Doe jij het anders voor ze dan?quote:Op maandag 2 november 2015 16:25 schreef Shivo het volgende:
[..]
Verkrampte Hollanders die alleen maar vanuit hun eigen vierkante centimeter redeneren.
quote:Op maandag 2 november 2015 17:14 schreef maryen65 het volgende:
Donderdagavond een spreker bij Powned, Ze willen weten of burgemeester Westmaas open staat voor onze actie om de actievoerders te verplaatsen! Gaat over de intocht in Meppel. Daar is een actiegroep bezig om voor kozp een andere locatie te regelen
Ik begrijp het verhaal niet. Verplaatsen kan je zelf.quote:Op maandag 2 november 2015 17:14 schreef maryen65 het volgende:
Donderdagavond een spreker bij Powned, Ze willen weten of burgemeester Westmaas open staat voor onze actie om de actievoerders te verplaatsen! Gaat over de intocht in Meppel. Daar is een actiegroep bezig om voor kozp een andere locatie te regelen
Verplaatsen naar waar? Naar Rottummerplaat mag ik hopen?quote:Op maandag 2 november 2015 17:14 schreef maryen65 het volgende:
De grote vraag.quote:Op maandag 2 november 2015 18:54 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Verplaatsen naar waar? Naar Rottummerplaat mag ik hopen?
Maar serieus: dichterbij de intocht, of verder er vanaf?
een buitenwijk of industrieterrein zoals bij extreemrechts vaak gebeurdquote:Op maandag 2 november 2015 18:54 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Verplaatsen naar waar? Naar Rottummerplaat mag ik hopen?
Maar serieus: dichterbij de intocht, of verder er vanaf?
Daar hoort men ook thuis.quote:Op maandag 2 november 2015 19:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
een buitenwijk of industrieterrein zoals bij extreemrechts vaak gebeurd
Zie mijn post #61quote:Op maandag 2 november 2015 17:14 schreef maryen65 het volgende:
Die film had ik toen bekeken, nou ik hoop dat het ze luktquote:Op maandag 2 november 2015 21:17 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zie mijn post #61
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)interklaas-in-Meppel
Gewoon de route stiekem veranderen. Staat kozp te wachten op de goedheiligman, komt ie daar niet langs.quote:Op maandag 2 november 2015 22:17 schreef maryen65 het volgende:
Die film had ik toen bekeken, nou ik hoop dat het ze lukt
Het wordt elk jaar minder.....maar goed misschien dat 14 november nog wat discussie oplevert of de volgende actie van de activisten:quote:
http://www.doorbraak.eu/p(...)-blackface-traditie/quote:Tien jaar Pietendorp is tien jaar teveel. Dat dorp moet dicht, want Zwarte Piet is racisme.
Ik ben er verleden jaar geweest met mijn zoontje, hij vond het helemaal geweldig net als de andere duizenden kinderen die er waren, stelletje mafketels om dit te willen verbieden, kotsmisselijk wordt je hiervan, mensen die een kinderfeestje ''zwart'' willen maken...quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het wordt elk jaar minder.....maar goed misschien dat 14 november nog wat discussie oplevert of de volgende actie van de activisten:
Het Pietendorp van het Zuiderzeemuseum te Enkhuizen moet dicht.
[..]
http://www.doorbraak.eu/p(...)-blackface-traditie/
100 hoeraatjesen steun
voor het Pietendorp en dat ze niet zwichten voor de oneigenlijke redenaties van die haters.
site pietendorp: http://www.zuiderzeemuseum.nl/nl/1131/
Ja want de Propieten hebben hier ook echt om gevraagd. de zeurpieten moeten eens een baan gaan zoeken of vrijwilligerswerk gaan doen dan maken zij zichzelf ook eens nuttig in onze samenleving, nee, alleen maar zeuren om een kinderfeestje thuis op de bank met hun uitkering dan kan je trots zijn op jezelf!quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:47 schreef KingRadler het volgende:
het is jammer dat Zeurpieten wel gelijk hebben.
Wie is hier dan het zeuren de Propieten
Het zeuren begon ergens.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:47 schreef KingRadler het volgende:
het is jammer dat Zeurpieten wel gelijk hebben.
Wie is hier dan het zeuren de Propieten
Marketing en indoctrinatie is natuurlijk van grote invloed. Geheel vrijwillig zal je keus dus nooit zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hoezo drukt de USA ons dat door onze strot? Volgens mij kiezen wij er geheel vrijwillig voor om dat over te nemen. Dat Valentijn puur commercieel is en geen toegevoegde waarde heeft ben ik met je eens. De mensen die geen relatie hebben wijs je daar op en de mensen die er wel een hebben hebben toch niet een speciale dag nodig om hun liefde te vieren of te tonen?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ja want de Propieten hebben hier ook echt om gevraagd. de zeurpieten moeten eens een baan gaan zoeken of vrijwilligerswerk gaan doen dan maken zij zichzelf ook eens nuttig in onze samenleving, nee, alleen maar zeuren om een kinderfeestje thuis op de bank met hun uitkering dan kan je trots zijn op jezelf!
Van de mensen die ik op tv heb gezien kan ik er toch echt vanuit gaan dat zij waarschijnlijk geen baan hebben, hoe kan je anders zoveel tijd hebben? zelfde soort kansloze types als de Occupy’ers.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Vergeet je niet te ademen in je boosheid?
Daarnaast ben ik benieuwd hoe de verhouding werklozen is tussen pro- en antipieten ...
Dat gevoel heb ik dan weer met die pro-proleten, die vooral Facebook onderkotsen in slecht Nederlands.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
Van de mensen die ik op tv heb gezien kan ik er toch echt vanuit gaan dat zij waarschijnlijk geen baan hebben, hoe kan je anders zoveel tijd hebben? zelfde soort kansloze types als de Occupy’ers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |