SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop momentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop Afsluitplaat:
Pinkpop Website: http://www.pinkpop.com
Pinkpop Twitter: https://twitter.com/pinkpopfest
Pinkpop Facebook: https://www.facebook.com/PinkpopFestival
Pinkpop Instagram: http://instagram.com/pinkpopfest
Line-Up
Vrijdag 10 juni:
Mainstage: - Red Hot Chili Peppers
3FM Stage: -
Brand Bier Stage: -
Stage 4: Dj's -
Zaterdag 11 juni:
Main Stage: - Rammstein
3FM Stage: -
Stage 4: -
Zondag 12 juni:
Main Stage: -
3FM Stage:-
Stage 4: -
Tickets
Er is nog niets bekend over de voorverkoop of prijzen van de tickets.
2015 Aftermovie:
Komen Foo Fighters niet gelijk goedmaken dit jaar?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, Black Sabbath staat exclusief voor de Benelux op Graspop in Belgie.
Denk dat we het met deze headliners niet meer in kaliber AC/DC of Coldplay moeten zoeken, gewoon simpelweg te duur. Wellicht Pearl Jam nadat dat vorige keer net afketste, Bon Jovi die weer 'het grote publiek' opzoekt, of Florence die toch leuk aan de weg timmert. Editors/Snow Patrol combi kan ook.
Nope, daar lijkt 't niet op, aldus Jan eerder 2017.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Komen Foo Fighters niet gelijk goedmaken dit jaar?
Die bovenste was zo kutquote:
De beste versie van Wet Sand ooit man.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die bovenste was zo kutIk was er.
Als AC/DC niet zou kunnen is Pearl Jam ook geen optie. Ik hoop overigens niet PJ, want die wil ik gewoon weer op een clubtour en niet op een festival waar ik niet naar toe wil.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, Black Sabbath staat exclusief voor de Benelux op Graspop in Belgie.
Denk dat we het met deze headliners niet meer in kaliber AC/DC of Coldplay moeten zoeken, gewoon simpelweg te duur. Wellicht Pearl Jam nadat dat vorige keer net afketste, Bon Jovi die weer 'het grote publiek' opzoekt, of Florence die toch leuk aan de weg timmert. Editors/Snow Patrol combi kan ook.
Dat. Echt, gewoon uit pure ergernis weggegaan. Ik heb de Peppers drie keer gezien, alle drie de keren was het gewoon ontzettend prut. Op cd blijft het dan weer wel top.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die bovenste was zo kutIk was er.
Want? Ik denk dat AC/DC een factor 2,5 á 3x hogere gage heeft dan PJ. Zeker voor festivals.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als AC/DC niet zou kunnen is Pearl Jam ook geen optie. Ik hoop overigens niet PJ, want die wil ik gewoon weer op een clubtour en niet op een festival waar ik niet naar toe wil.
Ik denk overigens dat Pinkpop wel degelijk drie grote headliners kan boeken, dus ik sluit geen enkele naam uit die op tour is deze zomer.
Heb er geen inzicht in, maar ik kan ik me niets bij voorstellen. Als ik google kom ik voor PJ op bedragen van tonnen. Dan zou AC/DC boven de miljoen zitten??quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want? Ik denk dat AC/DC een factor 2,5 á 3x hogere gage heeft dan PJ. Zeker voor festivals.
Dat denk ik wel, reken voor hun op een festival maar op 2mio+quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb er geen inzicht in, maar ik kan ik me niets bij voorstellen. Als ik google kom ik voor PJ op bedragen van tonnen. Dan zou AC/DC boven de miljoen zitten??
Maar misschien onderschat ik AC/DC.
Hier was ik bijquote:
twitter:NIEUWENOR twitterde op woensdag 28-10-2015 om 22:29:07"It's been beautiful Heerlen. See you at Pinkpop 2016" Oh ja? #heerlen #parkstadpopstad #nulive... https://t.co/MTcDalyP8g reageer retweet
Te verwachten. Niet echt spannend imo.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Causes er ook bij, hebben zichzelf alvast bevestigd bij de show vanavond.twitter:NIEUWENOR twitterde op woensdag 28-10-2015 om 22:29:07"It's been beautiful Heerlen. See you at Pinkpop 2016" Oh ja? #heerlen #parkstadpopstad #nulive... https://t.co/MTcDalyP8g reageer retweet
Of vroeg op de dag 3fm, das een mooie plek voor hollandse rommel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zullen wel maatje opschuiven, vorig jaar Stage 4, nu naar Brand Stage.
Dat weet je bij Pinkpop natuurlijk, ik vind het alles meevallen dat RHCP na 9 jaar weer komt en Rammstein na 6. Normaal zit je met headliners voor dit soort festival beetje aan 2 á 3 jaar cycli.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso weer een stel inspiratieloze headliners. Manmanman
Dat is waar. En, oke, Rammstein is wel geinig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat weet je bij Pinkpop natuurlijk, ik vind het alles meevallen dat RHCP na 9 jaar weer komt en Rammstein na 6. Normaal zit je met headliners voor dit soort festival beetje aan 2 á 3 jaar cycli.
Nee, die lading komt later pas met alle Galantissen en Jett Rebels enzo. Al zijn deze twee acts ook niet bepaald exclusief nee, maar verwacht ook weer geen Muse taferelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer alleen dat iedereen en zn moeder die volgend jaar naar enig festival gaat deze acts sowieso wel ziet.
Pinkpop moet het nu eenmaal van dit soort acts hebben als ze goed willen verkopen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat ze dit jaar gewoon weer lukken. Denk dat de vvk wel weer hard zal gaan dit jaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Pinkpop moet het nu eenmaal van dit soort acts hebben als ze goed willen verkopen.
Precies, is Pearl Jam dan wel origineel of Coldplay.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat weet je bij Pinkpop natuurlijk, ik vind het alles meevallen dat RHCP na 9 jaar weer komt en Rammstein na 6. Normaal zit je met headliners voor dit soort festival beetje aan 2 á 3 jaar cycli.
Bedoel je dat het zo ruk was dat je daarna nooit meer naar Pinkpop wildequote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier was ik bij![]()
Was de eerste en ook de laatste pinkpop.
Net wat het aanbod is.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:44 schreef KingRadler het volgende:
er was een tijd dat Pinkpop alleen artiesten boekten die een nieuw album hadden uitgebracht.
word dit nog steeds gedaan.
Ik moest een beetje huilenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo ben ik vorig jaar een dag geweest voor eigenlijk Faith No More (en dan Muse ook maar meegepakt)
Omdat Muse alleen al een reden moest zijn om te gaanquote:
Dat had ik vorig jaar ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of er nog wat leuks gaat zitten bij de subheadliners. Zo ben ik vorig jaar een dag geweest voor eigenlijk Faith No More (en dan Muse ook maar meegepakt) en het jaar daarvoor was Arcade Fire magistraal.
Even kijken wie die 3e headliner gaat worden, maar zoals het nu er uit ziet gaat het denk alleen dagje Rammstein worden.
Ja op het einde van Body Countquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar ook.![]()
En ook nog kletsnat geworden van de bui na de openingsact? Ik heb de rest van de dag soppende schoenen gehad.
Het was even erg gezellig onder de zweefmolen naast Shaka Ponkquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja op het einde van Body Count.
Kwam het even met bakken uit de lucht vallen.
Zoveel nieuwe grote namen zijn er toch ook niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me ook altijd af wat mensen nu eigenlijk verwachten te zien. Alle festivals rond 1 bepaalde periode vissen allemaal uit dezelfde vijver.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:28 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Zoveel nieuwe grote namen zijn er toch ook niet?
Je hebt natuurlijk gelijk...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:41 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ik vraag me ook altijd af wat mensen nu eigenlijk verwachten te zien. Alle festivals rond 1 bepaalde periode vissen allemaal uit dezelfde vijver.
Staan al in de Ziggo Dome.quote:Op maandag 2 november 2015 14:18 schreef Alziend-Oog het volgende:
Zal me niks verbazen als Mumford & Sons de laatste dag op de main stage staan. Zijn dan op tour en Heb je toch weer je 3fm publiek te pakken
N.W.A. zal niet meer komen denk, of ze moeten Eazy-E nog ergens opgraven. Geruchten gingen over Dr. Dre - Eminem - Kendrick Lamar. Wat dan wel weer mogelijk is.quote:Op maandag 2 november 2015 14:46 schreef KingRadler het volgende:
er waren geruchten dat de Amerikaanse hiphopgroep N.W.A + Eminem een Europese tour gaan doen.
zou mooi zijn als ze naar Pinkpop komenomdat Bodycount ook is geweest...
Meh, op Pinkpop? Ik zou het wel tof vinden thoughquote:Op maandag 2 november 2015 15:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
N.W.A. zal niet meer komen denk, of ze moeten Eazy-E nog ergens opgraven. Geruchten gingen over Dr. Dre - Eminem - Kendrick Lamar. Wat dan wel weer mogelijk is.
Nee denk eerder gewoon de Amsterdam Arena of Gelderdome ofzo.Al moet ik nog zien of het allemaal plaats gaat vinden. Waren ook maar geruchten.quote:Op maandag 2 november 2015 15:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Meh, op Pinkpop? Ik zou het wel tof vinden though
Nope al laat Pinkpop dat toch altijd links naast zich liggen (op wat NL rap acts na, maar dat kan je ook niet echt "hip hop" noemen).quote:Op maandag 2 november 2015 19:55 schreef KingRadler het volgende:
beetje Hiphop op Pinkpop is toch niet verkeerd
je hebt het zeker over New Wave moet ik ook niks van hebbenquote:Op maandag 2 november 2015 20:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nope al laat Pinkpop dat toch altijd links naast zich liggen (op wat NL rap acts na, maar dat kan je ook niet echt "hip hop" noemen).
Neu zelfs dat niet. Jeugd van Tegenwoordig en The Opposites en dergelijke. Maar dat kan je ook amper hip hop noemen. Weten er een prima feestje van te bouwen hoor. Maar zelfs de Fresku's van tegenwoordig worden niet geboekt. Een Opgezwolle show op Pinkpop zou ook niet mistaan om een middagje mee te openen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 november 2015 20:07 schreef KingRadler het volgende:
[..]
je hebt het zeker over New Wave moet ik ook niks van hebben
twitter:pinkpopfest twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 11:25:11#PP15 in de race voor ‘Best Major Festival’ in European @festival_awards 2015! Stem mee https://t.co/AbZ3Sozc3W en maak kans op VIP tickets! reageer retweet
Bron: http://festileaks.com/201(...)-europese-festivals/quote:‘Pearl Jam in onderhandeling met Europese festivals’
Volgens het Portugese muziekblad Blitz zijn de grotere Portugese festivals druk bezig om Pearl Jam binnen te hengelen. Rock in Rio, NOS Alive en Super Rock Super Bock zouden biedingen doen die op lopen tot 1 miljoen euro.
Hoewel het artikel doet lijken dat de komst van de Amerikaanse rockers vrij zeker is, is de band voor nog geen enkel festival bevestigd. Verder wijt Blitz de aanwezigheid van Pearl Jam aan de volledige line-up van de festivals. Volgens hen is de kans dat de band komt des te groter wanneer er bevriende bands geboekt worden. Welke artiesten Eddie en zijn collega’s graag backstage aantreffen wordt overigens niet verklapt.
Pinkpop 2016
Eind augustus liet bassist Jeff aan Vice weten dat de band van plan is volgend jaar een nieuw album uit te brengen. Vlak na Pinkpop 2015 kwam overigens al naar buiten dat Jan Smeets hard bezig is om de band te strikken voor de aankomende editie. Hoewel de band zich afgelopen jaren op diverse Europese festivals vertoonde, blijft Landgraaf sinds Pinkpop 2000 onaangedaan. “Ik hoor nu al acht jaar achter elkaar dat Pearl Jam komt, maar altijd was er iets. Ik wacht nu lijdzaam af”, aldus Smeets.
De band zou overigens vorig jaar ook al een telefoontje gehad uit Nederland gehad hebben, nadat Foo Fighters-frontman Dave Grohl zijn been brak en het festival een nieuwe afsluiter zocht.
Stiekem verwacht ik die als headliner op BKS of DTRHquote:Op donderdag 5 november 2015 16:03 schreef KingRadler het volgende:
ik zie Florence en de machine ook wel komen
Ik ook! Net andere headliner opties voor die festivals lijken me Tame Impala, Beck en The National.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stiekem verwacht ik die als headliner op BKS of DTRH
Bron?quote:Op donderdag 5 november 2015 18:45 schreef KingRadler het volgende:
dewolf op Pinkpop ze hebben er al 1 keer gestaan.
Liever op dtrh die type actsquote:
Impala voelt als een zekerheidje in Beuningenquote:Op donderdag 5 november 2015 17:39 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik ook! Net andere headliner opties voor die festivals lijken me Tame Impala, Beck en The National.
Die zouden toch nooit meer gaan optreden na hun laatste tour. Nooit is betrekkelijk geworden blijkbaar.quote:Op vrijdag 6 november 2015 02:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Doe Maar heeft toevallig ook een datum bekend gemaakt tijdens het Pinkpop weekend...
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 november 2015 06:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever op dtrh die type acts
Dan staat het meer geclusterd op een festival waar je veel van die type acts hebt.quote:
Op Pinkpop is dat nooit een probleem... Heb je ze liever niet op Pinkpop of wil je er liever niet voor naar Pinkpop?quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan staat het meer geclusterd op een festival waar je veel van die type acts hebt.
Ik wil er liever niet voor naar pinkpop want de acts van BKS/DTRH spreken me over het algemeen meer aan. Zie Arcade Fire 2 jaar terug, hoewel dat verder nog wel een toffe dag wasquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Op Pinkpop is dat nooit een probleem... Heb je ze liever niet op Pinkpop of wil je er liever niet voor naar Pinkpop?
ze hebben al 2 Headliners wie van de 2 word dan de 3de headliner?quote:Op maandag 9 november 2015 14:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd wanneer ze Coldplay of Pearl Jam bekend gaan maken.
Er staat ofquote:Op dinsdag 10 november 2015 10:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ze hebben al 2 Headliners wie van de 2 word dan de 3de headliner?
Dat denk ik toch echt niet. Jan begint nu al te schuimbekken aan de gedachte dat Axl Rose 2 uur later op het podium zal staan dan gepland.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Guns 'N Roses lijkt nu toch ook een optie te zijn
Als je zoiets tekenen zou ik dan toch wel contractueel heel goed vastleggen idd. Maar ze schijnen toch te komen naar het Duitse Rockavaria.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat denk ik toch echt niet. Jan begint nu al te schuimbekken aan de gedachte dat Axl Rose 2 uur later op het podium zal staan dan gepland.
wat een enorm slechte boeking zou dat zijn, maar het artikel is vooral suggestief en lijkt niks concreets te zeggen.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:21 schreef indiaantje89 het volgende:
http://m.spitsnieuws.nl/e(...)n-roses-naar-pinkpop
Dat moet nog maar blijken, de reputatie is nu niet geweldig nee. Maar als mocht het toch weer een beetje als ouds klinken dan kan het best nog wat worden.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat een enorm slechte boeking zou dat zijn, maar het artikel is vooral suggestief en lijkt niks concreets te zeggen.
Heb je Axl de afgelopen jaren gehoord?quote:Op donderdag 12 november 2015 23:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat moet nog maar blijken, de reputatie is nu niet geweldig nee. Maar als mocht het toch weer een beetje als ouds klinken dan kan het best nog wat worden.
En denk wel dat het een naam is die verkoopt.
Nee, mja its the name that sells.quote:Op vrijdag 13 november 2015 08:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je Axl de afgelopen jaren gehoord?![]()
Dat gaat echt niks meer worden. Dat zou een wonder zijn
Zou kunnen, dan hoef ik alleen maar 1 dagje te gaan denk ik. Of de Pearl Jam dag moet in de breedte dan veel sterker zijn. Ten en VS waren leuke albums maar daarna nooit meer wat gehad met deze band.quote:
Toch zonde! Vitalogy, Yield en Backspacer zijn ook hele sterke albumsquote:Op woensdag 18 november 2015 15:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zou kunnen, dan hoef ik alleen maar 1 dagje te gaan denk ik. Of de Pearl Jam dag moet in de breedte dan veel sterker zijn. Ten en VS waren leuke albums maar daarna nooit meer wat gehad met deze band.
En op Pinkpop zie je meerquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:15 schreef richolio het volgende:
Coldplay op Pinkpop had ook wel leuk geweest, dan kon ik meteen een dagje meepakken. Zo'n dag Pinkpop of een los concert Coldplay, is wss toch even duur
Ja preciesquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En op Pinkpop zie je meer.
Maar dan lijkt me de kans op Pearl Jam weer groter worden voor Pinkpop.
Ja lijkt me ook, en de zondag headliner moet meestal toch wel een band van formaat zijn. Dus denk ik niet dat ze dat af gaan doen met Florence en Editors.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:21 schreef theodoor9 het volgende:
Jep Pearl Jam en GNR zijn toch wel de meest voor de hand liggende headliners. Editors of Florence lijken me te klein als Pinkpop headliner. Al zouden die 2 samen wellicht een dag kunnen dragen.
RIPquote:Op vrijdag 4 december 2015 08:37 schreef KingRadler het volgende:
Scott Weiland zanger van Stone Temple Pilots and Velvet Revolver is overleden
Het spannende is dan vooral of Slash erbij zit (en eventueel Duff).quote:Op donderdag 26 november 2015 11:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch haalde 3FM net ook weer Guns 'N Roses aan. Spannond. Morgen komt Rock Im Revier/Rockavaria met een nieuwe naam waarbij al een tijdje in de rondte gaat dat Guns 'N Roses daar zal optreden.
Ik ben benieuwd het zou in ieder geval voor mij geen headliner zijn waarvoor ik speciaal een ticket zou gaan kopen.quote:Op maandag 7 december 2015 10:53 schreef indiaantje89 het volgende:
De Duitsers hebben een ticket alert gehad van Guns 'N Roses van Ticketmaster. Gaat het dan toch gebeuren?
Welke band?quote:Op woensdag 9 december 2015 11:42 schreef indiaantje89 het volgende:
9:47AM
On the Dutch radio (3FM) they spoke with the promotor of the Pinkpop festival. He said he wasn’t aware of any deal for a performance at the festival. (for what it’s worth)
Goed verhaalquote:Op woensdag 9 december 2015 11:42 schreef indiaantje89 het volgende:
9:47AM
On the Dutch radio (3FM) they spoke with the promotor of the Pinkpop festival. He said he wasn’t aware of any deal for a performance at the festival. (for what it’s worth)
Volgens mij was de vraag over of pearl jam zou komen. Maar het zou ook een ander geweest kunnen zijn.quote:
Over enthousiaste webmaster?quote:Op donderdag 10 december 2015 08:25 schreef KingRadler het volgende:
Pearl Jam heeft kort aangegeven dat ze op Pinkpop komen.
Ze hebben het er weer weggehaald
[ afbeelding ]
dit is echt zal de bron bij pakken.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Lijkt me een fake.
Overal zetten ze steden/landen van hun gigs. Behalve voor Pink Pop (wat nog verkeerd is ook, aangezien het Pinkpop is).
En die 6/30 had dan duidelijk Werchter moeten zijn en daar staat gewoon "Belgium".
Ben benieuwdquote:Op donderdag 10 december 2015 09:51 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dit is echt zal de bron bij pakken.
Webmaster heeft dit online gezet terwijl het nog niet klaar was.
Maar dat lijstje met deze lay out hebben we vorige week al gezien toch?quote:Op donderdag 10 december 2015 09:56 schreef KingRadler het volgende:
Sabine Frijns heeft met haar telefoon een foto gemaakt van haar computer scherm.
toevallig was zij op de site van Pearl Jam.
hier is de bron: https://twitter.com/sabinefrijns17/status/674378356977192961
Ja is een fakequote:Op donderdag 10 december 2015 11:20 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Maar dat lijstje met deze lay out hebben we vorige week al gezien toch?
Niet op Rock Werchter maar een losse show daar.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:00 schreef KingRadler het volgende:
damn AC/DC op Werchter en niet op Pinkpop
maakt niet uit ze komen er wel.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Niet op Rock Werchter maar een losse show daar.
Maakt veel uit. De ene is een festival en de ander niet!quote:Op woensdag 16 december 2015 07:46 schreef KingRadler het volgende:
[..]
maakt niet uit ze komen er wel.
Florence & The Machine gaan headlinen met ondersteuning van Doe Maar en The Offspringquote:Op woensdag 16 december 2015 12:11 schreef AgeEll het volgende:
Zal het dan toch Guns n Roses zijn. En dan maar hopen dat Axl op tijd uit zijn bed komt
Het zou een tegenvaller zijn voor velen, al weet ik zeker dat Florence haar mannetje staatquote:Op woensdag 16 december 2015 15:48 schreef AgeEll het volgende:
Hoe vol was Ziggo Dome dan met Florence? Is die echt zo populair?
Dan zou ik nog eerder Kensington verwachten
Is het een beetje te doen om een dagticket te halen of is dat binnen 0.3 seconden uitverkocht meestal? RHCP nooit live gezien, lijkt me wel leuk om even het vrijdagje mee te pakkenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu lijkt Pearl Jam weer van de baan te zijn om dat ze nu blijkbaar Bonnaroo gaan headlinen.
Moet wel lukken als je gewoon gelijk koopt.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Is het een beetje te doen om een dagticket te halen of is dat binnen 0.3 seconden uitverkocht meestal? RHCP nooit live gezien, lijkt me wel leuk om even het vrijdagje mee te pakken
Dagticket voor de vrijdag moet best redelijk te doen zijn lijkt me. Maar als je zeker wil zijn zou ik de eerste dag wel gelijk er voor gaan zitten.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Is het een beetje te doen om een dagticket te halen of is dat binnen 0.3 seconden uitverkocht meestal? RHCP nooit live gezien, lijkt me wel leuk om even het vrijdagje mee te pakken
Het is geen robby williams of rolling stones dus ik verwacht niet dat het heel snel zou gaan maar voor de zekerheid zou ik het wel meteen halen.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja vorige jaar vond iedereen die zaterdag hier een kut dag.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is geen robby williams of rolling stones dus ik verwacht niet dat het heel snel zou gaan maar voor de zekerheid zou ik het wel meteen halen.
er is dus een kans dat we op Pinkpop bandjes gaan krijgen die pas weer bij elkaar zijn gekomen.quote:Op maandag 28 december 2015 14:23 schreef indiaantje89 het volgende:
http://newsmonkey.be/article/62191
Nu ligt de bal dus weer bij Guns N' Roses.
dat is waarquote:Op maandag 28 december 2015 17:01 schreef Metalfreak het volgende:
Als ze na een week toeren nog bij elkaar zijn...
Had er nog een beetje dit jaar op gehoopt voro de Rammstein dag.quote:Op dinsdag 29 december 2015 08:34 schreef KingRadler het volgende:
Lemmy RIP
heb hem nog op Pinkpop gezien aantal jaren geleden
Is denk ik geen geld meer voor dan, dus het wordt verder opgevuld met Kensington, reunie van Kane, Jett Rebel, HAEVN, en meer van dat 3FM spul.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo te zien gaat het toch GNR worden zo als het nu lijkt.
Prachtige top van het affiche hoor met RHCP, Rammstein en Guns N'Roses. Ik hoop dat ze Florence dan nog voor GNR zetten of op de 3FM stage. Hopelijk laten ze in het midden van het affiche ook nog wat plaatsen vrij voor leuke acts.
Ik zou zeggen zet Doe Maar maar een dagje als sub weg. Fresku in de tent, Normaal vroeg op de dag om ff lekker te høken .quote:Op maandag 4 januari 2016 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is denk ik geen geld meer voor dan, dus het wordt verder opgevuld met Kensington, reunie van Kane, Jett Rebel, HAEVN, en meer van dat 3FM spul.
Die voorspelling durf ik ook wel aanquote:Op maandag 4 januari 2016 16:22 schreef KingRadler het volgende:
hier staat een lijst van alle Bands die dit jaar een album uitbrengen.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_2016_albums
zal zeker iets tussen staan dat op Pinkpop komt.
niet weerquote:Op maandag 4 januari 2016 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet mijn geld op Kings of Leon als 3e headliner
Nee, doe die maar lekker als headliner in de ziggo dome. Komen ze nog veel beter tot hun recht ook.quote:
Jup, die bands zijn écht niks voor PP, vrees dat het publiek het niet snapt en ze hun show in het licht moeten beginnen. Lekker een zaalshowtje of desnoods anders BKS/DTRH/LL in een tent als ze perse festivals willen doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, doe die maar lekker als headliner in de ziggo dome. Komen ze nog veel beter tot hun recht ook.
We hebben het over Pinkpop, dus bereidt je voor op St. Tropez, Jett Rebel, HAEVN, en Max Meser.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:34 schreef KingRadler het volgende:
Hoop dat Pinkpop ook wat geld overhoud aan een goed midden programma.
Headliners zijn belangrijk maar wil me ook de hele dag kunnen amuseren.
Mwa hoeft niet. 2014 lieten ze zien dat ze het wel kunnen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We hebben het over Pinkpop, dus bereidt je voor op St. Tropez, Jett Rebel, HAEVN, en Max Meser.
Ze kunnen het wel inderdaad, maar het is volgens mij net zo vaak gewoon toevalstreffer. Ik heb niet het idee dat 'programmeren in lijn', en 'pure kwaliteit' neerzetten nu hun streven is. En dat hoeft ook niet, het is een van de grootste festivals van NL; ze moeten gewoon programmeren wat de massa leuk vindt. En dat is nu eenmaal dingen als Kensington, Jett Rebel en The Script.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mwa hoeft niet. 2014 lieten ze zien dat ze het wel kunnen.
The Rolling Stones, Metallica, Arctic Monkeys, Editors, Arcade Fire, John Mayer, Avenged Sevenfold, Limp Bizkit, The Kooks, Biffy Clyro, Stromae, Robert Plant, Paolo Nutini, Joe Bonnamassa, Flogging Molly, White Lies, Gogol Bordello, Rudimental, Mastodon, Jake Bugg, Young The Giant, Ghost, The Boxer Rebellion, Bombay Bicycle Club.
Dat was toen een prima editie. En vorig jaar stond Faith No More ook op klaarlichte dag. Blijft een apart festival kwa dat betreft.
Tool 2001 in de tent was legendarischquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, doe die maar lekker als headliner in de ziggo dome. Komen ze nog veel beter tot hun recht ook.
Ja, die wel inderdaad!! Maar dat was dan ook in de tentquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:29 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Tool 2001 in de tent was legendarisch
In juni is het nou eenmaal lang licht, ook na acht uur 's avonds.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat was toen een prima editie. En vorig jaar stond Faith No More ook op klaarlichte dag. Blijft een apart festival kwa dat betreft.
Oh man als Tool weer zou komen.....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:29 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Tool 2001 in de tent was legendarisch
ze moeten zekerheid hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:34 schreef AgeEll het volgende:
Is toch wel apart hoe lang het op die derde headliner wachten is. De persconferentie staat al bijna om de hoek :p
Rode telefoon erbij alles.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja maar ze hadden toch wel een sub naampje naar buiten kunnen gooien ofzo.
Of zou Jan weer een telefoontje krijgen op de persco zelf dat GnR komt. Jezus wat was dat slecht zeg
![]()
En dan NPO alleen nog maar meer mainstream festivals gaan verslaan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:21 schreef KingRadler het volgende:
zal er ooit een tijd komen dat de NPO breekt met Pinkpop.
Helemaal mee eens, ik twijfelde vooraf een beetje of ze het wel aan zouden kunnen om af te sluiten maar ze speelden prima en hhad goede interactie met het publiek.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Mochten ze GnR niet meer kunnen halen zou ik zeggen haal The Killers maar weer naar Europa met wat andere festivals.
Komen ook weer met nieuw materiaal, en de show in 2013 was meer dan een dikke prima.
Dan wordt het weer midden in de nacht in de rij gaan liggenquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Coachella was binnen 1 uur uitverkocht met GnR als headliner.
Denk dat Pinkpop 2016 met GnR erbij ook weer erg hard kan gaan.
hahahhaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:09 schreef tdrone het volgende:
Ik denk dat Pinkpop dit jaar niet door kan gaan![]()
Yepquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:25 schreef AgeEll het volgende:
wanneer is die persconferentie dan, dat is toch altijd halverwege februari??
het kan zijn dat Headliner niet zeker is en dat ze op zoek zijn naar een 4de Headliner in geval het mis gaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:31 schreef AgeEll het volgende:
dan wordt de persco een keer echt interessant, als er nog de afsluitende headliner bekend gemaakt gaat worden
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Over 5 minuten komt festileaks met "veel" nieuws over Pinkpop. Ben benieuwd.
Het waren wel de meest voor de hand liggende headliners toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Kan dit nou niet echt "veel" nieuws noemen.
Pearl Jam was al even uti de gratie volgens mij. GnR was idd een flinke kanshebber. Maar om nou te weten dat een band "niet komt" vind ik niet echt passend bij de aankondiging van "veel nieuws".quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:10 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Het waren wel de meest voor de hand liggende headliners toch?
Zit er goed in lijkt me, of Paul Mccartney inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:53 schreef KingRadler het volgende:
Bruce Springsteen komt na Europa.
Niet alweer Pinkpop.
Dit is ook wat ik heb vernomen ja, alleen is die 3e naam nu al zo vaak geswitched dat ik er niet van sta te kijken als het toch weer wat anders wordtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:14 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik hoorde via via dat de derde afsluiter waarschijnlijk Paul McCartney wordt
twitter:ekdomop2 twitterde op woensdag 20-01-2016 om 08:31:42Woepsie, platenbazen lopen zenuwachtig heen en weer nadat @JamesMorrisonOK hier verklapt dat hij op @pinkpopfest staat dit jaar! #Pinkpop reageer retweet
twitter:giel3fm twitterde op woensdag 20-01-2016 om 08:42:58Ja hoor @JamesMorrisonOK staat op Pinkpop! Echt nieuwe namen komen ook nog zegt Jan Smeets net #PP15 woensdag 17 feb de hele line up #3FM reageer retweet
Best een ok naam, niet 100% mijn ding, maar die gast kan wel zingen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:51 schreef Godtje het volgende:
twitter:giel3fm twitterde op woensdag 20-01-2016 om 08:42:58Ja hoor @JamesMorrisonOK staat op Pinkpop! Echt nieuwe namen komen ook nog zegt Jan Smeets net #PP15 woensdag 17 feb de hele line up #3FM reageer retweet
Alsof dat niet vooropgezet is.quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:26 schreef KingRadler het volgende:
James Morrison kan weer niet zijn mond houden
hij kan het niet met rust latenquote:Op woensdag 20 januari 2016 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Wel grappig dat Ekdom de primeur steelt van 3FM
Smeets krijgt gewoon niks te horen van de programmacommissie, aangezien hij nooit z'n bakkes kan houden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Smeets had gezegd dat het nog niet zeker was. Maar goed lijkt me een gevalletje puntjes op de i zetten.
Denk dat het wel meevaltquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Smeets krijgt gewoon niks te horen van de programmacommissie, aangezien hij nooit z'n bakkes kan houden.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevaltJan weet echt wel wat naampjes hoor.
Jan
quote:Pinkpop-baas Jan Smeets kon de komst van James Morrison nog niet officieel bevestigen. "Hij staat op de lijst, maar ik heb nog niks bevestigd gekregen", zei Smeets tegen 3FM-dj Giel Beelen. "De programma-commissie is dit jaar echt goed bezig om de namen zelfs voor mij geheim te houden. Maar als Morrison het zegt zal het wel zo zijn. Ik heb het officieel nog niet van Rob Trommelen gehoord."
is er wel publiek voor Radiohead, dat bedoel ik niet negatief.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Radiohead is wel een bizar fenomeen wat dat betreft. Ik vind het ook niet echt meer een Pinkpop naam. Maar voor BKS/DTRH en ook Lowlands schat ik ze eigenlijk te groot in.
Edit: Volgens Jan Smeets dus geen Pinkpop
ik zou dat wel doen. Zeker als er verder geen optreden in Nederland zou zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:47 schreef KingRadler het volgende:
[..]
is er wel publiek voor Radiohead, dat bedoel ik niet negatief.
Kopen mensen een kaartje om die band te zien op Pinkpop.
ik word juist vrolijk van kwaliteit...quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:04 schreef Metalfreak het volgende:
Radiohead zou voor mij een reden zijn om NIET te gaan, mijn God wat een depressieve kutmuziek is dat toch. Toen ze de vorige keer op Pinkpop stonden ben ik van ellende weggerend.
Ja, het zit diep![]()
https://www.countercultur(...)bekend-voor-pinkpop/quote:Derde headliner Pinkpop uitgelekt? Dit, en meer nieuws!
Lodewijk 21 januari 2016 Rock
Het festivalseizoen van 2016 laat inmiddels niet heel lang meer op zich wachten, en dus draait de geruchtenmolen op volle toeren. Onlangs werd de redactie van Counter Culture getipt over de derde headliner voor Pinkpop. Geen Editors (daar ging Best Kept Secret mee aan de haal), geen Guns N’ Roses (dat durfde Jan Smeets nog niet aan) en ook geen Pearl Jam (waarschijnlijk naar Rock Werchter). Het festival uit Limburg heeft niemand minder dan Paul McCartney hoogstwaarschijnlijk gestrikt! Reden genoeg om uit te pluizen hoe dat precies zit en welke andere grote namen deze zomer wel eens langs de Europese festivalweides kunnen gaan trekken.
Ondanks het uitvallen van rockheld Dave Grohl en zijn Foo Fighters, kan Pinkpop afgelopen jaar terugkijken op een succesvolle editie. Opvallend dat headliners als Pharrell, Avicii, Kensington, Joost van Bellen, Robbie Williams, The Script en OneRepublic weinig tot niets te maken hebben met rock ’n roll. Daarom is het mooi om te zien dat voor dit jaar ondertussen de stevigere namen van, terug van weggeweest, Red Hot Chili Peppers (vrijdag) en Rammstein (zaterdag) op de affiche prijken. De geruchten omtrent de derde grootheid die het Limburgse festival mag afsluiten, blijven zich opstapelen en zijn ook te vinden in de categorie van de gitaren.
Pearl Jam kan ondertussen worden weggestreept. Onlangs hebben de grunge veteranen een deel van hun tour bekend gemaakt. Tijdens Pinkpop spelen ze nog in de Verenigde Staten, maar een maand later is er tijd genoeg voor een passage langs Rock Werchter. Jammer Jan, volgend jaar weer proberen.
Een tweede gerucht is dat The Boss deze zomer ook weer te vinden is in Europa. In 2009 en 2012 wist Bruce Springsteen al op fraaie wijze het festival al af te sluiten. Dat smaakte naar meer, dus een derde optreden op Pinkpop zou zeker niet misstaan.
Nu zijn we echter op een sterk gerucht gestuit, betreffende Paul McCartney. Het verhaal zou zijn dat Pearl Jam bijna was binnengehaald voor Pinkpop 2016, tot Jan Smeets besloot om zijn zinnen te zetten op de beroemde Beatle. Niks ligt voorlopig vast, maar onze bron heeft bevestigd dat het om een zekere Paul gaat, en dat hij in een beroemde band speelde waarvan een lid is doodgeschoten in New York. Dat zijn tips die natuurlijk wijzen richting Sir Paul McCartney, een naam die Smeets vorig jaar al wilde laten overkomen als vervanger voor de Foo Fighters. De grote onthulling zou echter op zich laten wachten tot de traditionele perspresentatie in Paradiso.
Wie trouwens wel zeker van de partij is op 10, 11 of 12 juni is James Morrison. De zwoele singer-songwriter doet het vooral goed bij de dames en verklapte vanmorgen bij Gerard Ekdom dat hij niet alleen in april in Nederland te zien zal zijn.
Voor meer geruchten moet je gewoon onze site in de gaten houden. Volgende maand vindt de bekende Pinkpop-persconferentie plaats en begint ook de kaartverkoop. Wie naar de affiches kijkt van Rock am Ring, Download en Greenfield weet dat er voor de rockliefhebber veel leuke bands in de buurt zijn. Een derde metaldag is altijd leuk meegenomen.
Wat ons kort brengt bij Fortarock, wat een week eerder valt dan Pinkpop, en bezig is aan een fijne line up met Megadeth, Disturbed, Abbath, Volbeat, King Diamond, Obituary, Havok en Heidevolk. Het Nijmeegse festival voegt daar vandaag een naam aan toe. Down, de band van ex-Pantera frontman Phil Anselmo.
Als gejank in een microfoon gelijk staat aan kwaliteit, dan pas ik even...quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik word juist vrolijk van kwaliteit...
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als gejank in een microfoon gelijk staat aan kwaliteit, dan pas ik even...
Als ze komen dan niet voor stage 4, daar zijn ze te groot voor gok ik. Ik twijfel zelfs of ze niet te groot zijn voor de Brand Bier stage.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:08 schreef KingRadler het volgende:
is er een kans dat New Wave op Pinkpop komt.
Omdat ze ook de Popprijs hebben gewonnen.
iets voor Stage 4
Tsja ik ken eigenlijk heel dat New Wave project niet behalve dat nummer van Drank & Drugs. En dat is wel weer een ergequote:Op donderdag 21 januari 2016 16:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat het Pinkpop publiek misschien iets teveel overeenkomt met de mensen in de zaal bij de uitreiking vd popprijs. En 't dus geen succes zal zijn.
60 Miljoen keer geluisterd op Spotifyquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tsja ik ken eigenlijk heel dat New Wave project niet behalve dat nummer van Drank & Drugs. En dat is wel weer een ergewaardig. Vooral die Lil Kleine gun ik zo'n prijs niet.
En aantal views of spotify luisters is nog niet gelijk aan kwaliteit. Je wilt de top 20 van youtube hits binnen NL ook niet allemaal op Pinkpop zien neem ik aanquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:24 schreef KingRadler het volgende:
[..]
60 Miljoen keer geluisterd op Spotify
zeker allemaal met gratis abbo
de jeugd van tegenwoordig (niet die groep) koopt helemaal geen muziek meer.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En aantal views of spotify luisters is nog niet gelijk aan kwaliteit. Je wilt de top 20 van youtube hits binnen NL ook niet allemaal op Pinkpop zien neem ik aan.
Toegegeven het is allemaal best catchy en aanstekelijk, maar van de andere kant is het ook wel een beetje dommige muziek (al mag je dit niet zeggen van 3voor12). Maar om een pop prijs te winnen is er imo meer nodig dan 1 hitje, en heeft niet Nederland echt wel wat beters te winnen.
Maar goed niks om jezelf druk over te maken. Ze zouden best een vroeg op de dag kunnen staan op de main, net zoals een paar jaar terug Gers Pardoel een beetje buiten boort viel kwa mij persoonlijk smaak. Maar eerlijk is eerlijk dat het wel bij het publiek werkte.
Maar die kopen geen kaartje van 90 euro om dat zooitje ongeregeld op pinkpop te kunnen zien terwijl ze ze gratis bij elke kermis kunnen zien.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:35 schreef KingRadler het volgende:
[..]
de jeugd van tegenwoordig (niet die groep) koopt helemaal geen muziek meer.
en New Wave is het enige dat op dit moment in trek is bij de jonge generatie.
1 hitje, serieus? Bijna alle tracks van dat album hebben een aantal miljoen views/listens. Zit ook gewoon ontzettend tof spul tussen (lang niet alles). En ach, PP boekt zo nu en dan in de middag wel eens een act voor kids en dan is New Wave een super goede optie.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En aantal views of spotify luisters is nog niet gelijk aan kwaliteit. Je wilt de top 20 van youtube hits binnen NL ook niet allemaal op Pinkpop zien neem ik aan.
Toegegeven het is allemaal best catchy en aanstekelijk, maar van de andere kant is het ook wel een beetje dommige muziek (al mag je dit niet zeggen van 3voor12). Maar om een pop prijs te winnen is er imo meer nodig dan 1 hitje, en heeft niet Nederland echt wel wat beters te winnen.
Maar goed niks om jezelf druk over te maken. Ze zouden best een vroeg op de dag kunnen staan op de main, net zoals een paar jaar terug Gers Pardoel een beetje buiten boort viel kwa mij persoonlijk smaak. Maar eerlijk is eerlijk dat het wel bij het publiek werkte.
Ja serieus 1 hitje, vergeet niet dat in hun scene al snel aan miljoenen views/listens komen, sneller dan een bandje iig. Heel andere fans hebben die ook.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:52 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
1 hitje, serieus? Bijna alle tracks van dat album hebben een aantal miljoen views/listens. Zit ook gewoon ontzettend tof spul tussen (lang niet alles). En ach, PP boekt zo nu en dan in de middag wel eens een act voor kids en dan is New Wave een super goede optie.
Sinds wanneer is de straat een afspiegeling van het festivalpubliek? Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wie je het vraagt.. Als je aan een 14-jarige vraagt of ze iets kennen van Radiohead weten ze daar ook geen raad mee.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja serieus 1 hitje, vergeet niet dat in hun scene al snel aan miljoenen views/listens komen, sneller dan een bandje iig. Heel andere fans hebben die ook.
Weet zekedr dat je op straat gaat vragen wat ze kennen van New dat ze alleen Drank & Drugs kennen.
Niet heel lang terug stonden Gers Pardoel, The Opposites en meer van zulks op het hoofdpodium. Dat schaar ik ook onder kindermiddag.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:06 schreef KingRadler het volgende:
een kindermiddag op Pinkpop
met iemand die in een pak rond loopt als een Pinkpop.
We hadden het over hitjes tochquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:51 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de straat een afspiegeling van het festivalpubliek? Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wie je het vraagt.. Als je aan een 14-jarige vraagt of ze iets kennen van Radiohead weten ze daar ook geen raad mee.
Ik vind The Oppo's ook best oké maar het is ook niet verkeerd om New Wave oké te vinden. Denk dat ze best op het begin van de dag een showtje kunnen neerzetten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:59 schreef indiaantje89 het volgende:
En ik vind persoon The Opposites wel tof, hebben best wel goede platen gemaakt. Alleen ook wat verkeerde uitschieters idd.
Mooi, nog nergens anders tegen gekomen.quote:Op zondag 24 januari 2016 05:28 schreef chansadres het volgende:
Hier nog niet bekend:
Will and the People bevestigd.
Vast wel Aviccii trok toch een doelgroep die normaal niet zou komenquote:Op zondag 24 januari 2016 17:26 schreef KingRadler het volgende:
Zal er dit jaar weer een {Just Push Play) DJ komen zoals vorig jaar.
Het was behoorlijk druk ja, zelfs een aantal opstootjes gezien. En daardoor merkte je het wel dat het ander publiek was dan "normaal" op Pinkpop. Iedereen stond al een behoorlijke tijd voor de 3FM stage voor een goed plekje bij Avicii. Dan komt er 2 minuten voor het optreden een vader met zijn zoon op schouders naar voren gedongen want hij had een kind bij en die kon anders niks zien.... Op een gegeven waren er mensen die terecht hadden gezegd dat hij dan maar wat eerder had moeten komen.quote:Op maandag 25 januari 2016 00:28 schreef 1shot1kill het volgende:
Avicii heeft wel meer mensen naar de 3FM stage getrokken dan ik er ooit eerder heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |