Niet heel goed, ook niet heel slecht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:19 schreef Siyara het volgende:
Ik kan niet kijken ivm vakantie. Goede pot?
genietenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:19 schreef Siyara het volgende:
Ik kan niet kijken ivm vakantie. Goede pot?
Deze was 100% terecht dus vind het een beetje stemmingmakerij om nu die discussie te starten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef F.M.D. het volgende:
we krijgen de pingels makkelijk dit seizoen. geen klagen overigens, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat scheidsrechters ze in de kuip wat makkelijker op de stip leggen dan elders.
Inderdaadquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Deze was 100% terecht dus vind het een beetje stemmingmakerij om nu die discussie te starten.
Slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef F.M.D. het volgende:
we krijgen de pingels makkelijk dit seizoen. geen klagen overigens, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat scheidsrechters ze in de kuip wat makkelijker op de stip leggen dan elders.
Een verdediger voor een verdediger wisselen zo laat in de wedstrijd vind ik nooit zo verstandig. Je merkt dat de organisatie nu enigszins weg is.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:28 schreef Grifte het volgende:
Verdedigend staat het wel weer erg matig
Erg kwetsbaar in de omschakeling.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:28 schreef Grifte het volgende:
Verdedigend staat het wel weer erg matig
Klopt, maar Nieuwkoop kan nog niet 90 minuten spelen denk ik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een verdediger voor een verdediger wisselen zo laat in de wedstrijd vind ik nooit zo verstandig. Je merkt dat de organisatie nu enigszins weg is.
Niet bij Feijenoord iig.quote:
Dat AZ weet ook weer waar het staat!quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:35 schreef eight het volgende:
Zoooo, die hebben we effe lekker weggetikt.
Veel te veel kansen weggegevenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:39 schreef F.M.D. het volgende:
sleche wedstrijd. hoe az feyenoord soms overliep, was niet best. wedstrijd nooit onder controle gehad.
We moeten gewoon concluderen dat hij niet goed genoeg is. Net als bijvoorbeeld een Aissatti. Doorselecteren, daar hoor je over 3 jaar niks meer van. We hebben nu een prima nr. 10: De Staaf.quote:
Eens.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:43 schreef satecl het volgende:
[..]
We moeten gewoon concluderen dat hij niet goed genoeg is. Net als bijvoorbeeld een Aissatti. Doorselecteren, daar hoor je over 3 jaar niks meer van. We hebben nu een prima nr. 10: De Staaf.
wat dat betreft zit het bij ajax wat degelijker in elkaar allemaal. geven relatief heel weinig weg. ook al is het een wedstrijd op zich, maar ze zullen uit een ander vaatje moeten trappen donderdag.quote:
Is van de winter ook gewoon weg.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:43 schreef satecl het volgende:
[..]
We moeten gewoon concluderen dat hij niet goed genoeg is. Net als bijvoorbeeld een Aissatti. Doorselecteren, daar hoor je over 3 jaar niks meer van. We hebben nu een prima nr. 10: De Staaf.
Nieuwkoop > Vilhenaquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Misschien ook nog einde van 2013-2014, met die eindsprint voor de 2e plek?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:50 schreef Merkie het volgende:
25 punten uit 10 wedstrijden, wanneer is de laatste keer dat we dat gepresteerd hebben? Ik denk tweede helft van het seizoen Guidetti.
Dat was de seizoensstart, we hebben het hier over reeksen in het algemeen.quote:
Toen wonnen we de laatste 8 iig.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Misschien ook nog einde van 2013-2014, met die eindsprint voor de 2e plek?
Ja, anders was die naast gegaan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Is die 2-1 nou nog op naam van Kuyt gekomen?
Ja hij raakte hem aan he.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Is die 2-1 nou nog op naam van Kuyt gekomen?
Dat is Jan-ariequote:
Gevloek?quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:14 schreef KingRoland het volgende:
Kappen met dat gevloek tegen elkaar hier. Jongens, we zijn hier niet op de basisschool dus gedraag je een beetje.
Dit, allemaal heerlijke balletjes.quote:
Das allemaal weggemod.quote:
Speelt heel wisselvallig maar beslist geen miskoop. Gewoon telkens een basisplaats geven en bij slecht spel wisselen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:05 schreef PizzametKebab het volgende:
Dat pessimisme wat betreft Veijinovic, ik begrijp het niet zo. Tegen Heerenveen zeker één van de betere spelers met geweldige passes, ditmaal liep het niet zo lekker. kan gebeuren, tegen Ajax staat hij er straks gewoon.
Al was Vejinovic niet de enige die zijn niveau niet haalde vandaag.
Organisatie in verdediging moet duidelijk beter, Vermeer heeft ons een aantal keer knap gered.
en gefeliciteerd met de 3 puntenquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:23 schreef Oldground het volgende:
[..]
[..]
Oké, vreemd. Zie weinig reden tot vloeken nu.
Hij is bij alle gevaarlijke momenten betrokken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:58 schreef hhh38 het volgende:
Ik vond Gustafson toch weer goed spelen, maar ik heb alleen de 2e helft gezien. Hij had iets scherper mogen zijn bij die grote kans.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Wel jammer van die uiterst goedkope pingel, gustafson kon niets anders dan vallen. En die Quasimodo uit Katwijk met een van richting veranderde goal en die pingel. Echt vermoeiend wordt dat luchtkasteel. Er wordt een hoop vertekend door dat hopeloze geluk.
MADquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Wel jammer van die uiterst goedkope pingel, gustafson kon niets anders dan vallen. En die Quasimodo uit Katwijk met een van richting veranderde goal en die pingel. Echt vermoeiend wordt dat luchtkasteel. Er wordt een hoop vertekend door dat hopeloze geluk.
Ik zou wachten met dit soort commentaar tot de dubbele confrontatie achter de rug is, anders sta je straks misschien wel heel erg voor lul.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Insgelijks en tot woensdag.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
en gefeliciteerd met de 3 punten
retweetquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:
joh, als wij met geluk op de coolsingel komen, zal ik er echt geen nachtje minder om slapenquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Lekker toch, zeurende neuzen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
joh, als wij met geluk op de coolsingel komen, zal ik er echt geen nachtje minder om slapen
Meer meer meer! Van dit. Graag. Dank u.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Na die standaard rode kaart+ pingel aankomend weekend mag de KNVB Feyenoord wel wat minder opzichtig naar de titel fluiten zeg. Als zelfs triple A arbiters al cadeautjes uitdelen. Man man man.
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Na die standaard rode kaart+ pingel aankomend weekend mag de KNVB Feyenoord wel wat minder opzichtig naar de titel fluiten zeg. Als zelfs triple A arbiters al cadeautjes uitdelen. Man man man.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Meer een miskramertje he.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kramertje was niet zo heel erg goed vandaag. En die twee van Vitesse.
Klopt. Blijft ook heel erg weinig van over op zo'n moment. Enige arbeid op die momenten hoef je van meneer niet te verwachten...quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kramertje was niet zo heel erg goed vandaag. En die twee van Vitesse.
Dat maakt het storend. Hij is zo lui dat je alleen iets aan hem hebt als ie lekker in de wedstrijd zit en de bal toevallig voor z'n voeten of hoofd valt. Hem op komen halen of werken voor een bal die net niet helemaal goed is daar doet ie niet aan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:00 schreef Oldground het volgende:
[..]
Klopt. Blijft ook heel erg weinig van over op zo'n moment. Enige arbeid op die momenten hoef je van meneer niet te verwachten...
Had inderdaad rood moeten krijgen die keeper.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Haha, nee. Tete laat al het hele seizoen zien verdedigend zeer sterk te zijn. Dat Elia het leuk doet tegen de Bram van Polens en Mattias Johanssons van deze wereld betekent bij lange na niet dat hij het duel met Tete in zijn voordeel gaat beslissen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:12 schreef H.FR het volgende:
Zou Tete al nachtmerries hebben van Elia? Die was weer fantastisch.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |