Ja die kwam uit frank zijn neus hihahoquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:10 schreef Pandaplint het volgende:
Purk is toch dat verstandelijk gehandicapte varkentje uit sesamstraat?
Ik denk dat rubbereend wel wat beters te doen heeftquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:14 schreef wolfrolf het volgende:
Maar rubbereend anders kan jij de TT ff fixen in pulk misschien?
doe ikquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:14 schreef wolfrolf het volgende:
Maar rubbereend anders kan jij de TT ff fixen in pulk misschien?
Ja.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heb jij ook zo'n gezellig dialect trouwens?
Ik vond het meevallenquote:
Ik deed heel hard m'n best! Als ik vermoeid ben dan wordt het hard minder met spreek'n.quote:
Volgens mij kan je altijd wel horen uit welke windstreek iemand komt. Meestal praat ik ABN maar er zijn altijd uitdrukkingen of woorden waarbij ik door de mand val.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat ik ook met dialect praat, maar volgens mij spreek ik doodnormaal Nederlands.
"Wil je een klap voor je hasses?" Doet het altijd goedquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij kan je altijd wel horen uit welke windstreek iemand komt. Meestal praat ik ABN maar er zijn altijd uitdrukkingen of woorden waarbij ik door de mand val.
De ramen staan los, de deur is los, de winkels zijn losquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
"Wil je een klap voor je hasses?" Doet het altijd goedEven als bah de koekjes zijn slof.
Deuren en ramen zijn wel open, maar idd de winkels zijn los.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
De ramen staan los, de deur is los, de winkels zijn los
"naar huis heen"quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deuren en ramen zijn wel open, maar idd de winkels zijn los.
Oeh en de ik ga op huis aan.
Ik houd ook van u, oh lieve mintquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:58 schreef minthy het volgende:
Volgens Anita Witzier zeggen we te weinig tegen een ander dat we van ze houden...
Bij dezen; Ik hou van jullie!
"ik ga pleîtuh"quote:
Naarmate de drank vordert of ik moeier wordt dan begint het inderdaad naar boven te komen dat ik moeilijk plat kan lullenquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik deed heel hard m'n best! Als ik vermoeid ben dan wordt het hard minder met spreek'n.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:58 schreef minthy het volgende:
Volgens Anita Witzier zeggen we te weinig tegen een ander dat we van ze houden...
Bij dezen; Ik hou van jullie!
Toffe film ook.quote:
Nope! De komende tijd even geen alcohol voor mij. Een tijdje terug een ontzettend hardnekkige en daardoor zeer leerzame kater gehad, ik mis hem niet. Daarbij weer begonnen met medicatie, dat vind ik wat te spannend.quote:
Ah joh, je leeft maar 1 keerquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope! De komende tijd even geen alcohol voor mij. Een tijdje terug een ontzettend hardnekkige en daardoor zeer leerzame kater gehad, ik mis hem niet. Daarbij weer begonnen met medicatie, dat vind ik wat te spannend.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
En van oe hoal ik et mieste vaan aalemoale
quote:
Mogelijk denk ik er komend weekend al anders over hoor, zo standvastig ben ik nietquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah joh, je leeft maar 1 keer
grapje
Ik vind het ook wel meevallen, maar ik ben niets anders gewend natuurlijkquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik deed heel hard m'n best! Als ik vermoeid ben dan wordt het hard minder met spreek'n.
Hello.quote:
Bij mij is het voornamelijk valse luchtquote:
de echte feta kaas van de LIDL is wel echt heuil erg lekker 😄quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
Hoi!
Ik ga zelden naar de Lidl.
J. gaat af en toe als we veel nodig hebbenen ik ga alleen als ik ga BBQ-en.
Het vlees is er best goed en niet duur, vandaar dat ik erheen ga als ik ga BBQenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was er vorige week een keertje, want iedereen zegt altijd hoe geweldig de winkel is. Nou ik denk dat ik er nooit meer kom.
Ik eet geen vleesquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het vlees is er best goed en niet duur, vandaar dat ik erheen ga als ik ga BBQen
Vleesquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik eet geen vlees
Voor de rest blijf ik wel bij Hoogvliet, die heeft genoeg merkloos spul dat goedkoop en lekker is.
Zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:04 schreef wolfrolf het volgende:
Van een goede steak ga je altijd goed faxen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:04 schreef wolfrolf het volgende:
Van een goede steak ga je altijd goed faxen.
En je mag ook al geen eten uit gerecyclede verpakkingen meer gebruiken, want daar krijg je ook kanker van.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vlees![]()
![]()
![]()
![]()
Dan maar een verhoogde kans op darmkanker.
ook dat nog ja...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En je mag ook al geen eten uit gerecyclede verpakkingen meer gebruiken, want daar krijg je ook kanker van.
M'n nichtje van 4 is gek op Dr. Panda.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:33 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Panda raad je deze game aan?
MSc Panda's postbode is leuker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:33 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Panda raad je deze game aan?
Je bent zelf een tof nummerquote:
quote:
nummertje maken dan maar?quote:
quote:
?quote:
ik moet nu eerst even langs de tandartsquote:
Gaat ie je gaatje vullen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
ik moet nu eerst even langs de tandarts
Helaas welquote:
Neen, op dat tijdstip kijk ik naar mijn meisje. Vanuit liggende positie verwacht ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:52 schreef ChatGirl het volgende:
Jimmy, ga je vanavond naar Jools kijken?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Neen, op dat tijdstip kijk ik naar mijn meisje. Vanuit liggende positie verwacht ik.
Maar opnemen doe ik het wel. Jools dan.
Jij kijkt ook graag naar je meisje?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Als ik die keuze moest maken, dan zou ik het ook wel weten ja.
Nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij kijkt ook graag naar je meisje?
Je geliefde kun je niet op pauze zetten hequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee.
Als ik de keuze zou hebben tussen kijken naar tv of kijken naar mijn geliefde zou ik het wel weten.
Laat ik iedereen maar voor zijn:quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Je geliefde kun je niet op pauze zetten he
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Laat ik iedereen maar voor zijn:
Ik haal de batterijen er wel uit.
Onder of boven XDquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Neen, op dat tijdstip kijk ik naar mijn meisje. Vanuit liggende positie verwacht ik.
Maar opnemen doe ik het wel. Jools dan.
Reverse of regular?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:17 schreef Bronson het volgende:
[..]
Onder. Stel je voor dat je aan het werk moet.
+1quote:
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:17 schreef Bronson het volgende:
[..]
Onder. Stel je voor dat je aan het werk moet.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
Iemand een bakkie?![]()
[ afbeelding ]
Crème op de koffie.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
Iemand een bakkie?![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hier op kantoor weer eens Q aan staan (Niet vrijwillig) en ik word as we speak gerickrolledquote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
Dit had wat mij betreft de MH mogen zijn.
twitter:Frank3FM twitterde op woensdag 28-10-2015 om 09:55:54Begin de dag met een boete. Begin de dag met een prent. Lekker betalen, want ik ben geen krent. #politie #sterkearm https://t.co/Hw8ACYxyuG reageer retweet
Bloemetjes op je dashboard.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:58 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Frank3FM twitterde op woensdag 28-10-2015 om 09:55:54Begin de dag met een boete. Begin de dag met een prent. Lekker betalen, want ik ben geen krent. #politie #sterkearm https://t.co/Hw8ACYxyuG reageer retweet
Haha dat zal die vieze nephipster leren!
Das best een dikke bak zeg!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Bloemetjes op je dashboard.![]()
Kia Rio 1.3 8v.
Nothing But Thieves - Trip Switchquote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb hier op kantoor weer eens Q aan staan (Niet vrijwillig) en ik word as we speak gerickrolled
Maar wat draaiden ze op 3 dan? Nieuwe Coldplay?
Mij toch niet hè? Louter tweets met kwaliteit namelijk van mijn telefoonquote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:24 schreef wolfrolf het volgende:
Zo even mijn lijst met mensen die ik volg op Twitter opgeschoond,
stuk of 60 users eruit gedonderd haha
nee ik heb jullie accounts (quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Mij toch niet hè? Louter tweets met kwaliteit namelijk van mijn telefoon
Wij danken u!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee ik heb jullie accounts () netjes nog gevolgd gelaten hoor
quote:
Sorry, niks ten nadele van jouw rockkwaliteiten maarquote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrijdagavond weer een optredendan een weekje rust, dan weer een optreden in Vlaardingen.
Café de Hommelquote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sorry, niks ten nadele van jouw rockkwaliteiten maar
Vlaardingen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je het maar naar je zin hebt broertjequote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Café de Hommel
Vorig jaar al eens eerder gestaan, best leuke tent
Er is bier, ik hoef niet te rijden, gitaar inpluggen en spelenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je het maar naar je zin hebt broertje
Hoi!quote:
klinkt als Fax XDquote:
Kinderlokkerquote:
Verdomme mintquote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:38 schreef minthy het volgende:
Of hij heeft die meldingen uit staan. Heb ik ook, want schijtirritant.
Niet bewust skattiequote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme mint
Dus ik jou altijd maar quoten en jij mij negeren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:38 schreef minthy het volgende:
Of hij heeft die meldingen uit staan. Heb ik ook, want schijtirritant.
HOI FAPSEL! FRIPSEL!quote:
Ik ben altijd blij dat faxen niet blijven hangen. Een keer vegenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Hoe moet ik dan ooit mensen hier naartoe lokken?
Ik vind het wel jammer dat Faxie niet is blijven hangen.
Dat is waar, maar ik veeg dan toch altijd een 2e keer omdat ik het gewoon niet geloof!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij dat faxen niet blijven hangen. Een keer vegen
quote:
Fylaxgodquote:
Josefienquote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien haalt Wolfje wel die chick uit het Fok!stok topic hierheen
XDquote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Josefien
Nee man dalijk wil ze onze stok kapen XD
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien haalt Wolfje wel die chick uit het Fok!stok topic hierheen
Verdommequote:
Triest genoeg moest ik lachen om "Meschede".quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:03 schreef SilentChaos het volgende:
Ze heeft wel pareltjes op haar YT account
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Triest genoeg moest ik lachen om "Meschede".
Zekers.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:03 schreef SilentChaos het volgende:
Ze heeft wel pareltjes op haar YT account
Verdomme.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh neequote:
Geniet van de hits!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:09 schreef minthy het volgende:
Ik ga ff een half uurtje 3FM luisteren in de auto. Later!
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo waar dit.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik veeg dan toch altijd een 2e keer omdat ik het gewoon niet geloof!
Maar single-wipes zijn echt de beste faxen die er zijn
Plage?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat ik een faxkanaal ga beginnen op YouTube.
Sponsorcontractje van Plage o.i.d. in de wacht slepen
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Man man man zo kan die wel weer hequote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Was Josefien vroeger een man? Zo klinkt ze wel
Raakte ik een gevoelige snaar?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Man man man zo kan die wel weer he
Ik ben gevoelloosquote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Raakte ik een gevoelige snaar?
Kan je wel lekker lang doorgaan!quote:
Mits je je ogen dicht hebt. Anders is het nog steeds kwestie van secondenwerk, nietwaar SC?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan je wel lekker lang doorgaan!
Secondenwerk? da's nog best lang.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mits je je ogen dicht hebt. Anders is het nog steeds kwestie van secondenwerk, nietwaar SC?
Ik moet de laatste tijd ook al mijn grappen uitleggenquote:
Vrouwen en grappen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet de laatste tijd ook al mijn grappen uitleggen
Ik hoop dat ze er in hapt vanavondquote:
Dit klopt wel jaquote:
Waarin muis?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er in hapt vanavond
In je Jimmy en ik hoop dat ze het hard doet.quote:
Lichtelijk toucheren mag. Speels bijtje enzo. Iets achter de helm. Niks mis mee. Beetje kopkaas meeschrapen enzo.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In je Jimmy en ik hoop dat ze het hard doet.
Zo wens ik het niet toe.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Lichtelijk toucheren mag. Speels bijtje enzo. Iets achter de helm. Niks mis mee. Beetje kopkaas meeschrapen enzo.
Ik heb even nog een plaats in de buurt genoemd om de verwarring te vergrotenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:26 schreef wolfrolf het volgende:
Fien is in paniek want ze wil zo graag een stok beethouden maar heeft geen garantie over de lokatie!
Goed ideequote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb even nog een plaats in de buurt genoemd om de verwarring te vergroten
Hai!quote:
quote:
Godverquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:28 schreef wolfrolf het volgende:
Fien heeft de stok
Niet te geloven dit
Die heeft me een partij een plaat voor haar kop.quote:
Jouw reactiequote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die heeft me een partij een plaat voor haar kop.
Dit is voor niemand leuk zoZelfs ik merk enige irritatie bij mezelf op over haar praktijken.
Ik vind jullie niet gezellig, en jullie willen telkens van me af komenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Hoe moet ik dan ooit mensen hier naartoe lokken?
Ik vind het wel jammer dat Faxie niet is blijven hangen.
Ik zit as we speak te Faxenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind jullie niet gezellig, en jullie willen telkens van me af komen
We willen van niemand afquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind jullie niet gezellig, en jullie willen telkens van me af komen
Doe maar een Liefmansquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit as we speak te Faxen
Colaatje Faxie?
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:12 schreef SilentChaos het volgende:
Als ze al zo wild gaat op deze stok, wil ik niet weten wat ze met die andere doet!
verdommequote:
Het is een en al liefde hierquote:
Een regenpijp dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hebben geen rietjes in huis
Die past niet in mijn wijnfles.quote:
Ook een goede oplossing!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die past niet in mijn wijnfles.
Ik neem wel een lege balpen huls
Zeker wetenquote:
Ik heb wel iets anders waarop je kan zuigen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hebben geen rietjes in huis
Beetje mijn vroegefaxrecord verbreken hier.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:24 schreef JDude het volgende:
Rolf vraagt nu of ze overdekt wil pompen.
Vanavond! Wie gaan er??quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:28 schreef Bronson het volgende:
Frank hartje Giel Festival.![]()
![]()
![]()
Niet eens uitverkocht.![]()
Hallo. Het is mij. (Robert).quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:16 schreef wolfrolf het volgende:
oh help er is weer een gloria neemt het letterlijk. Dit keer van de nieuwe single van Adele
Dat wordt lachen
Hou het dan in Utrecht, dan zou ik ook nog wel even willen komen kijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:28 schreef Bronson het volgende:
Frank hartje Giel Festival.![]()
![]()
![]()
Niet eens uitverkocht.![]()
Die fles hóefde niet leeg.quote:
Was mss niet de slimste beslissing van de week.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was mss niet de slimste beslissing van de week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |