Op maandag 26 oktober 2015 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo mensen
ik kom hier voor een goed gesprek
Hoi.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo mensen
ik kom hier voor een goed gesprek
Waarom tot de macht 43 en niet een lager of een hoger getalquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zojuist 2^43 uit verveling handmatig berekend. Maar ik ben vrij.
Ik had geen ruimte meer op mn blaadjequote:Op maandag 26 oktober 2015 15:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom tot de macht 43 en niet een lager of een hoger getal
Als het voor Studie/VOA-punten is ....quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom zou je ergens blijven als het saai is? :$
Verplichte aanwezigheid lijkt me zo kut.quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als het voor Studie/VOA-punten is ....
Middelbare schoolquote:Op maandag 26 oktober 2015 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verplichte aanwezigheid lijkt me zo kut.
ik 32quote:
nouquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een braaf en lief meisje.
vond 32 nog wel veel voor jequote:
ik kreeg er veel toen ik met mongool scholdquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vond 32 nog wel veel voor je
waar troll jij?
megaquote:
dat was wat toenquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:06 schreef supersof het volgende:
ik kreeg er veel toen ik met mongool schold
Een eigen mening wordt niet gewaardeerd op FOK!quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoezo ben jij niet de nieuwe BNW mod Tjacka.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
en in JNG toen ook wel wat
er staat meestal niets bij notes hoorquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zie me de lijst met notes al voor me:
schold spatieloos uit voor mongool
ohquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er staat meestal niets bij notes hoor
je kon toen een keer bij elkaar notes zetten en verwijderen en inzienquote:
Wat een rare grap.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ging Fokkie nog alle notes van kanovinnie verwijderen, haha wat een lol.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ging Fokkie nog alle notes van kanovinnie verwijderen, haha wat een lol.
quote:
Ik niet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://gfycat.com/VibrantGoldenAcouchi
Ik ga stuk
Ik heb laatst iedereen van FOK! van FB eraf geflikkerd behalve jou en Toto.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij nog wel vriendjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |