quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:21 schreef Renesite het volgende:
Etsu, woont jij in Friesland danen blijf je monogaam dan
romantischquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
nouja, dat sluiten we niet uit, we leiden nu ons eigen leventje en als die ooit terugkomt, gaan we verder met waar we gebleven waren tenzij een van ons iemand anders gevonden heeft of dood is of whatevah
neeheeeequote:Op zondag 25 oktober 2015 19:23 schreef Etsu het volgende:
inprincipe ben ik dus weer vrij, ja.
daten?
maar en ik danquote:
bigamie kan nie.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar en ik dan![]()
ik wil meedoen met jullie gereg. partnerschap
ja. Nou. Vinnie. Zeg. Ik wil best met je in een kano zittenquote:
ik word notaris, die gaat over dit soort dingen, 'foutje' waardoor het op bigamie lijkt, kan altijdquote:
doen we niet. Ik kan niet delen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik word notaris, die gaat over dit soort dingen, 'foutje' waardoor het op bigamie lijkt, kan altijd
nee. Ik ben daar niet goed in. Pat en ik zijn beiden wat narcistisch en heb er niet zoveel zin in, zulke grote veranderingen en definitieve add-on in onze levensquote:
oke.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
nee. Ik ben daar niet goed in. Pat en ik zijn beiden wat narcistisch en heb er niet zoveel zin in, zulke grote veranderingen en definitieve add-on in onze levens
dus geen kayakjesquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke.
ik wil ook geen kinderen. voor 99,99%.
notarieel recht is dan niet zo'n slimme keuze geweest. Kan ke niet in andere landen uitvoeren.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee man
trouwen heel misschien, dan met mn vriend/man de hele wereld over
als notaris heb je toch weleens vakantiequote:Op zondag 25 oktober 2015 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
notarieel recht is dan niet zo'n slimme keuze geweest. Kan ke niet in andere landen uitvoeren.
Ik val op meiden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey pinman. Ben je al uit de kast gekomen?
mjaaa op zulkse menier.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
als notaris heb je toch weleens vakantie
Ik ook wel met jou, maar gewoon je handjes aan je eigen peddel houden dan hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja. Nou. Vinnie. Zeg. Ik wil best met je in een kano zitten
quote:
Waar is paxcon dan?quote:
je kan tot je 40e wachtenquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien zou het verstandig zijn om geen kindjes ter wereld te brengen. Maar zo'n grote keuze maken lijkt me echt erg moeilijk, blij dat het nog even niet hoeft.
prrrrrrquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook wel met jou, maar gewoon je handjes aan je eigen peddel houden dan hoor.
echt.quote:
ligt er aan hoe je je kansen schat. Check je genen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je gaat toch niet moedwillig kans op een downie vertienvoudigen.
De kans op autisme is ook al rond de 90%.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
echt.
[..]
ligt er aan hoe je je kansen schat. Check je genen.
dat is bij 90% vd jeugd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De kans op autisme is ook al rond de 90%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |