Ja die kwam uit frank zijn neus hihahoquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:10 schreef Pandaplint het volgende:
Purk is toch dat verstandelijk gehandicapte varkentje uit sesamstraat?
Ik denk dat rubbereend wel wat beters te doen heeftquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:14 schreef wolfrolf het volgende:
Maar rubbereend anders kan jij de TT ff fixen in pulk misschien?
doe ikquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:14 schreef wolfrolf het volgende:
Maar rubbereend anders kan jij de TT ff fixen in pulk misschien?
Ja.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heb jij ook zo'n gezellig dialect trouwens?
Ik vond het meevallenquote:
Ik deed heel hard m'n best! Als ik vermoeid ben dan wordt het hard minder met spreek'n.quote:
Volgens mij kan je altijd wel horen uit welke windstreek iemand komt. Meestal praat ik ABN maar er zijn altijd uitdrukkingen of woorden waarbij ik door de mand val.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat ik ook met dialect praat, maar volgens mij spreek ik doodnormaal Nederlands.
"Wil je een klap voor je hasses?" Doet het altijd goedquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij kan je altijd wel horen uit welke windstreek iemand komt. Meestal praat ik ABN maar er zijn altijd uitdrukkingen of woorden waarbij ik door de mand val.
De ramen staan los, de deur is los, de winkels zijn losquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
"Wil je een klap voor je hasses?" Doet het altijd goedEven als bah de koekjes zijn slof.
Deuren en ramen zijn wel open, maar idd de winkels zijn los.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
De ramen staan los, de deur is los, de winkels zijn los
"naar huis heen"quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deuren en ramen zijn wel open, maar idd de winkels zijn los.
Oeh en de ik ga op huis aan.
Ik houd ook van u, oh lieve mintquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:58 schreef minthy het volgende:
Volgens Anita Witzier zeggen we te weinig tegen een ander dat we van ze houden...
Bij dezen; Ik hou van jullie!
"ik ga pleîtuh"quote:
Naarmate de drank vordert of ik moeier wordt dan begint het inderdaad naar boven te komen dat ik moeilijk plat kan lullenquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik deed heel hard m'n best! Als ik vermoeid ben dan wordt het hard minder met spreek'n.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:58 schreef minthy het volgende:
Volgens Anita Witzier zeggen we te weinig tegen een ander dat we van ze houden...
Bij dezen; Ik hou van jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |