Niet heel goed, ook niet heel slecht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:19 schreef Siyara het volgende:
Ik kan niet kijken ivm vakantie. Goede pot?
genietenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:19 schreef Siyara het volgende:
Ik kan niet kijken ivm vakantie. Goede pot?
Deze was 100% terecht dus vind het een beetje stemmingmakerij om nu die discussie te starten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef F.M.D. het volgende:
we krijgen de pingels makkelijk dit seizoen. geen klagen overigens, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat scheidsrechters ze in de kuip wat makkelijker op de stip leggen dan elders.
Inderdaadquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Deze was 100% terecht dus vind het een beetje stemmingmakerij om nu die discussie te starten.
Slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef F.M.D. het volgende:
we krijgen de pingels makkelijk dit seizoen. geen klagen overigens, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat scheidsrechters ze in de kuip wat makkelijker op de stip leggen dan elders.
Een verdediger voor een verdediger wisselen zo laat in de wedstrijd vind ik nooit zo verstandig. Je merkt dat de organisatie nu enigszins weg is.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:28 schreef Grifte het volgende:
Verdedigend staat het wel weer erg matig
Erg kwetsbaar in de omschakeling.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:28 schreef Grifte het volgende:
Verdedigend staat het wel weer erg matig
Klopt, maar Nieuwkoop kan nog niet 90 minuten spelen denk ik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een verdediger voor een verdediger wisselen zo laat in de wedstrijd vind ik nooit zo verstandig. Je merkt dat de organisatie nu enigszins weg is.
Niet bij Feijenoord iig.quote:
Dat AZ weet ook weer waar het staat!quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:35 schreef eight het volgende:
Zoooo, die hebben we effe lekker weggetikt.
Veel te veel kansen weggegevenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:39 schreef F.M.D. het volgende:
sleche wedstrijd. hoe az feyenoord soms overliep, was niet best. wedstrijd nooit onder controle gehad.
We moeten gewoon concluderen dat hij niet goed genoeg is. Net als bijvoorbeeld een Aissatti. Doorselecteren, daar hoor je over 3 jaar niks meer van. We hebben nu een prima nr. 10: De Staaf.quote:
Eens.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:43 schreef satecl het volgende:
[..]
We moeten gewoon concluderen dat hij niet goed genoeg is. Net als bijvoorbeeld een Aissatti. Doorselecteren, daar hoor je over 3 jaar niks meer van. We hebben nu een prima nr. 10: De Staaf.
wat dat betreft zit het bij ajax wat degelijker in elkaar allemaal. geven relatief heel weinig weg. ook al is het een wedstrijd op zich, maar ze zullen uit een ander vaatje moeten trappen donderdag.quote:
Is van de winter ook gewoon weg.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:43 schreef satecl het volgende:
[..]
We moeten gewoon concluderen dat hij niet goed genoeg is. Net als bijvoorbeeld een Aissatti. Doorselecteren, daar hoor je over 3 jaar niks meer van. We hebben nu een prima nr. 10: De Staaf.
Nieuwkoop > Vilhenaquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Misschien ook nog einde van 2013-2014, met die eindsprint voor de 2e plek?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:50 schreef Merkie het volgende:
25 punten uit 10 wedstrijden, wanneer is de laatste keer dat we dat gepresteerd hebben? Ik denk tweede helft van het seizoen Guidetti.
Dat was de seizoensstart, we hebben het hier over reeksen in het algemeen.quote:
Toen wonnen we de laatste 8 iig.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Misschien ook nog einde van 2013-2014, met die eindsprint voor de 2e plek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |