Bron?quote:Op donderdag 5 november 2015 18:45 schreef KingRadler het volgende:
dewolf op Pinkpop ze hebben er al 1 keer gestaan.
Liever op dtrh die type actsquote:
Impala voelt als een zekerheidje in Beuningenquote:Op donderdag 5 november 2015 17:39 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik ook! Net andere headliner opties voor die festivals lijken me Tame Impala, Beck en The National.
Die zouden toch nooit meer gaan optreden na hun laatste tour. Nooit is betrekkelijk geworden blijkbaar.quote:Op vrijdag 6 november 2015 02:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Doe Maar heeft toevallig ook een datum bekend gemaakt tijdens het Pinkpop weekend...
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 november 2015 06:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever op dtrh die type acts
Dan staat het meer geclusterd op een festival waar je veel van die type acts hebt.quote:
Op Pinkpop is dat nooit een probleem... Heb je ze liever niet op Pinkpop of wil je er liever niet voor naar Pinkpop?quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan staat het meer geclusterd op een festival waar je veel van die type acts hebt.
Ik wil er liever niet voor naar pinkpop want de acts van BKS/DTRH spreken me over het algemeen meer aan. Zie Arcade Fire 2 jaar terug, hoewel dat verder nog wel een toffe dag wasquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Op Pinkpop is dat nooit een probleem... Heb je ze liever niet op Pinkpop of wil je er liever niet voor naar Pinkpop?
ze hebben al 2 Headliners wie van de 2 word dan de 3de headliner?quote:Op maandag 9 november 2015 14:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd wanneer ze Coldplay of Pearl Jam bekend gaan maken.
Er staat ofquote:Op dinsdag 10 november 2015 10:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ze hebben al 2 Headliners wie van de 2 word dan de 3de headliner?
Dat denk ik toch echt niet. Jan begint nu al te schuimbekken aan de gedachte dat Axl Rose 2 uur later op het podium zal staan dan gepland.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Guns 'N Roses lijkt nu toch ook een optie te zijn
Als je zoiets tekenen zou ik dan toch wel contractueel heel goed vastleggen idd. Maar ze schijnen toch te komen naar het Duitse Rockavaria.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat denk ik toch echt niet. Jan begint nu al te schuimbekken aan de gedachte dat Axl Rose 2 uur later op het podium zal staan dan gepland.
wat een enorm slechte boeking zou dat zijn, maar het artikel is vooral suggestief en lijkt niks concreets te zeggen.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:21 schreef indiaantje89 het volgende:
http://m.spitsnieuws.nl/e(...)n-roses-naar-pinkpop
Dat moet nog maar blijken, de reputatie is nu niet geweldig nee. Maar als mocht het toch weer een beetje als ouds klinken dan kan het best nog wat worden.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat een enorm slechte boeking zou dat zijn, maar het artikel is vooral suggestief en lijkt niks concreets te zeggen.
Heb je Axl de afgelopen jaren gehoord?quote:Op donderdag 12 november 2015 23:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat moet nog maar blijken, de reputatie is nu niet geweldig nee. Maar als mocht het toch weer een beetje als ouds klinken dan kan het best nog wat worden.
En denk wel dat het een naam is die verkoopt.
Nee, mja its the name that sells.quote:Op vrijdag 13 november 2015 08:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je Axl de afgelopen jaren gehoord?![]()
Dat gaat echt niks meer worden. Dat zou een wonder zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |