Niet heel goed, ook niet heel slecht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:19 schreef Siyara het volgende:
Ik kan niet kijken ivm vakantie. Goede pot?
genietenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:19 schreef Siyara het volgende:
Ik kan niet kijken ivm vakantie. Goede pot?
Deze was 100% terecht dus vind het een beetje stemmingmakerij om nu die discussie te starten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef F.M.D. het volgende:
we krijgen de pingels makkelijk dit seizoen. geen klagen overigens, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat scheidsrechters ze in de kuip wat makkelijker op de stip leggen dan elders.
Inderdaadquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Deze was 100% terecht dus vind het een beetje stemmingmakerij om nu die discussie te starten.
Slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef F.M.D. het volgende:
we krijgen de pingels makkelijk dit seizoen. geen klagen overigens, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat scheidsrechters ze in de kuip wat makkelijker op de stip leggen dan elders.
Een verdediger voor een verdediger wisselen zo laat in de wedstrijd vind ik nooit zo verstandig. Je merkt dat de organisatie nu enigszins weg is.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:28 schreef Grifte het volgende:
Verdedigend staat het wel weer erg matig
Erg kwetsbaar in de omschakeling.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:28 schreef Grifte het volgende:
Verdedigend staat het wel weer erg matig
Klopt, maar Nieuwkoop kan nog niet 90 minuten spelen denk ik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een verdediger voor een verdediger wisselen zo laat in de wedstrijd vind ik nooit zo verstandig. Je merkt dat de organisatie nu enigszins weg is.
Niet bij Feijenoord iig.quote:
Dat AZ weet ook weer waar het staat!quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:35 schreef eight het volgende:
Zoooo, die hebben we effe lekker weggetikt.
Veel te veel kansen weggegevenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:39 schreef F.M.D. het volgende:
sleche wedstrijd. hoe az feyenoord soms overliep, was niet best. wedstrijd nooit onder controle gehad.
We moeten gewoon concluderen dat hij niet goed genoeg is. Net als bijvoorbeeld een Aissatti. Doorselecteren, daar hoor je over 3 jaar niks meer van. We hebben nu een prima nr. 10: De Staaf.quote:
Eens.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:43 schreef satecl het volgende:
[..]
We moeten gewoon concluderen dat hij niet goed genoeg is. Net als bijvoorbeeld een Aissatti. Doorselecteren, daar hoor je over 3 jaar niks meer van. We hebben nu een prima nr. 10: De Staaf.
wat dat betreft zit het bij ajax wat degelijker in elkaar allemaal. geven relatief heel weinig weg. ook al is het een wedstrijd op zich, maar ze zullen uit een ander vaatje moeten trappen donderdag.quote:
Is van de winter ook gewoon weg.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:43 schreef satecl het volgende:
[..]
We moeten gewoon concluderen dat hij niet goed genoeg is. Net als bijvoorbeeld een Aissatti. Doorselecteren, daar hoor je over 3 jaar niks meer van. We hebben nu een prima nr. 10: De Staaf.
Nieuwkoop > Vilhenaquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Misschien ook nog einde van 2013-2014, met die eindsprint voor de 2e plek?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:50 schreef Merkie het volgende:
25 punten uit 10 wedstrijden, wanneer is de laatste keer dat we dat gepresteerd hebben? Ik denk tweede helft van het seizoen Guidetti.
Dat was de seizoensstart, we hebben het hier over reeksen in het algemeen.quote:
Toen wonnen we de laatste 8 iig.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Misschien ook nog einde van 2013-2014, met die eindsprint voor de 2e plek?
Ja, anders was die naast gegaan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Is die 2-1 nou nog op naam van Kuyt gekomen?
Ja hij raakte hem aan he.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Is die 2-1 nou nog op naam van Kuyt gekomen?
Dat is Jan-ariequote:
Gevloek?quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:14 schreef KingRoland het volgende:
Kappen met dat gevloek tegen elkaar hier. Jongens, we zijn hier niet op de basisschool dus gedraag je een beetje.
Dit, allemaal heerlijke balletjes.quote:
Das allemaal weggemod.quote:
Speelt heel wisselvallig maar beslist geen miskoop. Gewoon telkens een basisplaats geven en bij slecht spel wisselen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:05 schreef PizzametKebab het volgende:
Dat pessimisme wat betreft Veijinovic, ik begrijp het niet zo. Tegen Heerenveen zeker één van de betere spelers met geweldige passes, ditmaal liep het niet zo lekker. kan gebeuren, tegen Ajax staat hij er straks gewoon.
Al was Vejinovic niet de enige die zijn niveau niet haalde vandaag.
Organisatie in verdediging moet duidelijk beter, Vermeer heeft ons een aantal keer knap gered.
en gefeliciteerd met de 3 puntenquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:23 schreef Oldground het volgende:
[..]
[..]
Oké, vreemd. Zie weinig reden tot vloeken nu.
Hij is bij alle gevaarlijke momenten betrokken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:58 schreef hhh38 het volgende:
Ik vond Gustafson toch weer goed spelen, maar ik heb alleen de 2e helft gezien. Hij had iets scherper mogen zijn bij die grote kans.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Wel jammer van die uiterst goedkope pingel, gustafson kon niets anders dan vallen. En die Quasimodo uit Katwijk met een van richting veranderde goal en die pingel. Echt vermoeiend wordt dat luchtkasteel. Er wordt een hoop vertekend door dat hopeloze geluk.
MADquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Wel jammer van die uiterst goedkope pingel, gustafson kon niets anders dan vallen. En die Quasimodo uit Katwijk met een van richting veranderde goal en die pingel. Echt vermoeiend wordt dat luchtkasteel. Er wordt een hoop vertekend door dat hopeloze geluk.
Ik zou wachten met dit soort commentaar tot de dubbele confrontatie achter de rug is, anders sta je straks misschien wel heel erg voor lul.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Insgelijks en tot woensdag.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
en gefeliciteerd met de 3 punten
retweetquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:
joh, als wij met geluk op de coolsingel komen, zal ik er echt geen nachtje minder om slapenquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Lekker toch, zeurende neuzen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
joh, als wij met geluk op de coolsingel komen, zal ik er echt geen nachtje minder om slapen
Meer meer meer! Van dit. Graag. Dank u.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Na die standaard rode kaart+ pingel aankomend weekend mag de KNVB Feyenoord wel wat minder opzichtig naar de titel fluiten zeg. Als zelfs triple A arbiters al cadeautjes uitdelen. Man man man.
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Na die standaard rode kaart+ pingel aankomend weekend mag de KNVB Feyenoord wel wat minder opzichtig naar de titel fluiten zeg. Als zelfs triple A arbiters al cadeautjes uitdelen. Man man man.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Meer een miskramertje he.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kramertje was niet zo heel erg goed vandaag. En die twee van Vitesse.
Klopt. Blijft ook heel erg weinig van over op zo'n moment. Enige arbeid op die momenten hoef je van meneer niet te verwachten...quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kramertje was niet zo heel erg goed vandaag. En die twee van Vitesse.
Dat maakt het storend. Hij is zo lui dat je alleen iets aan hem hebt als ie lekker in de wedstrijd zit en de bal toevallig voor z'n voeten of hoofd valt. Hem op komen halen of werken voor een bal die net niet helemaal goed is daar doet ie niet aan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:00 schreef Oldground het volgende:
[..]
Klopt. Blijft ook heel erg weinig van over op zo'n moment. Enige arbeid op die momenten hoef je van meneer niet te verwachten...
Had inderdaad rood moeten krijgen die keeper.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Haha, nee. Tete laat al het hele seizoen zien verdedigend zeer sterk te zijn. Dat Elia het leuk doet tegen de Bram van Polens en Mattias Johanssons van deze wereld betekent bij lange na niet dat hij het duel met Tete in zijn voordeel gaat beslissen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:12 schreef H.FR het volgende:
Zou Tete al nachtmerries hebben van Elia? Die was weer fantastisch.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Nani had niets in de melk te brokken tegen tete. Zal die het wel dun in de broek hebben van Eljero "Who the fucks that" Eliaquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:12 schreef H.FR het volgende:
Zou Tete al nachtmerries hebben van Elia? Die was weer fantastisch.
nee want die tete is zoveel beter dan wat er in de jupiler league rondlooptquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Haha, nee. Tete laat al het hele seizoen zien verdedigend zeer sterk te zijn. Dat Elia het leuk doet tegen de Bram van Polens en Mattias Johanssons van deze wereld betekent bij lange na niet dat hij het duel met Tete in zijn voordeel gaat beslissen.
Ik vond m niet terecht eerlijk gezegd... Wat moet die keeper anders? Ging gewoon voor de bal.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Deze was 100% terecht dus vind het een beetje stemmingmakerij om nu die discussie te starten.
Nogal ja. Verdedigend de beste rechtsback van de Eredivisie. Jij hebt waarschijnlijk nog nauwelijks naar Ajax gekeken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee want die tete is zoveel beter dan wat er in de jupiler league rondloopt![]()
man man man, ventje heeft niets te vertellen tegen elia
Er zijn er dan ook maar een paar die zo achterlijk zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nogal ja. Verdedigend de beste rechtsback van de Eredivisie. Jij hebt waarschijnlijk nog nauwelijks naar Ajax gekeken.
Tete is een prima speler voor clubs als Willem 2, Roda, Ajax, maar is bij lange na niet van het niveau van een Karsdorp.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nogal ja. Verdedigend de beste rechtsback van de Eredivisie. Jij hebt waarschijnlijk nog nauwelijks naar Ajax gekeken.
Ach, ik heb dit seizoen al een paar wedstrijden van dat amateurclubje gezien en ben niet onder de indruk. Dat ze dat van zichzelf wel zijn, is standaard zo. Maar goed, een bepaald deel van de bevolking is nu eenmaal makkelijk onder de indruk te brengen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zijn er dan ook maar een paar die zo achterlijk zijn.
En Elia laat al sinds z'n eerste wedstrijd zien aanvallend zeer sterk te zijn. Dat Tete het makkelijk heeft tegen de Brahim Darri's en Eduard Duplans van deze wereld betekent bij lange na niet dat hij het duel met Elia in z'n voordeel gaat beslissen..quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Haha, nee. Tete laat al het hele seizoen zien verdedigend zeer sterk te zijn. Dat Elia het leuk doet tegen de Bram van Polens en Mattias Johanssons van deze wereld betekent bij lange na niet dat hij het duel met Tete in zijn voordeel gaat beslissen.
je bent echt blind als je denkt dat ie beter is dan bijv een karsdorpquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik heb er ook genoeg van gezien hoor om totaal niet onder de indruk te zijn, maar als ik dat net toe ging geven sloeg m'n post nergens opquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, ik heb dit seizoen al een paar wedstrijden van dat amateurclubje gezien en ben niet onder de indruk. Dat ze dat van zichzelf wel zijn, is standaard zo. Maar goed, een bepaald deel van de bevolking is nu eenmaal makkelijk onder de indruk te brengen.
Verdedigend wel ja. Aanvallend is Karsdorp beter.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je bent echt blind als je denkt dat ie beter is dan bijv een karsdorp
Ik vind Tete (:')) verdedigend wel beter dan Karsdorp eigenlijk. Maar Karsdorp is 40/45 keer beter aanvallend.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Natuurlijk kan Feyenoord de klassieker verliezen... Ook wel 2 keer. Blijft immers Feyenoordquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb er ook genoeg van gezien hoor om totaal niet onder de indruk te zijn, maar als ik dat net toe ging geven sloeg m'n post nergens op.
Ik ben er dus ook niet van onder de indruk, vind het verbazingwekkend dat ze zoveel punten hebben gehaald tot nu toe. Maar goed, ze hebben ze wel, en ik zie het tegen ons zo maar gebeuren dat wij het net niet hebben en hun net wel.
Klopt. Al was Tete vandaag ook aanvallend erg sterk. Die jongen komt er wel, Karsdorp ook denk ik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Verdedigend wel ja. Aanvallend is Karsdorp beter.
Karsdorp. Doe toch eens even normaal met spelers die uitsluitend worden gehypet in Rotterdam Zuidquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Op wie stemmen we deze week? Mijn eerste stem ging naar Dominee Dirkquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik moet elke keer weer lachen als ik die speler van de week verkiezing zie bij voetbalinside.nl.
Beker is de snelste weg naar Europees voetbal, lijkt me niet onbelangrijk... Financieel gezienquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:42 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Gio de groep goed kan prepareren voor 2 topwedstrijden in anderhalve week, Koeman was daar een ster in. 90 minuten lang pieken zoals in de 1e helft tegen Heerenveen wordt gevraagd, want verdedigend staat Ajax goed. Als we woensdag winnen zullen ze wel zeggen dat het maar de beker is en ze die niet serieus nemen, maar anderhalve week later kunnen we laten zien dat men echt rekening met ons moet houden.
We weten het nu. Ajax heeft klassespelers en Feyenoord louter koekebakkers.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Karsdorp. Doe toch eens even normaal met spelers die uitsluitend worden gehypet in Rotterdam Zuidvan Beek, Karsdorp etc.
je vergeet de tussen-nquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:02 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
We weten het nu. Ajax heeft klassespelers en Feyenoord louter koekebakkers.
jij bent echt een kanmongool.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee want die tete is zoveel beter dan wat er in de jupiler league rondloopt![]()
man man man, ventje heeft niets te vertellen tegen elia
quote:
23 februariquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Ben wel benieuwd of we in maart of pas in april kampioen zijn
Heerlijke speler is dat zegquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik denk dat het geen toeval is dat sinds Gustafson op het middenveld staat het eindelijk (een beetje) is gaan lopen.
Je mag gewoon kankermongool zeggen hoor, dat vinden we ook van jouquote:
TRquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je mag gewoon kankermongool zeggen hoor, dat vinden we ook van jou
Nee tuurlijk niet. Maar Karsdorp geeft 2 voorzetjes en 3 leuke steekballen en is een net zo groot talent als Tete. Van Beek kopt eens een balletje weg of binnen en verontwaardiging alom dat hij oranje niet haalt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:02 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
We weten het nu. Ajax heeft klassespelers en Feyenoord louter koekebakkers.
Wat ben jij een zielig ventje. Rot lekker op naar het Ajaxtopic om daar de boel te vervuilen. Alvast bedankt.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar Karsdorp geeft 2 voorzetjes en 3 leuke steekballen en is een net zo groot talent als Tete. Van Beek kopt eens een balletje weg of binnen en verontwaardiging alom dat hij oranje niet haalt.
Over 3 goede wedstrijdjes is Gustafson net zo goed als Bazoer. Beetje vermoeiend allemaal. Tuurlijk zijn het geen koekenbakkers maar dat overdreven opgehemel van Feyenoorders vind ik lastig te plaatsen.
Hoezo heeft Tete zoveel meer bewezen dan Karsdorp dan? Karsdorp heeft nota bene meer wedstrijden gespeeld in de eredivisie.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar Karsdorp geeft 2 voorzetjes en 3 leuke steekballen en is een net zo groot talent als Tete. Van Beek kopt eens een balletje weg of binnen en verontwaardiging alom dat hij oranje niet haalt.
Over 3 goede wedstrijdjes is Gustafson net zo goed als Bazoer. Beetje vermoeiend allemaal. Tuurlijk zijn het geen koekenbakkers maar dat overdreven opgehemel van Feyenoorders vind ik lastig te plaatsen.
Alsof Tete zo veel gepresteerd heeft. Ga toch weg man. Bij Ajax worden talentjes net zo erg opgehemeld als bij Feyenoord. Een speler raakt één keer de bal goed en is meteen het grootste talent van Nederland, direct oproepen in Oranje dit dat. Ajaxsupporters zijn net zo niet-objectief over Ajacieden als Feyenoordsupporters dat zijn over Feyenoorders.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Deze postquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Alsof Tete zo veel gepresteerd heeft. Ga toch weg man. Bij Ajax worden talentjes net zo erg opgehemeld als bij Feyenoord. Een speler raakt één keer de bal goed en is meteen het grootste talent van Nederland, direct oproepen in Oranje dit dat. Ajaxsupporters zijn net zo niet-objectief over Ajacieden als Feyenoordsupporters dat zijn over Feyenoorders.
Karsdorp heeft 2x zoveel wedstrijden in Feyenoord 1 gespeeld als Tete in Ajax 1 manquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik begreep dat ajax vandaag de eerste helft ook heel goed is weg gekomen. Ook tegen PSV en andere zwaardere tegenstanders vielen ze door de mand.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:20 schreef Gert het volgende:
Heb niet zo'n goed gevoel over de wedstrijd van woensdag. Feyenoord is wel érg kwetsbaar achterin. AZ sneed er af en toe als een mes door de boter doorheen. Vooral tussen de 1-1 en 3-1, toen Feyenoord ver naar voren speelde, was bijna elke diepe bal van AZ gevaarlijk.
Als je dan ziet hoe Schöne een fraaie counter perfect afrondt tegen Vitesse.
Ik zat vanmiddag een paar keer te denken: dit moet je tegen 020 niet flikken.
Maar goed. Elke wedstrijd heeft zijn eigen dynamiek, en als Elia, Kuyt, Kramer en Gustafson een goede dag hebben dan scoren we vaker dan hun.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:54 schreef inslagenreuring het volgende:
Draai het maar om jongens. Maar die zogenaamde talentenwedloop wordt het hardst gestreden vanuit Rotterdam. "Karsdorp is beter dan Tete", "Van Beek is beter dan Veltman"
Zo vermoeiend. En dan gaat het me nog niet eens zozeer over wie wat bewezen heeft. Karsdorp is een goede back, Tete is een goede back. Meer is er niet bij.
Ach ja, wat is talent? dat ben je al vlug in de Nederlandse competitie.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe zou het hem vergaan in Basel?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft er eigenlijk al iemand Boëtius gemist?
Elia.
Klopt. Feyenoorders hebben liever Karsdorp als rechtsback en Ajacieden liever Tete.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:54 schreef inslagenreuring het volgende:
Draai het maar om jongens. Maar die zogenaamde talentenwedloop wordt het hardst gestreden vanuit Rotterdam. "Karsdorp is beter dan Tete", "Van Beek is beter dan Veltman"
Zo vermoeiend. En dan gaat het me nog niet eens zozeer over wie wat bewezen heeft. Karsdorp is een goede back, Tete is een goede back. Meer is er niet bij.
Ik heb ook liever Tete. Deze man is het niveau van de Eredivisie al ontstegen. Wat een topper.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:06 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Klopt. Feyenoorders hebben liever Karsdorp als rechtsback en Ajacieden liever Tete.
Komt dat even goed uit.
Je blijft bezig hequote:Op zondag 25 oktober 2015 22:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik heb ook liever Tete. Deze man is het niveau van de Eredivisie al ontstegen. Wat een topper.
Dat is je volledige vocabulaire tegenwoordig of niet?quote:
Nu al beter dan Bocarra en Sana bij elkaar.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik heb ook liever Tete. Deze man is het niveau van de Eredivisie al ontstegen. Wat een topper.
Atouba bedoel jequote:Op zondag 25 oktober 2015 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu al beter dan Bocarra en Sana bij elkaar.
Ja Feyenoord speelt gelijk tegen Roda, wat een dramatische ploeg vol dramatische spelers!quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik begreep dat ajax vandaag de eerste helft ook heel goed is weg gekomen. Ook tegen PSV en andere zwaardere tegenstanders vielen ze door de mand.
Wat dat betreft is het nog best lastig te plaatsen allemaal. Tegen PSV waren wij ook drama maar toch creëer je daar nog 4 100% kansen + dat we daarna zijn gaan doorselecteren. Aan de andere kant hebben we over fortuin ook nog niets te klagen dit seizoen. Iets meer pit mag er af en toe in, zeker in verdedigende zin. Want ajax straft zulke fouten als vandaag wel af. Het is nu wachten tot ook Jan-Arie een keer gepasseerd gaat worden, die is gewoon niet goed genoeg..
Ik bekijk zo nu en dan het fok forum en reageer zelf ook weleens, maar tussen al die troep die ik langs zie komen hier span jij echt de kroon. Je komt over als een moeilijk opvoedbaar kind van tien.quote:
Sterker nog, ik vond ajax de 2e helft ook niet goed. Vitesse heeft het gewoon laten liggen. Jammer, maar goed.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik begreep dat ajax vandaag de eerste helft ook heel goed is weg gekomen. Ook tegen PSV en andere zwaardere tegenstanders vielen ze door de mand.
Wat dat betreft is het nog best lastig te plaatsen allemaal. Tegen PSV waren wij ook drama maar toch creëer je daar nog 4 100% kansen + dat we daarna zijn gaan doorselecteren. Aan de andere kant hebben we over fortuin ook nog niets te klagen dit seizoen. Iets meer pit mag er af en toe in, zeker in verdedigende zin. Want ajax straft zulke fouten als vandaag wel af. Het is nu wachten tot ook Jan-Arie een keer gepasseerd gaat worden, die is gewoon niet goed genoeg..
Het zou ook wel sneu zijn als ze drie keer op rij zouden verliezen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vond ajax de 2e helft ook niet goed. Vitesse heeft het gewoon laten liggen. Jammer, maar goed.
Jij denkt dat ajax van Roda gaat verliezen? Zou het leuk vinden, maar denk het nietquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het zou ook wel sneu zijn als ze drie keer op rij zouden verliezen.
Nee, maar wel van Fenerbahçe van van Feyenoord.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij denkt dat ajax van Roda gaat verliezen? Zou het leuk vinden, maar denk het niet
Als t zo vermoeiend is, rot dan lekker op?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:54 schreef inslagenreuring het volgende:
Da's 2, Roda zit er nog tussenquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, maar wel van Fenerbahçe van van Feyenoord.
Waarom reageer je nog op iemand die meermaals heeft aangetoond niet over het geestelijk vermogen te beschikken om logisch na te denken?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Als t zo vermoeiend is, rot dan lekker op?
Beker vergeten?quote:
Ik bedoelde: afgelopen donderdag, vandaag en aanstaande woensdag.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord, dan komt Roda, dan Fenebaçe, dan Feyenoord... Toch?
Cruijff logicaquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik bedoelde: afgelopen donderdag, vandaag en aanstaande woensdag.
Kan het niet laten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom reageer je nog op iemand die meermaals heeft aangetoond niet over het geestelijk vermogen te beschikken om logisch na te denken?
Maar geen stemadvies nogquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:40 schreef Gert het volgende:
Misschien worden we dan wel geen kampioen maar aan het eind van het seizoen hebben we zeker de meeste Spelers Van De Week.![]()
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
Klopt als een bus.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:46 schreef RvLaak het volgende:
Volgens Studio Neuzenvreugd is de enige reden dat Feyenoord boven aan staat de advocaat
Tja ik vind het wel knap dat die knakker de KNVB zo in hun hemd kan zetten. Respect.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Onzin, alleen Kramer had geschorst moeten worden.
Elia ookquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Onzin, alleen Kramer had geschorst moeten worden.
Da's wel leuk jaquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja ik vind het wel knap dat die knakker de KNVB zo in hun hemd kan zetten. Respect.
Geen idee, daar weet ik niets van afgezien van hetgeen wat in dit topic is gekomen. En of dat nou altijd even betrouwbaar isquote:
Naja hij heeft iemand een kopstoot gegeven en is vrijgesproken op een vormfout in de verklaring. Dusja trek je eigen conclusie. Al ben ik als feyenoorder natuurlijk blij dat hij beschikbaar is.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's wel leuk ja
[..]
Geen idee, daar weet ik niets van afgezien van hetgeen wat in dit topic is gekomen. En of dat nou altijd even betrouwbaar is
Zucht... Onterecht dus...quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Naja hij heeft iemand een kopstoot gegeven en is vrijgesproken op een vormfout in de verklaring. Dusja trek je eigen conclusie.
quote:Al ben ik als feyenoorder natuurlijk blij dat hij beschikbaar is.
Ik heb niet de indruk dat het meer van "onze" kant komt dan van "jullie" kant. Misschien dat het zo lijkt omdat Blind veel Ajacieden oproept voor Oranje. Als hij alleen maar Feyenoorders had opgeroepen, dan zou je nu veel Ajacieden zien die klagen dat Veltman er niet in staat. Maar dat zeiken hoort erbij. Die rivaliteit maakt het juist leuk. Als je daar moe van wordt moet je misschien iets minder op fok! kijken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:54 schreef inslagenreuring het volgende:
Jup mij hoor je niet klagen. Maar ik meng me niet in de discussie.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zucht... Onterecht dus...
[..], dat uiteraard ook. Net zoals de onterechte pingel van vandaag... Onterecht, maar blij dat 'ie telt
Vermoeiend of misschien was treurig passender geweest.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Als t zo vermoeiend is, rot dan lekker op?
Ok doeiquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vermoeiend of misschien was treurig passender geweest.
Mwah wellicht. Het is niet zozeer dat rivaliteit die me tegenstaat. Het is gewoon met name dat afzagen van Feyenoorders op Ajax talent. Ik bedoel, men kan toch wel erkennen dat spelers als Tete en Karsdorp veelbelovend zijn? Dat ontkennen of de spelers tegen elkaar afzetten is gewoon totaal zinloos.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat het meer van "onze" kant komt dan van "jullie" kant. Misschien dat het zo lijkt omdat Blind veel Ajacieden oproept voor Oranje. Als hij alleen maar Feyenoorders had opgeroepen, dan zou je nu veel Ajacieden zien die klagen dat Veltman er niet in staat. Maar dat zeiken hoort erbij. Die rivaliteit maakt het juist leuk. Als je daar moe van wordt moet je misschien iets minder op fok! kijken.
Op vermeer tochquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:05 schreef onlogisch het volgende:
Even stemmen weer boys
Ik ook. Heb echt een hekel aan dat "hard werken"-imago rondom Feyenoord dat zijn eigen leven gaan leiden is. Natuurlijk was dat in 1992 enzo kenmerkend, maar die spelers konden in de eerste plaats ook gewoon goed voetballen. Dat moet leidend zijn. Immers (en Toornstra in mindere mate) missen basiskwaliteiten. Dat kan iedereen zien. Gustafson heeft overzicht en een goede passing. Lekker boeiend of hij dan hard werkt, je kunt beter slim spelen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:59 schreef Henrys het volgende:
Moet zeggen dat sinds Gustafson in de basis staat ik dat ik die hartmonitor niet meer zoveel nodig heb
Cruijff.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:11 schreef exile79 het volgende:
Ook leuk trouwens, dat applaus in de 15e minuut. Waar was dat voor?
Een jood met longproblemen, achja hoor je wel vaker..quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:11 schreef exile79 het volgende:
Geen idee, eerst het hele stadion joden gaan eraan zingen en daarna applaus. Blijkbaar was iedereen het eens met die tekst.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:11 schreef exile79 het volgende:
Ben ook heel blij met Gustafson hoor, maar..... kan het zijn dat Feyenoord verdedigend kwetsbaarder is sinds hij in de basis staat?quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ook. Heb echt een hekel aan dat "hard werken"-imago rondom Feyenoord dat zijn eigen leven gaan leiden is. Natuurlijk was dat in 1992 enzo kenmerkend, maar die spelers konden in de eerste plaats ook gewoon goed voetballen. Dat moet leidend zijn. Immers (en Toornstra in mindere mate) missen basiskwaliteiten. Dat kan iedereen zien. Gustafson heeft overzicht en een goede passing. Lekker boeiend of hij dan hard werkt, je kunt beter slim spelen.
Weer twee Feyenoorders in het klassement, genot.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:05 schreef onlogisch het volgende:
Even stemmen weer boys
Dan hadden ze toch beter de 14e minuut kunnen kiezen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Cruijff.
Wel mooi allemaal maar hij is nog niet dood ofzo. Ook al de hele avond Cruijff-avond bij de NOS.
Voor die minuut is het welbekende joden gaan eraan gekozenquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:18 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dan hadden ze toch beter de 14e minuut kunnen kiezen?
Was bij alle clubs het geval.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:18 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dan hadden ze toch beter de 14e minuut kunnen kiezen?
kankerquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:11 schreef exile79 het volgende:
Dat ligt meer aan Vejinovic en Jan Arie heb ik het idee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben ook heel blij met Gustafson hoor, maar..... kan het zijn dat Feyenoord verdedigend kwetsbaarder is sinds hij in de basis staat?
Begrijp me goed, ik wil zeker geen Immers of Toornstra terug. Gustafson is een geweldig talent, dat ziet iedereen. Maar ik vond het toch wel onthutsend hoe AZ vanmiddag lange tijd dwars door de linies wandelde.
Maar die stonden er ook pre-Gustafson al in.Een 10 die ook veel ballen afvangt ontlast de verdediging.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan Vejinovic en Jan Arie heb ik het idee.
Je hebt gelijk, maar je zou de '10' niet moeten slachtofferen omdat de '6' (Vejinovic) niet kan verdedigen. Ik hoop dat daar een oplossing voor wordt gevonden zonder een andere middenvelder in te brengen, want op dit moment staan de beste 3 op het veld denk ik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar die stonden er ook pre-Gustafson al in.Een 10 die ook veel ballen afvangt ontlast de verdediging.
Gustafson op 10 is echt een aanvallende keuze, waarbij je verdedigend meer risico's loopt.
Ben vóór, maar zoals vanmiddag... ajax maakt er dan gewoon wél twee. M.a.w: de balans is nog niet gevonden.
Je zou Vilhena erin kunnen zetten maar ik weet niet of dat veel opschiet, en bij twijfel moet je niet voor hem kiezen omdat hij toch weggaat.quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar je zou de '10' niet moeten slachtofferen omdat de '6' (Vejinovic) niet kan verdedigen. Ik hoop dat daar een oplossing voor wordt gevonden zonder een andere middenvelder in te brengen, want op dit moment staan de beste 3 op het veld denk ik.
Maar wat wil je er tegen doen? Immers woensdag erin?quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar die stonden er ook pre-Gustafson al in.Een 10 die ook veel ballen afvangt ontlast de verdediging.
Gustafson op 10 is echt een aanvallende keuze, waarbij je verdedigend meer risico's loopt.
Ben vóór, maar zoals vanmiddag... ajax maakt er dan gewoon wél twee. M.a.w: de balans is nog niet gevonden.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Voor die minuut is het welbekende joden gaan eraan gekozen
quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:11 schreef Henrys het volgende:
Snap niet dat Botteghin voor de bank gehaald is voor dat bedrag
Ghehe, wordt zn derde gouden schoen in 10 wedstrijden. Wat een held is het ook #worshipquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Weer twee Feyenoorders in het klassement, genot.
Dat is volgens mij meer het werk van Jan Arie Jood. Wel zou ik eerder Immers op de bank zetten dan Toornstra, daar heb je echt niks aan als invaller.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben ook heel blij met Gustafson hoor, maar..... kan het zijn dat Feyenoord verdedigend kwetsbaarder is sinds hij in de basis staat?
Begrijp me goed, ik wil zeker geen Immers of Toornstra terug. Gustafson is een geweldig talent, dat ziet iedereen. Maar ik vond het toch wel onthutsend hoe AZ vanmiddag lange tijd dwars door de linies wandelde.
Deels eens, maar ik had gisteren het idee dat het ook deels aan de (niet nagekomen?) afspraken lag. Die spits werd bijvoorbeeld telkens door lucht gedekt, terwijl zowel vd Heijden als van Beek intussen druk bezig waren op een andere plek lucht te dekken. Vejinovic heeft geloof ik nog nooit een bal afgepakt. Gelukkig zat El Ahmadi er nog 40-45 keer tussen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit vind ik vreemd. Je opmerking niet, want daar heb je gewoon gelijk in. Maar we waren het er hier allemaal over eens vorig seizoen, Jens was een prima aanvulling op ons middenveld. En laten we wel wezen, de eerste seizoenshelft speelde hij gewoon prima.quote:Op maandag 26 oktober 2015 07:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is volgens mij meer het werk van Jan Arie Jood. Wel zou ik eerder Immers op de bank zetten dan Toornstra, daar heb je echt niks aan als invaller.
Vertonghen schijnt er ook altijd moeite mee te hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Een jood met longproblemen, achja hoor je wel vaker..
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, eerst het hele stadion joden gaan eraan zingen en daarna applaus. Blijkbaar was iedereen het eens met die tekst.
Gaat dus niet gebeuren. Net als een werkende Kramer. Maar dat weet je van te voren, dan moet je ze niet kopen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Vejinovic heeft af en toe wel mooie openingen, maar loopt over het veld als een tamme eend. Mag wel met wat meer pit gaan spelen, al zit dat misschien niet in hem.
Daar kom je later in het seizoen nog wel achter.quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:11 schreef Henrys het volgende:
Snap niet dat Botteghin voor de bank gehaald is voor dat bedrag
El Ahmadi speelde echt verschrikkelijk goed.quote:Op maandag 26 oktober 2015 07:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Deels eens, maar ik had gisteren het idee dat het ook deels aan de (niet nagekomen?) afspraken lag. Die spits werd bijvoorbeeld telkens door lucht gedekt, terwijl zowel vd Heijden als van Beek intussen druk bezig waren op een andere plek lucht te dekken. Vejinovic heeft geloof ik nog nooit een bal afgepakt. Gelukkig zat El Ahmadi er nog 40-45 keer tussen.
Gewoon BotteGod erin voor die neus. Hij is echt de zwakste schakel.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is eerder een gotspe dat die Jan-Arend nog speelt.
Bij ons op de verzending stikt het van de neuzen, die hebben zo'n "leuk pamfletje" hangen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:30 schreef Scrummie het volgende:
Hm. Zeg net op werk; laatste keer dat Feyenoord kampioen werd mocht ik nog niet eens bier drinken.
Dat deed pijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij ons op de verzending stikt het van de neuzen, die hebben zo'n "leuk pamfletje" hangen.
Het is zo treurig, dat ik er wel om moet lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Best bizar
.
Wel een betere tijd. Bassie en Adriaan
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2015 09:42:41 ]
Misschien ligt de sleutel dan wel bij Vejinovic. Zeker tegen sterke(re) tegenstanders komt die veel te kort.quote:Op maandag 26 oktober 2015 07:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Deels eens, maar ik had gisteren het idee dat het ook deels aan de (niet nagekomen?) afspraken lag. Die spits werd bijvoorbeeld telkens door lucht gedekt, terwijl zowel vd Heijden als van Beek intussen druk bezig waren op een andere plek lucht te dekken. Vejinovic heeft geloof ik nog nooit een bal afgepakt. Gelukkig zat El Ahmadi er nog 40-45 keer tussen.
Laten we ajax nou niet overschatten zeg. Zal een moeilijk pot worden maar om nou de hele opstelling te wijzigen... kom nou.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien ligt de sleutel dan wel bij Vejinovic. Zeker tegen sterke(re) tegenstanders komt die veel te kort.
Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk krijg, maar voorspelling: met dezelfde opstelling als gisteren wordt je er woensdag gewoon uitgeknikkerd.
Dus wat dan? Vilhena voor Vejinovic heeft ook niet veel zin om defensief wat minder kwetsbaar te worden. Dus, is het heel gek om tegen een sterke tegenstander J. Arie een linie naar voren te schuiven op de plek van Vejinovic en Botteghin CV te zetten? Gustafson zal dan iets meer ballen moeten gaan halen, maar op zich heeft J.Arie ook een aardige pass en is verdedigende middenvelder zijn favoriete stek. Bovendien kan hij dan niet zoveel onrust meer stoken in het hart van de verdediging.
Doe dit maar inderdaad, Arie op het middenveld. Weet je zeker dat het Ajax middenveld gaat domineren.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien ligt de sleutel dan wel bij Vejinovic. Zeker tegen sterke(re) tegenstanders komt die veel te kort.
Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk krijg, maar voorspelling: met dezelfde opstelling als gisteren wordt je er woensdag gewoon uitgeknikkerd.
Dus wat dan? Vilhena voor Vejinovic heeft ook niet veel zin om defensief wat minder kwetsbaar te worden. Dus, is het heel gek om tegen een sterke tegenstander J. Arie een linie naar voren te schuiven op de plek van Vejinovic en Botteghin CV te zetten? Gustafson zal dan iets meer ballen moeten gaan halen, maar op zich heeft J.Arie ook een aardige pass en is verdedigende middenvelder zijn favoriete stek. Bovendien kan hij dan niet zoveel onrust meer stoken in het hart van de verdediging.
Misschien is het niet de goede oplossing. Maar AZ was lange tijd de baas in de Kuip, de 1-2 hing meer in de lucht dan andersom. En ook ná de 2-1 was het nog lang niet gespeeld. Zo spelen moet je tegen ajax niet flikken. Dan ga je er aan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Doe dit maar inderdaad, Arie op het middenveld. Weet je zeker dat het Ajax middenveld gaat domineren.
En bijna alles terug op Vermeer. Het spaarzame balletje dat niet terug gaat op onze sluitpost, wordt veilig breed gegeven. Pure angst. Veruit de zwakste in het elftal.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:57 schreef exile79 het volgende:
Jan Arie staat strak van de zenuwen als hij de bal krijgt. En dan speel je nog maar tegen AZ. Pfff.
vd Heijden op het middenveld, ik moet er echt niet aan denken.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is het niet de goede oplossing. Maar AZ was lange tijd de baas in de Kuip, de 1-2 hing meer in de lucht dan andersom. En ook ná de 2-1 was het nog lang niet gespeeld. Zo spelen moet je tegen ajax niet flikken. Dan ga je er aan.
Overschatten? Onderschatten is pas dom. En dat doe je m.i. als je niets wijzigt t.o.v. gisteren.
Zegt eigenlijk ook genoeg over het niveau van de eredivisiequote:Op maandag 26 oktober 2015 10:50 schreef satecl het volgende:
- Dirk Kuyt is na Ruud Geels (1969), Piet Kruiver (1964), Cor van der Gijp (1962) en Henk Schouten (1959) de 5e speler die in 2 opeenvolgende Eredivisie-duels van Feyenoord binnen een seizoen een hattrick maakt.
- Kuyt scoorde nu in 10 Eredivisie-duels al vaker (10) dan in het gehele vorige seizoen bij Fenerbahçe (8).
- Kuyt maakte nog nooit zoveel competitiegoals na 10 speelronden (10 treffers). Eerder was zijn beste seizoen na 10 duels 2004/2005 met 8 treffers.
Toch netjes.
En gelukkig spelen we daar in. Mooie baas die Kuyt. Wat een koning.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zegt eigenlijk ook genoeg over het niveau van de eredivisie
ajax wint met 2 of meer goals verschil als Feyenoord met dezelfde opstelling en speelwijze het veld in gaat als gisteren.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:47 schreef satecl het volgende:
[..]
vd Heijden op het middenveld, ik moet er echt niet aan denken.
Dan liever Nieuwkoop op het middenveld als Karsdorp weer kan spelen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:09 schreef Gert het volgende:
[..]
ajax wint met 2 of meer goals verschil als Feyenoord met dezelfde opstelling en speelwijze het veld in gaat als gisteren.
En J. Arie en Vejonovic zijn daarin de zwakke schakels die respectievelijk de defensie en het middenveld ondermijnen.
Zal ik je wat vertellen: Gio gaat niks wijzigen, hooguit Karsdorp ipv Nieuwkoop.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:09 schreef Gert het volgende:
[..]
ajax wint met 2 of meer goals verschil als Feyenoord met dezelfde opstelling en speelwijze het veld in gaat als gisteren.
En J. Arie en Vejonovic zijn daarin de zwakke schakels die respectievelijk de defensie en het middenveld ondermijnen.
Dit.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan liever Nieuwkoop op het middenveld als Karsdorp weer kan spelen.
Ja, want Ajax speelt ook al weken werkelijk fantastisch. Botteghin voor Van der Heijden zie ik wel wat in, maar voor Vejinovic (met een tweede i, geen tweede oquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zou Feyenoord in goede doen zijn en Ajax niet? We staan gewoon gelijk in punten en zij zelfs voor in doelsaldo. Binnen Nederland winnen ook zij hun wedstrijdjes bijzonder makkelijk, makkelijker dan wij eigenlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:27 schreef avotar het volgende:
Nee, maar wedstrijden tegen 020 staan altijd op zich.
Deze setting is de laatste seizoenen zo vaak voorbij gekomen.. Feyenoord in behoorlijk goede doen en Ajax niet... en er dan vervolgens toch weer intuinen.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar ik heb vrees voor woensdag. Mede omdat een tik van 020 weken gaat doorwerken.
Desalniettemin hoop ik natuurlijk dat we die neuzen een historisch pak slaag gaan geven, waar je later van zult horen... weet je nog, 28 oktober 2015?
Daarom verwacht ik ook een gelijkspel. Oh wacht...quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zou Feyenoord in goede doen zijn en Ajax niet? We staan gewoon gelijk in punten en zij zelfs voor in doelsaldo. Binnen Nederland winnen ook zij hun wedstrijdjes bijzonder makkelijk, makkelijker dan wij eigenlijk.
Huh, maar hij kon er toch niks meer van.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:50 schreef satecl het volgende:
- Dirk Kuyt is na Ruud Geels (1969), Piet Kruiver (1964), Cor van der Gijp (1962) en Henk Schouten (1959) de 5e speler die in 2 opeenvolgende Eredivisie-duels van Feyenoord binnen een seizoen een hattrick maakt.
- Kuyt scoorde nu in 10 Eredivisie-duels al vaker (10) dan in het gehele vorige seizoen bij Fenerbahçe (8).
- Kuyt maakte nog nooit zoveel competitiegoals na 10 speelronden (10 treffers). Eerder was zijn beste seizoen na 10 duels 2004/2005 met 8 treffers.
Toch netjes.
Gert, hoe oud ben jij?quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:09 schreef Gert het volgende:
[..]
De pot tegen Fenerbahce was heel behoorlijk, en Vitesse werd gisteren in eigen huis in de tweede helft zoek gespeeld. Dus "werkelijk fantastisch" is misschien wat overdreven, maar wat AZ (net) niet lukte gaat hun wel lukken als Feyenoord weer zo speelt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, want Ajax speelt ook al weken werkelijk fantastisch. Botteghin voor Van der Heijden zie ik wel wat in, maar voor Vejinovic (met een tweede i, geen tweede o) hebben wij niets beters.
Ik zal je voortaan een naam wel gewoon fout laten spellen als je dat liever hebt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
De pot tegen Fenerbahce was heel behoorlijk, en Vitesse werd gisteren in eigen huis in de tweede helft zoek gespeeld. Dus "werkelijk fantastisch" is misschien wat overdreven, maar wat AZ (net) niet lukte gaat hun wel lukken als Feyenoord weer zo speelt.
En als je een spelersnaam corrigeert, kijk dan tenminste eerst even of iemand het consequent zo schrijft (nee dus). Anders is het alleen maar pedant.
Een eenmalig typfoutje mag je inderdaad wel negeren. Beetje kinderachtig om dat te gaan zitten corrigeren. Schrijf ik consequent een naam per ongeluk verkeerd, dan is het natuurlijk prima als je daar even vriendelijk op wijst.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan een naam wel gewoon fout laten spellen als je dat liever hebt.
Ja, helaas houd ik niet bij wie typfoutjes maakt en bij welke naam.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Een eenmalig typfoutje mag je inderdaad wel negeren. Beetje kinderachtig om dat te gaan zitten corrigeren. Schrijf ik consequent een naam per ongeluk verkeerd, dan is het natuurlijk prima als je daar even vriendelijk op wijst.
Ik dacht dat Guidetti dat ook had geflikt. Zat zeker nog een wedstrijdje tussen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:50 schreef satecl het volgende:
Toch netjes.
Heb ik ook niet gedaan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Van Hanegem klapte niet mee voor Cruyff, schandalig!!1
In dat geval neem ik je aanbod aan om je gecorrigeer helemaal achterwege te laten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, helaas houd ik niet bij wie typfoutjes maakt en bij welke naam.
Guidetti had 3 hattricks op rij in thuiswedstrijden(Twente/ajax/Vitesse)quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht dat Guidetti dat ook had geflikt. Zat zeker nog een wedstrijdje tussen.
PSV toch? Of was dat de wedstrijd van Rubinho?quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Guidetti had 3 hattricks op rij in thuiswedstrijden(Twente/ajax/Vitesse)
We gaan ons best doen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:52 schreef Gert het volgende:
[..]
In dat geval neem ik je aanbod aan om je gecorrigeer helemaal achterwege te laten.
Hmm PSV wonnen ze met 2-0. Volgens mij Cisse en Schaken.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
PSV toch? Of was dat de wedstrijd van Rubinho?
Kuyt die z'n shirt uittrekt? Gebeurt niet, dan kan hij zich niet meer vertonen in de kerk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:55 schreef satecl het volgende:
Overigens, na die 3 hattricks van Guidetti kwam het penalty moment tegen RKC. Laten we hopen dat Kuyt dat niet doet
quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kuyt die z'n shirt uittrekt? Gebeurt niet, dan kan hij zich niet meer vertonen in de kerk.
Ik moest daar ook aan denken, maar het waren de thuiswedstrijden iddquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht dat Guidetti dat ook had geflikt. Zat zeker nog een wedstrijdje tussen.
Is toch handig, zo'n corrigeersnol?quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:52 schreef Gert het volgende:
[..]
In dat geval neem ik je aanbod aan om je gecorrigeer helemaal achterwege te laten.
Das wel lekker als je dan ook nog zo´n zak hooi als vd Heijden op¨het veld hebt staan gaat het toch wel lastig worden woensdag.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Gaat dus niet gebeuren. Net als een werkende Kramer. Maar dat weet je van te voren, dan moet je ze niet kopen.
Een penalty krijg je sowieso wel weer.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:17 schreef MPC60 het volgende:
Dat gejank over dat corrigeren.![]()
Woensdag maken we die neuzen gewoon af.
Het siert jullie niet, dat indekken.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een penalty krijg je sowieso wel weer.
Als jullie keeper de bal niet raakt maar wel de speler in de 16 is die kans zeker aanwezig ja.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een penalty krijg je sowieso wel weer.
Feiten, beste oude man.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het siert jullie niet, dat indekken.
Gister was zeker ook weer een onterechte penalty?quote:
Ik snap je "quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Gister was zeker ook weer een onterechte penalty?![]()
Coutinho raakt de bal niet, de speler wel.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap je "![]()
" niet zo.
Ik kan, in tegenstelling tot een hoop Feyenoorders, objectief naar een wedstrijd kijken. En ik kan je melden, gisteren dat was een onterechte strafschop
Tot zover mijn belerende opmerkingen voor vandaag
Mwah, dit soort penalty's zie je echt heel vaak. Vaak is er totaal geen gevaar en loopt de speler expres tegen de armen van de keeper op nadat ie de bal iets te ver voor zich uit heeft gespeeld, maar dan is het tóch een penalty. Normaal wordt daar geen ophef over gemaakt, maar nu het in het voordeel van Feyenoord was ineens wel.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap je "![]()
" niet zo.
Ik kan, in tegenstelling tot een hoop Feyenoorders, objectief naar een wedstrijd kijken. En ik kan je melden, gisteren dat was een onterechte strafschop
Valt nog mee dat het vergrootglas er niet bijgehaald werd.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mwah, dit soort penalty's zie je echt heel vaak. Vaak is er totaal geen gevaar en loopt de speler expres tegen de armen van de keeper op nadat ie de bal iets te ver voor zich uit heeft gespeeld, maar dan is het tóch een penalty. Normaal wordt daar geen ophef over gemaakt, maar nu het in het voordeel van Feyenoord was ineens wel.
Is het dan niet gewoon dom van de keeper?quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mwah, dit soort penalty's zie je echt heel vaak. Vaak is er totaal geen gevaar en loopt de speler expres tegen de armen van de keeper op nadat ie de bal iets te ver voor zich uit heeft gespeeld, maar dan is het tóch een penalty. Normaal wordt daar geen ophef over gemaakt, maar nu het in het voordeel van Feyenoord was ineens wel.
Jij bent een soort van glitterende Charizard onder de Feyenoordsupoorters.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap je "![]()
" niet zo.
In het stadion was ik zelfs nog boos dat hij geen rood kreeg. Maar dat is wel net wat veel van het goede. Maar een penalty was het wel, raakt gewoon de speler en niet de bal. Domme lul dat het er is.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Coutinho raakt de bal niet, de speler wel.
Feyenoord heeft natuurlijk wel mazzel, want Gustafson kon niks meer met de bal. Maar dat neemt niet weg dat het dom was van Coutinho en dat het gewoon een strafschop is. Hij is gewoon te laat.
Ja, deelsquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is het dan niet gewoon dom van de keeper?
Zo objectief dat je de spelregels vergeet?quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap je "![]()
" niet zo.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:13 schreef H.FR het volgende:
Weet je wie ook tyfusslecht was? Kramer vd Heijden. Manmanman, die heeft ook werkelijk niets goed gedaan gisteren.
Yepquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo objectief dat je de spelregels vergeet?
Klopt, maar daar waren we toch al uitgebreid op los gegaan? Had nog niks over Kramer gehoord.quote:
Kramer was drama. Maar toch ben ik blij met een spits al hem. Iedereen komt in de bal. Dan is het lekker dat je een luie spits hebt die maar 1 ding doet: zijn kansen erin rammen. Helaas werd hij gister niet goed bediend.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, maar daar waren we toch al uitgebreid op los gegaan? Had nog niks over Kramer gehoord.
Hij had 3 open kansen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Kramer was drama. Maar toch ben ik blij met een spits al hem. Iedereen komt in de bal. Dan is het lekker dat je een luie spits hebt die maar 1 ding doet: zijn kansen erin rammen. Helaas werd hij gister niet goed bediend.
Hij maakte goed ruimte voor Kuyt bij de 1-0.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:13 schreef H.FR het volgende:
Weet je wie ook tyfusslecht was? Kramer. Manmanman, die heeft ook werkelijk niets goed gedaan gisteren.
Je bent me voor. Kansen zat voor hem gisteren. Al kan zo'n pot er best tussen zitten.quote:
Hij gaf ook een assist op gustafson, jammer dat hij een meter buitenspel liep.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij maakte goed ruimte voor Kuyt bij de 1-0.
Eerste helft op een pass op Elia na een beetje onzichtbaar. Tweede helft een stuk beter.quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:23 schreef IkBenNietFries het volgende:
Hoe speelde Gustafson eigenlijk gister? Ongeveer hetzelfde als tegen Heerenveen?
Kut man, geen eens 3 assists en een goal, zo zie je maar hoe grillig die jonge spelers zijn, een good old Kuyt houdt dat niveau wel gewoon vastquote:Op maandag 26 oktober 2015 15:23 schreef IkBenNietFries het volgende:
Hoe speelde Gustafson eigenlijk gister? Ongeveer hetzelfde als tegen Heerenveen?
jawel joh. Iedereen moet gewoon betalen en 2 zapknopjes verder is t gewoon gratis...quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:31 schreef PollosHermanos het volgende:
De wedstrijd wordt woensdag zeker niet live uitgezonden op tv (op het open net bedoel ik dan, fox uiteraard wel)
Het AD gaf hem een 5.quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Kut man, geen eens 3 assists en een goal, zo zie je maar hoe grillig die jonge spelers zijn, een good old Kuyt houdt dat niveau wel gewoon vast
On a serious note, ik vond hem wel weer erg prima spelen, voornamelijk aanvallend, het verdedigende werk moet wellicht nog iets beter afgestemd worden. Nu hebben we een Gustafson en Vejinovic die niet zo maar een bal voor je veroveren, en komt er wel erg veel last op de schouders van El Ahmadi.
Maar Gustafson leest het spel echt heel goed. Weet voor dat hij de bal ontvangt al waar zijn medespelers zijn en kan het spel dus ook heel snel verleggen, en goed getimede passes geven.
Hij speelde gister inderdaad drama, maar 3 open kansen vind ik overdreven. Ik heb ze in ieder geval niet gezien. H.FR z'n mening over Kramer neem ik niet serieus, die heeft gewoon een hekel aan hemquote:
Dat was Vermeer.quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Het AD gaf hem een 5.Ik snap daar echt werkelijk niks van. Ik vond het meer dan prima spelen. Misschien wel de beste in het veld na El Ahmadi. Bijna bij elke aanval betrokken.
[..]
Hij speelde gister inderdaad drama, maar 3 open kansen vind ik overdreven. Ik heb ze in ieder geval niet gezien. H.FR z'n mening over Kramer neem ik niet serieus, die heeft gewoon een hekel aan hem
Ja, maar dat is een keeper. Die tel ik niet mee in het veldspel. Verder wel met je eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |