Dinsdagquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een date met een mooie vrouwZwart haar, blauwe ogen, en ze is violiste
Anders had ik geen ja gezegdquote:
Jammer, dan zou ik hier ook weer mogen posten XDquote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
We hoeven niet elke poep en scheet.
Jij mag posten als je gaat trouwen en als je d'r met jong hebt geschopt. En als je gaat scheiden. En daarna weer volle bak meepostenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jammer, dan zou ik hier ook weer mogen posten XD
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jij mag posten als je gaat trouwen en als je d'r met jong hebt geschopt. En als je gaat scheiden. En daarna weer volle bak meeposten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Ik begreep je wel. Ik moest gewoon niet lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Wel doen dan he.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:05 schreef Fylax het volgende:
OmgZe zegt; "We moeten vandaag naar de bios 😏"
![]()
![]()
![]()
Mensen zijn op zoek naar iemand die bij ze past. Dat kan een paar weken duren maar dat kan ook een jaar of langer zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:18 schreef Deezertje het volgende:
Ik blijf echt bizar veel dezelfde mensen tegenkomen op al die apps/sites en we huppelen ook met zijn alleen gezellig van app naar nieuwe app. Lekker regionaal cirkeltje dus. Waar zijn we met zijn allen toch naar op zoek, blijkbaar niet de mensen die er al zijn? Sommige meiden kom ik al meer dan een jaar tegen op Tinder (en ja steeds recent actief) dus ik vraag me af hoe vaak ik dan wel niet ben langsgekomen al die maanden..
AVNZMGquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:18 schreef Deezertje het volgende:
Ik blijf echt bizar veel dezelfde mensen tegenkomen op al die apps/sites en we huppelen ook met zijn alleen gezellig van app naar nieuwe app. Lekker regionaal cirkeltje dus. Waar zijn we met zijn allen toch naar op zoek, blijkbaar niet de mensen die er al zijn? Sommige meiden kom ik al meer dan een jaar tegen op Tinder (en ja steeds recent actief) dus ik vraag me af hoe vaak ik dan wel niet ben langsgekomen al die maanden..
Boeiend. Iig niet passend in dit topic.quote:
Dat dus. On topic, weer.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boeiend. Iig niet passend in dit topic.
Beetje wel. 2 uur stil naast elkaar zitten is niet echt iets wat ik zou doen de eerste paar dates.quote:
Niet gegaan zeker?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:05 schreef Fylax het volgende:
OmgZe zegt; "We moeten vandaag naar de bios 😏"
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |