Dinsdagquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een date met een mooie vrouwZwart haar, blauwe ogen, en ze is violiste
Anders had ik geen ja gezegdquote:
Jammer, dan zou ik hier ook weer mogen posten XDquote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
We hoeven niet elke poep en scheet.
Jij mag posten als je gaat trouwen en als je d'r met jong hebt geschopt. En als je gaat scheiden. En daarna weer volle bak meepostenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jammer, dan zou ik hier ook weer mogen posten XD
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jij mag posten als je gaat trouwen en als je d'r met jong hebt geschopt. En als je gaat scheiden. En daarna weer volle bak meeposten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Ik begreep je wel. Ik moest gewoon niet lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Wel doen dan he.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:05 schreef Fylax het volgende:
OmgZe zegt; "We moeten vandaag naar de bios 😏"
![]()
![]()
![]()
Mensen zijn op zoek naar iemand die bij ze past. Dat kan een paar weken duren maar dat kan ook een jaar of langer zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:18 schreef Deezertje het volgende:
Ik blijf echt bizar veel dezelfde mensen tegenkomen op al die apps/sites en we huppelen ook met zijn alleen gezellig van app naar nieuwe app. Lekker regionaal cirkeltje dus. Waar zijn we met zijn allen toch naar op zoek, blijkbaar niet de mensen die er al zijn? Sommige meiden kom ik al meer dan een jaar tegen op Tinder (en ja steeds recent actief) dus ik vraag me af hoe vaak ik dan wel niet ben langsgekomen al die maanden..
AVNZMGquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:18 schreef Deezertje het volgende:
Ik blijf echt bizar veel dezelfde mensen tegenkomen op al die apps/sites en we huppelen ook met zijn alleen gezellig van app naar nieuwe app. Lekker regionaal cirkeltje dus. Waar zijn we met zijn allen toch naar op zoek, blijkbaar niet de mensen die er al zijn? Sommige meiden kom ik al meer dan een jaar tegen op Tinder (en ja steeds recent actief) dus ik vraag me af hoe vaak ik dan wel niet ben langsgekomen al die maanden..
Boeiend. Iig niet passend in dit topic.quote:
Dat dus. On topic, weer.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boeiend. Iig niet passend in dit topic.
Beetje wel. 2 uur stil naast elkaar zitten is niet echt iets wat ik zou doen de eerste paar dates.quote:
Niet gegaan zeker?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:05 schreef Fylax het volgende:
OmgZe zegt; "We moeten vandaag naar de bios 😏"
![]()
![]()
![]()
Of zo knap dat ze je niet durven te benaderen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:49 schreef BeeGees het volgende:
Niemand heeft mij gevraagd hoorlelijke single hier.
hij is toch heel jong? Volgens mij is het dan een heel normale datequote:
Ik ben jong en zou het niet doen. Beetje niet zo effectieve date als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij is toch heel jong? Volgens mij is het dan een heel normale date
Fylax is volgens mij iets van 16.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben jong en zou het niet doen. Beetje niet zo effectieve date als je het mij vraagt.
Ik zou het niet doen inderdaad. Gewoon een drankje of een actieve date waarbij je gesprekken kunt voeren.quote:
Inderdaad. Het zou wel kunnen als je vooraf wat drinkt in de stad, dan naar de bios gaat en daarna misschien nog ergens wat nadrinken. Maar elkaar de allereerste keer ontmoeten tijdens de film lijkt me niet zo handig.. Anderhalf uur stijfjes langs elkaar zitten.. want tegen elkaar hangen als elkaar nog geen 5 minuten kent is misschien wat akward..quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen inderdaad. Gewoon een drankje of een actieve date waarbij je gesprekken kunt voeren.
Ijsje halen bij de Mac, zo vaak gedaan met m'n vriendquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
Als je 16 bent zijn je opties langs het voetbalveld, de bios of hangen bij het bankje om de hoek
Dan lijkt het me een prima optie
Ow ik vergeet een ijsje bij de Mac
Nee joh, gewoon doen. Ze heeft je niet voor niks eruit gegooid.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
Mensen die op tinder een berichtje sturen voordat ze je verwijderen
Leuk gesprek gehad met een meiske, al een paar dagen. Zie ik vanmorgen een melding, open ik tinder en zie ik dat ze me weggehaald heeft![]()
Via facebook contacten is zeker creepy?
Vind 't ook een beetje suf dat zodra je een match opheft, je de berichten niet meer kan zien. Vraag me toch af wat ze stuurdequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon doen. Ze heeft je niet voor niks eruit gegooid.
Schijt irritant inderdaad, volgens mij gaan mensen er vanuit dat je het al binnen 1 minuut gelezen hebt ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
Mensen die op tinder een berichtje sturen voordat ze je verwijderen
Leuk gesprek gehad met een meiske, al een paar dagen. Zie ik vanmorgen een melding, open ik tinder en zie ik dat ze me weggehaald heeft![]()
Via facebook contacten is zeker creepy?
Als het gesprek al een beetje doodgebloed is zou ik er ook niet zo om zitten, maar 't was een leuk gesprek en een leuk meisje om te zienquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schijt irritant inderdaad, volgens mij gaan mensen er vanuit dat je het al binnen 1 minuut gelezen hebt ofzo
Ik denk dat ze had uitgevonden over onsquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als het gesprek al een beetje doodgebloed is zou ik er ook niet zo om zitten, maar 't was een leuk gesprek en een leuk meisje om te zien![]()
Ja verdomme.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik denk dat ze had uitgevonden over ons![]()
Dan ben ik in Callantsoogquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Zal ik volgende week zondag eens bij jou langskomen jongedame?
Kan je op de heenweg mooi bij mij langskomenquote:
Misschien had ze wel haar nummer gegeven en toen verwijderd ofzo. Kan ook nogquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als het gesprek al een beetje doodgebloed is zou ik er ook niet zo om zitten, maar 't was een leuk gesprek en een leuk meisje om te zien![]()
Of gezegd dat ze me toch niet zo knap vind als ze dacht en nooit meer wat met me te maken wil hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien had ze wel haar nummer gegeven en toen verwijderd ofzo. Kan ook nog
Ik nam op die leeftijd meisjes mee naar de ijssalonquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:45 schreef fathank het volgende:
Fylax gewoon biosje gaan. Lekker friemelen in het donker
Vorige date. Buiten de bios afgesproken. We zouden eerst nog ergens wat gaan drinken, maar gingen alvast kijken welke film we wilden zien. Toen bleek dat de film die we wilde zien over een half uurtje zou beginnen, en zijn we maar meteen naar binnen gegaan. Binnen vijf minuten hing ze aan m'n arm, en zo zijn we vrijwel de hele film blijven zitten. Daarna was niks meer awkward.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zou wel kunnen als je vooraf wat drinkt in de stad, dan naar de bios gaat en daarna misschien nog ergens wat nadrinken. Maar elkaar de allereerste keer ontmoeten tijdens de film lijkt me niet zo handig.. Anderhalf uur stijfjes langs elkaar zitten.. want tegen elkaar hangen als elkaar nog geen 5 minuten kent is misschien wat akward..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |