Inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
Niks taalkundigheid, nitwit. Die debiele aanklager moet gewoon zijn zaakjes op orde hebben
Mensen die iets proberen te zeggen over recht maar er geen idee van hebben en zich totaal niet verdiepenquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
Niks taalkundigheid, nitwit. Die debiele aanklager moet gewoon zijn zaakjes op orde hebben
Een strafeis mag toch wel gewoon duidelijk omschreven zijnquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
Ja wat dus duidelijk niet is gebeurd. Snap sowieso niet dat die aanklager primair voor slaan gaat en secundair voor duwen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Een strafeis mag toch wel gewoon duidelijk omschreven zijn
Sorry, sorry, sorry. Maar ik heb niet het idee dat ik naar iets heel spectaculairs of geweldigs zit te kijken.quote:
El Hamdaouiquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:51 schreef Intellectueel het volgende:
Dacht ik eindelijk verlost te zijn van die irritante El Hamdaoui met zijn vervelende juichen.
Geen toeval nee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
El Hamdaoui
El Ahmadi
El Ghazi
Allemaal hetzelfde, vervelend met maniertjes.
Toevallig? Ik denk het niet.
Wat doet El Ahmadi?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
El Hamdaoui
El Ahmadi
El Ghazi
Allemaal hetzelfde, vervelend met maniertjes.
Toevallig? Ik denk het niet.
Die viel vandaag in maar is een tijdje geblesseerd geweest jaquote:
Timing welquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waar blijft die kutsjoerd? Ik moet pissen.
Mulder vindt Kazim een goede spits en Bert vindt dat het gaat om 90 minutenquote:
En van der Linden een goede aankoop.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kazim is een goede spits volgens Youri.
Youri begint al net zo veel onzin uit te kramen als zijn vader.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kazim is een goede spits volgens Youri.
Ja inderdaad, zo'n strafeis in het voetbal hoort gewoon door een jurist opgesteld te worden. De KNVB zet zichzelf gewoon voor lul.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja wat dus duidelijk niet is gebeurd. Snap sowieso niet dat die aanklager primair voor slaan gaat en secundair voor duwen.
En deze mannen krijgen gewoon goed betaald voor hun meningquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:58 schreef Tagliano het volgende:
Als je erover nadenkt hoor je in deze drie kwartier zoveel aids dat het knap is dat je morgen weer enigszins normaal denkt
Of gewoon een goede zoekmachine. Kan ook.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:01 schreef TC03 het volgende:
Volgens mij heeft de NOS echt full time een mannetje in het archief zitten. Zoveel oude filmpjes altijd.
Misschien gewoon eens een uurtje FOK uitzenden, veel minder zal het niet zijnquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En deze mannen krijgen gewoon goed betaald voor hun mening
Bedankt Hans.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind PEC dit jaar een heel stom elftal hebben.
Nee mannetje in het archief.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Of gewoon een goede zoekmachine. Kan ook.
Paar stomme spelers. Heel toevallig ook bijna allemaal met een Ajax-contract.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind PEC dit jaar een heel stom elftal hebben.
Ja, alles is gedigitaliseerd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Of gewoon een goede zoekmachine. Kan ook.
Ajax stuurt niet zomaar spelers weg tegenwoordigquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:02 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Paar stomme spelers. Heel toevallig ook bijna allemaal met een Ajax-contract.
Vermakelijk wel iig.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien gewoon eens een uurtje FOK uitzenden, veel minder zal het niet zijn
Ja die komen nu allemaal naar ons w2..quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax stuurt niet zomaar spelers weg tegenwoordig.
RTL plukt gewoon filmpjes van Youtube die Oliver23 jaren geleden geüpload had.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:01 schreef TC03 het volgende:
Volgens mij heeft de NOS echt full time een mannetje in het archief zitten. Zoveel oude filmpjes altijd.
Die worden verhuurd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja die komen nu allemaal naar ons w2..
Dat was groots genot inderdaadquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vermakelijk wel iig.
Overigens kan ik wel weer een aantal uitzendingen SV aan door VI vrijdag. Dat was een topshow zeg
quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die viel vandaag in maar is een tijdje geblesseerd geweest ja
Lekker stemmingmakerij danquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:55 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Speelde vandaag zo'n 20 minuten mee.
Bedankt Jan Joostquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:04 schreef Vatta het volgende:
Was de beste aflevering van VI in zeker 3 jaar.
Voor het eerst, echt heel best spelen ze alle twee niet Stijn.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die worden verhuurd.
En ze maken goals.
U vraagt wij draaienquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:05 schreef Szura het volgende:
Wanneer gaan ze het over Palestina - Saudi-Arabië hebben?
Van der Hartgodquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:02 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Paar stomme spelers. Heel toevallig ook bijna allemaal met een Ajax-contract.
Dat weet ik. Andersens treffer was vrij gelukkig en die van Zivkovic is weinig verrassend een countergoal.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor het eerst, echt heel best spelen ze alle twee niet Stijn.
Een asielzoeker met een volle zak pakt uw dochter met groot gemak!quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:08 schreef Pascalus het volgende:
Maar Bert komt toch uit de Worp? Daar is het toch ook onveilig?
bijna elk land tegenwoordigquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:07 schreef Szura het volgende:
Voor Saudi-Arabië is ook een negatief reisadvies, kutbert
De Wulpquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:08 schreef Pascalus het volgende:
Maar Bert komt toch uit de Worp? Daar is het toch ook onveilig?
Zien we morgen tijdens VIquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:09 schreef bombmannl het volgende:
Waar is dat GIFje met Bert die wegduikt voor een vuurpijl?
What the Fransquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Kun Je Het Al Zien is een historisch slecht staaltje televisie.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:13 schreef Pascalus het volgende:
Ik ga juichen op de dag dat Paul de Leeuw overlijdt.
Ik heb het nog nooit gezien, waar gaat het over?quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Kun Je Het Al Zien is een historisch slecht staaltje televisie.
Bij de commerciële schijnt ook een kinderachtig kutprogramma te zijnquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:13 schreef Szura het volgende:
[..]
What the Frans. Nog zo'n topproduct.
Maxim en ik vinden dat kut tv.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de commerciële schijnt ook een kinderachtig kutprogramma te zijn
Wie is de sjaak oid
Hij moet wel. Ze staan op de autocuequote:Op zondag 25 oktober 2015 23:15 schreef TC03 het volgende:
Je merkt aan alles dat Tom voor de vorm kritische vragen stelt maar het eigenlijk niet durft.
Wat een prachtige gelegenheid om dit te mogen postenquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die scoort nooit, we zullen het niet weten
Hoezo?quote:Op zondag 1 november 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjoerd Mossou zal wel weer met het broekje op de enkels zitten na woensdag.
Ik heb zijn column zitten lezen. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij een gebald vuistje had na de 1-0.quote:
Wat vond jij van miljoenenjacht?quote:Op zondag 1 november 2015 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb zijn column zitten lezen. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij een gebald vuistje had na de 1-0.
Hij is toch wel vaak kritisch op Feyenoord vind ik. Nac-er he.quote:Op zondag 1 november 2015 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb zijn column zitten lezen. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij een gebald vuistje had na de 1-0.
kut programmaquote:Op zondag 1 november 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vond jij van miljoenenjacht?
Dat mens lachte echt raar, maar de gok was mi terecht
Bij die 81.000 had ze juist door moeten gaanquote:Op zondag 1 november 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vond jij van miljoenenjacht?
Dat mens lachte echt raar, maar de gok was mi terecht
Dan ben je zo bedeesd en ondanks dat het wel slim was snap ik best dat je het niet doet.quote:Op zondag 1 november 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij die 81.000 had ze juist door moeten gaan
Wel lekker makkelijkquote:Op zondag 1 november 2015 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bankieren via een app is nogal raar
Dat je geen laptop of PC moet startenquote:Op zondag 1 november 2015 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nooit gedaan . Wat is er makkelijk aan ?
quote:Op zondag 1 november 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Kun Je Het Al Zien is walgelijke televisie.
blank van binnen zwart van buiten??quote:Op zondag 1 november 2015 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
Paul de Leeuw is de nieuwe Jurgen Raymann.
Walgelijker.quote:Op zondag 1 november 2015 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
Paul de Leeuw is de nieuwe Jurgen Raymann.
marilla scoorde er meer.quote:Op zondag 1 november 2015 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
5 eigen goals in 52 wedstrijden. Mooi moyenne.
We kunnen ons vast weer maximaal ergeren.quote:Op zondag 1 november 2015 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja maar nu hebben we pi-air en krijgen we alsnog aids.
Veltman heeft meer een Neus voor de goal.quote:
Meen je dit?quote:Op zondag 1 november 2015 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
Misschien moeten ze eens beginnen dat ADO een puike wedstrijd speelde.
hmm lastigquote:Op zondag 1 november 2015 22:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lag dat aan de interviewer of geïnterviewde??
Veltman IS een neus, voor de goal.quote:Op zondag 1 november 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veltman heeft meer een Neus voor de goal.
Hahahaha, studio voetbal en positief zijn over ado.quote:Op zondag 1 november 2015 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
Misschien moeten ze eens beginnen dat ADO een puike wedstrijd speelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 november 2015 22:27 schreef Rickertman96 het volgende:
Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 1 november 2015 22:27 schreef Rickertman96 het volgende:
Eigen goal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Kijk even naar de ranglijstquote:
ah ja want Heracles is ook beter dan Vitesse.quote:
Zonder Klaassen, Milik, El Ghazi en Cillessen ja.quote:
Dat is een keuze. Falen van de Boer dus.quote:Op zondag 1 november 2015 22:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zonder Klaassen, Milik, El Ghazi en Cillessen ja.
El Ghazi mis je nietquote:Op zondag 1 november 2015 22:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh daar zijn de smoesjes weer.quote:Op zondag 1 november 2015 22:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, nou ja falen, hij neemt de beker bewust niet serieus. PSV ook niet trouwens.quote:Op zondag 1 november 2015 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is een keuze. Falen van de Boer dus.
Volgens jouw theorie is ADO dus ook beter dan Feyenoord?quote:
Hahahahaha.quote:Op zondag 1 november 2015 22:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, nou ja falen, hij neemt de beker bewust niet serieus. PSV ook niet trouwens.
Vandaag wel.quote:Op zondag 1 november 2015 22:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgens jouw theorie is ADO dus ook beter dan Feyenoord?
Oh ja, bewust niet serieusquote:Op zondag 1 november 2015 22:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, nou ja falen, hij neemt de beker bewust niet serieus. PSV ook niet trouwens.
Een prijs niet serieus nemen betekent niet dat je doelbewust wilt verliezenquote:Op zondag 1 november 2015 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oh ja, bewust niet serieusLaat het dan vanaf minuut 1 lopen en scoor dan niet pas in blessuretijd in eigen goal.
Vandaag wel, jaquote:Op zondag 1 november 2015 22:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgens jouw theorie is ADO dus ook beter dan Feyenoord?
Europa nemen jullie ook niet serieus merk ik.quote:Op zondag 1 november 2015 22:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een prijs niet serieus nemen betekent niet dat je doelbewust wilt verliezen
Vermoedelijk wel, maar ja gebrek aan kwaliteit hè.quote:Op zondag 1 november 2015 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Europa nemen jullie ook niet serieus merk ik.
Je moet je afvragen waarom spelers als Kramer en Elia eigenlijk naar Feyenoord wilde gaan.quote:Op zondag 1 november 2015 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kramer is gewoon geen speler voor Feyenoord.
PSV heeft in een zwaardere poule meer punten dan jullie.quote:Op zondag 1 november 2015 22:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vermoedelijk wel, maar ja gebrek aan kwaliteit hè.
Zijn plafond is ADO. Havenaar is een betere spits.quote:Op zondag 1 november 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
In het Feyenoord topic lieten ze mij geloven dat hij de verlosser was.
Die mensen daar hebben echt geen hersens
PSV heeft ook meer kwaliteit dan Ajax, zoals ik al twee keer heb aangegeven vandaagquote:Op zondag 1 november 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV heeft in een zwaardere poule meer punten dan jullie.
Even lachen.
Waarom staat Ajax dan boven PSV?quote:Op zondag 1 november 2015 22:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft ook meer kwaliteit dan Ajax, zoals ik al twee keer heb aangegeven vandaag
Omdat Cocu een matige trainer is die zijn ploeg niet scherp kan krijgen tegen de kleinere clubs in de eredivisiequote:Op zondag 1 november 2015 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom staat Ajax dan boven PSV?
Waarom staan ze dan 3e? Dit klopt niet met je ranglijsttheorie...quote:Op zondag 1 november 2015 22:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft ook meer kwaliteit dan Ajax, zoals ik al twee keer heb aangegeven vandaag
Zie mijn vorige postquote:Op zondag 1 november 2015 22:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom staan ze dan 3e? Dit klopt niet met je ranglijsttheorie...
haha ja...quote:Op zondag 1 november 2015 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat Cocu een matige trainer is die zijn ploeg niet scherp kan krijgen tegen de kleinere clubs in de eredivisie
Van Benthem is er ook nog.quote:Op zondag 1 november 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de NOS wil Kramer weer een schorsing aannaaien
PizzaGeit is nu MAD
Evert?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |