Zou ik niets op tegen hebben hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:00 schreef Scorpie het volgende:
Dit is wel beschamend, door een 16 jarig kutje onderwezen te worden.
2 weekies, in ruil voor deze sluikreclame.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:58 schreef Mr.Ping het volgende:
Die willen alleen kinderen achter de kassa.
wel pijnlijk, maarja daar hebben ze het zelf naar gemaaktquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:00 schreef Scorpie het volgende:
Zou ik totaal geen problemen mee hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:00 schreef Scorpie het volgende:
Dat zeg je nou wel, maar bij de plus vragen ze minimaal HAVO voor de functie cassiere.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:59 schreef Ivo1985 het volgende:
Volgens mij verwacht elke werkgever dat je het om het geld doet, zeker bij simpele baantjes waarvoor je niet echt een opleiding nodig hebt. Er zijn maar weinig mensen voor wie een baantje als schoonmaker, caissiere of aan de lopende band een roeping of droom is.
deze mensen hebben een welverdiende vakantie nodig dus zien we terug bij RMVquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zou ik niets op tegen hebben hoor![]()
Oh sorry dit is niet TVSC
lekker hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:00 schreef Scorpie het volgende:
soms handig als je dun haar heb en de zon hard schijntquote:
Die chickies bij de plus bij mij in de buurt zijn niet oud genoeg om de HAVO afgerond te hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar bij de plus vragen ze minimaal HAVO voor de functie cassiere.
gij snapt emquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:02 schreef Karina het volgende:
Het geen werken hebben van die vrouw is volgens mij niet het grootste probleem, het gat in hun hand hebben is het probleem.
Alles gaat om uiterlijk vertoon.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:02 schreef Karina het volgende:
Het geen werken hebben van die vrouw is volgens mij niet het grootste probleem, het gat in hun hand hebben is het probleem.
Hengels heb je iig niet nodig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Een auto heb je misschien niet 'nodig' maar een TV heb je eigenlijk ook niet 'nodig'. Toch is dat laatste al jaren een basis recht in Nederland. Auto is makkelijk, punt. Kan je ook eens ergens heen.
Bij de Plus om de hoek bij mijn oude woning zaten dan ook voornamelijk dames van middelbare leeftijd achter de kassa. Met gezond verstand en altijd vriendelijk en behulpzaam. Was een fijne buurtsupermarkt om te komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar bij de plus vragen ze minimaal HAVO voor de functie cassiere.
Absoluut.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:02 schreef Karina het volgende:
maar je moet em wel kunnen betalenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Auto is idd een wel een basisbehoefte.
Snap ik nooit wat van. Als je optelt wat ze allemaal gekocht hebben, daar moet ze nu een paar maanden voor werkenquote:
TV kan prima 2e hands. Auto afh. van werk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Een auto heb je misschien niet 'nodig' maar een TV heb je eigenlijk ook niet 'nodig'. Toch is dat laatste al jaren een basis recht in Nederland. Auto is makkelijk, punt. Kan je ook eens ergens heen.
Afgeronde HAVO of ermee bezig zijn. Iig het niveau hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:02 schreef pvc het volgende:
[..]
Die chickies bij de plus bij mij in de buurt zijn niet oud genoeg om de HAVO afgerond te hebben.
Gratis voedsel uit het water halen is toch altijd handigquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hengels heb je iig niet nodig.
Tiger Woods is idd sneu.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
haha, die is net 18? Dan kan het nog. Boven de dertig wordt het sneu.
Yep, maar het zou toch 1 van de laatste dingen waarop ik zou bezuinigen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:03 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
maar je moet em wel kunnen betalen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
haha, die is net 18? Dan kan het nog. Boven de dertig wordt het sneu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:06 schreef luckass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:05 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, uitzendbureau A wil niet betalen om genoemd te worden..
In Amsterdam kun je zonder auto. In de rest van Nederland is een auto vaak wel handig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:05 schreef alwaysonhold het volgende:
Als auto een basisbehoefte is, heb ik dat al 28 jaar niet. Scheelt veel kosten 😋😉
Inzet en motivatiequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:06 schreef Elvi het volgende:
Tuurlijk werk je voor het geld. Van wie is het wel de levenslange droom om vol passie aan de slag te gaan bij een fabriek? Waarom is het niet genoeg om je werk goed te doen? Waarom moet je alles ook nog eens leuk vinden?
Ho ff ja, ik droom al vanaf mijn vierde om hoofd jamdekseldraaien te worden in de lokale fabriekquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:06 schreef Elvi het volgende:
Tuurlijk werk je voor het geld. Van wie is het wel de levenslange droom om vol passie aan de slag te gaan bij een fabriek? Waarom is het niet genoeg om je werk goed te doen? Waarom moet je alles ook nog eens leuk vinden?
Hier in Utrecht heb ik ook geen auto nodig... Werk, vrienden, sportclub, station... alles ligt op fietsafstand. Heb natuurlijk wel een auto, want ik heb geld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
In Amsterdam kun je zonder auto. In de rest van Nederland is een auto vaak wel handig.
In iedere fatsoenlijke stad kun je prima met de bus en de fiets. Echt niet alleen in Amsterdam.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
In Amsterdam kun je zonder auto. In de rest van Nederland is een auto vaak wel handig.
Heb 5 jaar lang 3 uur per dag in trein gezeten, miste niet echt de auto (wetende dat ik dan vaak nog langer onderweg zou zijn), maar nu vind ik het maar wat handig, gewoon erheen en weg kunnen wanneer ik wilquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
als je simpel bent kun je niet teveel eisen stellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:06 schreef Elvi het volgende:
Limburg hier. Mis het alleen op de vrije dagen.... niet gewoon eens weg naar iets anders.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dit. Kom op zeg. Ze had al lang werk kunnen hebben maar verschuilt zich achter onzekerheid. Ze is best lui.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:07 schreef DrMarten het volgende:
2 jaar lang werkloos zijn, totaal geen moeite doen om werk te vinden.... nee hoor, niet lui.
Auto heb je altijd nodig, over dijkjes beuken is 1ste levensbehoefte imo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hier in Utrecht heb ik ook geen auto nodig... Werk, vrienden, sportclub, station... alles ligt op fietsafstand. Heb natuurlijk wel een auto, want ik heb geld.
En? Lukt dat?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:08 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik niet. Ik werk om mijn collega's een leuke dag te bezorgen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:08 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik niet. Ik werk om mijn collega's een leuke dag te bezorgen.
Dit inderdaad. Mijn woonplaats heeft 80.000 inwoners en je kan hier prima met de fiets uit de voeten. Alleen wat onprettig bij regen. Met de trein ben je in korte tijd in grotere steden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In iedere fatsoenlijke stad kun je prima met de bus en de fiets. Echt niet alleen in Amsterdam.
Ze was kennelijk zelfs niet op de hoogte van het bestaan van Uitzendbureaus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit. Kom op zeg. Ze had al lang werk kunnen hebben maar verschuilt zich achter onzekerheid. Ze is best lui.
ze dacht zeker dat dat RTL en SBS warenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze was kennelijk zelfs niet op de hoogte van het bestaan van Uitzendbureaus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |