Nee komt gewoon op sbs terugquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:36 schreef tralalala het volgende:
Trouwens, dit zal wel één van de laatste afleveringen ooit zijn met Mr Vissergod?![]()
Binnen een paar maand is hij met Brand een gouden koppel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:36 schreef tralalala het volgende:
Trouwens, dit zal wel één van de laatste afleveringen ooit zijn met Mr Vissergod?![]()
Viktor Brandaids is kutquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Binnen een paar maand is hij met Brand een gouden koppel.
Dat de boom despressief is.quote:Wat is nou precies het probleem? De blaadjes in de tuin? Geen zonlicht?
Hele avond muggen in je bek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:37 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij is het echt zo'n stinkend minivijvertje
Dat riet maakt het anders niet veel beterquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:38 schreef tralalala het volgende:
Lastig ingooien met het hengeltje met die teringboom.
jij woont toch ook mooi in Amsterdamquote:
Je zou er maar op moeten elke zaterdagavondquote:
Hier heb je ook wel van dit soort plekjes. Hier niet zo ver vandaan zelfs.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij woont toch ook mooi in Amsterdam
Als die haar tegenspreekt gaat ze op hem zittenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:40 schreef OProg het volgende:
Die gozer zal niks te zeggen hebben thuis.
Chillie gel voor de vrouwelijke plekjes schijnt de Ph waarde van haar grotje te op pijl te brengenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:40 schreef Tagliano het volgende:
Dit dametje is veel te verbitterd en verzuurd voor haar leeftijd
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:41 schreef Max23 het volgende:
Als die haar tegenspreekt gaat ze op hem zitten
Dit.quote:
Alles wat je erin steekt brandt voor je ogen wegquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Chillie gel voor de vrouwelijke plekjes schijnt de Ph waarde van haar grotje te op pijl te brengen
tree huggin hippie gespotquote:
De mening van Gerdagodin was altijd wel verfrissend idd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:41 schreef Paxcon het volgende:
Ik mis het kijkerspanel in de studio wel
niet overal je ding in steken helpt daarintegenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alles wat je erin steekt brandt voor je ogen weg
ALBERTNOES EAT YOUR HEART OUTquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:42 schreef Max23 het volgende:
Dit is wel een enorme flopshow trouwens. Opgelicht was zoveel beter met die confrontatie
Nu wel. Normaal ben ik ueberantiboom, maar dit zijn wel echt zeikerds.quote:
Het is dan ook geen overweging bij haarquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet overal je ding in steken helpt daarintegen
Jahoor. Daar wilden de buren zelf bij komen helpen of meebetalen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:42 schreef tralalala het volgende:
Maar nogmaals, de takken die boven hun tuin hangen mogen ze toch gewoon wegsnoeien?
quote:
Hier gebeurde dat ook in de buurt en toen mooi huis in de fikquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Mijn ouders hadden zo'n boom in hun tuin staan, was de bliksem in geslagen, arme boom.
Lulletje rozenwater die thuis niks te vertellen heeft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:43 schreef Paxcon het volgende:
Die Joep is wel een beetje een sulletje
Aha.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat die jonge man goed onder de plak zit
Groeit weer aan of zoquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:45 schreef mootie het volgende:
Maar er was toch geen takje te bekennen op dat terras? Ikniesnap.
Ja dat doen bomenquote:
Joep heeft een hoekje van 3 vierkante meter achter op zolder gekregen waar hij het mag bepalen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:46 schreef NewHorizon het volgende:
Waarschijnlijk heeft Mireille ook de hele inrichting van Joep compleet overhoop gehaald.
Of een condoompje priktquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Dit is zo'n wijf die "vergeet" te vermelden aan haar man dat ze de pil niet meer slikt als ze zwanger geschopt wil worden.
Die man zit toch al onder de plak. Maakt geen reet uit als ze het wel zegt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Dit is zo'n wijf die "vergeet" te vermelden aan haar man dat ze de pil niet meer slikt als ze zwanger geschopt wil worden.
Met haar zuurtegraad valt er weinig voort te planten. Dat slaat meteen dood.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Joep is het echte slachtoffer hier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:48 schreef OProg het volgende:
Joep mocht er toen ook 2 maanden niet bovenop.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Joep is het echte slachtoffer hier.
Ze voelt de bui hangen.. Boom mag blijven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Kijk die blik van dat wijf ook, wat een greppelheks.
De ramen aan het zemen en de afwas aan het doen denk ik.quote:
Hij doceert in boomkunde denk ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk "gewoon" gepromoveerde ir. die doceert dus.
Ik zou gillend gek worden van dat zeikwijfquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Joint roken om te ontstressen van haar.
Hij ook denk ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou gillend gek worden van dat zeikwijf
Ja. Maar het op deze manier lading geven is heerlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Done.quote:
Eigen schuld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:53 schreef Tagliano het volgende:
Haha, jammer van je belofte domme kut
Meester Visser verbeterenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Een mondeling aanbod kan je intrekken zolang het niet aanvaard is mr. Visser.
Nee want dit is zijn uitspraak en daar zul je het mee moeten doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:54 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Nee want dit is zijn uitspraak en daar zul je het mee moeten doen.
en ze is er blij meequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:54 schreef Discombobulate het volgende:
Dus nu tóch wel een halve boom. Wat een kut logische redenatie van haar.
Het is in dit geval schriftelijk gebeurd, via WhatsAppquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hij probeerde zijn gezicht te verbergen in zijn trui.quote:
Dat wijf zeikt over heeeeeeeeel veel meer dingen gok ik zo...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:54 schreef DrMarten het volgende:
Die gozer is ook blij. Eindelijk van het gezeik af
Zij is zo'n type die wel weer iets anders vindt. Ik heb het te doen met Joep.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Joep denkt: YES! Eindelijk van dat gejank af.
Over hem heen bedoel je?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:55 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dat wijf zeikt over heeeeeeeeel veel meer dingen gok ik zo...
Over alles wat d'r niet bevalt. Hele dagen door.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:55 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Als Joep zijn overhemd niet goed heeft dichtgeknoopt bijvoorbeeld, dan vliegt het servies door de kamer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zij is zo'n type die wel weer iets anders vindt. Ik heb het te doen met Joep.
Over de WC-bril?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:55 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
de vijver moet nu gedempt, haar terras wordt helemaal natquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zij is zo'n type die wel weer iets anders vindt. Ik heb het te doen met Joep.
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:54 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Nee want dit is zijn uitspraak en daar zul je het mee moeten doen.
Ook een schriftelijk aanbod kan in principe herroepen worden:quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:54 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Het is in dit geval schriftelijk gebeurd, via WhatsApp
Daarbij komt nog:quote:Artikel 219
1 Een aanbod kan worden herroepen, tenzij het een termijn voor de aanvaarding inhoudt of de onherroepelijkheid ervan op andere wijze uit het aanbod volgt.
2 De herroeping kan slechts geschieden, zolang het aanbod niet is aanvaard en evenmin een mededeling, houdende de aanvaarding is verzonden. Bevat het aanbod de mededeling dat het vrijblijvend wordt gedaan, dan kan de herroeping nog onverwijld na de aanvaarding geschieden.
3 Een beding waarbij één der partijen zich verbindt om, indien de wederpartij dit wenst, met haar een bepaalde overeenkomst te sluiten, geldt als een onherroepelijk aanbod.
Het aanbod was toch verworpen?quote:Artikel 221
1Een mondeling aanbod vervalt, wanneer het niet onmiddellijk wordt aanvaard, een schriftelijk aanbod, wanneer het niet binnen een redelijke tijd wordt aanvaard.
2 Een aanbod vervalt, doordat het wordt verworpen.
En daarna moet haar sloot moet uitgebaggerd worden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:56 schreef Fairfax het volgende:
[..]
de vijver moet nu gedempt, haar terras wordt helemaal nat
wegens verzuringquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En daarna moet haar sloot moet uitgebaggerd worden.
Ja maar dit is geen echte rechtspraak, dus Visser kan roepen wat hij wilquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ook een schriftelijk aanbod kan in principe herroepen worden:
[..]
Daarbij komt nog:
[..]
Het aanbod was toch verworpen?
nee, aanbod was teruggetrokken omdat Joep toch niet wilde betalenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ook een schriftelijk aanbod kan in principe herroepen worden:
[..]
Daarbij komt nog:
[..]
Het aanbod was toch verworpen?
In de schriftelijke uitspraak staat ook dat de boom niet binnen de norm van de gemeente valt maar mocht dat wel zo zijn dan is het al een tijdje verjaard.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:57 schreef Bayswater het volgende:
Overigens vond de rijdende rechter erg belangrijk hoe ver de boom van de erfgrens stond. Volgens mij deed dit niet meer ter zake vanwege verjaring. Dit is niet meer van belang als de boom er al 20 jaar staat, en zo te zien deed hij dat wel.
Wel eindelijk weer eens een probleem dat veelvuldig voorkomt, en dan vele malen erger dan dit en je bijvoorbeeld je gehele zonlicht kwijt bent, ook al was het niet zo spannend.
Alleen lesgeven aan een universiteit maakt van een Dr. nog geen Prof.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik mag lijden dat er een overhangende tak op die vervelende verongelijkte plofkop van die Mireille valt. Met d'r ontevreden smoelwerk.
Ik snap het wel, terras aan het water. Beter dan ergens halverwege de tuin.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:03 schreef Gia het volgende:
Er staat een boom en dan ga je uitgerekend daar een terrasje maken, terwijl je een zonovergoten tuin hebt, en dan klagen dat er takken boven dat terras hangen.
Precies. Ik zou haar verantwoordelijk houden voor het niet kunnen verkopen van dat huis. Niemand wil naast haar wonen. Zelfs niet voor een prikkie.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:06 schreef Isegrim het volgende:
Ja, wie wil er überhaupt naast zo'n trut wonen?
Nee voor dat joep begon te zeiken hebben de gedaagde akkoord gegeven via whatsapp, daarom worden de eisers aan hun woord gehoudenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
nee, aanbod was teruggetrokken omdat Joep toch niet wilde betalen
En dan nog zat volgens mij de vermeende overlast tussen haar oren.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik snap het wel, terras aan het water. Beter dan ergens halverwege de tuin.
Maar inderdaad, de boom stond er al.
Eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:14 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan nog zat volgens mij de vermeende overlast tussen haar oren.
Takken die te laag hangen, knip je eenvoudig weg.
De boom nam niet echt de zon weg, althans niet op de dag van filmen. Weet niet hoe de tuin gelegen is, maar indien dat op het westen is, heeft ze daar de hele middag de zon.
Ik denk dat ze zichzelf heeft gek gemaakt met zaken als 'overhangende takken mag je wegknippen' en bomenrecht enz....
Een tak die 2,5 meter boven je hangt geeft geen overlast, behalve blad. En dat vond ze niet erg, zei ze.
Kortom, gewoon een zeikwijf.
Zou ze facebook hebben??
http://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=236quote:Na een fikse voorjaarsstorm waaien bij
een aantal buren in Vlaardingen de
schuttingen om.Rammo Tuinhout komt de
schuttingen plaatsen.Althans,dat was
wel de bedoeling,maar die dag gaat
werkelijk alles mis.
Uiteindelijk pakken de jongens zelfs
hun spullen in en vertrekken.Nu hebben
de buren geen schutting,maar wel een
rekening.Mr.Visser probeert te
achterhalen wat er die dag is gebeurd.
Mooi op tijd, nu kon ik nog ff plassen.quote:
Forum Opties | |