Inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
Niks taalkundigheid, nitwit. Die debiele aanklager moet gewoon zijn zaakjes op orde hebben
Mensen die iets proberen te zeggen over recht maar er geen idee van hebben en zich totaal niet verdiepenquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
Niks taalkundigheid, nitwit. Die debiele aanklager moet gewoon zijn zaakjes op orde hebben
Een strafeis mag toch wel gewoon duidelijk omschreven zijnquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
Ja wat dus duidelijk niet is gebeurd. Snap sowieso niet dat die aanklager primair voor slaan gaat en secundair voor duwen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Een strafeis mag toch wel gewoon duidelijk omschreven zijn
Sorry, sorry, sorry. Maar ik heb niet het idee dat ik naar iets heel spectaculairs of geweldigs zit te kijken.quote:
El Hamdaouiquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:51 schreef Intellectueel het volgende:
Dacht ik eindelijk verlost te zijn van die irritante El Hamdaoui met zijn vervelende juichen.
Geen toeval nee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
El Hamdaoui
El Ahmadi
El Ghazi
Allemaal hetzelfde, vervelend met maniertjes.
Toevallig? Ik denk het niet.
Wat doet El Ahmadi?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
El Hamdaoui
El Ahmadi
El Ghazi
Allemaal hetzelfde, vervelend met maniertjes.
Toevallig? Ik denk het niet.
Die viel vandaag in maar is een tijdje geblesseerd geweest jaquote:
Timing welquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waar blijft die kutsjoerd? Ik moet pissen.
Mulder vindt Kazim een goede spits en Bert vindt dat het gaat om 90 minutenquote:
En van der Linden een goede aankoop.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kazim is een goede spits volgens Youri.
Youri begint al net zo veel onzin uit te kramen als zijn vader.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kazim is een goede spits volgens Youri.
Ja inderdaad, zo'n strafeis in het voetbal hoort gewoon door een jurist opgesteld te worden. De KNVB zet zichzelf gewoon voor lul.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja wat dus duidelijk niet is gebeurd. Snap sowieso niet dat die aanklager primair voor slaan gaat en secundair voor duwen.
En deze mannen krijgen gewoon goed betaald voor hun meningquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:58 schreef Tagliano het volgende:
Als je erover nadenkt hoor je in deze drie kwartier zoveel aids dat het knap is dat je morgen weer enigszins normaal denkt
Of gewoon een goede zoekmachine. Kan ook.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:01 schreef TC03 het volgende:
Volgens mij heeft de NOS echt full time een mannetje in het archief zitten. Zoveel oude filmpjes altijd.
Misschien gewoon eens een uurtje FOK uitzenden, veel minder zal het niet zijnquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En deze mannen krijgen gewoon goed betaald voor hun mening
Bedankt Hans.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind PEC dit jaar een heel stom elftal hebben.
Nee mannetje in het archief.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Of gewoon een goede zoekmachine. Kan ook.
Paar stomme spelers. Heel toevallig ook bijna allemaal met een Ajax-contract.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind PEC dit jaar een heel stom elftal hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |